Microsoft tili pakollinen?

navialli

Kun en muutakaan keksi niin kysyn täältä että onko Lumia puhelimissa aivan pakko luoda joku ms-tili jotta se kapula edes jollain lailla toimii, ostin näet käytetyn 720:n ja aikomus tehdä siittä navigaattori kun kuulemma Here on hyvä siihen tarkoitukseen (ykköspuhelin on ja pysyy näppäinversiona, kosketusnäytöt on syvältä), mutta myyjä on laittanut siihen tietty tehdasasetukset ja minä en vaan mistään saa siihen Here-sovelluksia. Myöskään Cyan ei päivity Denimiksi, neljä päivää jo odotellut...sekin kait siitä kun ei ole sitä tiliä. Herjaa muutenkin vähän joka sovelmassa että MS tili olisi luotava - mutta kun en tahro p-kele. Eli navigaattoria en tästä ilman mikkitiliä saa, näinkö on?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakkoonjoo

      On pakko luoda.

    • Mikkihiiriuruduurueugt

      Luo vaikka esim. Mikkihiiri8373727872736

    • 630

      Jos sinulla on jo jokin sähköposti, voit luoda siitä myös microsoft-tilin samalla osoitteella. Onnistuu kaiketi ihan sen puhelimen avulla, ei tarvitse tehdä aivan uutta tiliä.

    • navialli

      Hyvä on, loin sitten mikkihiiritilin diipadaapatunnuksilla, panin varmmuden vuoksi syntymäjankin tuonne 1900 luvun alkupuolelle =) ja sainkin sen jälkeen päivityksinä melkoisen määrän tauhkaa jota en olisi todellakaan tarvinnut mutta missäs luuraa se HERE DRIVE (plussalla tai ilman), jonka takia siis koko 720:n hankin?

      En meinaan löydä suoraan luurin kauppasovelluksesta sitten millään...guuglella pääsin windows storeen josta löytyi HERE MAPS, latasin sen mutten sillä mittään tee (metkaa muuten, latauslinkki vei kapulan kauppaan jossa siis HERE MAPS on mutta sitä ei löydy kapulan omalla etsi-toiminnolla). Toisen linkin kautta pääsin samaan win-markettiin jossa sanottiin ettei 720 tue Drive plussaa mutta kolmannen sivuston mukaan Cyan-päivityksessä Drive tuli ilmaiseksi kaikkiin windows puhelimiin (mulla on nyt se Denim versio). Ostinkos mää ny kumminkin sittten just sen Lumian jossa Drive autonavigointia ei tueta. On tää ny erinomasta...

      • navigoija5896

        Eikös se ole siinä lumian sovellusvalikoimassa valmiina, näin ainakin omassa 920:sessäni on aina ollut, ei ole tarvinnut koskaan mistään ladata.


      • navialli
        navigoija5896 kirjoitti:

        Eikös se ole siinä lumian sovellusvalikoimassa valmiina, näin ainakin omassa 920:sessäni on aina ollut, ei ole tarvinnut koskaan mistään ladata.

        Jaa. En ole Lumioiden asiantuntija mutta ainakaan tässä ei ole mittään muuta valmiina kuin Kartat, ja siis onnistuin monen mutkan kautta löytämään (ja asentaan) lisäkilkkeeksi Here Mapsin, mutta muuten on hiljaista. Pitäsiköhän mun tyhjentää tää taas uudelleen, jos ne vaikka ilmestyisi taikurin hatusta. Taisin ostaa pashan eikä oo edes pääsiäinen.


      • eioohereä

        Taisi myyjä palauttaa asetukset väärään aikaan, minäkään en löytänyt kaupasta Hereä (mulla on 920 jossa se kyl toimii) eli tuskin auttaa vaikka uudestaan resetoisit ...sillä kyllä sen pitäisi olla valmiina valikossa kaikissa lumikeissa mutta jos on jostain syystä poistettu uusista päivityksistä. Toivotaan että ilmestyy, joskus windows poistaa sovelluksen kunnes bugit on korjattu.


      • xzst

        jos ei osaa niin ei kannata yrittää pysyä mukana .


    • l520

      Kaupassa ne kyllä on sillä näen ne lataus/päivitys historian kautta mutta ei löydy haulla eikä lumia kokoelmista,johtuneeko here kaupoista vai mistä?Tästä linkistä jos linkit aktivoituu pääsee kännyllä suoraan Here Mapsiä lataamaa.
      https://www.microsoft.com/fi-fi/store/apps/here-maps/9wzdncrfhw6b

      Here Drive pääsee käsiksi puhelimella qr koodilla tästä jutusta eli näytön oikea alareuna haku kuvake ja silmä.
      http://www.windowscentral.com/here-update-drive-transit-free-users-lets-you-bid-adieu-your-nokia-account

    • navialli
    • l520

      Joo näköjään vedetty kaupasta (26.09) kuten arvuuttelin mutta kyllä se sinne pian ilmestyy kun saavat kondikseen.

    • navialli

      No ei sitten auta muu kuin odotella, harmi vaan muillekin jos sattuvat just nyt tyhjentään laitteensa, jää sitten ainakin tuo Here pois. Ja voihan olla ettei se ihan oikean navigaattorin veroinen ole, ruutu ny tuossa 720:ssä ainakin on suht pieni. Mutta täytyy tsekkailla koska ilmestyy - tosin metkaa ettei tällaisesta suuremmin tiedoitella...

    • werawer

      Olisit ostanu androidin, Here toimii hienosti, ei tarvita edes sim korttia, kunhan wlanilla lataa halutut kartat. Samalla se toimii auto-tietsikkana kunhan laittaa OBD lukijan ja jonku ohjelman.

      • tottapuhut

        Näin juuri ja tulevaisuus turvattu koska Android hallitsee puhelinmarkkinoita eli sovelluksia tulee lisää ja niitä päivitetään paremmin:).Toki jos ostaa halvan Androidin niin ei se hyvä ole. Erinomaisen saa alta 270 euron..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe