Miten antaa asiakaspalautetta?

vaihtoonko

Dna:n asiakkaana tullut 12vuotta oltua. Tyytyväisiä ollaan. Nyt tuli ikävä kokemus omalle kohdalle, missä asiakkaita kohdellaan eriarvoisesti.

Meidän perheellä loppui alennus 20e/kk sopimuksesta ja maksu ois noussut 30e/kk. Liikkeessä myyjä lupasi et saamme kuitenkin jatkaa 20e/kk, koska olemme olleet niin kauan asiakkaana. Mikä mielestäni on vähintään kohtuus kun ottaa asiakasvuodet huomioon. Ja tämä alennus tuli tosiaan ilman mitään voimassa olevaa tarjousta/kampanjaa ja asia on ollut ok.

Sit toinen sukulaiseni, jolla on samat lähtökohdat kuin meillä, meni liikkeeseen ja hänellekin luvattiin jatkaa edullisemmalla hinnalla. Sit sukulainen ihmettelin kun laskussa kuitenkin 30e/kk, soitti asiakaspalveluun. Siellä väitettiin kivenkovaa et ei semmoista 20e/kk ole olemassakaan/semmoista sopimusta ei voi tehdä. Myyjä siis ei ilmeisesti ollut merkannut sukulaisen tietoihin sitä mitä lupasi.

Mut siis mikä juttu tää on et myyjät/asiakaspalvelu saavat sooloilla itsekseen noiden hintojen kanssa? Tuli huono mieli kun asiakaspalvelu ei suostunut yhtään neuvotteleen asiasta tai selvittämään, vaikka myyjähän OLI JO MYYNYT sen halvemman kuukausimaksun.

Nyt haluamme tehdä selvityksen tästä asiasta ja saada sukulaiselle luvatun(ja mikä meilläkin siis on) edullisemman kuukausihinnan tai muuten operaattori vaihtuu. Tarkoitus olisi siis selvittää myyjä ja puhelimessa ollut asiakaspalvelija. Miten toimia? Onko dna:lla jokin palaute puhelin tai sähköposti erikseen?

60

11028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtoonko

      "myyjähän OLI JO MYYNYT sen halvemman kuukausimaksun"
      Tarkennuksena et suulinen sopimus on pitävä, vaikka myyjä syystä tai toisesta ei ollut tätä asiaa kirjallisesti merkannutkaan.

      Ja lisäksi et kyse tosiaan puhelinliittymistä.

      • Puhumaanliikkeeseen

        Liikkeeseen takasin puhumaan asiasta saman myyjän kanssa


      • Anonyymi

        Kuinka saa korjautettua myymälässä myyjän tekemät virheet?


    • Gladd

      Onko kysyjällä monia erilaisia dnaliittymiä? Siis mokkula/puhelu/tv/laajakaistaliittymiä. Jos on, voi olla kyseessä keskittämisetu.

    • voiollamahdollista

      Voi olla ettei myyjä tiennyt että näitä tarjouksia ei saisi antaa..

    • Hei "vaihtoonko"

      Palveluista voi olla eri tarjouksia myyntikanavasta riippuen, esim. DNA Kaupan kampanjat voivat poiketa asiakaspalvelun tai nettikaupan vastaavista.

      Palautetta voit antaa mm. yhteystietosivulta kohdasta "Sähköiset yhteydenotot" https://www.dna.fi/yhteystiedot

      Jos sinulla on laskun sisällöstä tai tehdystä sopimuksesta epäselvyyksiä, kannattaa näistä olla aina yhteydessä suoraan asiakaspalveluun.


      Iiro / DNA Palvelu
      https://tuki.dna.fi

      • sadkjflaksjf

        Mites sitten kun haluaa antaa palautetta asiakaspalvelusta, joka on röyhkeää DNA:lla? Miten käsittelette palautteet, joita varmasti tulee ja paljon? Saako asiakas koskaan hyvitystä huijauksistanne vai odotatteko, että asiakas menee kuluttajariitalautakuntaan? Harva jaksaa valittaa satasen huijauksesta ja tiedätte varmaan sen. Mä en ainakaan jaksa, mutta jaksan jauhaa kaikille ahneudestanne ja epärehellisyydestä. Maineenne on jo todella huono ja laskee koko ajan.

        Pidän ainakin itse huolta, että varoitan kaikkia tuttaviani DNA:sta.


      • Anonyymi
        sadkjflaksjf kirjoitti:

        Mites sitten kun haluaa antaa palautetta asiakaspalvelusta, joka on röyhkeää DNA:lla? Miten käsittelette palautteet, joita varmasti tulee ja paljon? Saako asiakas koskaan hyvitystä huijauksistanne vai odotatteko, että asiakas menee kuluttajariitalautakuntaan? Harva jaksaa valittaa satasen huijauksesta ja tiedätte varmaan sen. Mä en ainakaan jaksa, mutta jaksan jauhaa kaikille ahneudestanne ja epärehellisyydestä. Maineenne on jo todella huono ja laskee koko ajan.

        Pidän ainakin itse huolta, että varoitan kaikkia tuttaviani DNA:sta.

        Puhut aina koneelle. Älä provosoidu. Ilmoita kulutajasuojeviranomaiselle! Apu löytyy.


      • Anonyymi
        sadkjflaksjf kirjoitti:

        Mites sitten kun haluaa antaa palautetta asiakaspalvelusta, joka on röyhkeää DNA:lla? Miten käsittelette palautteet, joita varmasti tulee ja paljon? Saako asiakas koskaan hyvitystä huijauksistanne vai odotatteko, että asiakas menee kuluttajariitalautakuntaan? Harva jaksaa valittaa satasen huijauksesta ja tiedätte varmaan sen. Mä en ainakaan jaksa, mutta jaksan jauhaa kaikille ahneudestanne ja epärehellisyydestä. Maineenne on jo todella huono ja laskee koko ajan.

        Pidän ainakin itse huolta, että varoitan kaikkia tuttaviani DNA:sta.

        saa jos yrityksellä on oma tunto mutta tee rikosilmoitus jossa vaadit hyvitykset....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut aina koneelle. Älä provosoidu. Ilmoita kulutajasuojeviranomaiselle! Apu löytyy.

        eikä löydy kuule sieltä mitään .tee rikosilmoitus


    • huhåp

      Kuulostaa tutulta.. Mulla oli sama juttu, kun dnalla oli aikoinaan "matkanetti", mikä oli alle 2,95e/kk tms.. Luvattiin, että se on voimassa "iät ja ajat".. Noin vuoden päästä operaattori alkoi soittelemaan ja tarjoamaan puhe netti paketteja, sanoin että netti niin halpa ettei kannata vaihtaa.. Myyjäkin myönsi, että "totta"..

      No eräänä päivänä pamahti laskuun netin hinnaksi 9,90e/kk ja alempana oli kamppania-ale n. -5e.. Soittelin asiakaspalveluun ja kerroin että oli sanottu, että 2,95e voimassa niin kauan kuin asiakas vain haluaa. Asiakaspalvelja naureskeli ja sanoi, että ei kai sellaisia sopimuksia ole oleamassakaan ja sanoi että tuo oli vain määräaikainen kamppanja-ale.. Kysyin, että eikö teidän pitäisi sitten ilmoitaa, että liittymä kallistuu yhtäkkiä, vastaus oli "Ei me voida kaikille alkaa soittelemaan"...

      Onhan tää melkoista.. Sama vika kaikilla operaaattoreilla toki on, jännä vain että tälläinen "villi länsi" sallitaan näinkin oleellisessä ja tärkeässä asiassa kuin puhelin ja internet.

      • setarjous

        Tuota tarjoista aikanaan mietin, mutta sain selville, että oliko 1-3 vuoden päästä hinta nousee normaali hintoihin. En sitten ottanut.
        Mikä lie vuosi mutta jouluaikana sitä taidettiin kovasti mainostaa ja oliko nopeus noin 356kiloa.


    • MinnaE

      Ihan kokemuksesta tiedän, painat vaikka DNA liittymän netin kautta tilaten niin saa halvimmalla, puhelinaspassa se palvelu maksaa operaattorille ja ei ne voi antaa siellä isompia aleja

      vertaa itse DNA paketit,
      http://liittymävertailut.com/dna

    • eiikinädnata

      Dna:lla ei ole asiakaspalvelussa asiakaspalvelu kelpoisia ihmisiä, siellä lähdetään aina siitä että asiakas on väärässä. Asiakkaan laitteissa aina vika, ei heidän verkossa. Ja jos asiakas alkaa olla oikeassa, ruvetaan vittuilemaan ja ei anneta esimiehen tietoja asian selvittämiseksi.

    • 15-6

      Pelkkiin suullisiin sopimuksiin ei kannata luottaa. Sovitusta on saatava dokumentti, jolla voi todistaa, mitä on sovittu.

      Myymälässä käydessä on saatava mustaa valkoisella siitä, mitä on sovittu, siis selvä tuloste ja myyjän allekirjoitus paperiin.

      Puhelinpalvelussa sovitusta asiasta on syytä pyytää vahvistus ainakin sähköpostitse. Älypuhelimiin on saatavilla sovelluksia, joilla voi nauhoittaa puhelun kännykkäänsä tiedostoksi. Tämän voi kuunnella puhelimesta tai lähettää sähköpostitse sinne, minne haluaa. Tiedoston voi näin kuunnella vaikka tietokoneella tai lähettää eteenpäin tarvittaessa. Asiakaspalveluissa on myös puheluiden nauhoitusta. Ei kannata kuitenkaan luottaa siihen, että ne löytyvät jälkeenpäin.

    • Ennalta_ehkäisevä_neuvo

      Pysykää DNA:sta kaukana, mikä tahansa muu operaattori on parempi vaihtoehto.

      • Anonyymi

        Pysykää vielä kauempana DNA:n myymälöistä.
        Äärettömän törkeää palvelua


    • Entinenasiakas

      DNA:n asiakas jo yli 15 vuotta ja varsin tyytyväinen olen ollut tähän asti. Perheessä monta liittymää ja eri tyyppisiä palveluja. Nyt äkillisesti operaattori muutti yksipuolisesti pari liittymää sellaiseksi, että puhelujen hinta nousi 300%. Sinänsä ymmärrän, että kaikkia palveluja operaattorin ei ole kannattavaa ylläpitää, mutta nyt jää nekin eurot saamatta. Asiakaspalautetta en edes yrittänyt antaa vaan vaihdoin liittymät muualle.

      • ivk

        Tästä kirjoitin viime viikolla asiakaspalvelu ei tunne myyntiä eikä laskutusta.Siellä ollaan hyvin töykeitä vie kuluttaja suojaan siellä ne kaikki muutkin dna asiakkaat jonottaa PASKA FIRMA


      • miettijä-
        ivk kirjoitti:

        Tästä kirjoitin viime viikolla asiakaspalvelu ei tunne myyntiä eikä laskutusta.Siellä ollaan hyvin töykeitä vie kuluttaja suojaan siellä ne kaikki muutkin dna asiakkaat jonottaa PASKA FIRMA

        ehkä vika on sinussa


    • toinenentinenasiakas

      DNA:lla ei ole tyylitajua vanhojen asiakkuuksien kohdalla. Uuden valokuidun (joka ei siis ole valokuitua perille asti) pitäisi ostaa uusi modeemi, vaikka vanha toimisi. Kaapelilaajakaistaa voisi jatkaa vanhalla modeemilla, mutta hinta olisi korkeampi kuin hinta, jolla markkinoivat ns. valokuituansa. Kiitos ja näkemiin.

    • multispace

      Itse olen ollut yhden suomalaisen operaattorin asiakas vuodesta 2005 aina vuoteen 2017, tällä operaattorilla tapahtui muutoksia ja vaihdoin sitten toiseen.

      Menin sitten tänne aiemman operaattorin myyntipisteeseen irtisanomaan palveluita joita ei toinen operaattori voinut irtisanoa... pikkanen vänkääminen alko siltä kaverilta siellä. Se väitti että milla katkee netti tabletissa... Sanoin etten usko... Sitten se alko vänkäämään edullisempaa.. ei uskonut, että syy vaihtoon ei ole se hinta...

      No ei se mitää... ei tämä uusikaan operaatori aiempaan nähden ole aivan ongelmaton. Sain kuitenkin pikkasen tiputettua laskua. Ja kun vuoden päästä nyt päällä oleva tarjous päättyy nykyhinnalla, niin saatan kukaties vaihtaa liittymän aiemmalle tai sitten sille kolmannelle Suomessa toimivalle operaattorille.

    • Mema

      En osaa ottaa tuohon asiaan kantaa, mutta DNA:n tyyli on nyt muuttunut, lieneekö sillä niin vahva markkinaosuus tms, että asiakaspalvelun laatua on voitu laskea. Ensimmäistä kertaa varmaan 20 vuoteen minulla oli tänään hyvin tyly ja ylimielinen henkilö vastassa, kun soitin DNA:n asiakaspalveluun. Aiemmin puheluita ottivat vastaan Itä-Suomen dna:laiset mukavalla murteella, hyvin ystävällisesti. Nyt oli tyyli aivan toinen.

    • Anonyymi

      Minulla ja miehelläni on ollut DNA liittymä jo vuosia. Nyt mieheni oli työmatkalla Kiinassa ja joutui siellä vakavan tapahtuman vuoksi tehohoitoon. Ainoa yhteys kotiin oli DNA:n liittymä.
      Eilen aamulla DNA ilmoitti, että saldoraja oli umpeutumassa. Siitä saakka me täällä Suomessa olemme tehneet kaikkemme, että sitä olisi nostettu. Jopa mieheni, erittäin huonokuntoisena, onnistui itse laittamaan DNA:lle sähköpostia, että nostakaa saldoraja. (Kiinassa nettiyhteydet ovat huonot. Ne toimii ja ei toimi) Sähköpostista oli kuitenkin jäänyt pois hetu, joka meillä tietenkin oli tiedossa. Olisimme vaikka millä tavalla olleet valmiit maksamaan DNA:lle vaikka etukäteen mitä tahansa, että saldoraja olisi nostettua. Mikään työ tai vakuuttelu ei DNA:lle riittänyt.
      Hetken kuluttua mieheni on menossa isoon toimenpiteeseen ja halusin vielä soittaa hänelle ennen sitä. Puhelimeeni oli kuitenkin tullut häneltä viesti, jonka hän oli onnistunut lähettämään jonkun kiinalaisen puhelimesta (jolla oli sellainen puhelin, missä on meidän käyttämät kirjaimet), että DNA on nyt sulkenut puhelimen kokonaan.
      Jos hän selviää toimenpiteestä toivotulla tavalla, hänet on tarkoitus kuljettaa Suomeen lääkärilennolla. Myöskään sieltä ei enää saada häneen yhteyttä. Kaikki tieto kulkee nyt muiden välikäsien kautta.
      KIITOS DNA!

      DNA mainostaa itseään palvelualttiina ja joustavana operaattorina, Toivon, että tämä tarina saa kaikki miettimään, mitä se tarkoittaa. Ei ainakaan inhimillisyyttä.

      • Anonyymi

        Ahaa, täällä on ennestäänkin ollut vastaavaa.
        Itse olen yrittänyt saada aivoveritulpan takia toimintakyvyttömäksi menneen siskoni laskutusta haltuuni, mutta ei onnistu. Juuri äsken (05.02.2020, klo 16.00) olin Sellon myymälässä, jossa tovin tankkasin vaaleatukkaisen nuoren pojan kanssa asiasta. Minulla oli siskoni antama Nordean valtakirja pankkiasioidensa hoitamiseen ja se kelpasi viime viikolla asioineelle myyjälle. Silloin jäi ainoastaan laittamatta laskulle minun osoitteeni, johon halusin siskoni laskut perintätoimet välttääkseni. Nytkin oli jo kaksi laskua mennyt perintätoimistolle. Mutta tämä kaveri lähinnä virnuili ja nautti vallastaan
        selittäen, että pitäisi olla heille kohdennettu valtakirja. Tilanteessa, jossa henkilöllä ei raajat toimi!! Tällaisia tilanteita tullenee enenevässä määrin, kun suuret ikaluokat ikääntyvät, joten toimintamallia on vahvasti syytä kehittää. Se selitys, että kuka vaan saattaisi tulla muuttamaan asiakkaan tietoja, on absurdi, kovin harva haluaa huvikseen pyytää toisen henkilön laskujen maksamista..........
        DNAn sivuilta ei mistään löydy YKSITYISTÄ REITTIÄ laittaa kirjallista palautetta, joten laitetaan sitten kaikkien ihmeteltäväksi., tosin ilman tunnistetietoja.
        Tulen kyllä tämän saman asian takia kolmannenkin kerran käymään Sellossa, kertokaa vaan kehen otan yhteyttä.
        RT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, täällä on ennestäänkin ollut vastaavaa.
        Itse olen yrittänyt saada aivoveritulpan takia toimintakyvyttömäksi menneen siskoni laskutusta haltuuni, mutta ei onnistu. Juuri äsken (05.02.2020, klo 16.00) olin Sellon myymälässä, jossa tovin tankkasin vaaleatukkaisen nuoren pojan kanssa asiasta. Minulla oli siskoni antama Nordean valtakirja pankkiasioidensa hoitamiseen ja se kelpasi viime viikolla asioineelle myyjälle. Silloin jäi ainoastaan laittamatta laskulle minun osoitteeni, johon halusin siskoni laskut perintätoimet välttääkseni. Nytkin oli jo kaksi laskua mennyt perintätoimistolle. Mutta tämä kaveri lähinnä virnuili ja nautti vallastaan
        selittäen, että pitäisi olla heille kohdennettu valtakirja. Tilanteessa, jossa henkilöllä ei raajat toimi!! Tällaisia tilanteita tullenee enenevässä määrin, kun suuret ikaluokat ikääntyvät, joten toimintamallia on vahvasti syytä kehittää. Se selitys, että kuka vaan saattaisi tulla muuttamaan asiakkaan tietoja, on absurdi, kovin harva haluaa huvikseen pyytää toisen henkilön laskujen maksamista..........
        DNAn sivuilta ei mistään löydy YKSITYISTÄ REITTIÄ laittaa kirjallista palautetta, joten laitetaan sitten kaikkien ihmeteltäväksi., tosin ilman tunnistetietoja.
        Tulen kyllä tämän saman asian takia kolmannenkin kerran käymään Sellossa, kertokaa vaan kehen otan yhteyttä.
        RT

        Kaikissa puhelinliikkeissä voi kohdata huonoa asiakaspalvelua. Ylimielistä asennetta, kun menee kysymään jotakin "tyhmää".
        Tuollaista harvemmin tapahtuu muissa kaupoissa. Jos esim. vaatekaupassa nuoret myyjät käyttäytyisivät noin, olisi potkut hyvin pian edessä.
        Ehkäpä puhelinliikkeisiin ei saada työntekijöitä helpolla? Puhelinpalvelut pahimpia.


    • Anonyymi

      oli joskus 15 vuotta sitten en ota enää .7 kertaa yritettiin soittaa perjantaina ei vastausta tullut miksi huonoa palvelua.

    • Anonyymi

      ihan tylsä homma ei saa mitään vastausta otan saunalahti elisan sieltä saa palvelua mitä teiltä ei saa-

    • Anonyymi

      dna laskutti väärin kun kävin ilmoittamassa LAHDEN liikkeessä:(sanoivat mitäs maksoit oma vikas), että sellainen on DNA.

    • Anonyymi

      DNA laskutti väärin. kävin puhumassa LAHDEN liikkeessä sanoivat:(mitäs maksoit oma vikas). että tälläinen onDNA.

    • Anonyymi

      En koskaan enää dna asiakkaaksi..nettiyhteys jonkiaikaa pelitti..sitte aina kun koneen avas pyöri päivitykset vähäväliä. Yhteydet pätki.oli kännykkä ja netti sopimus 2 vuotta.kännykkä sopimus loppu sanoin sen irti.nettisopimus vielä n.vuoden.laitoin reitittimen aikoja jo pois käytöstä .2 kertaa kävi ammattiihminen kokeileen näitä toimintoja...ei saanu toimiin.olin soittanu asiakaspalveluun ja vikapalveluun.ei muutaku yritä vielä oli vastaus.pyysin jos oisivat nettisopimuksen vaihtanu kännykkäsopimukseen jonka lopetin.otin toiselta operaattorilta uuden liittymän.ja vielä joudun dna.lle vuoden maksaan nettiliittymästä jota ei voi käyttää.jonkilaista käytöstä toivois dnalta.monta asiakasta lähti dnalta..kun tästä laitettiin tietoa eteenpäi...tosi pettynyt.

      • Anonyymi

        DNA on huijari .
        Itsellä oli toimimaton nettiliittymä kokeilussa ja kahden viikon toimimattomuuden jälkeen lopetin liittymän.
        6 kk:n jälkeen tuli 758€ lasku , jonka sai mitätöityä ainoastaan lähettämällä kopion mitätöinti tekstiviestistä.
        Jos olisin poistanut kyseisen viestin olisin joutunut maksamaan kyseiset 758€.
        Ei DNA:lle ja heidän rikolliselle tominnalleen , lähipiirissä ei ole enään ketään kyseisen operaattorin asiakkaana.


    • Anonyymi

      Olen tyytymätön dna:n palveluun jo toistamiseen. Harmittelen, että vaihdoin liittymää joitakin viikkoja sitten.
      Olen 75 v , ei vois kiinnostaa tämän ikäinen!

    • Anonyymi

      Palvelu huonoa lohja

    • Anonyymi

      Ajanvaraus on toivottomasti aina loppuun varattu. Ei anna mahdollisuutta valitaa virheistä asiakaspalvelussa.

    • Anonyymi

      Aivan täyttä paskaa.. Otettii nopeempi netti ja pätkii.. Täyttä kusetusta.

    • Anonyymi

      Telkkarissa säreilevä kuva. Maksut peritään ja hintoja nostetaan. Miks?tervamäentie 560 kuopio mikään ei muutu paremmaksi.

    • Anonyymi

      Ostin teiltä samsong Galaxsi A52s 5G niin kun ostin sitä puhelimen nii sai sen mukaan 3 vuotta takuu että jos on puhelimessa ongelma voin vaihtaa sitä ja otaan uusi sen tilalle ja ostin vielä puhelin vakutus erikseen, mutta on ollut noin 4_5 päivää se puhelin on mukaan niin joka kertaa joku ohjelma ei toimi, esimerki alussa koko puhelin oli jumissa ja sitten S-mobiili ei onnistunut kirjatuu sisään ja aina oli semonen teksti että tarkista onko interneti päällä sit serurava päivä oli ok mut nyt kirpotori ei toimi ja fesbooki joskus ei toimi ja google ei joskus toimi,,,, ostin se puhelimen DNA -lta kaupasta ja mistä mä ostin kävin sielle kertomaan sitä ongelmasta ja hän sanoi että sun pitää ottaa sen korjamaan ja me emme VAIHTAA sen puhelimen,,,, kysymys on että 3 vuotta takuu ja sen vakutus mä ostin ne ovat turhaa,,,,, ksoka mitä mä teen siellä puhelimella joku pitää korjata jos haluaisin korjata mä vosiin mennä ostaa yksi käytety,,, mut turvalisesti mietin että ostan kaupasta,,, mulla oli samsong A50 toimi hyvin enemään kuin tämän uuden,,, mulla o videot sitä kun ne ohjelmat eivät toimi kiitos.
      T. Rsho Murad

    • Anonyymi

      Jussi Jyväskylässtä ansaitsee SUURET KIITOKSET hyvästä palvelusta ja kärsivällisyydestä puhelin palvelusta. Ystävällisin terveisin Benita Tammisaaressta

    • Anonyymi

      TV- mainos DNA: Tervetuloa.
      Siis minne? Onks Teillä vielä myymälöitä?

    • Anonyymi

      Just tänään palautin isälleni (75v) DNAn puhelinmyyjän myymän Samsung tabletin ja sen mukana tulleen liittymän 4G sitä ja tätä.
      Kyllä varmaan kauppa käy kun vanhuksille myydään ja perustellaan olevan välttämätön!! Isä ei edes tiennyt tilanneensa mitään kun postista tuli tabletti ja liittymä!! Onneksi satuin paikalle ennen kuin kahden viikon peruutusaika meni umpeen ja tabletti lähti takaisin. Palautusosoitteenkin sai vasta kun jonotti asiakaspalveluun.
      Ja jumalauta kun piti laittaa palautetta illalla niin pitää ODOTELLA jotain vitun chattia tai KIRJAUTUA että saa laitettua viestin. Joo en kirjaudu koska en ole DNAn asiakas. Niin paljon tulee varmaan paskaa palautetta että eivät uskalla laittaa sähköpostiosoitetta näkyville nettiin!!!
      Jos DNA lukee tätä ketjua niin jotain vitun rajaa vanhuksille myyntiin PRKL!
      Puhelimeen vastannut asiakaspalvelija oli kuitenkin asiallinen enkä lähtenyt häntä tästä tylyttämään.

    • Anonyymi

      Lahdessa isovanhemmilleni myytiin näppäin puhelimille 5G 400 megaa vaikka isovanhemmat näytti puhelimia ja sanoi että netti ei toimi näissä puhelimissa :DDDD Kusetusta koko paska firma

    • Anonyymi

      Valitse aika
      13.06.2022 - 19.06.2022
      Viikko 24
      maanantai
      13
      tiistai
      14
      keskiviikko
      15
      torstai
      16
      perjantai
      17
      lauantai
      18
      sunnuntai
      19
      Ei vapaita aikojaEi vapaita aikojaEi vapaita aikojaEi vapaita aikojaEi vapaita aikojaEi vapaita aikojaEi vapaita aikoj

      • Anonyymi

        Onko nuo jonkun ilotalon aikoja kun on varattua?


    • Anonyymi

      Loistavaa palvelua sekä Helsingin Kaartissa ja Pirvoon Dna

    • Anonyymi

      No tuskin menee läpi. Et sä voi noin vaan mennä vaatimaan sellasta tuotetta mitä ei siis ole olemassakaan. Jos joku myyjä on sulle sen antanut niin sitten on tehnyt sen omalla vastuullan. Mutta tuskin onnistuu mennä mekastamaan ja vaatimaan, että nyt sukulaisesikin pitää saada se alennus. operaattorihan joutus tuolla perusteella antamaan koko suomelle sen alennuksen mitä ei edes ole olemassa.

    • Anonyymi

      Haluan lopettaa nettiyhteyspalvelun koska se toimii niin huonosti.

    • Anonyymi

      Olen ollut dna asiakas kauan sain tosi huonoa palvelua turun Hansassa kun menin kysyy neuvoa 1.11 kello noin 18.00 nuorempi myyjä kassalla alkoi jo neuvoo kun takan huoneesta hyökkäsi toinen myyjä ja keskeytti ja melkein sanoi että mene helvettii tai ainakin mulla tuli sellainen olo kerroin tästä ystävälle joka tiesi kaverin joka auttoi ja sain homman hoidettua vaikka tää myyjä sanoi että ei voi auttaa puhelin liittymä tulee muuttumaan

    • Anonyymi

      Olin vaihtamassa operaattoria, mutta sain niin hyvää ja ystävällistä palvelua, että jatkoin DNA:ssa.

    • Anonyymi

      Itse olen ollut DNA datapalveluitten käyttäjä 3-4 v. Kaikki on mennyt ihan hyvin, mutta 2023 aiemman käytännön mukaan aiemman tarjouksen päätyttyä DNA ei tehnyt tarjousta vaan nosti kahden liittymän hintaa 15€. Minulla oli asiaa toiselle operaattorille, niin toinen operaattori tarjosi liittymää ja päädyin irtisanomaan DNA Datat. En ollut DNAhan millään tapaa tyytymätön, mutta 12kk tarjouksesta olisi voinut keskustella. Kyse ei ollut viidestä eurosta vaan 15 eurosta. Mahdollisesti otan vuoden päästä sopimuksen takaisin.

    • Anonyymi

      DNA tulisi lähettää vahvistus ja jos ei lähetä kuluttajalle niin sinulla on oikeus vaatia (kuittiaostsota) tai toistetta luvatusta hinnan muutoksesta ym. Kaikki tilaukset jotka tekee ns netin tai puhelimen kautta ovat etämyynti lain alla ja tämä on kuluttajalle hyvä asia
      Vaadi aina sähköpostiisi toiste sovitusta. DNA yrittää vedota että viesti tai heidän chatti tai puhelun äänitykset ovat toiste kuluttajallekin mutta tämä tosite ei ole kuluttajalle misään muodossa hyödyllinen ja ei voi siten todistaa jos DNA ei sitten luovutakkaan sinulle ns: kuluttajalle tulee antaa tosite kun liittymään tehdään muutos ja kuluttaja eritoteen pyytää, tulee yrityksen sen hänelle lähettää. Postitse tai sähköpostitse mutta viesti ei kelpaa aina oikeudessa toistteena kun viestissä ei näe aina lähettäjän tietoja jolloin kuluttajalla ei ole mitään mahdollisuuksia todistaa viestin alkuperää.

      DNA ositti minulle että eivät ihan pysy sanojensa takana. Toinen sanoo että sim kortit tulevat suoraan kotiin posti jakelun mukana ja toinen asiaspalvelija sanoi että menee postiin jsota joudun noutamaan ne erikseen? Kaksi eri vastuatsa ? sitten en saannut kuittia kun päätin käyttää peruutsu oieuttani ja peruutin kokonaan sopimuksen ja liittymien siirron . Tästä tulee saada pyydettäessä toiste sähköpostiin mutta DNA ei halunnut tätä tositetta minulle antaa. Lähettivät kelvottoman viestin johon en voi vastata tai nähdä lähettäjän tietoja. eli DNA syyllistyi tietojen salaamisen kun ei halunnut todentaa puhelimessa ilmaisemani peruutuksen. Tästä tein oman turvallisuuteni takia virallset palautukset sillä jos eivät peruuta tai saan laskun, on asiani helppo viedä rikosilmoituksella selvityspyyntönä poliisille.... Tämän olen DNA:lle ilmoittanut joka kuuluu nauhalla jossa myös kuulee että asiakaspalvelija kieltäytyy antamasta minulle toistetta peruutksestani. Tämä oli hyvä opetus minulle että DNA on anasinnut epäilyt.... kuluttajaa tulisi kohdella aina lain mukaisesti ja kunnioittaa lakia siinä misää annettu kuluttajalle oikeuksia .

    • Anonyymi

      Siis todellakin aivan paskaa kohtelua asiakkaalle, kahtena peräkkäisenä päivänä soittanut kun nettiongelma, kk vanha modeemi… luokatonta asiakaspalvelua.

    • Anonyymi

      Venäjän kanavat takas sillä mitä mieltä eu on ei ole merkitystä koska siitä pitäisi päästä eroon. Alas EU mätäpaska Suomi.

    • Anonyymi

      Jos olisin tiennyt silloin kun liittymän hankin mitä se todellisuudessa merkitsee, niin olisin tehnyt todellakin toisin!

      Olisin ehdottomasti ottanut prepaid-liittymän ja jättänyt kiinteän numeron maksamisen kokonaan pois heti alusta alkaen!
      Kiinteä maksu elättää operaattorit ihan sikana ja tarpeettomasti. Kiinteässä maksussa ei ole mitään oikeaa palvelua kun epäselvää, vaan loputonta jonotusta ja myymälässä käyntiä ongelman sattuessa, se todellinen palvelu on kokonaan pois käytöstä.

      Kyllä moni voi hakata päätään seinää kun tajuaa 10-20v mokan!

      • Anonyymi

        Prepaid tulee paljon käyttävälle kalliiksi vuodessa. Harvoin käyttävälle se on edullisin varsinkin Saunalahden latausliittymä 24kk voimassaoloajan vuoksi.


    • Anonyymi

      Itselleni myytiin DNA- nettiliittymä 9,90€:lla jasitä jo muutettiin kalliinpaan yhteyteen, muttei auttanut kun kuulemma koululaiset pääsevät koulusta niin kuormitus on niin suurta, että ei pääse nettiin,MIKSI MYYDÄ EI OOTA?!?
      Yritetäänkö tällä VÄKISIN myydä siirtymään kalliimpaan liittymätyyppiin?!?

      Toinen asia kismittää kun yritin siityä toiselle liittymäasiakkaalle niin minulle olikin myyty MÄÄRÄAIKAINEN liittymä TIETÄMÄTTÄNI???????????!!!!????????.

      TOSI PASKAA TOIMINTAA

    • Anonyymi

      Operaattorin vaihto ei välttämättä tuo muutosta. Ollut Dna asiakas 15v. Silti en saa mitään alennuksia. Tampereen Hämeenkadun liikkeessä annettiin väärä tehonetti, 100m 46, 19.90.e/kk. Ei sisältänytkään viestejä, puheluja ja tietoturvaa kuten piti? Myyjä valehteli. Samoin kuninkaankadun r- kioskin naismyyjä jatkoi valehtelua ja myi netin Rajaton 30 vrk 24,90e/kk ominaisuuksilla. Kauppaa ei voinut perus. Nykyisin pitää olla tarkkana kuin porkkana eikä luottaa hyviin tapoihin. Vsikka mustalista olisi olemassa, kuten uskotaan. On käsittämätöntä että pennit revitään käsistä kuin nälkäinen susi...mikä on vilpillä ja viekkaudella saatu, onko sillä siunausta...tämänkin voisi kysyä valtakunnan sivistyneistöltä.

    • Anonyymi

      Olen erittäin tyytymätön DNA:n asiakaspalveluun.Minulla on ollut dna:n hubi josta olen katsonut maksulliset ohjelmat.Minulle sanottiin että se pitää vaihtaa uuteen hubiin2.No niin tein mutta se ei toiminut ja soittelin asiakaspalveluun monta kertaa mutta apua en saanut vaan vihjattiin että olen vanha enkä osaa ottaa sitä käyttöön.Sitten selvisi kun huoltomies tuli paikalle ja hän soitti asiakaspalveluun että hubiani ei oltu päivitetty dna:ssa😩
      Huonoa palvelua

    • Anonyymi

      täysin mätä yritys tulen kanssa vaihtamaan toiseen kuten Welho maksut rahastusta

    • Anonyymi

      Otin uuden liittymän jonka jälkeen netti ei toimi, eivätkä myyjät tietenkään tiedä mistä on kyse. Operaattorit rahastavat asiakkailla, mistä löytyy luotettava liittymä?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe