Sienistä Mäntyharjulla

itäkolkasta

Joko löytyy suppiksia Mäntyharjun metsistä?

13

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaveijari

      Ei ole löytynyt ja paljon olen kyllä liikkunut niin metsällä kuin marjassakin!saa nähdä kuin käy...

      • aikavähissäon

        Suppikset kortilla ei hirvijahdin sivutuotteenakaan löytynyt yhtään..


    • sienestäjä1

      Kävin Halmeniemen suunnalla sienestämässä. Suppiksia löytyi, mutta olivat jotenkin keskenkasvuisia. Vain jokunen isompi suppilovahvero. Lakkien reunoja oli halla jo palelluttanut.
      Ei läheskään yhtä hyvä sato kuin viime vuonna.

      • nouseeniitävielä

        Kasvaa vielä eka hallojen jälkeen,kortelammen ja luotosen välistä vähän löysin ja koirniemessä oli myös halmeniemellä!umpin kangaat siinä heti yläkosken takana antaa myös satoa..


    • huhuuuuu

      Vieläkö löytyy uusia suppilovahveroita, kun tuli sadetta ja on lämmintäkin?
      Viime vuonna keräsin niitä vielä marraskuussakin.

      • eihyvältänäytä

        Kyllä taitaa olla peli melkeinpä menetetty suppisten suhteen.Lämpötila ei enää suosi kasvua..


      • huhuuuuu

        Kiitti vastauksestasi. Ensi talvena syödään sitten syksyn 2014 kuivattuja suppiksia.


      • nostaatattipäätään

        Jokos mallu sai sienet kerättyä?


    • aramus

      Vielä löytyy suppiksia, kerättiin tänään keitto&kastike tarpeet. Ihan hyvä laatuisia vaikkakin hieman kohmeisia.

      • eihyvältänäytä

        Kyllä minäkin tänään näin jahdin tiimellyksessä,mutta ei niitä ole ihan edellisvuosien tapaan...


    • keittoon

      Löysin vielä reilun litran vakipaikaltani Halmeniemeltä. viime vuonna niitä oli niin paljon ettei kaikkea jaksanut edes poimia.

      • luontoon.com

        Muutamia hyviä ryhmiä löytyy vielä.Täytyy laittaa koordinaatteja jos joku osaa niiden perusteella suunnistaa paikalle.Kunhan nyt sienet vielä eteen tupsahtaa.


      • sieniherkkuja

        Hyvä! Ja ensi kevääksi olisi hyvä laittaa koordinaatit niistä hakkuuaukeista, joihin on odotettavissa korvasieniä.
        Muistattehan käsitellä korvasienet Eviran ohjeiden mukaan!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe