Kauniita 40-vuotiaita naisia tapaa vain

harvoin_

Suurinosa on tupakalla ja viinalla itsensä pilanneita. Itse olen 47-vuotias mies ja pitäisi varmaan aloittaa seurustelu itseään vähintään 10 vuotta nuoremman kanssa, omanikäiset eivät oikein sovi, koska näytän itsekin kymmenen vuotta nuoremmalta. Kiitos hyvien geenien ja terveiden elämäntapojen.

13

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • empätiiä

      Hyvä ajatus. (Ehkä). Itse taas olen 48-vuotias mies. Tuntuu, että tässä vaiheessa olen kokenut ja nähnyt jo kaikki naisten suhteen. Kyllähän tuollainen alle neljäkymppinen nainen vaikuttaisi kiinnostavalta, mutta loppujen lopuksi kaikki on sitä samaa. Mietin pitäisikö auttaa emäntää matkalaukun pakkaamisessa, neuvoa sille missä ovi on ja laittaa matkoihin. Tuntuu, että paras vaihtoehto olisi olla ihan itsekseen.

      • 47v_on_vielä_nuori

        Kyynisyys on huono asia. Se vie kiinnostuksen kaikkeen. En tiedä onko hyvä olla kiinnostunut niin monista asioista, mutta ainakin on kiinnostusta elämää kohtaan. Kaikkeen negatiivisesti suhtautuvat eivät ainakaan kiinnosta minua.


    • se.on.makuasia.sano
    • tjai

      Oi kun se olikin helppoa, nimittäin painoni laski 7 kg, kun lopetin vääränlaisen ravinnon syönnin, juomaksi vettä ja maitoa, sekä vishyvettä.
      Jumppaan kyllä myös, hihhei kilotvei!

    • eiongelma

      Kesä vei ylikilot vyötäröltä 5kg, talvi tiedän tuo takaisin sit ens kesänä taas veks.

    • Elettyelämäsaajonäkyä

      Kamalan ulkokuori keskeiseksi mennyt tämä elämä. Viiskymppinenkään ei saa enää näyttää viiskymppiseltä vaan kakskymppiseltä.

      Ei luulis enää viiskymppisellä ulkonäkö painavan vaakakupissa niin kuin nuorilla, vaan pääasia että jonkun saisi sellaisen kenenkä kanssa tulisi loppuelämän toimeen kun tähän asti on mennyt suhteet pieleen.

      • Harmaaltavärittömältäkö

        Siis minkä näköiseltä 50 pitäisi näyttää?


    • NelikymppinenN

      En kyllä tunne montaakaan juoppoa tai tupakoivaa 40-kymppistä naista. Itsekin olen 40-kymppinen, enkä juo enkä polta. Miehelle annoin potkut, kun häneen iski viidenkympin villitys. Ja onpa hyvä elellä ilman miestä, suosittelen kaikille.

    • poikamiesnainen

      Miehelle iski 50villitys ja vaihtoi n.40vuotiaan naisen vanhempaan versioon. Se avaa silmät todellisuudelle.

    • kjähhäh

      no kuha on varaani

    • clh

      Ulkonäkö riippuu geeneistä jonkun verran , mutta pääasia taitaa olla miten on elänyt ? liikunta on tärkeä ... se on vaan monilta unohtunu ? kait se ruoka valiookin on aika tärkee !? 46 v ukkeli ja hyvässä kunnossa . en polta -no joskus ...tosi vähän !! ja otan joskus ...en paljoa ! yksi ilta joskus..sit taas taukoo ... tai muutama näkäräinen/bissee/siiderii illalla... aika mukava elää yksin ja nähdä lapsia !! täs iässä kaikki naisista on jo nähty !? toisaalta ei koskaan tiedä millä oksalla """PIRU""" istuu ....sano faija puoli ja tarkoitti naista !! he hee.....

    • kunsainsinut

      Kyllä kuule meitä upeita 40 naisia on olemassa -joskin harvassa. Osa on antanut itsensä lihoa ja pukeutuu kampausta myöten tätityyliin. Naamasta eikä sääristä ajeta karvoja eikä leikkauteta isoja rumia luomia pois kasvoista eikä vartalota. Lisäksi puheetkin kovin alatyylisiä ja hapan ilme.Liika mättöruoka alko tupakka-näyttävät jo 6ov..Huolehdin itsestäni ja annan hiusteni olla naisellsen kiiltävät ja pitkät. Olen hyväntuulien ja mieheni pitää minua aarteenaan ja minä rakastan häntä.

      • Söpöläinenkin

        Ja lässyn-lässyn. Yöäk.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1868
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1808
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1791
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1125
    Aihe