11v ja isot rinnat x(

11vliianisot

Moikka! Oon just täyttäny 11v ja mulla on jo aika isot rinnat. Ihan normikokoset kumminki (ympärysmitta 75cm, muuta en oikee osaa selittää) Äidilläni on aika isot rinnat kans.
Mä en haluais kauheen isoja rintoja tässä iässä nii onko millään konstilla mahollista saada ne pienemmäksi? Riittääkö vaan hyvä rintalihastreeni? Kun tässä iässä ei voi mennä mihinkään leikkaukseen, enkä muutenkaan haluaisi, jos jokin muu on mahdollista.
Mua myös pelottaa 5lk terkkatarkastus kun en uskalla oikeen sille terkalle puhua mun rinnoista :( Menkat ei oo alkanu.

33

1136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erzum

      no eikös se oo just kiva kun kasvaa, pojat tykkää ;p

      • 11vliianisot

        Ei mun mielestä. Harrastan muutenki juoksua ja rinnat hölskyy ikävästi, toki saattaa johtua myös kun ei oo mitkää parhaat urheiluliivit.
        Ja eikös isorintaisilla tuu helposti hartiakipuja, kun painavat rinnat :/
        Mua itteeni nolottaa ku mul on niin isot Dx


      • Voin kertoa ei ole kivaa, pojat joo tykkää, mutta puberteetissaan päätyy kiusaamaan niistä. Ja tytöt on kateellisia ni kiusaa. Myös aikuiset miehet heittää komentteja joihin murrosikäsenä vaikea heittää mitään takasin...Itsestäni en puhu vaan kaverista, joka on kertonut ja itsekkin näin näitä tapauksia.. Eli koita jaksaa ja puhu terkkarille mikä ikinä onkin :)


      • Dk383kfj38fk

        Ei pojat tyttöjä niiden tissien koon takia kiusaa. Ei todellakaan. T. Poika.


      • Dk383kfj38fk kirjoitti:

        Ei pojat tyttöjä niiden tissien koon takia kiusaa. Ei todellakaan. T. Poika.

        Et selvästikkää älynny mitä toi tarkotti retu


      • Huijop
        neitokainen.1983 kirjoitti:

        Voin kertoa ei ole kivaa, pojat joo tykkää, mutta puberteetissaan päätyy kiusaamaan niistä. Ja tytöt on kateellisia ni kiusaa. Myös aikuiset miehet heittää komentteja joihin murrosikäsenä vaikea heittää mitään takasin...Itsestäni en puhu vaan kaverista, joka on kertonut ja itsekkin näin näitä tapauksia.. Eli koita jaksaa ja puhu terkkarille mikä ikinä onkin :)

        Eikö -83 syntynyt ole jo liian vanha nuorten palstalle.


      • Olenhan minäkin joskus ollut teini...Ja ei en pyöri nuorten palstalla, tämä sattui silmään aloitus sivulla.


    • Krisu_

      Juu muistan itsekkin tuon... eipä sulla oo mitään hätää koska niittennkokohan riippuu aivan sinun pituudesta ja painosta. Ja muutenkin sinulla ei ole mitään aihetta jännittää terveydentarkastusta sillä siellä menee varmasti hyvin! Onnea jatkoon!

      • mullaonliianpienet

        Ei varmaa kyllä hän on rintoja nähnyt pienempiä sekä suurempia, koeta kysellä jostain sellasia liivejä jotka tukee niitä juostessa, se kyllä on että kun ne vapaana heiluu niin ne kiinteytyy.


      • 11vliianisot

        Kiitos kommentista ^-^ ainoa vain että oon todella lyhyt ja luokan lyhyin :/


    • EiKivaa

      Mulla on sama ongelma ja se on iha sika ärsyttävää varsinki ku oon meijä luokan kehittynein koska muilla ei oo menkkoi tai mtn :C

      • olkaaonnellisia

        Sehän on hienoa kun on hyvin kehittynyt, ajatelkaa heitä joka ei kehity millään ovat16v. eikä mitään muotoja oo.


    • tsemppiijaksamisii

      Juu oot viä ala-asteella ja ymmärrän ettet ehkä halua ikäisenäsi isoja rintoja, koska saatat poiketa joukosta kun muilla ei vielä ole (?). Mutta hei odota pari vuotta kun olet 13v ja meet yläasteelle niin siellä et tunne oloos ulkopuoliseks vaan kuulut joukkoon koska suurimmal osal on jo murrosikä hyväl mallil ja tuntuu ihanalta kun on naisellisia muotoja :)

      • 11vliianisot

        Kiitos tästä vastauksesta :) Yhä olen sitä mieltä, että pienemmät rinnat ois kivat, mut nyt aineki tiiän, että mun kannattaa ottaa viel ennenku alan tekee mitää suurta.


    • Wertuers

      Ei koolla ole väliä!

    • Nnöhg

      XD Älä siinä valita. Itse olin pyöreä lapsi, ja murrosikä alkoikin ajoissa, joten minulla oli ihan sama tilanne. No sitten paino putosi, mutta nämä kaksoset vain jatkoivat kasvuaan, ja nyt minun ollessa 15 ovat kokoa 65F/70E. Tai oikeastaan 65G/70F, mutta se tuntuu jo kamalan suurelta. Mutta joka tapauksessa näihin verrattuna viidennen 75B ei ollut mitään.

      • 11vliianisot

        Pyydän anteeksi sitä, että haluan tietää miten ehkäistä rintojen "ylikasvua" jo tässä iässä.
        Siksihän mä tätä kysyikin, ettei mulla ois 15-vuotiaana mitää jättiboobseja.
        -ap


    • Mävaatrololol

      Älä lähde missään nimessä kokeilenaan mtn poppaskonsteja niitten pienentämiseen.... Odotat pari vuotta ja toivot kokoajan et ne olis isommar

    • pikkutissinen

      oo onnellinen et sullaon isot tissit :o mulla ku on 70 A ja haluisin B kupit :D

    • rintojenystävä

      olisisnpa luokallasi, niin pääsisin puristelemaan ihanaisia rintojasi. tuosta voisi kyllä saata jälki-istuntoa, mutta eipä se haittaisi, kun opettajat pitävät meikäläistä jo menetettynä tapauksena.

      • haeapuaittelles

        Et muuten selviäisi jälki-istunnolla jos alat puristelemaan toisten rintoja ja jäät kiinni. Se juttu menee poliisille ja sitten pääset sossujen kanssa keskustelemaan. Alle 15 vuotias ei tuosta saa edes sakkoja mutta pistä mieleesi että tuosta löytyy lakikirjasta kohta ja ne poliisit järjestää sulle paljon ikävyyksiä mm. kuulusteluja.


    • uijuma

      Eikä, voi ei! Kuinka karmea kohtalo sinulle on langetettu.

    • 04poika

      onks kik?

    • Mulla on vastoin päin oon 11v mul on pienet rinnat oisko joku keino saada isommat rinnat

    • Isot tissit on jees!

    • nolikset11

      nolo juot liikaa ES:sää, siitä se johtuu

    • Lollllll

      Laihduta

    • Voin tulla koittaa sun tissejä ja arvioida onks ne hyvät :3 ">

    • Kuinkas paljon painat

    • kyysyymyys

      Jos tossa iässä on isot tissit, onks muoto samanlainen kuin aikuisilla? Jos ne on isot, voiks niiden ulkonäöstä arvata muijan iän?

    • LaituriMakkara

      Onko APn oikee nimi Heini?

    • Tri.Tolonen

      Nyt pitäisi nähdä kuva että osaisi sanoa.

    • JimCurry

      Pistät jonkun pojan imemään niistä rinnoistas turhat pois ja sillä siisti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe