Pillun nuoleminen parasta mitä tiedän

Mies48vOulu

Mikään ei ole niin kiihoittavaa kuin se, että nainen levittää reitensä. Suutelen reisiä ja pikkuhiljaa siirryn lähemmäs pillua koko ajan suudellen ja kielelläni lipoen. Kun kieleni koskettaa naisen häpykumpua, tunnen kuinka nainen värähtää ja odottaa kieleni kosketusta pillussaan. Silloin aloitan ahnaat vedot märällä kielelläni pilluvaossa. Nuolen ahmien ja imen välillä klitorista. Pian olen itsekin niin kiimassa että nuolen niin että nenänikin kyntää pilluvakoa. Naisen eäepää myötäilee liikkeillään nuolemistani ja värähtelee nautinnosta. Se on se hetki, jolloin haluan nuolla koko ajan vaan ahnaammin ja enemmän. Välillä työnnän sormeni sisään kiimasta sykkivään pilluun ja jatkan taas nuolemista. Hmmm... jäätelö ei ole nuolemisen korvike :)

151

11978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wetpussycat

      Aah, olen jo aivan märkä kun luin tuon. Saisinpa tuollaista nuolentaa! Tule ja nuole....

      • SamboPal

      • Mies48vOulu

        Mistä päin olet? Voisin mielelläni tulla ja nuolla pitkään....


      • Anonyymi


        Voin tulla nuolemaan sun märkää karvaista pillua😍😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:


        Voin tulla nuolemaan sun märkää karvaista pillua😍😍

        Länsipellontie Konala 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsipellontie Konala 😊

        Voin tulla joku päivä nuolemaan sun pillua että saat orgasmin👍😍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsipellontie Konala 😊

        Minäkin asun helsingissä pillun nuolija mies😍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsipellontie Konala 😊

        Miten löydän sinut ja oletko nainen jolla on märkä ihana pillu jota saa nuolla toivottavasti olet tottunut näkemään isoa kyrpää joka seisoo👍😍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsipellontie Konala 😊

        Onko sulla vähäkarvainen pimppi ja oletko valmis siihen että hitaasti nuolen sun pimppiä että saat kunnon orkut olisi kiva saada toteuttaa unelmaa👍😍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla vähäkarvainen pimppi ja oletko valmis siihen että hitaasti nuolen sun pimppiä että saat kunnon orkut olisi kiva saada toteuttaa unelmaa👍😍👍

        Missä kohtaa länsipellontietä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohtaa länsipellontietä??

        Ja minkä
        Ikäinen nainen olet??


    • Pannaanmenoksi

      Voiko samaa soveltaa naisena toiselle naiselle?
      Olen osallistumassa kimppaan 2n ja 2m ja ajatus naisen hyväilemisestä ja tyydyttämisestä on vahvistunut koko ajan kiiman kasvaessa.
      Naiset (ja miehetkin) kommentoikaa!

    • Kielenisinussa

      Missä päin wetpussycat?
      Nuolisin hitaasti nautinnon huippuun..

    • J2H

      Kyllä olisi ihanaa saada nuolla pillua!

    • N19

      Oi, kuulostaa ihanalta! Kostuin jo tota lukiessa <3

      • Ahhhh

        Kyllä keskustelun aloittaja on oikeassa, ei kiihottavampaa ole kuin se kun nainen laukeaa suuta vasten, valahtaa entistä märemmäksi ja on liukas kuin kuuma jää... sitä ei malta heti lopettaa, ja useamman orkun jälkeen kun työntyy kalullaan sisään niin tuntuu kuin pillu suorastaan lypsäisi...mmmhhh... mahtavaa! :)


      • Mies48vOulu

        Mistä päin olet N19?


      • N19

        Jyväskylästä, asutko kaukana?


      • Kaikkeakokenutukm

        N19
        Minä asun suht läheltä..
        Yksipuolinen suuhoitoa haluaisin tehdä..terveelle naiselle.


      • nuolenhuolella
        N19 kirjoitti:

        Jyväskylästä, asutko kaukana?

        Tulen ens viikolla jyväslään voin tehdä kunnon kielihoidon 0465650096


      • Roger-Z

        N19 laita viesti ja nuolen sut läpikotasin! drilliand6 (at) gmail.com


      • Anonyymi

        Mäkin haluan nuolla sun märkää kuumaa pillua varsinkin jos pillun ympärillä on häpykarvoja jota voi silittää


    • Nuoleepois

      Minä myös rakastan pillun nuolemista. On ollut joskus vaikeaa selittää naiselle,joka suorastaan huutaa minua sisälleen,että anna nuolla vielä vähän,ennenkuin tulen sisääsi. Sitä ennen haluan vielä nussia nenälläni ennen sitä viimeistä hekumaa ennen orgasmia.Tämän jälkeen yleensä minä ja kumppanini olemme olleet autuaan tyydyttyneitä.

      • Anonyymi

        Tuo että nainen pyytää aika nopeasti miestä lopettamaan ja tulemaan vain jo sisään saattaa joskus johtua siitä ettei nainen halua vaivata miestä.
        Itse ainakin ajattelin ettei se oikeasti sitä välitä nuolla ja haluaisi jo naida, että tekee sen nuolemisen vaan velvollisuudentunnosta ja että nainen tykkäisi. Tai ettei olisi naisen mielestä huono rakastelija.
        On naisen vaikea uskoa että mies oikeasti sitä haluaa kauan tehdä tai ollenkaan,että mies oikeasti siitä tykkäisi.
        Moni nainen voi kokea alapäänsä aika rumana,pelkää että maistuu tai haisee pahalta vaikka olisikin puhdas,pelkää että liika märkyys ällöttää miestä tai itse näyttää tyhmältä tilanteessa, reisien selluliitit näyttää rumalta.
        Tai sitten oikeasti vaan ei kestä enää ja haluaa jo munaa sisäänsä.
        Tai mies ei osaa nuolla yhtään ja hommasta ei ole iloa naiselle, jos mies vaikka luulee että kielen työntäminen mahd.syvälle emättimeen ja kielellä nainti on se juttu, no se ei tunnu yhtään miltään ainakaan minusta.
        Yksi mahdollisuus myös on että miehellä on aika pieni penis eikä nainen halua tulla liian märäksi koska silloin pieni penis ei tunnu kovin paljon,jos naisella taas on isommat paikat vaikka lantionpohjan lihakset olisivatkin hyvässä kunnossa.
        Jos syy on ensiksimainittuja,asia korjaantunee sillä että kielimiehet kertoisitte naisillenne ei-seksitilanteessa että pidätte hänen pimpastaan,että se ei ole velvollisuus ja haluatte tehdä sitä enemmän. Eli kehukaa sitä pimppaa, näköä,makua,tuoksua ja miksi haluatte nuolla.
        Luulisin että tuolla tavalla moni nainen kyllä mielellään ottaa vastaan suuhoitoa,vaikka miten kauan.
        Ja muistakaa että hellästi,hyvin hellästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo että nainen pyytää aika nopeasti miestä lopettamaan ja tulemaan vain jo sisään saattaa joskus johtua siitä ettei nainen halua vaivata miestä.
        Itse ainakin ajattelin ettei se oikeasti sitä välitä nuolla ja haluaisi jo naida, että tekee sen nuolemisen vaan velvollisuudentunnosta ja että nainen tykkäisi. Tai ettei olisi naisen mielestä huono rakastelija.
        On naisen vaikea uskoa että mies oikeasti sitä haluaa kauan tehdä tai ollenkaan,että mies oikeasti siitä tykkäisi.
        Moni nainen voi kokea alapäänsä aika rumana,pelkää että maistuu tai haisee pahalta vaikka olisikin puhdas,pelkää että liika märkyys ällöttää miestä tai itse näyttää tyhmältä tilanteessa, reisien selluliitit näyttää rumalta.
        Tai sitten oikeasti vaan ei kestä enää ja haluaa jo munaa sisäänsä.
        Tai mies ei osaa nuolla yhtään ja hommasta ei ole iloa naiselle, jos mies vaikka luulee että kielen työntäminen mahd.syvälle emättimeen ja kielellä nainti on se juttu, no se ei tunnu yhtään miltään ainakaan minusta.
        Yksi mahdollisuus myös on että miehellä on aika pieni penis eikä nainen halua tulla liian märäksi koska silloin pieni penis ei tunnu kovin paljon,jos naisella taas on isommat paikat vaikka lantionpohjan lihakset olisivatkin hyvässä kunnossa.
        Jos syy on ensiksimainittuja,asia korjaantunee sillä että kielimiehet kertoisitte naisillenne ei-seksitilanteessa että pidätte hänen pimpastaan,että se ei ole velvollisuus ja haluatte tehdä sitä enemmän. Eli kehukaa sitä pimppaa, näköä,makua,tuoksua ja miksi haluatte nuolla.
        Luulisin että tuolla tavalla moni nainen kyllä mielellään ottaa vastaan suuhoitoa,vaikka miten kauan.
        Ja muistakaa että hellästi,hyvin hellästi.

        Juuri noin se on.
        Todennäköisesti nainen huomaa keskeyttäessään, ettei homma nyt toimi (syitä voi olla monia, yksi tai useampi kerralla), ja penetraatioon siirtymällä saadaan homma nopeammin ohi.
        Jos oikeasti homma toimii, ei sitä toista halua päästää pimpistä irti ollenkaan. Ennenkuin on tullut.


    • Tunsa74

      Löytyykö pohjois pohjan maalta ketään jolta sais nuolla pillua

    • "Mikään ei ole niin kiihoittavaa kuin se, että nainen levittää reitensä."
      Juuri näin, se kiihottaa mua valtavasti kun nainen halukkaasti ja estottomasti levittää reitensä aivan levälleen odottaen kiimaista nautintoa jonka haluan hänelle suullani antaa. Tahdon kuulla hänen huokailevan ja voihkivan kiimaisesta nautinnosta.
      Naiseni tietää että oikeasti haluan nuolla häntä ja tehdä sitä todella pitkään...
      Kiimaiset äänet täyttävät makuuhuoneen ja peittävät kaiken muun alleen.
      Katseemme kohtaavat kun kieleni lipoo hänen pillussaan...

    • wetpussycat

      Ihania kirjoitatte miehet, olen tyydyttänyt itseni jo monta kertaa kuvittelemalla että saisin sellaisen käsittelyn. Luulen että saisin orgasmin alle aikayksikön tuollaisessa käsittelyssä. Tykkään itsekin imeä miestä, ja ystäväni saa usein orgasmin suuhuni. Ystäväni vain nuolee minua harvemmin ja harvemmin, vaikka tietää että saan siten orgasmin helposti. Olenkin jo harkinnut tarjoavani itseäni vieraille miehille...

      • Anonyymi

        Wrtpyssycat hienoa että kiihotut meidän korjpituksesta olisi ihanaa saada nuolla sun pillua tuntikausia ja saada silitellä sun häpykarvoja jotka kadvavat sun pillusi ympärillä tpivottavasti tämä korjoitus kiihottaa sua niin paljon että voit hietoa sormillasi sun klitorista että kuumenee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wrtpyssycat hienoa että kiihotut meidän korjpituksesta olisi ihanaa saada nuolla sun pillua tuntikausia ja saada silitellä sun häpykarvoja jotka kadvavat sun pillusi ympärillä tpivottavasti tämä korjoitus kiihottaa sua niin paljon että voit hietoa sormillasi sun klitorista että kuumenee

        Minä ainakin kiihotun näistä kirjoituksista ja runkkaan pilluani samalla nuuskien oman pilluni mehua välillä


    • Pk-seudulla ahnas kielimies tarjolla.!

    • Ja täälläkin olis.....

    • Onko varsinais-suomessa nuoltavaa pillua?

    • wetpussycat

      Haluaisin antautua miehelle täysin. Fantasiani onkin tavata ehkä vanhempi seksittömässä liitossa oleva mies, jolle voisin olla oikea seksiobjekti: hän voisi toteuttaa fantasiansa minun kanssani. Vaikka en rahan tarpeessa olekaan, hän voisi tarjota minulle rahaa, sillä tuo ajatus kiihottaa minua. Hän saisi nuolla minua ja panna niin monta kertaa kuin jaksaa. Tietysti minä nuolisin häntä ja tekisin mitä hän pyytäisi. Aah, tätä kuvitellessa kostuin taas...

    • Jihuuuuu

      No kyllä kelpaisi kunnon kielihoito pk-seudulla 40 naiselle! Märkää posliinia tarjolla innokkaalle nuolijalle...

      • maistuis

        Voin tulla hoitaa koska vaan käy


      • Jihuuuuuu

        No niin mullekin


      • Anonyymi

        Mulle sopii kyllä jos tulen muolemaan sun märkää kuumaa pillua tavoitteena että saat kunnon orgasmin👍😍👍


      • Anonyymi

        Voin nuolla sun märkää kiimaista pillua😍😍


    • nuolumiesjns

      Mä ainakin nuolisin pillun tai useemmankin päivään siten et varmasti laukee frigidikin.......

    • noitaakkaaa

      Täällä on tyttö 18v helsingistä saa nuolla ja pitkään jos joku suostuu

      • Anonyymi

        Kuulostaa ihanalta voin nuolla sun pillua pitkään kunhan se on puhdas samalla mun .yrpä seisoo niin paljon että näet seisovan kyrvän😍😍


      • Anonyymi

        noitaakkaaa, sulla taitaa olla kilometrin jono nälkäisiä miehiä oottamassa vuoroo 😋


      • Anonyymi

        Taitaa jono olla jo Ivalossa asti.


      • Anonyymi

        Taitaa suostujia olla jo niin monen vuoden ajalle ja vuoden jokaiselle päivälle että pimppisi on jo varmasti syöty.


    • Hei vaan kaikille. Täällä myös mies 48v joka pitää pillunnuolemisesta todella paljon, ja saatanpa lipsauttaa kielen siihen toiseenkin, jos nainen siitä pitää...kyrpä pystyssä tätä kirjoitan....

    • noitaakkaaaa

      Fusebox67 olisiko kiinnostusta tulla nuolemaan

      • oovee

        Mulla olisi kiinnostusta. :P


      • Anonyymi

        Mä voin nuolla sun pillua👍👍


    • Intomieli

      Vantaalla 63 vuotias todella innokas nuolemaan ja tuottamaan nautinto naiselle.

    • hyihelvetti

      Karvaisia rekkamiesten perseitä sinä hintti nuolet.

    • Löytyiskö Tampereen suunnalta tänä viikonloppuna halukasta naista suuhoidosta nauttimaan? Kokeillaan millaiseen hekumaan ja kiimaan pääsemme...
      Ja kuinka pitkään jaksan ;)

    • kiimassa-n50

      Minä myös rakastan kun pilluani nuollaan pitkään ja huolella

      • Mies48voulu

        Mistä päin olet?


      • Anonyymi

        Mä voisin nuolla sun pilluasi kielelläni niin että klitorisi lämpenee ja kunnon orgasmin ole rohkea ja ole valmis😍😍👍


      • Anonyymi

        Hei missäs n50 asustaa olen mies 54v 08 alueelta. Laita viestii


    • 61v

      Hervannassa olis yks 61v vapaa mies joka haluais nuolla ja imeä pillua pitkään ja hartaasti...Nainen maistuu hyvälle...

    • Menaatitaan

      Onhan meitä miehiä jotka nuolevat halulla naisen pillua kauan, pitkään samalla nuolaisen myös syvemmältä, pyllyreiän. Naisen perse kiihoittava paikka varsinki naisen levittäessä reitensä tehden tilaa miehelle, halulla laskeudun hyväilemään nuolemaa muna paisuneena, terska paljaana. 62bi.

    • M21000

      Jos löytyy naisia Turun, Lahden, Helsingin tai Lappeenrannan alueelta täältä löytyisi yksi halukas nuori nuoleskelija myös!

    • välinehuolto

      Tätä ei nyt taas kukaan usko,mutta kerron kuitenkin.Luettuani tämän nautiskelijoiden viestiketjun,oon aivan märkä.Olen 67-vuotias himokas nainen.Mun nuoruudessani "seksikulttuurissa" oli paljon suppeampi ohjelmisto:)
      Ymmärtäkää nauttia hyvät ihmiset,niin naiset kuin miehetkin.
      Sitäpaitsi jos "välineitään"käyttää ja huoltaa säännöllisesti,käyttöikä lisääntyy huomattavasti.
      Kierrätystäkään ei kannata unohtaa:)

      • Anonyymi

        Moi sinä 67 himokas nainen olisi ihanaa nuolla sun märkää pillua niin että sun klotoris kostuu samalla saisit ottaa mun isoa kyrpää suuhisi että .perma lentäisi t. Himokas pillu nuolija


    • NautitaanLemmestä

      Uskonhan minä Sinua himokas nainen ollaan suht saman ikäisiä. Oli se nuorena upeaa kun pääsi tytön sänkyyn kesäöisin siinä hetekka natisi rytmitkäästi. Nainen ihana kumppani kokonaisuus joka kiehtoo, kiihoittaa edelleen. Kun kipinää löytyy niin lemmen riemut maistuu, sinne reisien väliin miehen mieli halajaa vittu on kaunis ihana tuntuu hyvälle. Kirrätyksestä ajattelen kanssasi samoin, vaihtelu virkistää. Meillä saattaisi ola paljon yhteistä. 05.

      • välinehuolto

        Niinpä voisi olla:)09.


      • kielimies09
        välinehuolto kirjoitti:

        Niinpä voisi olla:)09.

        Valmisantamaan kielinäytteen 09 alueella... M34.
        [email protected]


      • välinehuolto

        Moi myway,
        Sinulla taisi olla toimimaton osoite:)


      • välinehuolto kirjoitti:

        Moi myway,
        Sinulla taisi olla toimimaton osoite:)

        Ei ole viestiä tullu...
        osoite on:[email protected]

        viestiä odottaen....


    • m32-

      Itse myös tykkään pillun nuolennasta suunnattomasti. Se pillun muoto, koostumus, puomut, pehmeys, maku, kosteus saa kielen pyörimään himokkaasti ympäri ja huulet ottamaan toisia huulia lemmen leikkeihin.

      En tiedä miltä se naisesta tuntuu kun pillua nuollaan. Oma puoliso ei juuri pillun nuolemisesta välitä, mutta itse voisin tehdä sitä, sitäkin enemmän... aikamoista herkkua, joku siinä viehättää ja maistuu hyvältä... huokaus.

      • Naineen

        Kyllä on uskomatonta, ettei joku antaisi miehensä nuolla pilluaan.
        Ei siitä nyt ainakaan naiselle haittaa ole.


    • Elovenanainen

      Miksi sana "pillu" särähtää korviini…vaikka pimpsa tmv. mutta ei pillu...

      • m32-

        Rakkaalla tuherolla monta lempinimeä; pillu, pilde, pimpsa, tussu, vittu jne...

        Kuten keskustelusta näkee niin toiset tykkää nuolla ja toiset tykkää tulla nuolletuksi. Sitte on niitä että toiset ei tykkää nuolla eikä tulla nuolletuksi.

        Kun on monta keskustelijaa niin ei pystytä miellyttämään kaikkia. Toiset tykkää käyttää pillu sanaa ja joku taas pimpsaa.

        Vähän sama kun parkkipaikalla kysyisit auton omistajalta, että keltainen autosi käy silmääni, voisitko vaihtaa sen punaiseksi kuten tuo minun ferrarini, mutta ei keltainen, inhoan sitä.


    • OLKOONniin

      Mites olisi vittu ? Onko liian räikeä? Vuosia sitten eräs nainen , silloinen seurustelukumppani kutsui patukkaani reilusti kyrväksi. Keskusteltiin asiasta ei antanut myöten, kyrpä se on.

    • Täällä olis m26 Vantaalta vapaaehtoisena nuolemaan. Kunhan on terve ja puhdas niin ei iällä, muodolla tai muulla niin väliä. Paikka löytyy. [email protected]

      • haluisinnauttianuoresta

        Voisitko ajatella myös ihan "perusjuttua"nuolemisen lisäksi,kyselee ikärouva:)


      • haluisinnauttianuoresta kirjoitti:

        Voisitko ajatella myös ihan "perusjuttua"nuolemisen lisäksi,kyselee ikärouva:)

        Mielellään, pistäpä viestiä niin katsotaan saadaanko jotain aikaan ;)


    • Porukalla

      Fantasiat kiihoittavia. Haluaisin panna kahta vierasta halukasta rouvaa. Toki toinen mies voi olla kaverina. Bi 63.

    • Anonyymi

      Kivahan se on nuolla ja jos nainen siitä vielä tykkää niin vielä parempi.
      Mie akkani kanssa otin myös sitä jäätelöä mukaan, Eli sulattelin jäätelötuuttia pillunhuulilla ja nuolin pois. Hyvät vibat akka sai kun ekax kylmä ja heti perään kuuma kieli lämmitti.

    • Anonyymi

      43v siisti ja terve mies olisi halukas nuolemaan pillua pitkään ja loppuun saakka. Löytyykö pääkaupunkiseudulta terveitä halukkaita naisia vastaaottamaan kielikylpyä? Laittakaa viestiä jos kiinnostaa
      [email protected]

      • Anonyymi

        Laitoin viestiä :)


      • Anonyymi

        Mie laitoin kans sähköpostia :)


      • Anonyymi

        Kiitos!!


    • Anonyymi

      Älä valehtele

    • Löytyykö Satakunnasta halukkaita naisia nuoltavaksi? Viestiä rohkeasti osoitteeseen [email protected]

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      38v siisti ja terve mies, halukas nuolemaan pillua ja pimppi pitkään. Löytyykö pks halukkaita naisia vastaaottamaan kielikylpyä?

      [email protected]

      Paikkaa en ole mutta auto löytyy

      • Anonyymi

        Missä päin ?


    • Anonyymi

      Eilen kävi niin että..vieläkin olen hämmentynyt.. heräsin siihen että miesystävän nuolee minua peiton alla.. ..tuntui niin ihanalta ..olin hämilläni kun ei hän ole oikein niin tehnyt. Olin aivan märkä himosta. Hän oli, leikitteli kielellä ,"runkkasi" käytti samalla sormia..työnsi pilliin ja kouluun. Sain parhaimman orgasmin ikinä... hieman raitin silmiä kun hän poistui vessaan...oonko unessa vielä kun näin tummat hiukset (miesystävä kalju)... mitä ihmettä .. kului jonkin aikaa ja miesystävä tuli viereeni. Kiitin häntä ..ja hän ihmetteli mistä . Pahoitteli kun oli nukahtanut tupaan , kun eilen kuuntelivat musiikkia (meillä oli vieraita) nyt olen aivan varma että se oli hänen kaverinsa) en tiedä oliko sovittu ja miten ottaa puheeksi..tämä toinen mies on minua n30v. Vanhempi. Iesystäväni 15v. Vanhempi..En ole koskaan kokenut mitään vastaavaa. Huh..

      • Anonyymi

        No nam


    • Anonyymi

      Kivaahan se on. Olen elämäni aikana nuollut aika monta pillua. Voin sanoa että jokainen nainen joka on kohdalleni osunut, myös ne yhden illan jutut mukaan lukien, jokaisen pillun olen nuollut. Näistä yhden yön nuolemisista olen saanut kiitosta kuin myös hämmennystä osakseni. Saako ekalla kerralla nuolla jne? En tiedä mutta tein sen kuitenkin.

    • En koskaan jättäisi nuolematta pillua, se on huumetta. Ensin maistiaiset ja sitten pano.

    • Anonyymi

      Kyllähän se on niin, että siin kiihottuu itsekkin lissää ja ainakin omalla kohdalla on ollut naisen nautinnot etusijalla. Ei sitä voi kieltää, etteikö sitä itsekkin saa nautintoa, kun näkee ja kuulee miten toinen huokailee ja anelee ...

      Ja, kuten eräskin välillä kertoi miten sitten ahnaasti imee, kun pääsee pukille, niin tottahan se on... Ja malttia siinä sitten, niin saa nauttia kauemmin siitäkin vielä.

      Oiskohan Pohjois-Pohjanmaan eteläisen osan alueella ja siit lähistöltä Naista, joka kaipaisi tälläistä nautintoa luottamuksella ja ilman, että perään huudellaan? Saa toki kysellä muualtakin päin, kun koskaan ei tiedä miten liikenteessä... Ja kyselyjä os; [email protected] ....

    • Anonyymi

      Toisen limaista suolenpätkää en ala nuolemaan. Kyllä jämpti on niin.

    • Anonyymi

      Siisti, terve, hygieeniasta huolehtiva suomalainen mies Helsingissä olisi valmis nuolemaan ihanaa pimppiä rauhallisesti ja pitkän kaavan mukaan. Ilo on kirjaimellisesti minun puolella. Laita viestiä niin sovitaan jatkosta: [email protected]

      • Anonyymi

        Tämä tarjous on vieläkin voimassa. Liikun autolla uudenmaan alueella.
        [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tarjous on vieläkin voimassa. Liikun autolla uudenmaan alueella.
        [email protected]

        Oletko aina haaveillut siitä, että mies nuolisi pillusi pitän kaavan mukaan kunnes tulet. Nyt se on mahdollista :) Laita viestiä niin sovitaan jatkosta. Luottamus 100%

        [email protected]


    • Anonyymi

      Mikään ei ole niin kiihoittavaa kuin se, että karvainen mies levittää reitensä. Suutelen reisiä ja pikkuhiljaa siirryn lähemmäs seisovaa kullia koko ajan suudellen ja kielelläni lipoen. Kun kieleni koskettaa palleja, tunnen kuinka mies värähtää ja odottaa kieleni kosketusta kullinvarressaan. Silloin aloitan ahnaat vedot märällä kielelläni terskan ympärillä.

    • Anonyymi

      Helsingin suunnalla olisi vuosimallia 83 mies, joka tykkää antaa naiselle nautintoa kielellä. Olen siisti ja luotettava. Tekisin sen hitaasti ja pitkään nauttien.

      Sinulta toivon avointa mieltä ja siisteyttä :)

      Jos kiinnostuksesi heräsi, KIK: Herravain83

    • Anonyymi

      Kyllä, ja se silakan aromi kruunaa kaiken! Kaikkein ihanin on sellainen noin 55-65 vuotiaan aikauisen naisen karvainen römpsä. Posliinipimppi ei ole mikään oikea pillu. 80-luvulla oli kaikilla gimmoilla karvainen reva. Slurps!

    • Anonyymi

      Semmonen 50-65 vuotiaan naisen karvainen pillu on parasta mitä voi olla. Mikään posliinipimppi ei ole mistään kotoisin. 80- ja vielä 90-luvullakin oli kaikilla naisilla karvainen kunnon R.Ö.M.P.S.Ä. Sen takia tykkäänkin kasarimimmeistä. He vaan nyt sattuvat olemaan jo 60 vuotiaita. Mutta mä tykkäänkin kypsistä naisista.

      t. Oolofi

    • Anonyymi

      Minä aloitan että nainen on mahallaan ja aloitan suutelemiset niskasta pikkuhiljaa alaspäin j kun tulen pyllynkohdalle näykin keveästi pakaroita etuhampailla ja pieni kielikosketus pimpsaan. Siitä jatkan reisiä myöten sääriin ja nilkkoihin, käyn kielellä myös varpaitten väleissä ja vaimo kääntyy sitten seljälleen. Jatkan sitten sääriä ja reisiä myöten pimpsaan häpyhuulille ja kielellä muutamia vetoja vaossa ja sitten leikin klitoriksella. tämän jälkeen kyllä sitten yleensä on molempikin osapuoli niin kuumana että lemmenleikit ovat ajankohtaiset. Olis pitänyt kertoa jo alussa että MINÄ ALOITIN NÄIN kun olin ja viriili, nyt en ole sitä enää !!!!

    • Anonyymi

      On kyllä ihanaa imeä ja ahmia pillua eikä vain vähän lipsutella kielen kärjellä. On todella huumavaa kun nuolee ja imee kosteaa pillua kunnes nainen tulee suuhuni ja jään reisien väliin kunnes aloitan uudelleen varovasti kokeilla kielellä ja tunnen kuinka pillu alkaa uudestaan vaatimaan suutani.

      Haaveenani olisi, että nainen nuolettaa pillunsa istumalla kasvoilleni eikä päästäisi pois ennen kuin on tyydytetty täydellisesti.

      -Mies Helsingistä

    • Anonyymi

      Itse tykkään suuresti laskeutua naisen reisien väliin. Suutelen sisäreisiä ja hitaasti etenen pillulle, mutta en aloita heti nuolemaan vaan hipaisen kielellä häpyhuulia ja annan pillulle hitaan suudelman ja jatkan häpyhuulien koskettamista huulillani kunnes nainen suorastaan tarrautuu hiuksiini ja painaa pääni pillulle ja komentaa nuolemaan.

      Sitten aloitan nuolemalla hitaasti kieli leveänä koko pillun mitalta ylös, alas ja sitten suutelen ja nuolen hellästi klitorista.

      Mmh, kunpa pääsisi antamaan tuollaista hoitoa naiselle. Jos joku nainen kiinnostui, niin minulle voi laittaa viestiä [email protected] viestiä ja jutellaan.

    • Anonyymi

      Oletko aina haaveillut siitä, että mies nuolisi pillusi pitkän kaavan mukaan kunnes tulet. Nyt se on mahdollista :) Laita viestiä niin sovitaan jatkosta. Luottamus 100%



      [email protected]

      • Anonyymi

        Tämä tarjous on taas voimassa kaikille 18v täyttäneille neitokaisille. Laita viestiä tulemaan niin saat kokea pitkän nautinnon ja mahtavan orgasmin :)

        [email protected]

        42v siisti ja kohtelias herrasmies Helsingistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tarjous on taas voimassa kaikille 18v täyttäneille neitokaisille. Laita viestiä tulemaan niin saat kokea pitkän nautinnon ja mahtavan orgasmin :)

        [email protected]

        42v siisti ja kohtelias herrasmies Helsingistä

        Tarjous on edelleen voimassa, joten nyt rohkeasti viestejä tulemaan :)


    • Anonyymi

      Maailman paras hetki on se, kun kielellä avaa häpyhuulet ja löytää sieltä välistä ihanan, valuvanmärän lähteen, todellisen aarteen. ❤️💋😍

      • Anonyymi

        On parasta mitä mies voi saada.


    • Olen samaa mieltä parasta on naisen pillun nuoleminen,kiihottavan kiimainen märkä pillu on parasta,nuolen klittaa samalla työnnän pari sormea sisälle ja koukistan sormia,löytyy piste joka tekee hyvää.

    • Kyllä on kiihottavaa ,täydellistä pillun nuolentaa

    • Löytyiskö Keski-Suomesta naista joka tykkää pimpsan nuolennasta.

      • Anonyymi

        Löytyy. Mistä päin olet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy. Mistä päin olet?

        Jyväskylästä


    • Anonyymi

      Löytyykö Helsingistä naista, joka haluaa saada elämänsä orgasmin kun nuolen sinua alapäästä?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Laitan postia! 45V NAINEN


    • Anonyymi

      Osaava kielimies hesassa päivittäin,sattumoisin nyt Konalassa.Rakastan antaa kielihoitoa,pitkän kaavan mukaan.Takuu työnä.Savuton,luotettava ja autoileva mies.
      Ota yhteyttä [email protected]
      51v 180 100

      • Anonyymi

        Ajelisitko tänne Lammin suuntaan. Viikot yksin mies reissu töissä. Rva 56


      • Anonyymi

        Sinusta ei ole mihinkään!! Koettu on!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajelisitko tänne Lammin suuntaan. Viikot yksin mies reissu töissä. Rva 56

        Minä voin ajaa Helsingistä Lammiin :)


    • Anonyymi

      Nuoletko haisevaakin vittua? Minulla hyvin pahan hajuinen vittu. On myös löysä. Kelpaako?

      • Anonyymi

        Minulle kelpaa! Koska ja missä nuolen sua?


    • Anonyymi

      Joko sulla on kurkkusyöpä?

    • Anonyymi

      Kyllä on Kuopiossakin mies joka alkaa hyväilee sua ja riisuu suukotellen sun esiin tulevia paljaita paikkoja aina ylhäältä alemmas ja hyväilee samalla myös nautinnollisesti .
      Sitten kaadan sut sängylle ja levittää sun Jalat suudellen sun reisiesi herkkiä alueita hiukan hipaisten sun pilluasi ....katsoo kuinka olet jo täysin rentoutunut niin alan nuolla kiimaista pilluasi samalla hyväillen sun vartaloasi tai sormettaen ....
      Täysin luottamuksella vaikka olisit varattu tai kokemattomampi niin sun ehdoilla ja tahdissa mennään . Ei panopakkoa. Vaikka vain hyväilyä

    • Anonyymi

      Helsingin herra valmis antamaan kielihoitoa pääkaupunkiseudun prinsessoille, ja miksei pääkaupunkiseudun ulkopuolellakin.

      [email protected]

      • Anonyymi

        Tulisitko käymään kauniaisissa?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On ihan normi yö. Herään joskus kolmen aioihin yöllä, asunnossamme on ihan pimeää. Kulli seisoo kovona, joten tyydytän itseäni hetken. Sitten nousen hiljaa ylös ja siirryn varovaisesti äidin makuuhuoneeseen. Äidin makuuhuoneen ovi on aukim ja siirryn hiljaa hänen sänkynsä vierelle. Äiti nukkuu alasti, mutta on potkinut peiton yltään pois ja on alasti sängyn päällä. Laskeudun hiljaa polvilleni ja suutelen äidin sääriä ja reisiä. Äiti värähtää tuntiessaan huulteni kosketuksen reisiensä sisäpinnallassa kun vähitellen etenen yhä pidemmälle hänen reisiään kunnes huuleni painautuvat hänen häpyhuuuliaan vasten. Äiti värähtää, kun huuleni painautuvat hänen häpyhuuliaan vasten. Suutelen äidin kosteita häpyhuulia ja suolaiselta maistuvia häpyhuulia. Äiti on todella kostea ja haluaa minua. Kohotaudun ylöspäin äidin reisien välissä ja ohjaan kaluni kärjen äidin kosteiden häpyhuulien väliin. Työnnyn hitaasti äidin kosteiden häpyhuulien väliin.

    • Anonyymi

      Ei tulisi mieleenkään ruveta nuolemaan silakalta haisevia limaa valkovuotoa ja bakteereita pursuavaa pillua. Johan nyt olis markkinat. En vaikka maksettaisiin kassikaupalla käteistä.

      • Anonyymi

        Roikut kuiteski täällä


      • Anonyymi

        Toki sellaisiakin on, mutta oletko ajatellu asiaa nyt oikein päin, nainen saa pillunsa huonoon kuntoon kun joku saastaisella mulukulla sen sellaseksi infektoi. Jos joskus sellaseen tapaukseen törmään niin eiku tohtoriin ja antibiootille ja hoijetaan pimppi kuntoon ja nautittavaksi. Itse pidän hygieniastani huolta ja niin ettei kumppanille ongelmia tule. Entä sinä, infektoitko niin monta muijaa kuin vain saat saastaisella kyrvälläsi.


    • Anonyymi

      Käytäthön kumia! Etkä anna naapurin miehen tai nekerin nuolla sitä. Niin.

    • Mistä johtuu että en halua nuolla? Osaako joku auttaa. Mun mielestä kalun pitäis riittää..

    • Anonyymi

      Tykkään olla selällään ja nainen istuu kavoilleni, ja alkaa hieroa pilluaan suutani vasten. Siitä on hyvät näkymät heiluvien rintojen suuntaan.

      • Anonyymi

        Naisen nesteet valuu hyvin suuhun.


    • Anonyymi

      Voisin huomenna nuolla naista pitkästä aikaa :) onko stadissa kiinnostuneita?

    • Anonyymi

      Olen kampissa ja valmis nuolemaan pillua. Löytyykö halukkaita naisia?

    • Anonyymi

      Olisin kans valmis antamaan kielihoitoa jollekin halukkaalle naiselle Helsingissä :)
      Mahtaakohan tällaisia naisia olla edes olemassa?

    • Anonyymi

      Ei naiset käy täällä. Hörhöt esittää olevansa naisia, siinä kaikki.

      • Anonyymi

        Sää oot sit haksahtanut noihi hörhöihin.Saitko hyvätkin kyydit.


    • Anonyymi

      Muistakaa saada ja tartuttaa klamydiat ja satiaiset.

      • Anonyymi

        No ei kukaan sua ole tulossa tapaamankaan.Saat pitää ne ihan itelläsi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nuoleminen on kivaa puuhaa. Harmi kun vaimo ei juuri välitä suuseksistä :(

      Pena

    • Jyväskylästä mies halukas nuolemaan pillua. Teen sen rauhallisesti ja nautinnollisesti. Toiveitasi totellen. Löytyykö halukkaita naisia?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Se pimppi, pimpsa on naisen herkullisin osa nautittavaksi jo se että saa sen syötäväksi saa kyrvän kovaksi, mutta kun monilla naisilla on turhia estoja ja luuloja sekä miehestä että pimpsastaan. Johtuu varmaan poken pällistelystä, kun se on vaan sitä pakollista yksitoikkoista suihinottoa, pakoputken rassausta auki ja naisten kesken ja että kaikki miehet ovat samallaisia varttipuolitäyshomoja joille satunnainen ehkä minuutin parin naisen nuolu suu korviin asti hampaat irvessä tehtyä pakkoa. Ei naisia varmaankaan vallan kauhiasti innosta antaan miehelle pimppiä herkuteltavaksi ja siksi en pornosta tykkää enkä sitä kahtele, painostaa vaan homojen hommiin eikä se tervettä oo ja herättää vastarintaa.

      Eikä kaikki miehet ole pornon riivaamia homoja vaan ihan tolokussaan olevia heteroja, ittiäni pijän sellasena. En kumminkaan mene siihen että alakasin naisten puolesta valitsemaan vain heteroja, naiset saavat valita itelleen sellasen kumppanin joka vastaa heijän mies kuvaansa, tai olla ottamata minkäänlaista miestä kun ilimankin voi olla, jos kohta paremminkin, tai vaikka sitten olokoon naisten kesken jos siltä tuntuu tai olokoon olemata. Vakka kantensa valihtee tai on valihtemata.

    • Anonyymi

      Tänään voisi Ahtisaaren kunniaksi nuolla pimppiä jossain hki keskustassa :)

    • Anonyymi

      Pasilassa olisi kieltaitoinen herra valmiina toimimaan, jos sattuisi löytymään halukkaita naisia lähiympäristöstä.

    • Anonyymi

      Se on hauskaa. Pari kertaa on osunut kohdalle nainen joka ei ole halunnut tulla nuolemalla. Jos nainen on noin solmussa seksuaalisuutensa kanssa. Ei mun miekenkiinto riitä pitkään. Mielummin olen naisen kanssa joka haluaa pilluaan nuoltavan ja ei ole ongelmia antaa orgasmien tulla.

    • Anonyymi

      Mieheni tuli iikonloppuna kotiin ja kun oli ollut kiimassa koko viikon ilman pillua, alkoi siten heti nuolemaa pilluani. Vaikka kuinka koitin ensin mennä pesemään pilluni, ei päästänyt ja sai sitten nuolla alakerran miehen spermaista pilluani joka oli juuri laskenut mahtavan spermalastin sisälleni,
      Ei se mitään huomannut ja jatkoi vaan lutkutusta ja lopulta sain toisen lastin sisälleni edellisten päälle.

    • Anonyymi

      Olisi ihanaa nuolla spermaista pillua, tämä on ollut haaveeni kauan. Jos kaipaatte nuolijaa spermaiselle pillulle, niin laittakaa viestiä samsung11856(a)gmail.com

    Ketjusta on poistettu 258 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe