imuri-edustaja : siiwerk oy

imurihöynäytetty

Siiwerk etsii jatkuvasti Turun seudeulle edustajia ! ja ilmoituksessa mainitaan että
ei ole ovelta ovelle myyntiä <. no mitähän se sitten on kun myydään yksityistalouksiin
jossein ns luukkua !

älkää langetko siihen halpaan . meillä kävi edustaja ja koneet maksaa n 3000

10

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pölynimurikauppias

      siiwerk hakee jälleen imurimyyjiä Turkuu ja ei km - korvauksia eikä mitään muutakaan mitä tää bosse lupailee ! kokemusta on

    • 22222222222222222

      Elekää erehtykö menee tähän firmaan !
      kaikki ei oo niin kuin luvataan.

    • imurimyyjä

      Siiwerk hakee Lappiin ajanvaraajia !
      älkää erhtykö menee tähän firmaan.
      on bullshift . lupaa 10 hyvää ja yhden pahan mutta sit onkin kaikki pahoja.

    • Äitylii

      Onko jollaki Oikeasti kokemusta tästä siiwerk oystä? Oli ilmoitus että hakee ajanvaraajaa lapinlääninalueelta. Mulla vanhempainvapaa loppumassa. Kotihoidontuki on niin pieni enkä haluaisi olla erossa pienestä lapsestani pitkiä työpäiviä. Laitoin sinne viestiä että olen työstä kiinnostunut ku kuulosti ihan hyvältä. 4-6 tuntia töitä päivässä ja voi tehdä kotoa käsin. Just täydellinen työ ja lisätienisti minulle. Mutta nyt kun aloin googlettamaan kyseistä yritystä, olen nähnyt paljon negatiivisia kommentteja ja monet ovat sanoneet että ei kannata tehdä työtä tälle yritykselle. Voisiko joku kertoa kokemuksia? Miksi ei kannata työskennellä tälle yritykselle? Kyllä työ minusta ainakin hyvälle kuulostaa.

    • imurimyyj

      joo myyt kalliita härpättämiä siis imureita ja jonkin sortin kiinalaisia robo imureita!
      kuka haluu maksaa 3000 eur muovirimpulasta !

    • VITUTTAAA

      Siiwerk myyntiedustajat keräävät ainoastaan vain yritykseensä rahaa.
      Myyntiedustaja joutuu omistaan maksamaan kaikki kulut mm. puhelimen käytöt, netin, auton käytön, työvaatetuksensa sekä kaikki mitä kuuluvat edustamiseen!
      Älä lankea tälläiseen myyntiedustus työhön jossa työnantaja velvoittaa kaikki riskit työntekijälle koituviksi.

      TÄYTTÄ PASKAA KOKO TOIMINTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • :) täyttä paskaa koko toiminta. Niin sitähän se yrittäminen on. Toiset pärjäävät ja toiset ei. Itse myynyt jo vuodesta 1989 Vorwerkkiä, eli onko tuote paska? Asiakkaat onneksi pitävät.


    • vorkku

      Joo thats tru 100%

      samoja härpättimiä saa halvemmalla ja robo . imurit on made in china !

    • siiwerk

      Ja nyt hakee vaihteeks Turkuun taas ajanvaraajia mukamas valmiit as.listat . jos haet sinne niin kanttaa pyytää näytettäväksi. selittelyn taidon tää mestari osaa ! kannattaa 3kertaa miettiä lahteekö ton skoijarin kelkkaan . Ja itse maksat oma puhelinkulut ym !

    • faktaapöytään

      Täällä tuoksahtaa vahvasti ns." epäonnistuneen myyntitykin hiki".
      Kyllä minulle ainakin on maksettu kaikki mitä on luvattu ja joskus jopa sellaisiakin joita en ole edes vaatinut. Tähän astisista työpaikoista tämä on ensimmäinen joka tosiaan maksaa kulukorvaukset erikseen eikä sekoita niitä palkkoihin. Tämä toiminta on siis myös rehellistä ja kestää päivänvalon. Samaa ei voi sanoa ihan kaikista muista "edustus-hommista". Voin sanoa että kokemusta on useamman vuosikymmenen ajalta.
      Teille jotka arvostelette mitään tietämättä Vorwerkin laitteita: älkää hyvät ihmiset jauhako sitä itseään jos ette tosiaan tiedä mitään faktaa ko. merkistä. Itse en tiedä muuta merkkiä jonka 80-luvulla myytyihin myydään jatkuvasti vielä esim. pölypusseja. Muihin merkkeihin ei tarvita niitä enää, ei ole tarvittu yli kahteenkymmeneen vuoteen! Toiseksi ,Vorwerkin hinta on alkaen 725,- plus alv, eli 900 euroa ja väitän ja olen sen valmis todistamaan että siinä saa joka eurolle vastinetta toisin kuin markettilaitteissa. On se vaan niin että tarkan tai köyhän ei kannata huonoa ostaa. Meillä on syymme , miksi haluamme esitellä suoraan asiakkaalle ja myös kouluttaa asiakkaan käyttämään Vorwerkiaan mahdollisimman tehokkaasti. Huonon imurin osaa jokainen ostaa marketista ilman esittelyäkin. Vorwerkia on lisäksi hauska myydä koska palute on aina positiivista. Onkohan jollain muulla??
      Tässä on kolmas vuosi taittumassa myyntihommassa Vorwerkia myyden ja kolmas vuosikymmen samaa merkkiä käyttäessä niin kotona kuin ammattikäytössä. Mitään muuta mekkiä en olisi uskaltanut lähteä kaupittelemaan aikoinaan.
      Tervetuloa töihin reiluun työpaikkaan jos on työhaluja ja hyvä palkka kiinnostaa. Töitä löytyy joka kolkasta pitkin Suomen maata.
      Epäilijät voivat ensin tilata vaikka Vorwerkin esittelyn. Se ei maksa mitään vaikka ei ostaisikaan.
      Laitahan postia jos kiinnostaa: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe