Älkää suunnatko silomille

asddass

Tuli käytyä syyskuussa Bangkokissa ja yövyttyä keskihintaisessa Furama Silom hotellissa. En voi suositella hotellia enkä lähialuetta suomalaisille turisteille. Vaikka Patpongin viihdetarjonta on alle kilsan päässä ei silom pankkiiri- ja bisnesalueena sovi turisteille. Lisäksi patpong oli ajastaan jälkeen jäänyt läävä eikä herättänyt edes mitään muisteltavaa jälkikäteen. Furama Silom hotelli on edullinen, mutta se ei ole yhtään viihtyisä, vaan sisäänkin hotelliin mennään parkkihallista kauheeta, hotellin käytävät ovat kauhean pitkiä ja hissejä saa odotella pitkään 20. kerroksesta. Hotellin asiakaskunta oli paria vaaleaihoista turistia lukuunottamatta muslimeja, hinduja sekä muuta tummaa porukkaa. Huoneet kelpasi nukkumiseen hyvin ja uni maistui. Kalusteet olivat aika vanhat rämät, mutta elektroniikka uutta. Hotellin uima-allas oli katolla ja aivan surkea. Altaan syvyys n. 1-1,5m. Allasalue surkeassa kunnossa eikä maisemistakaan voi kehua. Hotelli sallii kyllä vieraiden tuomisen hotelliin.

5

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eijaksakuunnella

      Silomilta on lyhyt matka joelle josta sitten vaikka iltaristeilylle. Sky train asemat lähellä joten helposti pääsee eteenpäin toisaalle kaupungissa.
      Oisit mennyt Pulmaniin ei tarttis täällä huonoa valntaansa surea...

    • kosto

      juu ite kans ollu furamassa perheen kanssa,aika paskahotla,lähinnä otti pannuun äänekkäät ilolinnut,yöllä neljään saakka ryyppäsivät.....Mutta aamupäivällä kun huorat hiljeni,oli koston aika :)

    • 443443

      Ei Bangkokissa kannata ottaa mitään halpaa hotellia. 100 eurolla pääsee huippu paikkoihin jossa ei ole noita ongelmia.

      • Bangkokmylife4

        100 euroa yöstä ?
        No taitaa pojalla olla isä tai äiskä sosiaalijohtaja ?


    • santtu-1975

      Itse on tullut myös Furama silomissa muutama yö viettettyä ja ei tosiaan mikään kovin ihmeellinen hotelli ole, huone oli kyllä kaupunkihotelliksi suhteellisen iso, mutta aikansa elänyt kokolattiamattoineen yms.
      Mutta hotellin sijainnista olen eri mieltä, itselläni on Bangkokin hotellien ykkösvalintakriteerinä se, että lähin skytrain asemä löytyy läheltä hotellia, koska se on erittäin kätevä ja nopea kulkuväline kyseisessä kaupungissa myös ruuhka-aikoina. Ja kalliskaan kyseinen hotelli ei ole, itse maksoin aikoinaan 38€/yö, mikä on Bangkokissa ihan edullisehko hinta kun puhutaan vastaavalla sijainnilla ja palvelutasoltaan (neljän tähden hotelli, luokituksen mukaan) olevasta hotellista.

      Eli jos etsit edullisehkoa hotellia Skytrain aseman läheltä ja Bangkokissa oloaikana hotelli on sinulle lähinnä nukkumis ja tavaroiden säilytyspaikka, on Furama Silom ihan ok. valinta etenkin hinta/laatusuhteella mitattuna, mutta mikäli vietät ison isan ajastasi hotellilla, hotellin uima-altaalla yms. niin sitten valitse joku muu hotelli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe