PIETARSAARIKIN TARVITSEE KULTTUURIN RIKASTUSTA

VAITARVITSEEKO

Saksassa on noussut esiin kamala ilmiö. Maan naisjärjestöt ja poliitikot ovat huolissaan siitä, että ainakin yhdessä suuressa turvapaikanhakijoiden vastaanottokeskuksessa tapahtuu raiskauksia, pakkoprostituutiota ja lasten seksuaalisia hyväksikäyttöjä.

– On tosiasia, että naiset ja lapset ovat suojattomia. Tilanne on mahdollisuus miehille, jotka pitävät naisia alempiarvoisina ja kohtelevat yksinäisiä naisia ”vapaana riistana”. Seurauksena on useita ilmoituksia raiskauksista, seksuaalisista hyökkäyksistä ja enenevissä määrin pakkoprostituutiosta. Nämä eivät ole yksittäistapauksia, muun muassa Daily Mail siteeraa kirjettä.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1443496414307.html

7

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kulttuurin_erot

      Saksassa ja Kauhavalla nuoria varoitetaan huutelevista, suuta napsuttavista ja kontaktia hakevista maahanmuuttaja miehistä. Pietarsaaressa maahanmuuttaja miehiä varoitetaan huutelevista, suutan napsuttavista ja kontaktia hakevista lahkojen miehistä.

    • Jeesusakhbaarrrrr

      Heehhhh toi oli hyvä.

      • Luuloissaan_luulevat

        Helluntais ukot haluaa ilmeisen kiivaasti kontaktia nuorten sileä kroppaisten miesten kanssa. Taas aamulla yrittivät, ihan iholle käydä. Kieltäydyin taas jyrkästi. Tarjosivat myös pelastautumista heidän harvenevaan joukkoonsa. Kieltäydyin siitäkin.
        Siitä suuttui partionjohtaja suunnattomasti. Sanoi menevänsä ihan polliisi pojalleen ilmoitusta kieltäytyjästä tekemään ?

        Kun ei se nyt vaan saa, koskea. Ei saa.


      • Luulevat_saavansa_omaksi

        Niin. Ketä jos ketään kiinnostaa. Tässä nyt neljäs vuosi pyörähti käyntiin tämän helluntais partion kohtelun kohteena olemisessa.
        Mutta kun kerran pitää tehdä, niin tehdään.


      • Poikalapsi_mie_oon

        Niin. Partionjohtaja huutelee pyörätiellä kävelevälle pojalle: (esim) "Sait kenkää soomannilta häiriön takia". "Tollanen jätkä ei oo mitään ".

        No eei. Sain kenkää tuotannollisista ja taloudellisista syistä. Walkilta.
        Ja olenhan minä mitään. Sen uskallan luvata.

        Sanoo kertoneensa mun naapureille ja kaikille minkälainen "juoppo häirikkö mä oon". Nyt mun naapurit ja kaikki sitten "tietää".-)

        Mutta tuohan nyt on vaan sitä helluntais ukon sadistista paskkaa.

        Sellaista uskonnon "harjoittamista" Pietarsaaressa.


      • Ilkeät_sedät_tietää

        Niin. Aika laimeeta tuokin on.
        Paras kuulemani porvaris ukon lausuma on.
        " Sehän vetää viinaa, pillereitä ja huumeita sekaisin. Sehän on ihan sekaisin ".
        Ja viimmeisen tiedon mukaan on tullut tuo Lasolkin mukaan kuvioihin. Ja vielä huoltamon juoksulasol.

        Voi minnuu poikalasta. Kuinka mie pärjään näitten kaikkien aineiden kanssa ?
        Ja kuinka he kestävät minun kanssa. Murtuvatko vai pelastaako aika ?


      • HaistakaaPaskaUskovaiset

        Uskovaiset on mielenvikaisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe