Siivouspalvelu Sofia

Kyllästynyt1

Sinä tummahiuksinen, silmälasipäinen, iäkkäämpi nainen joka ajelet siivouspalvelu sofian autolla nakkilassa... olet jo kaksi kertaa meinannut ajaa tyttäreni päälle, joka ajaa mopolla! Ja molemmat samassa onnipekan risteyksessä. Molemmissa tapauksissa SINULLA ON OLLUT VÄISTÄMISVELVOLLISUUS!!! Onneksi mitään ei ole sattunut, kiitos siitä EI KUULU KYLLÄ SINULLE, vaan tyttäreni nopealle reakoinnille!
Olet molemmilla kerroilla tullut kärkikolmion takaa ja kehdannut vielä pyöritellä päätäsi. Tiesitkö että mopoilijoilla on samat ajo-oikeudet kuin autoijioilla???
Olisi syytä kerata liikennesäännöt!!
Tulen myös henkilökohtaisesti keskustelemaan kanssasi asiasta kunhan vain kohtaamme.

15

3028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siivouspalvelu_

      Vihapuhetta.

    • nakkimuusil

      Kilpailijan panettelua,likaista peliä nakkikyläs.

    • Sohvi-Neiti

      Olen nyt viime päivinä kertaillut liikennesääntöjä ja tosiaan huomasin puutteita liikenne-tietämyksessäni ja tunnustan että kaikkia liikennemerkkejäkään en tuntenut. Eiköhän tästä eteenpäin jo selvitä, kiitän tarkkaavaisuudestanne.

      Syysterveisin Sohvi-Neiti

      • raycharles

        Huomenna poikkean tilaamassa valkoisen kepin näköisiä tarroja ajoneuvon kylkiin jotta osaatte varoa liikenteessä.
        Optikolta haen mustat pullonpohjalasit nokalle niin vain sokea voi sen jälkeen väittää ettei osannut varoa MINUA


    • Justjoooooo

      Huomasin jo pari vuotta sitten että kyseisellä tammalla ei ole mitään hajua risteysajosta eikä liikennesäännöistä. Hyvin ovat muut onnistuneet väistelemään jos vielä kortti taskussa ajelee.

    • nakkilalainen

      te valitatte tääl yhdest ihmisest mut kyl nakkilas o paljo muitaki ketkä ei todellakaa osaa ajaa ees mopol. oon ainaki ottanu sen kanna et jos joku tulee etee nii se tulee vaa kerra, on se sit autoilia tai mopoilia mut tulee sit päi jos tulee!!! ihme valittamist

      • Yikjytryjytrr

        Mistä muropaketista tämä vikisijä on saanut mopokorttinsa? Laiton uhkaus. Poliisi saisi tutkia onko viestin laittaneella kortti ja ajeleeko liikenteessä. Liikenteessäon ihmisiä joilla on vajavaiset tiedot säännöistä esim. lapset. Sinulle ei ole annettu erikoisoikeutta ajaa kenenkään yli tai kylkeen. Autokoulussa ainakin opetettiin, että onnettomuus on aina pyrittävä estämään oli itse oikeassa tai väärässä.


      • nakkilalainen

        Tietääkseni poliisi on myöntänyt ajokorttini ja mul on iha b korttiki ja kyllä ajan edelleen liikenteessä ja on kortti voimassa. Mutta tossa ekassa tarkoitin ihan sitä että kaikki ei osaa ajaa, koska aika moni on meinannut kylkeen tulla niin otin sen kannan että jos joku tulee kylkeen esim, kolmion takaa niin se maksaa silloin en minä! saisihan tuolla liikenteessä muute koko ajan jarrutella.


    • putsvek

      Siinähän riittää sit taas siivouspuhdetta jos tullee päi ;)

    • paikallinen

      Joo ja kyseinen henkilö parkkeeraa autonsa invapaikalle tai perheparkkiin mistä vain lyhyin matka kävellä kauppaan ja ajaminen ei kyllä myöskään ihan liikennesääntöjen mukaista saa kyllä autollakin varoa, kun tulee kaupalla vastaan.

    • Katsastusäijä

      Havainto tänään klo 15:40 : Sohvineidin autosta siivoojanpuoleinen ajovalo pimeänä. Menee tällä huomautuksella ja ajovalopolttimon vaihdolla. Ei tarvitse tulla konttorille näyttämään.

      • nakkilalainen

        Oleks sää apina huomannu et muillaki o aika useesti jompikumpi tai molemmat ajovalot pimeenä? Just yks päivä näin poris ku poliiseil oli hanttari puoleine ajovalo pimee. eiks niil sit tarttis ol ajovalot kunnos???. ja sit o nää mersu raadot mitkä tulee lyhyet että pitkät pääl vastaa oli sitte päivä tai yö!!!


    • Yrittäjiäjokalähtöön

      Nakkilassa 4 siivouspalvelua

      Sohvi Hormisto
      Rannikko Viikkala
      Finnmassa Ruskila
      Tattaran Remontti ja Siivouspalvelu Tattara

      • Anonyymi

        Onneksi palaa kumi takaveto volvossa mistä änkkäri poistettu yöunien häirintään varten.


    • Anonyymi

      On jo vuosia ollut erittäin huonot liikennesääntö tuntemukset kyseisellä henkilöllä. Olen jopa autolla meinannut hänen kanssaan kolaroida, kun ajaessa keskittyy johonkin aivan muuhun.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe