Miten toimia naisen kiinnostuessa?

RyssinKaiTämänkin

Olen kyllä ollut parisuhteissa yms mut nyt taas ihan yllättäin mielenkiintoinen ja nätti nainen kiinnostui minusta netissä. Mun ongelma on et en keksi vaan mitään juteltavaa. Ihan tyhjää puutaheinää vaan joka rassaa mua itseänikin. Yks syy on myös se että on sovittu jo treffeistäkin ja että en menis niin puihin niin tarkoituksella en kysy nyt kaikkea et voin sit tavatessamme saada jutunjuurta ihan tietyistä perusjutuista joista on helppo sujuvasti vaan pitää keskustelua yllä. Nyt mulla on tunne että kun en osaa puhua viesteissä kuin itsestäni ja tuntuu et nainen saa varmaan ennen treffejä musta kyllikseen ja peruu koko deitit. Sit toisaalta jos ei viestein pidä edes jotain kontaktia niin nainen varmaan kyllästyy siihenkin. Hitsi et tää on vaikeaa. Kun ei tuolla koskaan kukaan juttele ja sit todella mielenkiintoinen nainen löytyy niin meen ihan puihin.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rentodeittiN

      Kerro päivän kuulumiset ja muista myös kysyä hänen päivästään. Muista toivottaa hyvät huomenet ja yöt. Vastaat rehellisesti naisen tekemiin kysymyksiin ja teet myös vastakysymyksiä. Olet kiinnostunut hänestä - et itsestäsi.

      • Vaikeaarakkautta

        Mää haluaisin vain jutella,kuin ihminen tavalliselle ihmiselle,niinkuin kaikki ollaankin.Ei sen kummempaa.Voi ajatella että ollaan ystäviä jos se helpottaa.Mää kyllä pelkään itkeväni eniten.Kaikenmoista juttua ollu,en halua nolata itteeni.Eikä se tykkäis enää.toivottavasti se vielä onnistuu,siilti.


    • Puhu itsestäsi! Siitä tiedät kaikkein eniten, etkä voi mokata.

      Olen käynyt lukemattomilla treffeillä ja saan näppylöitä miesten tavasta olla mukamas kiinnostunut minusta. He eivät tiedä minusta juuri mitään, mutta keskustelu kääntyy ihan liian helposti oletuksiin ja neuvomiseen. Etenkin jos puhutaan liikunnasta ja yritystoiminnasta. Olen käynyt salilla 20 vuotta ja firmani pyöritän itse ja omalla tavallani.

    • syksynkasvi

      Minua pohdituttaa mies, joka ei viestitellessämme suoraan edes sano mikä päivä ja aika hänelle sopii, vaikka olen kysynyt. Tunnen olevani joku "takavara".

      Viesteissä voit kysyä, miten on päivä mennyt, minkä kirjan luki viimeksi, mitä on kokkaillut, mille jutulle nauroi tänään, lempibiisi nykyään radiosta kuultuna, vastaa johonkin valmiiksi jo itsekin. Ole kohtelias, toivota jotakin mukavaa viestin lopussa.

      Joten älä ihmeessä jähmety, sovi treffit, mene tapaamiseen. Ehdota kävelylenkkiä alkuun, jos kovasti jännittää.

      Minä haluaisin vain tavata jo piakkoin livenä nettituttavuuteni. Minuakin jännittää. Kunhan molemmat on fyysisesti läsnä ja omana itsenään, siinä joko syttyy kiinnostus tai ei. Mutta jos et edes tapaa....

    • "niin tarkoituksella en kysy nyt kaikkea et voin sit tavatessamme saada jutunjuurta ihan tietyistä perusjutuista joista on helppo sujuvasti vaan pitää keskustelua yllä"

      Jos nyt ei riitä puhumista niin entä sitten mahdollisessa parisuhteessa? :o Joka päivähän tulee uusia puheenaiheita.

    • EnTainnuRyssiä

      Arvatkaapa löytyikö jutun juurta? :) Luulin meneväni vaan kahville ja sit se on moro. Kahvittelu kesti noin kuus tuntia ja hiljaisia hetkiä ei tullut kun kasvotusten sai höpöttää. Olen vaan huono kirjoittelemaan mutta livenä ihan eri juttu. Kummallakin aamulla aikainen herätys joten oli pakko mennä molempien nukkumaan muuten olis jatkunu varmaan aamuun saakka. Lopuks pitkä suudelma ja huomenna nähdään taas. Huh sydän meinaa tulla rinnasta ulos ja voi olla et uni ei tuu. On se vaan jännä tunne kun huomaa et on toisen kans samalla aaltopituudella ja se fiilis mikä jää jälkeen on melkoisen huima..... Joo oli tultava kertoon kun kerran kysyin. Nyt jos yrittäs sit nukkua et huominen tulis nopeammin:)

      • Tuliko.huomista

        Mites meni tämä


      • Aaapeeee
        Tuliko.huomista kirjoitti:

        Mites meni tämä

        Jep. Hyvin meni;)


      • Oksennan
        Aaapeeee kirjoitti:

        Jep. Hyvin meni;)

        Oliko ihan Keniaa ?


    • LightWear

      Sä voisit aloittaa juttelemalla Laasasen tasoteorioista ja naisen vanhenemisesta ja hypergamiasta.

      Siirtyen sitte siitä sujuvasti rahaan ja varallisuuteen joka onkin kaikkein tärkeintä nuoren miehen elämässä ja kuinka sitä miehellä ne parhaat nuoruus vuodet alkavatkin vasta siinä plus 40vee jolloin nainen on toki jo mummo ja muumio!

      Äläkä unohda kysyä naisen KÄYTTÖASTETTA ja äpärätilannetta sekä mainita kaikkia niitä nuoria hottiksia ja seksimisuja joita jokainen terve runk.. siis mies katselee ;)

    • TuuliTuule

      Jos tuntuu, että puhuttava loppuu ekoilla treffeillä - ei taida sitten olla elämäsi nainen.

      Olen tässä jonkun aikaa tapaillut nörtti- miestä. Ei hän oikein osaa höpötellä tyhjän päiviäsyyksiä...
      Tuossa kun kävin hänen kotonaan, esitteli hän piirilevyjä jossa led-valoja. Leppoisa ja hyvä juttuaihe. Ei tarvita mitään ihmejuttuja.

      Siitä olen täällä toisen kommentoijan kanssa samaa mieltä, että kannattaa olla ihan aidosti olla toisesta kiinnostunut.
      Kävin treffeillä miehen kanssa, jonka sosiaaliset taidot oli hakusessa. Hän selitteli mitä teki työkseen - väänsi ihan rautalangasta. Myöhemmin kysyi mitä teen. Kerroin että olin opiskellut alaa, jolla hän on töissä ja tehnyt niitä töitä yli 5 vuotta.

      Mutta uskon aidosti että treffit menee hyvin, kun vaan yrität rentoutua ja olla oma itsesi.

      • PuuteOnTekijäX

        Jos on tarpeeksi epätoivoinen ätmi sitä on kiinnostunut vaikka lipputangosta tai lyhtypylväästä ja keksii puhumista. Turha näitä on neuvoa.


      • 17plus13

        Lue koko ketju, niin vastauskin asiaan löytyy. On tää ihme mesta, kun jo jonkun treffeille menokin väännetään vaan sillä perusteella negatiiviseksi riippuen onko avaaja mies vai nainen. Toisaalta miehen ikävä roolihan on olla se jutun ylläpitäjä ja standup koomikko ja nainen vaan voi olla ja odottaa ja antaa arvosteluja miten deitit menee ja kelpaako mies suhteeseen. Toisinsanoen nainen saa olla treffeillä vaikkapa täysin mykkä. Miehenhän se puhuminen on keksittävä. Onnea jatkoon ketjun avaajalle!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe