Taas Sonera huijaa!

jo-ny-o-sonera-markkinat

Just-joo! Soneralta tuli kirje, jossa luvataan ummet ja lammet. Tulee 2 euroa lisähintaa per kk sellaisesta palvelusta, jotra ei edes tarjota tällä paikkakunnalla! Kuulema 4G-yhteys pitäisi johonkin nettitikkuun tulla lisää, mutta kun ei paikkakunnalla edes ole 4g-laitteitakaan Soneran verkossa! Minusta kyseessä on aivan selvä huijjaus, jolla asiakkaat pannaan tilaamaan ei-oota! Olettaisin, että jos kerran 4G:tä tyrkytetään, myös sitä olisi tarjolla.

Mutta kun ei ole! Ei asuinpaikkakunnallani, eikä myöskään "mökillä". Siellä ei pelitä kuin 2G ja sekin töykkimällä! Kyselin asiasta paikalliselta "välittäjältä", mutta hän ei osannut vastata. Tuskinpa kukaan muukaan: "hetkine, yhdistän toiseen numeroon..etki..oiseen..umero..etkinen..oisee..numeroo..tuut-tuut-tuut.."

Tyrkytys (==ilmoitus)kirjeessä todetaan vain, että voit heti sanoa irti sopimuksen, jos ei miellytä. Ihmettelen vain, ONKO TÄMÄ "ASIAKASPALVELUA" , vaiko vain "siakaspalvelua"?? Sikaa kun ei ole, niin kai se sitten on siakaspalvelua.

Sonera vain rahastaa: Jos asiakkaita on vaikkapa miljuuna, niin 2 x 1000000 = 2 miljuunaa ja vuodessa 2 x miljuuna x 12kk = 24 miljuunaa eproa olemattomasta. Että sillai...

2

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valinnanvaraa_löytyy

      Vaihda sellaiselle operaattorille jolta saat juuri ne tarvitsemasi palvelut ilman tarpeettomien pakkosyöttöä.

    • sonera-asiajas

      Kannattaa muuten tsekata se totuus, että Soneran kk maksu on 11/15 alkaen 2e edullisempi kuin Saunalahden tai Elisan. Eniten itseä ihmetyttää ja olen sen täällä jo sanonutkin miljardi kertaa.... Saunalahdella ainakin on rajaton ( tarkoittanee 5GT/kk) tiedonsiirto pienemmissäkin puhelinliittymissä.... Soneralla on nykyinen paketti 200min 200viestiä ja 1GT tiedonsiirtoa.... menee nimittäin tappiin aika kivasti viikkoa ennen kuin laskutuskausi vaihtuu.... Siltikään en nyt ala operaattoria vaihtamaan. "kotona" puhelin kytkeytyy kuitenkin omaan WiFiin, jossa on 4G yhteys.

      Ja mielenkiinnolla odotan tuota saamanikirjeen viestiä, eli leviääkö 4G mobiilidata loppuvuonna myös nykyiselle 3G alueelle vai tuleeko tässä sit liittymän vaihto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe