One simple principle

Ikuinen_Rakkaus

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HäivyHäirikkö

      Työnnypäs nyt vittuun täältä ennen kuin edes aloitat massapostaamistasi.

    • 2009-alkaen

      Sinulla on niin monen vuoden kuperkeikat heittämättä, että eiköhän olisi parempi työntyä vaikka omaan ahteeriisi.

    • Minä_tiedän_

      Mikäs se sun kotiosoite olikaan...

    • OSP_fani

      One simple principle = OSP

    • K-K.Korkki

      Luulin jo, että kuperkeikoissa Kuopion torilla meni vähinään kaularanka poikki, mutta turha toivo.

      • lahti_kkk

        K-K.Korkki = KKK

        huhhuijaa, onpas sulla vaarallinen nimimerkki (lahti)


      • minäkinolentäältä

        Kuin? Onko tämä fyysikko oikeasti Kuopiosta?


      • seko-se-on
        minäkinolentäältä kirjoitti:

        Kuin? Onko tämä fyysikko oikeasti Kuopiosta?

        Mikä fyysikko? Ei Savorinen ole fyysikoita nähnytkään muualla kuin Hesan yliopiston kahviossa, jossa hän kävi häiriköimässä muutamaa tutkijaa.


      • vapaaehtoinenpakko
        seko-se-on kirjoitti:

        Mikä fyysikko? Ei Savorinen ole fyysikoita nähnytkään muualla kuin Hesan yliopiston kahviossa, jossa hän kävi häiriköimässä muutamaa tutkijaa.

        Ja tuli "ohjatuksi" ulos...


      • sgttdrrt
        vapaaehtoinenpakko kirjoitti:

        Ja tuli "ohjatuksi" ulos...

        Näin siinä taisi käydä. Ei ole tainnut toista kertaa kokeilla kahviossa jutella :D
        Juo nyt vaan korviketta.


      • K-K.Korkki
        lahti_kkk kirjoitti:

        K-K.Korkki = KKK

        huhhuijaa, onpas sulla vaarallinen nimimerkki (lahti)

        Nimmari on lainattu Outsiderin tuotannon kansainvälisen öljy-yhtiön agentilta Kalle-Kustaa Korkilta, rantasalmelaisen prinssieversti Pekka Lipposen kanssaseikkailijalta. Ei yhteyksiä lakanatötteröhörhöihin.


    • Neutrooni

      Hauska lueonto.
      Tässä Youtube osassa sanotaan että protoni ja neutrooni välillä on työntävä voima. Mitenkä sinä todistat tämän voiman?
      Minkalaisia experimenttejä olet tehnyt jotka todistavat tälläisen työntävän energian? Tuntuu vähän siltä että ei ole yhtään experimenttiä joka viittaa tälläiseen työntävään energiaan.

      Tiede on siinä mielessä että kellä tahansa on vapaus väittää mitä tahansa. Mutta tiede, ja varsinkin fysiikka, todistuksia (experimental physics) että se hyväksyy jonkin väitteen. Ei se riitä että väittää votain.
      Kyllä minäkin pystyisin väittää vaikka että tosellla puolellla meidän galaxia on planeetta joka persustuu homejuustosta ja hanhenmaksasta. Kukaan mailmassa ei pysty näyttää että olisin väärässa. Onko mun hypoteesi homejuustoplaneetasta oikea sen takia että kukaan ei pycty esitää vastaväitettä?
      Ei tietenkään.
      Mun hypoteettinen väittäma on kelvoton samasta syystä kun sun väittämäsi: Hypoteesia jota ei voi testata (hypothese testing).

      Mutta kukaan ei estä sinua tekemään experimenttiä jotka näyttävät työntävän energian (tai voiman). Mutta pidä muistissa että samalla on olemassa tuhansia experimenttejä jotka näyttävät että protonin jag neutroonin välillä vaikutta voimakas ydinvoima (Strong nuclear force). Ota ja näytä että nää kaikki tuhannet experimentit ovan väärässä.
      Kukaan ei estä sinua. Mutta älä mene äitisi hameenhelmaan itkemään jos tiede ei hyväksy sun väitöksia jos sää et pysty experimenteillä näyttämäään että olet oikeassa.

      Ei muuta kun rupeet töihin ja teet experimenttejä.

      • Kalle-Kustaa_Korkki

        Et taida tietää, että tämä hörhö on esitellyt työntövoimiaan täällä ja kai jokaisen lehden tiedepalstalla kymmenen vuotta, ja monesti päässyt esiintymiskieltoon. Turha sen kanssa on alkaa mitään inttämään, saa vaan lisää vettä trollimyllyynsä. Ei se osaa muita experimenttejä tehdä kuin kuperkeikkoja Kuopion torilla.


      • luvattumikäluvattu
        Kalle-Kustaa_Korkki kirjoitti:

        Et taida tietää, että tämä hörhö on esitellyt työntövoimiaan täällä ja kai jokaisen lehden tiedepalstalla kymmenen vuotta, ja monesti päässyt esiintymiskieltoon. Turha sen kanssa on alkaa mitään inttämään, saa vaan lisää vettä trollimyllyynsä. Ei se osaa muita experimenttejä tehdä kuin kuperkeikkoja Kuopion torilla.

        Ja niitä kuperkeikkojakin on rästissä muutamalta vuodelta...


    • Muutakin
    • Muutakin
    • Muutakin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe