pedo-psyko-suku

erica-76

mun pedofiili ja psykopaatti sukulaiset on piinaanneet mua ja mun perhettä tasan 20 vuotta.keksityt lastensuojeluilmoitukset,poliisi käynnit kotiin,lasteni pelottelut jopa tappouhkaukset.tuoreempana autojemme ja pihakalusteiden ja mopon hajottaminen kun olimme reissussa.kävivät meillä pelottelemassa ja riehumassa yksi ilta.vanhin lapseni soitti mulle kun olin ajattamassa kesk.lastani-juuri ajokortin saanut.tulivat meitä vastaan kun lähin likan puhelusta kotiin.päätimme mennä kasvokkain sanomaan että nyt riittää,ja jättävät meidät rauhaan.huom.oli kerta yli 10 vuoden aikana kun ajoimme heidän pihaan.he kännissä isolla porukalla.meitä 3 naista selvinpäin.lopputulos siskon mies pahoinpiteli mua.he päästivät koiransa meiän kimppuun,huom.ollaan vakavasti eläimille allergisia.vedimme asian käräjille,he kaikki valehteli tuomarille päin naamaa ja mut tuomittiin lähestymiskieltoon heitä kohtaan,kaiken lisäksi olen liikuntarajoitteinen joten en olisi edes voinut tehdä niitä asioita mitä he väittivät silmät kirkkaina.esim.koiran potkiminen,siskon tytön kuristaminen,hautakynttilöiden vienti ymsssssssss.otin lakimiehen ja asia menossa hovioikeuteen.mitään muuta ei olla toivottu kuin,että lähisuku jättäisi meiät rauhaan.

107

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aboriginaali

      Sanomalehti Karjalainen 4.3.2000.
      Asiantuntijavieraana kihlakunnan syyttäjä Marja Vanamo.

      Seksuaalirikossyytöksissä jo noitavainon piirteitä
      Vaikeissa avioerotilanteissa tehdyt rikosilmoitukset lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä osoittautuvat usein täysin perättömiksi.
      Joensuu
      Markku Liikamaa

      Syyttäjät ja poliisi ovat panneet merkille, että viime aikoina lisääntyneissä rikosilmoituksissa lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä on aika usein myös perättömiä ilmoituksia. Esimerkiksi vaikeissa arvioerotilanteissa jotkut saattavat tehtailla toisesta osapuolesta aina uusia ja uusia rikosilmoituksia, kun edelliset on poliisin esitutkinnassa ammuttu perättöminä alas.

      ??Olen verrannut nykytilannetta historiasta tunnettuihin noitavainoihin. Niissäkinhän oli usein kyse siitä, että lasten tai kylänmuijien pahojen ja ymmärtämättömien puheiden perusteella poltettiin tuhansia syyttömiä ihmisiä roviolla. Näyttö näissä jutuissa kun on monta kertaa aivan samalla tasolla, arvostelee kihlakunnansyyttäjä Marja Vanamo Itä-Suomen syyttäjänviraston Joensuun toimistosta.

      Vanamo sanoo, että lapsen seksuaalinen hyväksikäyttösyytös heitetään usein ilmaan vaikeissa avioerotilanteissa.

      ??Olen pannut merkille, että sitä käytetään lyömäaseena toista osapuolta, yleensä isään, vastaan, hän sanoo.

      Rikosilmoitusten lisääntymisen taustalla on varmasti myös se, että ilmoitusherkkyys on kasvanut niin perheissä kuin viranomaistenkin keskuudessa.

      Mutta Vanamon mielestä syytökset ovat montaa kertaa varsin hataralla pohjalla.

      ??En saata uskoa, että tilanne olisi yhteiskunnassa muuttunut sellaiseksi, että yhtäkkiä meillä olisi suuri joukko avioeroisiä, jotka käyttäisivät lastaan seksuaalisesti hyväksi, hän sanoo.

      -------------

    • rinnetalo

      voi jeesus,mitä touhuu sun suvulta!taitaa olla kyse härmälääsestä suvusta...?

    • selviytyny

      pahinta siinä oli se että äitini teki enemmän kuin isäni.äitini määräsi asennot.pakotti katsomaan seksikasetteja ja sitten se että äidin täytyisi suojella lasta juuri tälläiseltä.kun katkaisin välit molempiin vanhempiini.isä jätti rauhaan.äiti ei.hän on vieläkin kimpussani ja mun oman perheen kimpussa,lisäksi hän on saanut manipuloitua samaan syssyyn toiseksi vanhimman siskoni.sekä kyseisen siskon toiseksi vanhimman tyttönsä.nyt he yhdessä tehtailevat meistä valheellisia lastensuojelu ilmootuksia,poliisille rikosilmootuksia,missä ei oo päätä ei häntää.uhkailevat,vainoavat,yrittivät ajaa autolla keskimmäisen lapseni päälle.
      jakavat tappouhkauksia.käyvät kotimme pihalla tekemässä pikku jäyniä.kun haimme
      lähestymiskieltoa ha manipuloivat sellasii ihmisii puolelleen,jotka eivät kuulu asiaan millään lailla,pakottivat niiden valehtelevan käräjillä ja näin mulle täysin syyttömälle
      ihmiselle määrättiin lähestymiskielto.huom.mä olen katkaissut sukuuni kaikki välit jo n.20 vuotiaana.he eivät hyväksy sitä.ja kun olen ruvennut puhumaan asiasta niille jotka ovat kysyneet.juorot kulkoo.ja näin äitini,siskoni ja siskon tyttö kostaa meille.otin lakimiehen,valitin päätöksestä nyt ollaan menossa hoviin helmikuussa.mitä teki suku.no ne saatana kävi hajottamassa meidän omassa kotipihassa mun autot , mopon
      uudet terassisoffat.iskimme lähettävät kameravalvonnat kotimme pihaan sekä hälytinjärjestelmän.kun he kyylätessään huomasivat,siis monia kertoja viikossa,
      että meillä on kamerat,alkoi paskanjauhaminen ja mustamaalaminen netissä ja sukulaisille.nyt jouduimme vaihtamaan paikkakuntaa kokonaan,kamerat ja hälytinjärjestelmä on uudessakin kodissa,turvakielto haettu maistraatista.missään ei ole tietoa meidän kotiosoitteesta.ei edes lasten kouluissa.meillä on yhteystieto osoite
      minne saapuu kaikki postimme.je sekin on mahdollista ihan toisella paikkakuntaa kuin missä asumme.mun tehtävä on suojella mun lapsia,ja mun nuorin on 12 v poika.18 ja 20 on tytöt,jotka oli todistajina käräjillä.sen jälkeen lapsiani on uhkailtu.mutta mitä tekee meidän muut sukulaaset esim äidin sisarukset tai isän sisarukset.eivät tulleet lasteni valmistujaisiin eikä rippijuhliin.kärsitty on liikaa.mutta omista lapsistani oon pitänyt ja tuun pitämään hyvän huolen,ei oo kellään nokan koputtamista asiaan.perkele suku on pahin.ja kaiken tän paskan jälkeen mä oon selvinnyt pää ehjänä näistä tapahtumista.ja lapseni ovat fiksuja ja tasapainoisia ja kunnollisia.toisin kuin kyseisen siskoni toiseks vanhin tyttö,on pari vuotta mun vanhinta lasta vanhempi.täyspäiväinen alkoholisti istuu aseman läheisessä bubissa päivittäin ja haastaa riitaa ohikulkijoille,nyt hällä kuulemma kylkiluut murtunu nujakoinnin seurauksena.hän käyttää sairaalan resursseja turhaan,väittäen omia kännikompurointejaan toisten syyksi.ei opiskele,ei käy töissä.
      siskon mies pahoinpiteli mua kostoksi.ja siskon vanhin lapsi on kehitysvammainen.toiseksi nuorin huuteli hautajaisissa vuosi sitten kun arkun perässä kävelimme,hyi täällä haisee pahalta ,ai se onki toi sukulaane,joka ei haluu olla tekemisis sukunsa kans.nuorin hänen lapsistaan nyt vissiinki tokalla luokalla,huusi paapalleen,paapan tullessa kylään pari vuotta taaksepäin eli muksu oli sillon 6 vuotias.saatanan pedofiili,painu vittuun täältä.mistäs muutenkaa 6 vee osaa jos ei äiti opeta!!!!ajatella että neljän lapsen äiti on tekemisis pedofiili mumman ja paapan kanssa.ja jättää lapsiaan niille hoitoon.tämä autojen hajottaminen 10 000e edestä oli helvetti viimenen niitti joka sai mut purkamaan asian ihmisten ilmoolle.ihan varoittavana esimerkkinä,kuinka paljon pahaa psykopaatit saavat aikaan.ja saa kommentoida,ja vaihtaa ajatuksia!!!

      • voijestas

        Huhuh mikä sakki pysy erossa mokomista.


    • oujeeee

      Näistä kannattaa pysyä kaakana, sosiopaatti, narsisti, psykopaatti.

    • milja-95

      totisinta totta.mä oon perheen vanhin lapsi ja 20 vuotta vastaillut lastensossun kysymyksiin,jotka ovat aina huomanneet,että meiän perhees on kaikki hyvin.ja taas on ollut sukulaaset asialla.varsinkin äiteen siskoo ja sen tytär.perkules,eläisivät omaa elämää ja jättääsivät meiät rauhaan.meillä on ihan normi elämää käydään töissä ja koulussa ja eletään omaa elämää.mä en ymmärrä et vain pari vuotta mua vanhee likka on täysin alkoholisoitunut ilkivallantekijä siis tämä äiteen siskoon tyttöö....meiän perhees on aina ollut tärkeetä et viinan kaa ei läträtä vaan käydään töis ja harrastuksiis....

    • mers

      Tuollaiset hullut kuuluu lukkojen taakse.toivon mukaan oikeudessa nähdään myös

    • knuppasmäeltä

      katotaan oikeudessa,ovatko tuomarit lukeneet psykologiaa.tunnistavatkohan he sosiopaatit,psykopaatit ja narsistit.mä ainakin itse paljon psykologiaa lukeneena
      tiedän paljon ja muutenkin kokeneena

    • heppalaitumella

      siis kauhiaa touhua.moni ei olsi selvinny.mut sulle hattuu nostan....

    • voimiii

      ootko koskaan ajatellut,että sun äitisi,siskosi ja sen tytär näyttää olevan sulle kateellisia!he eivät kestä sitä,että sä hoidat perheesi ja elämäsi hyvin.onko kenties niinkuin ymmärrän riviesi välistä,että sä oot maksanu kovan hinnan elämästäsi ja omaisuudestasi.ja he ovat saaneet kaikki vain toisten siivillä.ja siksi eivät osaa arvostaa toisten kovalla työllä ansaittuu omaisuutta!!!!

    • rupusakki

      se,että muut sukulaaset lähtöö psykopaattien kelkkaan.ei todellakaan oo sun vikas.älä edes yritä ottaa yhteyttä juhlienkaan merkeissä.ne on jo manipuloitu ajat sitten.hävetköön väärällä puolella.ja mitä sukulaasii ne sellaset on jotka puolustaa insestii ja jatkuvaa vainoamista,kiusantekoo ja mikä pahinta toisten omaisuuteen kajoamista.hoitoon vaan koko sakki.sä taiatkin olla ainut selväjärkinen tosta suvusta!!!

    • uskomatonta

      oon ihan sanaton.voimia teille.eihän tollasta tapahdu kun elokuvissa

    • psykopaatit

      voi jee... mitä touhua!!!

    • Hangyourselves

      Ämmät ei yhtään välitä lapsistaan

    • Hyistn

      Varmaa Vorssasta. Seksiin jonku kompleksi jo lapsina saaneitte mekka. Siitä sanonta Vorssan vitut ja Bilnäsin kirveetki ku ois kirveellä töitä ja pari itteensä neitseenä pitävää vittua ei ymmärrä että ne oli liian kaua pilvemmäen talleilla

    • pöyrööt

      hovioikeus ohi,miten jaksoit?

    • kelmit

      sehän oli selvä juttu.varma voitto.olsitta nähneet psykopaattien käytökset.huh huh.huutoa,kiroomista,naurua,istuntosalin viereisessä huoneessa möykkäämistä öykkäröintii,puhelimen ääniä.valehteluista puhumattakaan,nuorin psyko tökki selkään kävellessä ohi istuntosalissa.hän myös kävi penkomassa meiän porukan huonetta vessareissun ja todistelun aikana.paiski tuoliansa istuntosalissa yms....tuomaria 3 ja kaikki kiinnitti huomiota nuoreen psykoon,joka nauraen ääneen väitti että häntä on kuristettu.voi luoja mikä päivä.

    • no_joopa_joo

      Nämä yllä olevat lukuisat aloittajaa myötäilevät kommentit ovat ihan ilmeisesti peräisin samasta aloittajan sylttytehtaasta päätellen siitä, että tekstien kirjoitus- /kielioppivirheet toistuvat joka tekstissä ihan samanlaisina: kaikista kommenteista nimittäin puuttuvat virkkeiden väliset välilyönnit, vaikka ei pitäisi, eikä virkkeitä aloiteta isolla alkukirjaimella, kuten pitäisi. Tuskinpa kukaan ulkopuolinen tekisi joka kommenttiin ja jatkuvasti samanlaisia virheitä, kuin ap. Joten, hyvä ap, anna olla turhat omasta hatusta vetäitsyt puoltomarmatukset. Kun ei tunnu tulevan sinulle ihan oikeata myötätuntoa.

    • ihmettelennn

      No joopa joolle tiedoksi, turhaan tänne kirjoittelet tai edes luet tätä palstaa jos sulla ei ole muuta kommentoitavaa. Jos et ymmärrä tapahtunutta älä käy tällä sivulla enää.

    • huhhhhhuuuuu

      Tämä on niin kovaa tekstiä,että kaikki eivät edes tohdi välttämättä kommentoida.

    • arkkkkk

      Onkohan kyse ylihärmän suvusta?

    • oopsa

      Eikö ihmiset haluu kommentoida.

    • Tiesittekö muuten että popcorneista saa tomusokerin pois imurilla! Saattavat kyllä popcornitkin lähteä samalla.

    • rupulaiset

      Hulluja ihmisiä!

    • ded

      Suku vaan vastuuseen teoistaan!!!

    • kauheeta

      Niillä ei vissiin oo mitään omaa elämää!!!

    • sairaat

      Pysyisivät vaan omalla tontillaan!

    • perk

      Hullujen huoneelle koko sakki!

    • jantte1

      Niin tai näin, jos todellakin asiat ovat olleet tuolla tasolla ja siskosi ei välittäisi esim. jo siitä että hänen poikakaverinsa pahoinpitelisi sua ei asiat todellakaan olisi normaalit. Mutta jos noinkin vakavia syytöksiä on noinkin pitkien vuosien takaa, kyllä ne olisi pitänyt jollain tasolla tulla tai tuoda ilmi. Vaikeaa lähteä sanomaan mitkä on motiivit ja kuka on syyllitynyt mihin ja milloin ja mihin rikokseen vai onko isompaa rikosta kenties tapahtunut. Olen puolueeton kun en tunne jutun alkuperäistä asiaa ym....

    • juntte

      Oottako saaneet rauhaa elämään muuton jälkeen?

    • evmjvmp

      Juntte1 tiedoks.ota ensin asioista selvää!ja kysy asianomistajalta,sillä vain totuus on hänellä kannettavanaan mukana läpi elämän.ennenkuin lataat kuulopuheitasi.

    • jöösesmitäshittiä

      Rahtihameväkeä

    • meniköoikeen

      Ylihärmästä rinnetalon porukkaa.

    • cdj

      Kaikkee se leipä elättää.

    • ihhahha

      Niin se on se sisko joka enää ainoana sisarusparvesta asuu härmäs.Ja joka on maannut kaikki läpi jopa siskonsa miehet.kauheeta mikä kaakki.ei oo ihme.että siskon tyttö tykkää tytöistä'

    • josmeinaatmennäylihärmää

      munahaukka

    • 18wee

      400 kilometriä välissä hulluihin muuttomme jälkeen!

    • kovaapeliäbostonissa

      Miten tollaset hullut saa kulkee vapaana?

    • buuhaabuu

      Hullut vaan vastuuseen jälkiseurauksista!

    • Peppimörkö

      Siskolle ei vissiin riitä yks mies !

    • oksw

      Miten voi sisko maata siskonsa miehen kanssa?ei ole terve päästänsä!

    • niinahärmästä

      Ykskin nainen pyysi fasekaveriksi kaiken kiusaamisen jälkeen.ja kun kahes päivää ei vastattu.otti äkkiä pyynnön pois.oli vissii liikaa häpeää.

    • huokuuhärmästä

      viäkö se sisko huokuu fases?voi huoh kun on toistuvaa ja outoo huoh,
      kirjoottelis vaan omasta elämästä,siinä oiskin paljon asiaa.

    • koitakestää

      Ai se sisko,joka riidaa fases?huoh kyllä taas on niin ihmeellistä touhuu.Ei voi ymmärtää.Tekis mieli suorapuheisena sanoo ääneen.Ja hänen fasekaveri tuumaa,joko taas?voi jeesus.eihän ne ees tiiä teiän elämästä mitään.Ei oo oikeutta puuttuukaan.

    • rahtarijokapuolelta

      Niin se on Sisko joka ostaa nakkipaketin tenaviille kaupasta.lykkää sen kylmänä lasten käteen jättää muksunsa miehensä hoitoon.ja itse lähtee parturiin ja shoppaamaan.tullessaan pysähtyy levähdyspaikoille eri miesten kans vehtaamaan.kun raskaus saa alkunsa kotona oleva mies kuvittelee että lapsi on hänen.kun totuus selviää kun muksu on parin vuoden.ero tuloo.sit lapsen isän kans yhteen.ja taas alkaa sama meno.

    • hmmhmhh

      Niin se on Se joka ostaa nakkipaketin tenaviille kaupasta.lykkää sen kylmänä lasten käteen jättää muksunsa miehensä hoitoon.ja itse lähtee parturiin ja shoppaamaan.tullessaan pysähtyy levähdyspaikoille eri miesten kans vehtaamaan.kun raskaus saa alkunsa kotona oleva mies kuvittelee että lapsi on hänen.kun totuus selviää kun muksu on parin vuoden.ero tuloo.sit lapsen isän kans yhteen.ja taas alkaa sama meno.

    • hmmmmhhhhh

      Nakkipkt kaupasta jälkeläisille.mies hoitaa muksut.nainen shoppaa eli vehtaa levähdyspaikoilla ja kun lisääntyminen taas saa alkunsa kotona oleva mies kuvittelee sikiön olevan hänen.kunnes asia selviää.ero tulee.sit uutta kierrosta putkeen.

    • letukanautonkorjaus

      No eiköhän nää nakit tullu selväksi jo.hullu akkahan toi on.Ei kai kukaan pimitä lapsen isyyttä,muuta kuin hullut.

    • törnävähuutia

      Silloin aikanaanhan jutut liikkui.että se mummo immeinen makasi vanhimman tyttärensä ulkomaalais miehen kanssa.ja se oli viimeinen naula siihen et vanhin joutui lataamoon.

    • vanhuksetvääntää

      Onkohan se suvussa ollut aiemmin samanlaista käytöstä?siks sisarukset pitää väkisinkin hullujen puolia.Ja soittelevat ahkerasti toisilleen ja jopa entisille miehille vatkoen asioita.Jotka eivät heille kuulu.Ehkä mumman puolella on ollut sisaruksilla lapsuudessa samoja asioita.ja nyt ois helpompi vaientaa vain yksi perhe.Olishan niillä viidellä sisaruksella mumman lisäksi omas elämäs tarpeeks ongelmia ettei tarvis toisia vainota ja uhkailla.

    • pimeetä

      Kohta niiden kulissit kaatuu

    • pörritjamirrit

      On se melkoinen ämmä siellä hevooslaitumilla.Kantsii pysyy jokaisen kaukana härmästä

    • Ifk

      Voisko moderaattori poistaa tän ketjun? Josko tämä aloittaja sitten tajuaisi, että tuohon yksinpuheluunsa kannatgaa hakea apua.

    • eikestälukee

      Voih ifk huoh ja vielä kerran huoh.Hakeudu sinä hoitoon.

    • taasnäitäjotkaeikestä

      IFK miksi käyt näillä sivuilla jos et kestä lukea.Vai liippasko turhan läheltä.Kai jokainen saa elämästään kirjoittaa.eihän täs kenenkään nimiä mainita.so what pysy poissa.jätä hoidon arvioimiset ammatti ihmisille.

      • Ifk

        Oikein kaksin kappalein vaivauduit kommentoimaan, vaikka jo valitsemistasi nimimerkeistä näkee, että samasta henkilöstä, eli muutenkin koko ketjun täyttäneestä aloittajasta, on kyse kummassakin viestissä.

        Kyllä se sinä olet, joka hoitoa tarvitsee. En minä.


    • kentietää

      Viitsi väitellä jonkun idiootin kanssa.Hommaa itsellesi tekemistä.Ei tämä mikään väittelypalsta ole.

    • syvähuokauspitkälle

      Surullista tuo IFK ajattelutapa.

    • pitkäpinnaista

      Eikö tuollaiselle suvulle tosiaan saa mitään!Miten kauan voi jatkua!

    • phuuhvuuh

      No - onhan näitä.sentietää siitä kun menevät toistensa puolelle.ryhtyvät muka kavereiksi että saavat joukolla sortaa heikompaa.pedofiileja joita muut sisarukset hyysää. Karmeaa todellisuutta. Siis tahallani matkin aloittajan kirjoitusvirheitä (mikähän minuakin vaivaa =L ...

      No samaa kokeneena tulee karmeat muistot "entistä veljeäni" kohtaan (huonosti muotoiltu lause). Sitten melkein kaikki muut sisarukset menivät pedofiilin puolelle. Vuosia jatkunut tyttäreni hyväksikäyttö - En ikäpäivnä unohda - ! Valheiden levitystä ja mustamaalaamista ym. tietenkin meistä sen jälkeen kun tuomittiin (ehdolliseen!?!)...
      Maailman helpoin temppu on pilata ihmisen maine ja välit muihin sukulaisiin valehtelulla.

      Kyllä narsisti sellaisen taitaa (siskoni on pahinta laatua narsisti kaikkine piirteineen)!
      He saavat voimaa pahuudesta. Helpompaa on elämä, kun ei tarvitse olla tekemisissä. Minä en ole paennut paikkakunnalta. Pedoa ei ole näkynyt missään?
      - Sukulaista ei tietenkään ensimmäisenä pedofiiliksi luule... :(

    • phuuuuh

      Kyllä ne kääntää ja vääntää,kaiken aina toisinpäin.

      • nähdääan

        Olen seinäsi takana saatana.


    • juupajuujoo

      Kaikenlaisia hulluja!

    • pelottelija

      Ai tännekkin eksyy noita vainoajia.Nimimerkki nähdään.

    • tsiisussentähden

      Kuulin juuri,että eräs pikkupoika alle 10v, oli soittanut vaarille tätinsä puhelimesta ja huutanut;jos vielä käyt vanhimmalla tyttärellä niin mä hakkaan sut!

    • ärsyttääpii

      Maineen on niin helppo pilata.Onhan siinä mukava valehdella suku puolelleen.

    • velihistoriaan

      Mulla oli narsisti Veli.Kun muutin pois paikkakunnalta ja vaihdoin numeroa.sain rauhan.

    • psykopaattia

      Koska hullut kaatuu?

    • pitkätukkatyttöilijä

      On se varmaa kivaa lesboilla.Eka vain kumppani vaihtui.Kun edelliselle tais olla liikaa käräjöinti.

    • puaahhhahhaa

      Eikö sukulaiset ole löytänyt näitä kirjoituksia!

    • Läheltäseurannut

      Monet psykopaatit piinaa elämän loppuun asti!!!

    • voitaivasmitätouhua

      Kunnes kuolema erottaa.....

    • uskomatonvipaniillä

      Kyllä tuollainen jälkensä jättää!

    • voiettäkunonjulmaa

      Hengittääkö sairaat?

    • tuvanovetauki

      Sisko aina tällättynä viimesen päälle.Lapset kulkee rääsyissä.Tuvan mies hoitaa lapset ja kotityöt.Äitille kelpaa vain raha,lapset hänelle esteenä.

    • kaikenkokenutnähnyt

      Ne vie viimeisetkin tuhkat pesästä!

    • vanhinkeskimmäinennuorin

      Tuollaiset psykopaatit vie kaikkein rakkaimmatkin pesästä!!!

    • mariellaykkönen

      Joskus kun saisivat maistaa omaa lääkettään,niin voisivat oppia.

    • ythfrbgv

      Jaha, yksinpuhelu jatkuu.

    • hkbxaedö

      Äskeinen kommentti taisi osua ja upota hänelle itselleen! Psykopaatit;niillä yleensä kulissit näyttää olevan kohdillaan.Heinä niitetty, autot pesty.Mutta voi kauheeta,mitä alta paljastuu.

    • eiomenapuustakauasputoa

      Niistä neljästä tulee hyvää vauhtia psykopaattia.Yksi on jo,ja toinen tulossa hyvää vauhtia.

    • eisellaistapidäkestää

      Onkohan kysymys siitä siskosta,joka YLihärmäs jäi pikkusisarusten lapsenvahdeiksi.Kun vanhemmat lähti kyläilemään.Sillä välin tämä sisko piti kotibileitä.Ja hänen kaverit aiheutti traumoja ,lapsille!

    • kuole

      Kuolemankin jälkeen yritetään savustaa lapsia.

    • herraparatkoon

      Miksi otetaan yhteyttä vaikka selvästi on sanottu ,ettei tekemisis haluta olla.

    • herrankauttarauha

      Nyt ne yrittää savustaa jälkikasvua.

    • ythfrbgv

      Et ole vielä hakenut apua?

      Vielä ei ole liian myöhäistä. Suomessa on hyvät mielenterveyspalvelut. Rohkeasti vain.

    • hulluthuuteloo

      Ne hakee apua jotka sitä tarvii.Ja ne jotka sitä kauppaa muille,on itse avun tarpeessa.Jätetään diagnoosin tekeminen ammatti ihmisille.Eikä käytetä sairaalan resursseja turhaan niille joilla pää on terve!

    • lesbokäyttääväärin

      Jotkut käyttää väärin sairaalan resursseja.Kännin jälkeen kun ääni mennyt,valehdellaan joku kuristi.Vaikkei ole kuristusjälkiä.Näin saadaan syytön tuomittua !!!

    • hankkiirahansamuualta

      Ylihärmäs kulkee eräs nainen joka sopii tuntomerkkeihin.Onkohan se juuri tämä kyseinen?On niin olevinaan!

    • hankiomaelämä

      En ymmärrä,että tehdään neljä lasta.Ja omat lapset tekee mitä tekee.Ja puututaan noin rankasti siskonsa elämään.Laittais oman elämänsä kuntoon!

    • huohvoikerran

      Laita ensin oma elämäs kuntoon,ennenkö puutut toisten elämään.Keskity neljään lapsees,ne tarvii apua!

    • hullutmielisairaalaan

      Eksyin tänne sivulle,ja en voi muuta sanoa kuin huh huh.Ihan sekopäistä touhua ja vieläpä omilta sukulaisilta!!!

    • ennenköpääonirtikukaan

      Se on hyvä milloin ollaan Tallinassa ja milloin missäkin.Koskaan vaan ei katsota peiliin ja hävetä!

    • hullujariittää

      Sitten kun he huomaa,ettei saa sulle mitään.Ootko varma,ettei psykopaatit yritä sairastuttaa lapsiasi?ettei joku lapsistasi sairastu kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön!Ole tarkkana hullun sukusi kanssa!

    • kysynmävaan

      Miten tuollaiset sekopäät saa kulkea vapaana?

    • tunnenkärsijän

      Jospa ne kerran joutuisivat kokemaan samat tuskat,niin ehkä oppisivat!

    • alapää

      Se ämmä ei yhtään välitä kenen kanssa makaa.

    • sekopäätilmanhoitoo

      Se sisko laittanut juopot panokaverinsa soittamaan uhrin perheelle.Yritti saada heidän uutta asuinpaikkaa ja osoitetta selville.Ja vieläpä kuvitteli,ettei jää kiinni.Voi kummaa kukaan ei halpaan mennyt.Siis aina vaan jatkavat.Halleluja.

    • hallelujaherrannimeen

      Jumala antaa jokaiselle.Ennemmin tai myöhemmin.

    • valheellaonlyhyetjäljet

      Olen samaa mieltä,edellisen kanssa.

    • syytönrauhaan

      Kyllähän poliisikin huomaa kumpi on totuus.

    • lprsjkhärmähuoh

      Taas on yksi syytön todettu syyttömäksi oikeen syyttäjänvirastossa.turhaa koko suku vauhkosi.näin vaan oikeuslaitos toimii.jumala antaa vielä isolla kädellä valheiden levittäjille.olihan ne syytteet kuin puskista repäästy.ehkä serkutkin häpeää joskus uskomaansa puppua.

    • enhaluunähdä

      Kuinkas nyt suu pannaan?-nii! Lähestymiskielto toisten toimista.Ja kappas kappas ei ollutkaa näyttöä.syytöntä on paha tuomita.kaivelette vain omaa hautaanne lähemmäksi tolla jatkuvalla valheella.Kyllä fiksut osaa elää vain ja ainoastaan omaa elämäänsä.pysykää siellä omassa ahdistuksessanne !

    • enollutkaa

      Hullut hakeutukaa hoitoon ja vähän äkkiä! Olette mustamaalanneet syyttömät ihan turhaan.

    • pedotonirti

      Hoitoon tollaset ja äkkiä!

    • sekoboltsihuih

      Kauheeta, että hullut saa olla vapaalla jalalla.

    • hoitoonväkisin

      Ylihärmän kirkon mäellä kyseiset sekopäät.Naapuritkin jo hermostunut heidän jatkuvaan häiriköintiin ja ihmeelliseen elämänviettoon!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe