Jeesuksen risti todistaa Jumalan rakkauden

ihmisiä.kohtaan

Jumala on hyvä ja Jeesus on hyvä ja evankeliumi on hyvä kaikille ihmiselle. Kerron teille salaisuuden Jeesus on Immanuel eli "Jumala kanssamme".

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerrolisää

      määki kerron sulle salaisuuden tellus on tell us kerro meille ja jeesus on jumalan sana ja se on ollu mailmanperustamisesta lähtien
      mutta kysynkin onko saatana jumalan viha tuo käärme
      jeesus heräsi ja hän huomasi vieressään 2 käärmettä ja hänelle sanottiin ne olivat sinun sisälläsi ja ne ajettiin sieltä pois kuinkas on

      • määkin-mää

        määki määki mää, tule tule lambi, musta kuisma hymyilee itselles.


    • satujahve

      5. Moos. 23:1 "Älköön kukaan, joka on kuohittu musertamalla tai leikkaamalla, pääskö Herran seurakuntaan."

      Raamatussa seikkailee paimentolaismiehen palleista sairaalloisen kiinnostunut jumalaolento. Käsi sai olla poikki, tai jalka mutta jos palleja ei ollut .. ei ollut myöskään asiaa tämän jumalaolennon temppeliin.

      Vähä-älyisin idioottikin tajuaa että tämän pallisäännön keksi paimentolaismies eikä mikään ikuinen jumalaolento :D

      • parempi-kunet-tiedä

        Jos sulle kertoo salaisuuden, niin tällainenko on tulos??


      • älä-tee-enää
        parempi-kunet-tiedä kirjoitti:

        Jos sulle kertoo salaisuuden, niin tällainenko on tulos??

        "Opettaja, tämä nainen on tavattu itse teosta, aviorikosta tekemästä.
        5. Ja Mooses on laissa antanut meille käskyn, että tuommoiset on kivitettävä. Mitäs sinä sanot?"
        6. Mutta sen he sanoivat kiusaten häntä, päästäkseen häntä syyttämään. Silloin Jeesus kumartui alas ja kirjoitti sormellaan maahan.
        7. Mutta kun he yhä edelleen kysyivät häneltä, ojensi hän itsensä ja sanoi heille: "Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä".
        8. Ja taas hän kumartui alas ja kirjoitti maahan.
        9. Kun he tämän kuulivat ja heidän omatuntonsa todisti heidät syyllisiksi, menivät he pois, toinen toisensa perästä, vanhimmista alkaen viimeisiin asti; ja siihen jäi ainoastaan Jeesus sekä nainen, joka seisoi hänen edessään.
        10. Ja kun Jeesus ojensi itsensä eikä nähnyt ketään muuta kuin naisen, sanoi hän hänelle: "Nainen, missä ne ovat, sinun syyttäjäsi? Eikö kukaan ole sinua tuominnut?"
        11. Hän vastasi: "Herra, ei kukaan". Niin Jeesus sanoi hänelle: "En minäkään sinua tuomitse; mene, äläkä tästedes enää syntiä tee".

        http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Joh.8.html


      • eivät-ymmärtäneet
        älä-tee-enää kirjoitti:

        "Opettaja, tämä nainen on tavattu itse teosta, aviorikosta tekemästä.
        5. Ja Mooses on laissa antanut meille käskyn, että tuommoiset on kivitettävä. Mitäs sinä sanot?"
        6. Mutta sen he sanoivat kiusaten häntä, päästäkseen häntä syyttämään. Silloin Jeesus kumartui alas ja kirjoitti sormellaan maahan.
        7. Mutta kun he yhä edelleen kysyivät häneltä, ojensi hän itsensä ja sanoi heille: "Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä".
        8. Ja taas hän kumartui alas ja kirjoitti maahan.
        9. Kun he tämän kuulivat ja heidän omatuntonsa todisti heidät syyllisiksi, menivät he pois, toinen toisensa perästä, vanhimmista alkaen viimeisiin asti; ja siihen jäi ainoastaan Jeesus sekä nainen, joka seisoi hänen edessään.
        10. Ja kun Jeesus ojensi itsensä eikä nähnyt ketään muuta kuin naisen, sanoi hän hänelle: "Nainen, missä ne ovat, sinun syyttäjäsi? Eikö kukaan ole sinua tuominnut?"
        11. Hän vastasi: "Herra, ei kukaan". Niin Jeesus sanoi hänelle: "En minäkään sinua tuomitse; mene, äläkä tästedes enää syntiä tee".

        http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Joh.8.html

        Niin he sanoivat hänelle: "Kuka sinä olet?" Jeesus sanoi heille: "Juuri se, mitä minä puhunkin teille.
        26. Paljon on minulla teistä puhuttavaa ja teissä tuomittavaa; mutta hän, joka on minut lähettänyt, on totinen, ja minkä minä olen kuullut häneltä, sen minä puhun maailman kuulla."
        27. Mutta he eivät ymmärtäneet, että hän puhui heille Isästä.

        http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Joh.8.html


    • fda

      Niin hyvä ja rakastava, että tarussa antoi oman poikansa tulla kidutuskuoleman uhriksi.

      • Atomolic

        Mutta tämä poika oli kylläkin Jumala itse.


      • fda

        Olisiko se sitten taru masokististä joka teki pitkitetyn itsemurhan ja huusi itselleen itsestään kysymyksen miksi oli hylännyt itsensä näin lopuksi?


    • Tietysti.evankeliumin

      vastaanottaminen on jokaiselle ihmiselle ihan vapaaehtoista, ei pakollista. Jokainen saa vastaanottaa ja anoa elävää vettä ja Pyhän Hengen, ja samoin jokainen saa ne myös hyljätä tahtoessaan, sillä Jumala on hyvä ja kunnioittaa ihmisen omaa tahtomista ja tekemistä, näin myös Paavalin kohdalla, kun Jeesus häntä kutsui Damasgon tiellä.

      • satujahve

        5. Moos. 12:27 Kun toimitatte polttouhrin, uhratkaa sekä liha että veri Herran, Jumalanne, alttarilla.

        Vanhaa testamenttia ei tarvitse kauaa lukea huomatakseen että jumala ei luonut ihmistä omaksi kuvakseen vaan ihminen loi jumalan omaksi kuvakseen. Siksi tämä uhreilla ja verellä mässäilevä narsistinen, sadistinen ja moraaliton jumalaolento on täysin luojansa, paimentolaismiehen kaltainen.


    • EskonEvankelJumiJumi

      Emmanuel on parempi ja voihkii synnin jopa pahimmasta läskipersepapista, pyhä spermaruiskaisu kerrallaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe