kuukautiset ja valkovuoto

cgyucgjhhchu

Kun teillä alkoi valkovuoto niin milloin ne kuukautiset tulevat? Eli kuinka kauan se valkovuoto kestää??? Oon siis 10v tyttö jolla on alkanut jo valkovuoto.
Kiitos vastauksista jo etukäteen!

30

4253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wjjfjfkfkfkkfkf

      Valkovuoto voi kestää jopa vuoden. Voit kysyä äidiltäsi milloin hänellä alkoi menkat. Sinun menkkasi pitäisi alkaa samoihin aikoihin. Voit myös hakea apua terkkkarilta.Älä missään nimessä kuitenkaan halua menkkojesi alkavan ,ne alkaa sitten kun ne alkaa. Sitten kun valkovuotosi loppuu kestää 1-2 vuotta ennenkuin menkkasi alkaa.

      • tarkentaja

        "Valkovuoto voi kestää jopa vuoden. "

        Tarkennuksena: Valkovuotoa voi tulla useita vuosia ennen kuin menkat alkavat. Valkovuoto ei lopu vaikka menkat sitten joskus alkavatkin.

        "Voit kysyä äidiltäsi milloin hänellä alkoi menkat. Sinun menkkasi pitäisi alkaa samoihin aikoihin."

        Tarkennuksena: Äidin kuukautisten alkamisikä on vain yksi mahdollinen ajankohta, kun tyttärellä voi menkat alkaa. Olemme kuitenkin kaikki yksilöitä ja moni muukin asia vaikuttaa yhtälailla kuukautisten alkamiseen. Ei kannata siis hätäillä yhtään, jos kuukautiset eivät alakaan samaan aikaan kuin äidillä aikanaan.

        "Voit myös hakea apua terkkkarilta."

        Tarkennuksena: Tässä vaiheessa ei ole syytä mennä terkkarille hakemaan apua. Eihän tässä ole edes mitään ongelmaa, johon apua tarvittaisiin.


      • Eiheleteitä

        Oikeestaan jos te ees tiestitte niin valkovuoto kestää koko elämän ja itelläni alkoi 10v valkovuoto ja oon nyt 12 eikä oo menkat alkanu vielä. Ne lla sit ku alkaa...


      • Anonyymi

        ei oo totta! vv kestää noin 7kk-2v, ja sittenkun se on limaista,tahmeaa, ja hajoaa kun sitä venyttää, kuukautiset tulevat pian! eli ei, kun vv tulee, niin kuukautiset alkavat vuoden sisällä!


    • joskus12v

      No mulla ainaki kesti jotai 1-2 vuotta.

    • voiminua

      N. 3v sitten alko ja kuukautisia ei näy

      • Anonyymi

        Joo, itellä tulee ens syksynä 4 v. Täyteen jos ei ennen sitä ala...


    • minäitseminäitse

      Itselläni alkoi valkovuoto 10v ja on kestänyt nyt 3 vuotta eikä menkat oo vielkää alkanu.

    • okeiokei

      Mulla kesti valkovuoto n. 2,5 vuotta ja menkat alko tässä 22 päivä joulukuuta ja ku jonku sanoo et menkat alkaa suunnillee sillo ku äidillä, nii mulla alko nyt 13 v, mut äitillä 14 v jotenka ei oo varmaa.

    • Tytteliinix

      Valkovuoto voi kestää monta vuotta ennenkuin menkat alkaa. Itsellä oli melkein 2 ja puol vuotta joten älä hätiköi.

    • 14w

      Onko normaalia että mulla on tullu 3w ainakin valkovuotoa,mutta ei oo menkkoja?

    • Tytteliinix1

      Valkovuoto voi kestää todella kauan. Itsellä alkoi valkovuoto 5 luokalla ja menkat alkoi 7 luokan syksyllä

    • Jokuvaan.hei

      No en oo tarkemmin pitäny kirjaa ku en sillon tajunnut mut joskus 10v alko oon 12v ja äidillä alkanut menkat joskus 6lk nii semmone puoli vuotta nii mulla ois arvioitu aika. Eli oon nyt 5lk kevät ja nii.

    • Jokuvaan.hei

      Tai siis ei sillä et on pakko mut se ois YKS aika jolloin VOIS alkaa koska äidin mekkojen alkamis aijan samana oleminen on vaa YKS niistä mahdollisuuksista

    • Anonyymi

      mulla kait kävi niin että valkovuoto alkoi 13v ja kuukautiset 15v 🤔

    • Anonyymi

      Mulla alkoi 11v valkovuodot ja tänään alkoi menkat ja oon 12v (täytit 12 3kk sit)

    • Anonyymi

      Aina ei todellakaan ala kuukautiset samaan aikaan kun äidillä, kuinka nää täällä olettaa. Toki se on todennäköistä mutta mulla ainakin alkoi aikasemmin kun äidillä tai isosiskolla. Valkovuoto mulla alkoi 5lk syksyllä ja menkat päätti tulla 7lk keväällä. Mutta jokainen on erilainen, et oikein voi odottaa niitä.

    • Anonyymi

      mulla alko valkovuoto noin puol vuotta sit ja meen vitoselle. Mua pelottaa et ne alkaa just koulussa. Mulla on myös ollu vähä alamahasssa kipuja?? Ja mistä tiiän et mun menkat on alkamassa ettei iha koulussa missää retkellä ainakaa ala. Ja nyt sitä valkovuotoo tulee aika paljo mut ei kuitekaa runsaasti.

    • Anonyymi

      Ton ikäsenä te haluatte että kuukautiset alkaisivat mutta jossain vaiheessa te haluatte niiden loppuvan.Te ehditte nauttimaan siitä verenvuodosta kerran kuussa todella monia vuosia. Mä en usko että kukaan rakastaa kuukautisia. Niiden alkaminen voi olla aluksi kivaa mutta kun ne kestää seuraavat 40 vuotta tai kauemminkin niin ehditte kyllä niistä nauttimaan ihan tarpeeksi.

    • Anonyymi

      Itse 11v, valkovuoto tullut vuoden, kirjoitin terkkarin tarkastuslappuun että ''Valkovuoto on alkanut'' hetken mielijohteesta, ja sitten ne kerättiin pois. Nyt hävettää. Menkkoja minä en odota, ne tulee kun tulee, voi tulla vuoden tai kahden päästä, tai vaikka 4 vuoden päästä jos on alkanavinaan, ihan sama, ärsyttää vaan kun varmasti otetaan puheeksi se, vinkkejä miten pääsisi ohi?

    • Anonyymi

      Itselläni alkoi noin 1,8 vuotta sitten Valko vuoto ja ei ole vieläkään menkkoja....

    • Anonyymi

      oon 13 koht 14 mul on ollu valkovuotoo koht 3 vuotta eikä oo vielkää alkanu menkat onks normaalii??

    • Anonyymi

      oon 12v, on ollu valkovuotoa jotain 3 vuotta, ei kuukautisia. mun äidillä ja mummolla alko näihin aikoihin joten varmaan pian mullakin... tietty se on tosi yksilöllistä, joillain alkaa useita vuosia ennen kuukautisia mut joillain ei oo ollenkaan valkovuotoa

    • Anonyymi

      Mä en yhtään muista / tiiä milloin mun valkovuoto alko koska silloin en ees tienny mitä ne on tai en huomioinut niitä.. Mun äidillä alko 13v ja ite täytin 3.3.21 13v. Ja jos kerta ne alkaa valkovuodon jälkeen 1-2 v päästä niin silloin mulla alkaen 14-15v kosks valkovuoto ei oo loppunu vielä... Kysymykseni on siis että voiko valkovuoto loppua niin ettei menisikään 1 tai 2v ennenkun menkat alkaa eli voiko ne alkaa vaikka niin että tänään on valkovuotoa ja huomenna menkat???

      • Anonyymi

        Aivan hyvin voi käydä niin, että tänään on valkovuotoa ja huomenna menkat. Se on jopa todennäköistä.
        Pientä valkovuotoa jatkuu sitten aina menkkojen välissä tuonne vaihdevuosiin asti eli viiskymppiseksi.


    • Anonyymi

      Moi! Ois kiva jos joku vastais tähän. Mulla alko ekat menkat 7 helmikuuta .2021 ja nyt on 10.3.2021 eikä toiset menkat oo tullu eli ne on myöhässä. Mulla on nyt ollu vaan alavatsa kipee ja vähän päätä särkeny ja valkovuotoo tullu ihan normaalisti et millon mun menkat tulis?! Mua vähän pelottaa et oisko mahollista et oisin raskaana, mut toisaalta oon kuullu et nuoressa iässä/kun ei oo ollu montaa kertaa vielä
      menkat nii ne voi olla tosi epäsäännölliset. Niin että en oo ees sanonu äitille tästä joten onks tää ihan normaalia!!!!!!???????

      • Anonyymi

        Jos olet ollut suojaamattomassa yhdynnässä niin voit olla raskaana.


      • Anonyymi

        Voi olla että ekojen ja toisten menkkojen välillä on monta kuukautta mutta sen on normaalia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla että ekojen ja toisten menkkojen välillä on monta kuukautta mutta sen on normaalia

        Mutta jos on ollut yhdynnässä niin se raskaus pitää pois sulkea.Koska luulis teini-ikäisen tietää ettei ilman yhdyntää voi tulla raskaaksi.


    • Anonyymi

      Jokohan ap on tarkistanut sukupuolensa kun ketju on 6 v. ikäinen? Tuskinpa, koska jatkaa näitä vanhoja aloituksiaan vielä niin kauan kuin koneelleen pääsee.
      Vakavampi kysymys on että voiko isoisälläkin kyseistä vuotoa tapahtua?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe