Tarviin kipeesti apua laihdutukseen

Auuttakaaaanyt

Olen 158 cm ja painan 55 kg. Haluan kiloja pois! Auttakaa! Aina kun yritän laihduttaa niin sorrun herkkuihin.... Miten pysyä erossa herkuista?!? Mikä vie makeanhimon pois? Miten saada 6 kiloa mahdollisimman nopeasti pois????? Hjeelp

5

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haisuliwwww

      Moikka :-)
      Ei ole oikotietä onneen kannattaa vaan esim jättää herkut vähäiseksi niin ,ettei se makeanhimo iske ja alkaa liikkumaan kävelemään rappuset hissin sijaan yms..
      Niin kyllä se paino siitä pikkuhiljaa tippuu ja pysyvästi. tee elämäntaparemontti! :-D

    • 53453535

      varo vaan pappa-puustisen myrkky-neuvoja

    • nomnomnom
    • paakku

      Et oo muuten yhtään ylipainoinen, älä vouhkaa tyhjästä!

    • rtgryhtshutjutsjfsj

      Jos olet optimaalisessa painossasi, niin siitä laihtuminen on hankalaa. Miksi pitäisi laihtua? Olen suunnilleen kokoisesi keski-ikäinen nainen (talvisin painan n. 54 kg ja kesäisin n. 52 kg). En tunne olevani lihava. Ihmiset pitävät minua yleensä sirona ja pienikokoisena. Nyt aloitin lihaskuntoharjoittelun kotona. Tavoite ei ole laihtua, vaan saada lisää voimaa, notkeutta, ryhtiä jne.

      Normaalipainoisen laihdutuksesta seuraa yleensä syömishäiriö, mistä itselläsikin on jo kokemusta. Eli pahimmassa tapauksessa tulos on aivan päinvastainen, mitä tavoittelet. Et hallitse sen jälkeen sen enempää syömisiäsi kuin painoasi. Keskity mieluummin treenaamaan lihaksistoa, kuin tuhoamaan terveytesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe