Danske Bank, surkeaa palvelua

PankkiVaihtoon

Olemme avovaimon kanssa Danske Bankin korkeimmalla etutasolla. Olemme tänä vuonna pyytäneet kahdesti lainatarjouksen Danskesta ja molemmilla kerroilla tarjoukseen vastaamiseen on mennyt yli kaksi viikkoa ja sekin todennäköisesti vain sen takia, että aloimme kyselemään perään kun vastinetta ei kuulu.

Mahtaakohan Dansken johto tietää miten surkealla tasolla heillä hommat nykyään on.....???

Olin aiemmin Nordean asiakas jossa kaikki toimi paljon paremmin. Pikkusummien lainatarjouksiin vastattiin 1-2 päivässä. Ja jos joku asia meni pieleen ja olin pettynyt, Nordeassa tunnuttiin aidosti olevan pahoillaan ja yritettiin pitää asiakkaasta kiinni.

Pankkia se on vissiin vaan vaihdettava...

19

1428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17_3

      Mikä oli pankin lupaus, että kuinka pian vastaus annetaan? Vai oliko sellaista lainkaan?

    • Rahat_loppu

      Miten kelpaisi ajatus, että Danskella on jostain syystä nyt vaikeaa saada rahaa? Olin itse järjestelmällisesti suunnitellut lyhentäväni lainaa pois. Sitä ei voinut konttorissa ollenkaan lyhentää. Ihmettelin. Sitten sain verkkopankissa vastauksia, ettei mun tarvi mennä pankkiin, muutan vain lainen lyhennysprosentin. Tuli vielä monta vastausta siitä. No, kun sen lopulta muutin, tapahtui erikoisia asioita. Pelkäsin, että olen vaan liian kriittinen, en kehdannut kysellä.

      Muistin kuitenkin, että palvelumaksu on jo peritty heinäkuussa, tarkistin tilin, se oli poistettu näkyvistä. Otin yhteyttä, vähän epäilin, että oltiinko rahat viety ja poistettu palvelumaksu. En tiedä, mitä tapahtui, ei tullut vastausta, intettiin, että maksu siirtyy syyskuulle, kun oli jäänyt maksuvapaa päälle ja vaihdettiin eri maksuvapaa kuukausi. Ok, selvä. 3 kk on kulunut järjestelmällisen suunnitelmani käytäntöön panosta.

      Vasta tänään käsitin, että niillä oli ehkä ne rahat muualla menossa, eikä voinut lyhentää. Olihan asia tosi kummallinen, kun kyseiset lyhennykset muutenkin olivat aivan pieniä, niitä ei saa korkeiksi, enkä voinut enempää lyhentääkään.

      • tee_koo

        Velan lyhentämisen ongelma on ollut näet toistuva, se on repinyt hermoja. Pankki pitää jääräpäisesti kiinni tiukasta linjasta, ei voi noin vain lyhentää, joka palvelu maksaa vähintään 20 euroa. Muutokset verkkopankissa rajoitettuja, lieviä, siis ei juuri ollenkaan voi omaa velkaa saada katoamaan. Menee 2 vuotta pikku lainan lyhentämiseen ja palvelussa änkätään asiasta jotain kuluneita lässytyksiä. Se takaisinmaksu on utopiaa ollut pari vuotta, kun ei viitsi värkätä niiden kanssa ja muu maksaa. Pikavippi on sellainen, jonka voi maksaa takaisin, mutta se on liian kallista.


    • kallis_pankki

      S-pankki muuten tarjoaa taas lainoja, Nordealla on kovat palvelumaksut, jos ei ole suursäästäjä (10 000 €).

      • Anonyymi

        Kymppitonniko jokin suursäästäjän raja?


    • pankit_ovat

      maailman suurimmat roistot. tuo on infottu ainakin 1000 kertaa ja totta.

      • Norja_vap-likvidit

        Laita tänne linkkejä, olisi ihan ok lukea.


    • muistoja.vain
    • shfghfdhfh

      Onko aloittaja korkeimmalla etutasolla sen takia, että säästöjä on paljon, vaiko koska velkaa on paljon?

    • Anonyymi

      huijari pankki! ei asiakasalvelua, lainan paperi maksu maksaa 6€ ja et saa helpolla sähköiseksi

    • Anonyymi

      Entinen pankki, Sampo Pankki, meni totaalisen pilalle kun siitä tuli yrityskaupan jälkeen Danske Bank. En tiedä miten tänä päivänä toimii, mutta en ole ajatellut palata OP:sta takaisin Danske Bankiin.

      • Anonyymi

        ei toimi


      • Anonyymi

        Postisäästöpankki oli aikoinaan melkeimpä joka kylässä. Toimi hyvin ja pihalla oli ajoneuvoja varten hevospuomi. Potkukelkat, silloiset skuutit, laitetti rakennuksen seinustalle kauniiseen riviin. Tosin vain talvella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Postisäästöpankki oli aikoinaan melkeimpä joka kylässä. Toimi hyvin ja pihalla oli ajoneuvoja varten hevospuomi. Potkukelkat, silloiset skuutit, laitetti rakennuksen seinustalle kauniiseen riviin. Tosin vain talvella.

        Miten tämä liittyy tähän, kylläkin vanhaan ketjuun?


    • Anonyymi

      Jo on aikoihin eletty, pankki vie tyhjältä tililtä tilinhoitomaksua. Ahneus on huipussaan tämän Danske bankin kohdalla.
      Haluaa tyhjät tilit lopetettavaksi, mutta kuka viitsii lähteä konttoriin lopettamaan tiliä ja jonottamaan sinne. Tämän pankin kohdalla on palvelu kadonnut ja saisi myös koko pankki kadota ja toivottavasti se katoaakin.

      • Anonyymi

        Yritä verkkopankissa tuota tilin lopettamista.


      • Anonyymi

        Verkkopankissa ei tarvii jonottaa. Tilin lopetus helppo homma.


      • Anonyymi

        Ihan normaalikäytäntö muillakin pankeilla. Tilinhoitomaksu menee riippumatta tilin saldosta.


    • Anonyymi

      Danske bankin Pasilan konttorissa on jotain häiriöitä nyt, aivosumun piikkiin eräs kokemus viikon aikana 36x luuria korvaan. Lue aiheesta artikkeleita kevään kuluessa. Sitä ennen maistiaisia täältä. kun luet nämä artikkelit kysy itseltäsi vieläkö käytät näin sairasta ja epärehellistä pankkia???

      "Rahanpesun Virossa ilmiantanut: Danske Bank tarjosi rahaa vaikenemisesta, eikä ottanut vakavasti varoituksia"

      https://www.ts.fi/uutiset/4160436

      "Yhdysvallat vaatii oikeudessa korvauksia Danske Bankilta"
      https://www.hs.fi/talous/art-2000007931332.html


      "Danske Bankin osake romahtanut – Edessä voivat olla miljardikorvaukset, kun Yhdysvallat aloitti rahanpesun tutkinnan"

      https://yle.fi/uutiset/3-10439003


      "Danske Bank irtisanoo 41 työntekijää Suomessa"

      https://demokraatti.fi/danske-bank-irtisanoo-41-tyontekijaa-suomessa-tallaisia-paatoksia-ei-koskaan-tehda-kevyesti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4214
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1789
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1331
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      202
      1318
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe