Miksi anarkisti on vähä-älyinen?

Olisi.kivatietää

Kertokaahan miksi olette niin saatanan tyhmiä.

5

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • duunariteemu

      Ei ne osaa vastata kysymykseesi, on ne niin saatanan tyhmiä!

    • TheRealAnarchist

      Voitko aloittaja kertoa keitä ovat nämä anarkistit ja millä perusteilla määrittelet heidän toimintansa anarkiaksi. Aloituspostauksesi on niin vajaa, etten tuohon pysty vastaamaan mitään järkevää. Jotta saisit musta hyväksymäsi keskustelukumppanin, joutuisin todnäk heittämään aivoni narikkaan. Mutta, yritä:)

      • Lantlos

        Ei anarkistien kanssa kuulu keskustella, kun hekään eivät sitä halua. Keskustelu on liian sovinnaista, eikä sillä saa lietsottua sekasortoa. Räikkä käteen ja vähä jotain karnevaalihenkee mukaan ja huutamaan barrikaadeille kuinka rasistien ja fasistien tulisi syödä paskaa.

        Se on muuten jännää, että tuntemieni natsisymppaajien kanssa voi edes jollakin tasolla keskustella asioista, kun tuntemani anarkistit ovat niin jumalattoman ehdottomia kannanotoissaan. Hassua sekin muuten, kun ehdottomuudessaan ovat sitä mieltä, että natsien kanssa dialogia käyvät liberaalit päätyvät lopulta itse natsien polttouuneihin kun antavat heille valtaa. He siis vaativat ihmisiä olemaan joko "heitä" tai "meitä" ja itse antavat liberaaleille signaalia, että ainakaan noin ehdottomaan sakkiin haluavat pitää pientä välimatkaa.

        Heidän logiikan mukaan se tarkoittaa sitä, että nämä "puolensa" valinneet ovat vähintäänkin välillisesti "natseja". Siispä he tuntevat jälleen ylemmyyttä ja paremmuutta, koska he saivat taas todisteita heidän agendansa "paikkaansapitäväksi".

        Olen itse tätä nykyä ihan rehellisesti natsi tai rasisti, koska joka tapauksessa sen leiman saamiseen ei tarvitse kun sanoa kannattavansa tolkullista maahanmuuttopolitiikkaa tai epäillä tänne tulevien ihmisien motiiveja. Lisäksi kun pidän kansallisvaltioita ja järkevinä juttuina, niin lähinnä pinnallisten lätinöiden verran voin olla anarkistikavereiden kanssa tekemisissä. Natsisymppaajien taholta ei tarvitse edes pelätä nyrkkiä, vaikka minulla eriäviä mielipiteitä onkin.

        Hieman tuli sooloiltua, mutta tossa pientä punaista lankaa siitä, miksi anarkismia vierastetaan.


      • Lantlos

        Korjaan vähän: ja itse antavat liberaaleille signaalia, että anarkistien pakeille ei ole mitään asiaa, jos ette luovu ajatuksestanne antaa puheenvuoroja myös "fasisteille", "rasisteille", "natseille", "maahanmuuttokriittisille" tai "salonkikelpoisille fasisteille".


    • luokkaretkelle

      Kiihkoton keskusteleminen ei taida olla anarkistien juttu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe