Teitä varoitettiin, ette uskoneet

Teitä varoitettiin Skodien ja muiden VAG-merkkien laadusta, mutta ette uskoneet. Kerrataanpa vielä:
- Tähtitieteelinen öljynkulutus
- Jakoketjuongelmat hajoittaa moottoreita
- DSG-vaihteisto hajoaa käsiin

Ihan kuin sokerina pohjalla, valmistaja huijaa asiakkaitaan päästöillä.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hphphphphph

      On ne vaan niin parhaita kuitenkin. TSI-DSG yhdistelmä on ajossa aivan ylivoimainen vapari-öljynpurskutin-yhdistelmään nähden. Jakoketjuja ei ole käytetty enää aikoihin ja vanhat uusitaan tehtaan piikkiin. Ikuinen takuu.
      Öljynkulutus on tasolla urbaani myytti, todella harvinainen ilmiö.
      Mutta jos pelottaa nuo avauksen möröt niin sitten kannattaa ostaa joku muu. Vapaa maa. Itse ajalen aivan helvetin tyytyväisenä VW:llä eikä niissä mitään vikoja ole ollut. Päinvastoin kovaa ajoa ja huolimatonta pitoa on riittänyt reiluksi kahdeksi vuosikymmeneksi. Ja jatkuuuuu

    • vruuuuuummmmmm

      Tämä työnjako sopii minulle täydellisesti, Landlord huolehtii ja kirjoittelee, meikä vaan ajaa ja porskuttaa.
      Jatketaan kumpikin tahollamme. Lisää pökköä pesään kiitos.

      • Skodanystävä

        Varo öljytaso on jo alhaalla, lisääpä pänikästä tarjousöljyä! Varo ettei kone hajoa kesken kiihdytyksen tai kaasupoljin katkea! tsekkaa myös olisko öljytikku noussut itsestään ylös, ja vaihda ne ovitiivisteet hapertuneiden tilalle! Jatka sitten huristelua inhalla itälavetilla


    • Vepsukkainen

      Ihan sama asiahan se on jos yrität kiihkouskovaiselle selittää, että maapallo on todistetusti n. 4,5 miljardia vuotta vanha. Kyllä se kiihkouskovainen pitää kiinni siitä että maapallo on 6000 vuotta vanha. Skodauskovaisuus on yksi uskonto, ei siinä järkiperusteet auta. Skodahörhö väittää vaikka valkoisesta mustan, ja skodauskovaisen raamattu on maksettu testivoitto jossain lehdessä.

      • totuus.kehiin

        Kouluttamaton Vepsukkainen pitää testivoittoja maksettaina kun oma merkki ei pärjää. Kello ja mittanauha ovat lahjomattomia. Testit perustuvat lähinnä mitattuihin tuloksiin.


      • Kyseenalaistaja_

        Sivusta katsoen mielenkiintoinen, itseään vastaan kääntyvä kommentti!


      • isämeidän.aamen

        Juurikin näin. Sanan "skodauskovainen" tilalle kun vaan laittaa sanan "skodatrolli", niin kirjoitus osuu ihan kohdalleen. Nämä provokaattorit ovat juurikin niitä kiihkouskovaisia, jotka väittävät mitä ihmeellisimpiä asioita, ilman että niistä edes mitään tietävät. Jos kiihkouskovainen kirjoittaa, että autossa on tähtitietellinen öljynkulutus, niin ei siinä järkipuheet auta, trolli pysyy kannassaan.


    • Bmwisbest

      Bmw vie parhaat insinöörit ja autosuunnittelijat. Skoda, vw, Audi, Seat joutuvat väsäämään huijausohjelmia kun eivät pysy kehityksessä mukana.
      Bmw:n myynti kasvaa vuodesta toiseen kun ihmiset tajuavat mikä on kestävin ja tyylikkäin automerkki.

    • skozdaaaaaaaaaaaa

      Itsehän olen ollut aina tietoinen skozdan heikosta laadusta. Siksi en skozdakoslaa ikinä tule ostamaan.

    • TSI2012

      Skodasta voitte väittää mitä haluatte. Evvk. Voitte väittää mitä tahansa myös Mongolian kansantaloudesta. Evvk.

      Ps. Ei kokemusta Loordin ongelma -listasta. Onko Skodani viallinen?

      • Näin_oikeassa_elämässä

        Sama minunkin Skodassa. Tuntematon tuo "vikalista". Olisiko se sienensyöjien hallusinaatioa?


      • landlordinkaveri
        Näin_oikeassa_elämässä kirjoitti:

        Sama minunkin Skodassa. Tuntematon tuo "vikalista". Olisiko se sienensyöjien hallusinaatioa?

        Oikeassa elämässä tapahtuneita VAG-kauhutarinoita, joihin myös Skoda kuuluu luonnollisesti:

        http://www.tuulilasi.fi/uutiset/volkswagenin-jakoketjuongelmat
        http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/01/04/volkkarin-dsg-vaihteiston-menetetty-maine/201317540/304
        http://www.tuulilasi.fi/uutiset/tsi-ja-tfsi-moottorit-syovat-liikaa-oljya-tyyppivika

        Kumpaako uskoa? Anonyymia nettinikkiä vai mediassa julkaistuja tietoja?


    • tämänähtiintaaskerran

      Skodat ovat täysiäpaskoja kulkuneuvoja yksinkertaisille ihmisille.

      • itsetutkiskelun.paikka

        Niin että kukahan tässäkin viestiketjussa on yksinkertainen ihminen? Ehkä se, jolla ei ole muuta tekemistä lauantai-iltana kuin suoltaa vihapuheita suolipalstalle!


      • landlordinkaveri

        Skoda on kyllä harvinaisen epäonnistunut jopa itätekeleeksi.


      • Superb-1.9Tdi

        Luojan kiitos että olen riittävän yksinkertainen äijä ajaakseni täyspaskalla superbillani. 270000km nyt olen sillä päästellyt eikä ainuttakaan vikaa ole vielä ilmaantunut. Pari ajovalopolttimoa on vaihdettu, mutta kaikkiin jotain kuluvaa täytyy joskus vaihtaa. Öljyt vaihdatan 10000km välein, eikä välissä ole pasaraakaan tarvinnut lisätä. Ainoa vitutuksen aihe on dieselvero, mutta ei kai se ole autoni vika?


    • KauhukseniOlinOikeassa

      Olen Skodauskovainen. Maapallo on littana, kuten vuonna yksi ja kaksi väitettiin.....

    • Perusjorma2seen

      Turha täällä on bemaria kehua. Seuraavaksi tutkinta listalla on BMW ja OPEL merkkiset autot.

    • dewweew

      Näin on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3431
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      177
      1487
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1247
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1132
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      805
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      782
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      769
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      42
      750
    Aihe