Tuksu 3.10.2015: "Immonen kopioi minua"

juaruakka

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kippis

      Aika paljon pitää ryypätä ennen kuin saa itsensä Tuksun kuntoon.

      • 15-vuoden-ryyppyputki

        Se on 15 vuoden projekti, joka vaatii paljon myös rahaa ja ulosottoa.


      • Pienet-tanniinit
        15-vuoden-ryyppyputki kirjoitti:

        Se on 15 vuoden projekti, joka vaatii paljon myös rahaa ja ulosottoa.

        Aivonsa päihteillä tuhonnut taantuu, eikä tilanne ole enää korjattavissa.


    • Identiteettikaappaajat

      Tunkki epäili SeiskaLivessä (3.10.):

      "hottis" Juha Immonen kopioi mua ja urakalla!
      Sanoi kyseinen "kundi" mitä tahansa, niin hän kopioi mua todella urakalla!
      Otin itsestäni selfien ja hämmästyin itsekin yhdennäköisyyttämme.

      Juha ihaili kovasti edesmennettyä Juliaa ja käsittääkseni myös minua ja hän pyrkii ulkonäöllisesti -ei vaan olemaan nainen- vaan mun näköinen. Identiteettikaappaus...”

      • Häijy.ja.ilkeä

        ”Hahahahahaaaaaa..........!!!! Juha on taysi alkkis, patologinen valehtelija, varas, narsisti, manipuloija, petollinen ja suoraan sanottuna perslapi, suoraan sanottuna. Sorry." (Tunkki 7L:n kommenteissa 3.10.)


    • Selvä.kopio

      Juu, ei ole muuta eroa kuin nimi ja se varsinainen sukupuoli.

      • NaimaNaamat

        Niin ovat samannäköiset ja -tapaiset: Juhanna ja Johanna Viinasiepot.


      • Rahaa.viinaan.nappeihin
        NaimaNaamat kirjoitti:

        Niin ovat samannäköiset ja -tapaiset: Juhanna ja Johanna Viinasiepot.

        Tunkin syöksykierre vaikuttaa syventyneen Veijon rahojen myötä.


    • Näin.se.käy

      Juha esiintyi Hottiksissa edukseen ja on nyt tähtenä Suomen julkkistaivaalla. Hänellä on myös blogi SeiskaLiven julkkisblogeissa.

      • eijatkoon

        Ei Juha oo oikea julkkis. Ulosottovelkainen köyhä pelle. Ruma tyrkky. Menis vaan nuoleen Tunkin pillua, ei siitä muuhun ole.


    • Glamourkäräjät
      • Oikeustalolla

      • Käräjäsalissa

      • Talossa

      • Osasto-Huojuvat

        Tähtitodistaja Perse-Einari ja Mörkötuijottaja 8.3. http://aijaa.com/xMGzDx
        "At courthouse with my friend Olli Loukola. Feeling cheery."


      • Talossa

        "Johanna Tukiainen kuvaa Helsingin käräjäoikeuden aulassa paikalla olevaa yleisöä. Taustalla Hottis-sarjasta tutut Joni Virtanen ja Juha Immonen, joita syytetään Tukiaisen pahoinpitelystä. Oikeutta on käyty pian kaksi tuntia." (Seiskan Fb 8.3. puolenpäivän kantturoissa). Kuva: http://aijaa.com/ogQTxW


      • Pihatontilla

      • backseater

      • Albertin-ryyppäjäiset

      • Albertin-ryyppäjäiset

      • BotoxiaAivoihin

        Tällä kertaa kauhutransut Juhanna ja Jonninna taitavat saada tuomion.


      • Relaamassa

      • Immosen-näkemys
        BotoxiaAivoihin kirjoitti:

        Tällä kertaa kauhutransut Juhanna ja Jonninna taitavat saada tuomion.

        Oikeudenkäynnin jälkijäristyksiä; Juha Immonen avautui 17.3.

        "Kunfu ja vaaleanpunaiset crocsit" :D
        Me olemme tyrmistyneitä tästä uuden seiskan (tänään ilmestyneen) aukeamanjutusta, jossa toimittaja kirjoittaa vähän liian puolueellisesti sekä syyttelevään sävyyn meitä kohtaan.

        Olemme oikeastikkin syyttömiä, sekä lain että lain ulkopuolella, toisin kunnes todistetaan!

        Tässä linkki puolueettoman paikallaolijan kertomukseen, miten oikeinkäynti meni!? Siinä käy hyvin ilmi, että todistaja valehteli minkä kerkesi ja jopa syyttäjäkin vaati häntä puhumaan totta! Lakimiehemme mukaan koko todistaja oli niin sekasin, ettei häntä pitäisi ottaa huomioon.

        Todistajana oli myös poliisi, joka kertoi, että he katsoivat jopa taskulampuilla JT "väitettyjä vammoja" eikä niitä ilmennyt missään, eikä myös hiustupsuja, joita häneltä kyllä putoilee säännöllisesti muutenkin.

        Huvittavinta myös tässä on se, että tämän "Väitetyn" silmittömän hakkauksen jälkeen, hän hakeutui yli viikon jäkleen lääkärille ja hänen elämäntyylinsä tietäen, johon liittyy kaikenlaisia ongelmia, on hän itse telonut itsensä kuten voimme kaikki kuvitella!!!

        On kaikkien tiedossa, että tämä uhriksi tekeytynyt kohumamma on meille katkera/kateellinen, koska katkaisimme häneen välimme!! tässä linkki paikalla olevan näkemys asiasta lukeaa!!"

        Immonen: http://www.seiska.fi/Juha-Immonen-/Kunfu-ja-vaaleanpunaiset-crocsit-D/1097698
        Livekäyttäjä35958: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Oikeudenkaynti-8316/1097000


      • Virtasen-näkemys
        BotoxiaAivoihin kirjoitti:

        Tällä kertaa kauhutransut Juhanna ja Jonninna taitavat saada tuomion.

        Joni Virtanen kommentoi asiaa:

        "Eilisestä ihan lyhyesti ja vain tämän ainoan kerran.
        No sehän oli oikea farssi, eikä meidän puolelta, vaan joi
        denkin toisten. Alhaista, pahasuopaista sekä naurettavaa sirkusta, emme kyllä odottaneetkaan heidän kaltaisiltaan minkäänlaista tyyliä.

        He tärisivät suorastaan niin kuin kierot tekevätkin. Sellaiset ihmiset tärisevät kun heitä katsoo silmiin, heidän puhe menee ängytykseksi sekä kiivastuu äkkiä. Voi voi. Tässä oli nyt tiivistettynä mun mielipide koko jupakasta.

        Älkää enää vaivatko miltään taholta mua asian suhteen, tässä on vähän tärkeämpiäkin asioita, kuten muuttopuuhat ja vaikka kasvonaamio hetkeni. Mukavaa tätä päivää, mikä päivä nyt onkaan..." (Fb 9.3.)


    • oksetuspoksetus

      Yhdessä ohjelmassa esiintyminen ei tee julkkista. Säälittävän ja sairaan näköistä kun mies matkii naista. Immonen haluaa naisten hiukset ja pitkäsen turbohuulet koko immosen naama on täynnä muovia poskipäät täytetty , suu pumpattu, irtohiukset, kasvot nostettu ja kiristettu mesolangoilla leuasta leukaperiin. Tuloksena todella muovisen näköinen avaruusturpa. Leuassa on jo syvä vako täyteaineista oksettavan näköistä kun 29 vuotiaana naama on kun etolan muovia mitä se onkaan parinkymmenvuoden päästä. Täyteaineet tekevät luonnottoman näköisen kumiturvan josta tämä immonen on hyvä esimerkki.

      • kutenhaluatitsellesi

        No siinä on sulle esimerrki, miten toimit.


    • RöökiMuijat

      Immoskan ääni on kuin Hannele Laurin kahdenkymmenen vuoden päästä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1651
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe