moto g (2015) kokemuksia

pohdiskelia

Eli pohdin moto g:n ostamista, mutta onko se sitä mitä tiedot näyttävät? Ja onko motorolan puhelimilla yleensäkään kuinka pitkä käyttöikä? Tai onko jotain parempia puhelimia tuossa hintahaarukassa?

15

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyväjahalpa

      Itellä harkinnassa kiinan halpapuhelin. Ominaisuuksia löytyy ja kiinassahan nykyään kaikki tehdään.

    • PPAP22

      ostin kollegalta tuon moto g 2015 liki käyttämättömänä parisen viikkoa sitten, joten en ole ihan varma pitäisikö minun edes kommentoida tässä vaiheessa koko asiaa, mutta okei, tässäpä tätä:

      ihan aluksi en pitänyt tuosta desing puolesta alkuunkaan. luultavasti mielleyhtymä johtui takakannen "lelumaisuudesta". lisäksi laite tuntui aikais painavalta, joten ajattelin sen tuntuvan painavalta myös esmes housun taskussa (ei perstaskussa).

      OS pidin kyllä heti. liki puhdas android on todella miellyttävä käyttää, nopea ja kaiken puolin sujuva. vaikka tekniset speksit eivät näytäkään mitenkään kummoisilta, varsinkaan kun ostamani malli on 1 gigan RAM varustettu luuri, niin minkäänlaisia ongelmia toimivuuden osalta ei ole ilmennyt. motorolan pienet lisäykset eivät rasita järjestelmää nähdäkseni mitenkään. lisäksi olen oppinut pitämään liike-aktivoituvasta kamerasta ja taskulampusta, vaikkakin aluksi pidin niitä turhakkeina.
      Pelien toimivuudesta en osaa sanoa mitään kun en kännyllä pelaile. en ole myöskään tuota vedenkestävyyttä todennut, enkä tule toteamaankaan (koputetaan puuta...). niin, luurin kamera ei ole mitenkään kovin hääppöinen jos valoa ei ole riittävästi. edes tupla salama ei minun silmissäni auta asiaa (?) moto kamera sai päivityksen, mutta en ole sillä huomannut maata järisyttävää vaikutusta laatuun (?)

      summa summarum:

      juu.... onhan tuo pätevä luuri hintaluokassaan. kaikki toimii, yllättävän kettärästi (tai siltä se ainakin tässä vaiheessa tuntuu). ja jotenkin vaan olen alkanut pitää tuosta luurista enempi ja enempi päivien saatossa. en osaa sitä sen enempää selittää. jos on hankkimassa uutta moto g luuria, kannattaa ehken ostaa 2 gigan RAM varustettu malli, varsinkin jos aikoo pelata jne.

      siinäpä tuota. toivottavasti on edes hitusen apua pohdintoihin.

    • wqeqeqee

      Miten Moto X mallit....halvin niistä vs Moto G(2015)

      • Hyviänekin

        Hyviä nekin.


    • 2omistanut

      En suosittele motorolaa. Kertakäyttöpuhelin, kun päivityksiä ei juuri tule. Lisäksi laginen.

      • Kyllätulee

        Tulee :D


      • eituleei
        Kyllätulee kirjoitti:

        Tulee :D

        Ei tule:)


      • PPAP22
        eituleei kirjoitti:

        Ei tule:)

        kas juuri päivitin moton android 6.0. että eläpä höpötä!


      • olenvapunen
        PPAP22 kirjoitti:

        kas juuri päivitin moton android 6.0. että eläpä höpötä!

        Olen vain vapunen joka on AINA oikeassa ;)


      • PPAP22

        ole vaikka varpunen mun puolesta :D


    • Kalevi_miettii

      Voin kyllä suositella Motorolan Moto G -puhelimia. Itselläni on vuoden 2014 malli (Moto G 4G), joka maksoi vajaat 200 euroa. Toinen vuosi menossa, ja mitään ongelmia ei ole ollut. Kosteuden kestäminen on ollut hyvää verrattuna aiempaan Samsungin vuoden 2011 puhelimeeni. Tuossa 200 euron hintaluokassa on nykyisin kova kilpailu, ja on paljon todella hyviä eri valmistajien luureja. Käytän puhelimessa lisämuistikorttia (mikroSD), se mielestäni kannattaa hommata, helpottaa muistin käyttöä ja aikanaan myös puhelimen vaihtoa tietojen siirrossa toiseen laitteeseen.

      • vanhentunuttekniikka

        Monissa malleissa ei enää ole vanhentunutta muistikorttipaikkaa:)


      • Vapuska
        vanhentunuttekniikka kirjoitti:

        Monissa malleissa ei enää ole vanhentunutta muistikorttipaikkaa:)

        Pidä tietämätön vapuska se turpasi kiinni. :)


      • lgonparas
        vanhentunuttekniikka kirjoitti:

        Monissa malleissa ei enää ole vanhentunutta muistikorttipaikkaa:)

        Mutta parhaissa puhelimissa on muistikorttipaikka:) Siksi Lg saa jälleen minun rahat, kun G5 saapuu Suomeen


      • huonoissaon
        lgonparas kirjoitti:

        Mutta parhaissa puhelimissa on muistikorttipaikka:) Siksi Lg saa jälleen minun rahat, kun G5 saapuu Suomeen

        Ei vaan huonoissa:D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe