Surullisen näköinen mies häädettävä

kulinaristi

Näin taas surullisen näköisen miehen keskustassa ja meni päivä pilalle joten hänet on ajettava Savosta pois!

23

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No_voi_voi

      Höh, minkä takia kyseinen mies oli surullinen? Miksi häätö?

    • haloosavo

      Tympeitä akkoja asiakas palvelu työssä ? eikö alan vaihto olisi paikoillaan jos asiakkaille pitää tiuskia??

      • Njet_normal_baabuska

        In Soviet Kuopio, asiakaspalvelu tarkoittaa että asiakkaan tulee palvella ja viihdyttää myyjää sekä hymyillä tälle. Muutoin myyjä tekee tahallaan työnsä huonosti ja sabotoi vielä tuotteenkin minkä asiakas ostaa.


      • HAMINA
        Njet_normal_baabuska kirjoitti:

        In Soviet Kuopio, asiakaspalvelu tarkoittaa että asiakkaan tulee palvella ja viihdyttää myyjää sekä hymyillä tälle. Muutoin myyjä tekee tahallaan työnsä huonosti ja sabotoi vielä tuotteenkin minkä asiakas ostaa.

        NÄIN ANAKIN MATKUKSEN ALKOSSA,JOS TUMMA NAINEN MYYNTIHOMMISSA...


    • Julkula_calling

      Taasko näkyi se surullisen näköinen mies? Olisikohan se aloittajan alter ego?
      Kumpikin voisi mennä Julkulaan kun se tämä syksy niin masentaa

    • Keeponsmiling

      Aika hyvin menee Kuopiolla jos ei ole kuin yksi surullisen näköinen mies.

      • kemikaalionni

        Kyllä kai jos kaikki surullisen näköiset on häädetty, täällä on pakko näytellä onnellista vaikka sitten kemikaalien voimin kun muuten aihetta ei ole...


      • kemikaalionnellisuutta

        Suomessahan onnellisuuspillerien kulutus on maailman huippuluokkaa...


      • faxin
        kemikaalionnellisuutta kirjoitti:

        Suomessahan onnellisuuspillerien kulutus on maailman huippuluokkaa...

        Läheisten ja kaverien kannattaa tarkkailla muuttaako pillerit persoonallisuutta? Infromoikaa muutoksista heti hoitavaa lääkäriä.

        - voi tulla agressiivisemmaksi, levottomaksi, uhmakkaaksi
        - ostokäyttäytyminen voi muuttua (hypomania)
        - tekee muitakin päätöksiä ilman harkintaa
        - voi tulla itsemurha-ajatuksia tai -toimintaa

        Masennuslääkkeiden tuomia huonoja ominaisuuksia voi lieventää esimerkiksi pienellä annoksella antipsykoosilääkettä (mm. peratsin, ketipinor, jne).

        GOOGLEEN:
        "Sinun on myös hyvä tietää, että alle 18-vuotiailla potilailla on suurentunut itsemurhayritysten, itsemurha-ajatusten ja vihamielisyyden (ensisijaisesti aggressiivisuuden, uhmakkaan käyttäytymisen ja suuttumuksen) riski, kun he käyttävät tämän luokan lääkkeitä."

        http://akukopakkala.fi/masennuslaakitys-ja-vakivalta/

        http://www.kaypahoito.fi/web/kh/suositukset/suositus;jsessionid=B8B203800D390D9409580CD45A3D155A?id=nak06956

        http://toivorissanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/190522-haluan-jalleen-tappaa-juttu-ssri-laakkeista


      • käyttö

      • HAMINA
        kemikaalionni kirjoitti:

        Kyllä kai jos kaikki surullisen näköiset on häädetty, täällä on pakko näytellä onnellista vaikka sitten kemikaalien voimin kun muuten aihetta ei ole...

        TÄTÄ OLEN KYLLÄ TOTEUTTANUT,JA RIKAS SALAINEN ROUVASHENKILÖ...


    • Bfdipnhffääd

      Minnekkähän noin 15-20000 Kuopiolaista "onnellisuuspillereiden" käyttäjää on häädetty??

      • dääffhnpidfB

        puolet siitä määrästä taitaa löytyä Saaristokaupungista ???


    • menkääpäitseenne92

      Huvittavaa puhetta, suorastaan naurettavaa. Voisin olla aivan hyvin minä. En tiedä, koska en lähde availemaan epämääräisiä linkkejä syrjäytyneiden, kouluttamattomien böndejunttien leikkipalstalla. Huomasin tämän linkin taannoin ja kyllä! Olin oikeassa. Te vitun savolaiset olette aivan käsittämätöntä paskasakkia, ettekä uskalla päin naamaa sanoa mitään. Oletteko miettiny, miksi joku on vittuuntuneen näköinen? Olisiko syynä mahdollisesti paskanjauhanta tuntematta henkilöä? Liikun päivittäin keskustassa, koska lähimmät kaupat sijaitsee siellä. Minua ei vitullakaan kiinnosta mitkään teidän rinkirunkut, saati hymyillä tuollaisille juoruajille.

      • kkkkKkK

        Jaa olet tullut tänne jostain toisesta kaupungista ja sitä ollaan sitten niin hienoa sakkia että aijai, painu pois Kuopiosta!


      • uua

        Onhan noita oppilaitoksia muuallakin, menisit jo, junia etelään menee päivittäin!


    • HAMINA

      MINÄ SE OLEN.TUO KUULE SATATONNIA VALKEISENLAMMEN KELTAISEN HONDAN TUULILASIIN ENS YÖNÄ.ITSE EN OLE PAIKALLA,MUT HAEN LASTIN PIAN.ASIA ON SILLÄ SELVÄ,MUUTAN HETI JYVÄSKYLÄÄN...JOS TAAS JOKU VALITTAA...JA MUUTAN...TAAS...

    • satunnainenpalstalainen

      Tervetuloa vaan, rahaa löytyy, myös paikka on tuttu eli eiköhän sitä päästä soppariin.

    • emaattinennainen

      Minusta surullinen mies vaikuttaa supaattiselta!

    • Minä.tiedän

      Taitaa olla se yksi pullon kerääjä, joka kuljettaa pyörää ja tonkii yhtä roskista aina puoli tuntia paljaalla kädellä. Ei ihme että vetää surulliseksi. Pullon keräys on oire mielisairaudesta.

    • Minäkin.tiedän

      Jokainen tuntee tai on nähnyt ainakin yhden surullisen näköisen miehen tai naisen.

    • lcdänkdäcnmkmxädc

      Minkä näkönen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe