pahaa ruokaa

copypastaa

Olin kavereitten kanssa eilen kokopäivän kaupungilla hengailemassa ja tulin kotiin just ku mutsi oli siivonnu ja pessy pyykit ja meillä oli ruokana riisiä, lihakastiketta, kasviksia, puolukkasurvosta, leipää, rasva, leikkeleitä, maitoo, piimää, ja joku jälkkäri ni tökin ruokaa sormella ja sanoin mutsille että: paska ruoka, koiran ruoka, koira ei syö, wii hävö proplem, niin mutsi veti avokämmenellä korville ja laittoi kotiarestiin koko viikonlopuksi..

Niin että kysyisinkin että onko tää nyt oikein? Alanko nälkälakkoon vai järjestänkö mielenosoituksen vetämällä natsimutsin rintaliivit lipputankoon?

25

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naurattioikeasti

      Ensimmäinen hauska kirjoitus palstalla moneen vuoteen. Kiitos!! Oivaltavaa ja oikeasti hauskaa. Jatka samaa rataa.

    • syntynt63alue014nainen

      Heh, ehdottomasti kannatan nälkälakkoa. Eli ole syömättä esimerkiksi pari kuukautta. Säästyy kotonasi ruokalaskussa, mutta kolikon toinen puoli on se, että joudut toden näkösesti tippaan ja sitten sitä kautta tulee kustannuksia, mutta varmaankin pienempiä kuin sinun ruoka.
      Eli eikun syömättä, niin maailma pelastuu.
      Minä asun yksin ja laitan itse ruokani, niin en voi edes valittaa. Ja sekös potuttaa.

    • WCDCAC

      Kaikkea sitä lapselle yritetään syöttää, yäk. Kyllä sitä hekumoissaan ollaan lapsia tekemässä, mutta sitten kidutetaan niitä sontaravinnolla. Ota yhteyttä lastensuojeluun jos ei ala rahaa tippumaan mäkkärin sapuskoihin. Siellä on monta ennakkotapausta joissa on vanhemmille langetettu tuntuva uhkasakko.

    • Näin_meillä_tehdään

      Kunnollinen poika ottaa ruuan lautaselle, jättää syömättä jos ei tykkää ja on pitämättä asiasta isoa melua. Tämän jälkeen voi omassa huoneessa käydä karkkipussin kimppuun. Kukaan ei loukkaannu, eikä mutsi saa natsileimaa, eikä tarvitse lähteä ääriradikalismiin.

    • Kodin.ahdinko

      Onpa sun elämäsi väkivaltaista.
      Mutseilla on kumma tapa käyttää voimatoimia ihan yksinkertaisissakin tapauksissa.
      Mutsis pitäisi saada avun piiriin. Sille pitäisi löytää jokin kehittävä harrastus, ettei olisi aina vain kodin kahlitsema.
      Siitä kärsii koko perhe.

    • ratkaisumalli

      Tämähän on kovin tuttua perukoulujen ruokasaleissa - mikään ei kelpaa ja valitetaan kovaan ääneen ja kipataan se ilmainen veroilla maksettu ruoka mielenosoituksellisesti roskiin! Jos sieltä poistaa tämän tyypin häiritsemästä muitten syömistä niin komentaja joutuu oikeuteen - vaikka ei edes korville annakkaan. Nyt onneksi koulut keksi laittaa loput ruoat muille syötäväksi halpaan hintaan ulkopuolisille, mutta se roskiin mennyt ruoka hukataan.

      Muuten olisiko tätä kolujen mallia hyvä käyttää turvapaikan hakijoiden ruokalakkoillessa eli sitten jonoon ne kaupunkilaiset, joille se ilmainen ruoka kyllä kelpaa oikein hyvin.

    • xxghhjjjj

      Pasko lautaselles ja syö sitä

    • Köyhätkyykkyyn

      Onneks meillä muuramessa, äiskä antaa aina 5 kybää, ku sanon että tää on köyhien ruokaa. Saa käydä syömässä missä haluaa. Lopuilla voi sitte ostaa ediä ja päristä kylillä. Kyl ärsyttäis asua kaupungissa ku on vaan mamuja joka paikassa. Onneks iska pitää huolen että mamuja ei meijä kuntaan tule

      • Korjasinvain

        Unohdit allekirjoituksen "kaitsu 4v muulame".


    • likkasuomesta

      Juu-nalkalakkoon ja sitten sen jalkeen mutsis vetaa sut lipputankoon ohjeeks muille miten ollaan kiitollisia ruuasta.Onnea.

      • Simosimosim

        Meillon aina hyvvää ruokaa kun äiti tekköö, oon tottunnu syömmään äitin tekemää ruokaa jo 45 vuotta ja yhä tykkeen äitin lihapullista, survvailen netissä aina iltapäevällä ja äiti huutaa ovelta että tulehan Simo syömään nyt on sinun mieliruokaa, ruisleivästä tykkeen jota äiti tekkee ite leivinuunissa, isä on jo kuollu ja ite oon kohta 46 vuotias ja äeti täyttää kohta 76 vuotta mutta jaksaa hyvin laettaa minulle ruokaa ja pestä pyykkiä ja minä ten aina polttopuita ja matot kanna ulos kun on lauantaisin siivouspäivä ja äiti antaa palkaks mulle 10 euroo ja maanantaina aina sitten menen kauppaan ja ostan itelleni sipsiä ja karkkia.


      • Lutusiapoikia
        Simosimosim kirjoitti:

        Meillon aina hyvvää ruokaa kun äiti tekköö, oon tottunnu syömmään äitin tekemää ruokaa jo 45 vuotta ja yhä tykkeen äitin lihapullista, survvailen netissä aina iltapäevällä ja äiti huutaa ovelta että tulehan Simo syömään nyt on sinun mieliruokaa, ruisleivästä tykkeen jota äiti tekkee ite leivinuunissa, isä on jo kuollu ja ite oon kohta 46 vuotias ja äeti täyttää kohta 76 vuotta mutta jaksaa hyvin laettaa minulle ruokaa ja pestä pyykkiä ja minä ten aina polttopuita ja matot kanna ulos kun on lauantaisin siivouspäivä ja äiti antaa palkaks mulle 10 euroo ja maanantaina aina sitten menen kauppaan ja ostan itelleni sipsiä ja karkkia.

        Olet ihan keskiverto suomalainen mies,. Älä ole pahoillasi siitä. Sinulla on kymmeniä tuhansia kohtalotovereita. Jokunen niistä on ollut vähän aikaa naimisissakin.


      • simosimosim

        Äeti nukkuupi jo ja minä se survvailen netissä ja katon aina näin illalla myöhään tyttöjen kuvia netistä semmosia jossa nillä on pikinit päällä tai ei mittään ja pyllistelevättii jossain kuvissa, äeti kerran sano että elä kato semmosia silmät puttoo mutta eipä oo vielä silimät mihinkään puonnunna. En vaan unta saa jos katon naisten kuvia myöhään. koskaan ennoo ruokaa jättäny lautaselle vaan kaikki oon syöny ja ottanu vielä lissääki ja kerran eno vei minut syömään aapeeseelle ja minä söin kun oli hyvvää liharuokaa ja hain muutaman kerran lisseekin ja kohta haki joku minun lautasen pois ja sano että nämä lähtee nyt jo pestaväksi oisko joku jo tarvinnu lautasta niin oli kiire viiä lauatanen tiskikonneeseen, en edes ehtinyt nuolla lautasta kun siihen jäin hyvvää lihakastiksetta.


      • kerrankin_mukava_viesti
        simosimosim kirjoitti:

        Äeti nukkuupi jo ja minä se survvailen netissä ja katon aina näin illalla myöhään tyttöjen kuvia netistä semmosia jossa nillä on pikinit päällä tai ei mittään ja pyllistelevättii jossain kuvissa, äeti kerran sano että elä kato semmosia silmät puttoo mutta eipä oo vielä silimät mihinkään puonnunna. En vaan unta saa jos katon naisten kuvia myöhään. koskaan ennoo ruokaa jättäny lautaselle vaan kaikki oon syöny ja ottanu vielä lissääki ja kerran eno vei minut syömään aapeeseelle ja minä söin kun oli hyvvää liharuokaa ja hain muutaman kerran lisseekin ja kohta haki joku minun lautasen pois ja sano että nämä lähtee nyt jo pestaväksi oisko joku jo tarvinnu lautasta niin oli kiire viiä lauatanen tiskikonneeseen, en edes ehtinyt nuolla lautasta kun siihen jäin hyvvää lihakastiksetta.

        Kerro lisää, oli niin hauskaa! Mukavaa vaihtelua ainaisten rivojen ja rumien viestiketjujen sijaan. <3


      • kiljusieppo

        Ananas prseessä lipputankoon. Opettaa kummasti.


    • mummukkamäoon

      Simosimosimo,sinäpä oottiin oekee peräkammarinjpoeka,monj äeti tulj katteelliseks juttujas lukkiissa! Elä välitä nuista lipputankoloesta,kirjota vua ommoo näkemystäs,siitä myö tykätää.

    • Spr_n_tätijasetä

      Simo tule meille, saat tehdä enemmänkin töitä vielä, ihan niin paljon kuin olet haaveillutkin - ja syödä ihan mitä ruokaa tahansa haluat, koirankupista.

    • Mielenkiintoista_kun

      osalla kommentoijista ei näytä olevan tippaakaan huumorintajua.

      • kerrankin_mukava_viesti

        Aivan, ja yrittävät vielä määritellä, mikä on huumoria!

        Pääasiassa tällä palstalla on rivoa ja asiatonta kommentointia, kysyi/kertoi/kummasteli mitä tahansa. Siksi tuon "Simon" turinat olivat hauskoja ja piristäviä poikkeuksia tavanomaiseen tosikkomaiseen menoon.


    • Nohahhaa

      Tuo savolaismurteen matkiminen on juuri niin nähty. Huumorintajuahan EI ole se että nauraa horottaa jokaiselle junttivitsille.

    • MUMMUNIMUN

      Vae että savolaesmurtee matkimine... Minä oon Kuopijossa syntynnä,siellä kavanna ja savolaenen oon enkä muuks tule,jotta suan naaroo silon ku siltä tuntuu.

    • Elämänirakkaus

      No joskus naurattaa, kun savolaiset on niin kieroja että hattukin pitää kiertää päähän. Osa niistä. Ja onhan niillä se KalPa<3

      • fgrfew

        Savolaisista sanonta "kiero" tarkoittaa kylläkin sitä että jos Savolaisen kanssa alkaa esimerkiksi kinastelemaan jostakin asiasta niin toiseksi jää, kierous ei tarkoita sitä että suoranaisesti huijaa vaan Savolainen osaa luikerrella juttujensa avulla pahastakin pinteestä ja siksi Savolainen soveltuu erittäin hyvin diplomaatiksi tai sovittelijaksi jos vaan ei vaan sorru liikaa vitsiä vääntämään. Tuosta "kieroudesta" juontaa sanonta "vastuu on kuulijalla". Ovat erittäin taitavia myönnyttelijöitä ja manipuloimaan ihmisiä.

        Savolaisella on aina pilke silmäkulmassa ja ketunhäntä kainalossa. Reiluja, rehtejä mutta sanallisesti kieroja. Kettuun verrattavissa.


    • Heimoanalyysi11

      Savolaisuus saattaa olla haaste sellaiselle joka ei ole sellaisen kanssa joutunut lähitaistelutilanteeseen. Kannattaa hankkia näköjään taustatueksi muita heimolaisia mikäli tekemisiin joutuu - muuten voi äkkiä asiat pyöriä moneen solmuun. Sinällään hyvinkin viehättävä ihmislaji, johon itsenikin jollain tasolla lukisin. Ehdottomasti kuitenkin parasta aatelia, varsinkin omana itsenään ja itsensä kanssa sinut olevat luen ystäviksi tilanteessa kuin tilanteessa. Itse tunnen välillä savolaisuuden ailahduksen itsessäni toki, vaikka luen kyllä olevani aikamoinen vapaa sielu ja pelkääväni heimolokerointia.

      • Savolax12

        Itselläni muutamia syvällisiä ystävyyssuhteita sekä savo-savolaisten että helsinkiläistyneiden savolaisten kanssa, ja kyllä on hyvää väkeä. Hyväksyn heimovian:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe