Myydään tuottava bisnes Oulussa

938747

Myydän kannattava liiketoiminta Oulussa. Yritys vuokraa muutamaa eri tuotetta oulun alueella. Yksinkertaiset mutta tehokkaat nettisivut joissa hakukoneoptimointi alkaa olla viimeisen päälle kunnossa. Kauppaan kuuluvien tuotteiden arvo n 700€
Tällähetkellä tuotto on vähintään n30€ päivässä ja parhaillaan 60€ tekemättä oikeastaan mitään. Kulut ovat lähes olemattomat ja toiminnan pyörittäminen ei vaadi juuri työtä. Ulkopuolinen yritys hoitaa google optimoinnin sivustolle todella edullisesti. Pienellä panostuksella ja markkinoinnilla saa varmasti Hyvin tuottavan sivubisneksen. Lisäksi minulta saa kaupan päälle muutaman hyvän idean toiminnan kasvattamiseen. Toimintaa voi pyörittää kotoa käsin. Itse en kerkeä enää muilta hommilta toimintaa jatkaa joten siinä olisi valmis toiminta kaupan.

Kysy lisää [email protected]

9

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihän_sitä

      Kultamunia munivaa hanhea kannata myydä.
      Kyllä haiskahtaa.
      Voisisin ostaa tuon toimintasi mutta vain ja ainoastaan toiminnan en yritystä.
      Eiköhän se irtoa n.800€, 100€ enemmän kuin arvo.

    • öjlk

      Öh... siis yrityksen tärkein tehtävä on googleoptimointi, vai?

      Vuokrattavat tuotteet siirtyvät ihan itse asiakkaan käyttöön, perivät maksun ja palautuvat lähtöpaikkaansa?

      "Tuotto" (vai liikevaihto?) on 900 e/kuussa, ja paljonko vuokrattavan tavaran arvo laskee samassa ajassa?

    • Harrastayrittämistä

      Tuota noin. Onko tuo yritystoimintaa? Lukujen perusteella vaikuttaa enemmän harrastukselta.

    • Mikä-täällä

      Miksi et toteuta itse noita "Hyvin kannattavia ideoita"? MIksi minä ostaisin tuon bisneksen? Voitko valaista hiukan?

    • 1216

      Eihän tuosta saa edes palkkaa.

    • 938743

      Mielenkiintoisia kommentteja. Niinkuin mainitsin sivubisneksen tuosta saa itselle. Yritystä en ole myymässä vaan liiketoiminnan. Miksikö en toteuta itse hyviä ideoitani? Kuten sanoin, en muilta kiireiltäni kerkeä tuohon enää keskittyä. Lisäksi nuille "hyville ideoille" ei hölmäkään laske arvoa. Töitä vaatii sen verran että annat tuotteen asiakkaalle, rahastat, otat tuotteen vastaan. Asiakkaat tulevat tällähetkellä pelkästään hyvin tehdyn google optimoinnin kautta, joten on hyvin mahdollista, että pienellä lisämarkkinoinnilla saa lisää myyntiä. Että näin. Ja sivusto on hyvin yksinkertaisesti toteutettu mutta tuntuu toimivan. Ehkä hiukan meni pieleen tuo arvioni tuosta minimi tuotosta. Viimeisen 2 viikon aikana olen tehnyt sillä rahaa 240€ alvillista. Eli kyseessä on tosiaankin sivubisnes...

      • gerdfs

        Sivubisnes mikä sivubisnes, mutta 240 e kahdessa viikossa on tosi surkea määrä rahaa, etenkin jos kyseessä on pelkkä (alvillinen) liikevaihto, eikä suinkaan oikeasti käteen jäävä tuotto.

        Jos googleoptimointi on se oleellisin juttu, kyseessä on joku tavallinen tuote ja kilpailijoita on joka nurkalla.


    • Luetarkasti

      EI ole googleoptimointi olennainen juttu. Se on tällähetkellä Ainoa juttu.

    • bisnesheppuli

      Tuottava bisnes ???? Kaukana tuottavat.
      Laskin että minun bisnekseni on tuottanut voittoa (siis verojen jälkeen) keskimäärin 135€/h (24/7) koko yhtiön olemassaolon ajan. Yhtiöllä ikää n.5v . Ja olen aloittanut tyhjästä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4995
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1255
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe