pakko avautua

sorkkitoistenasioita

Katsellessani fb juttuja, naurattaa. 50v katkokävelevät suomalaiset naiset joilta on otettu 3 lasta huostaan ja 2 asuu isällänsä. sekakäyttäjät ja jokapäivä baarissa istuvat Suomalaiset rotunaiset? Kirjoittavat, että eivät uskalla kulkea ulkona kun pelkäävät että pakolaiset raiskaavat? Kivahan se on, että voivat valtiolta saamiensa tukien välissä osallistua yhteiskunnallisiin asioihin. Sosiaalihuolto lupautui maksamaan itsepuolustuskurssin.

156cm 84kg vanupalloltakin jää nyt iltalenkit tekemättä kun lähistölle muutti pakolaisia? Tainnu jäädä jo jonkin aikaa kun ulkoista olemusta kattelee? Mutta just piti alottaa?? Yks lihava nainen ei uskalla käydä kaupassa? On kuulemma pakko soittaa työttömälle lapsensa isälle baariin, että hän tulee mukaan " varmistamaan ettei pakolaiset raiskaa"? Yks lähihoitaja ratkaisee ongelmansa pitämällä puukkoa mukanaan ja tarvittaessa pyytää väkivaltaiseksi tiedetyn alkoholisti poikaystävänsä ratkaisemaan riitojaan?

Naurattaa. Tää lähihoitajakin sanoi" Tärkeet hommat hoidetaan, muuten ollaan kun ellun kanat" Näköjään? Oma lapsi poikakodissa ja kunta maksaa velvoitteet? Saa kunnon äiti pyöriä sekasena cheekin keikoilla. Vittu että on järkevä kansa? Maanantaina rakastavat lastaan päivityksissään? Torstaina ovat kovassa flunssassa, mutta kertovat kaverilleen, että töihin en voi mennä mutta perjantaina bailataan?? Lapsikaan ei tule mulle nyt kun mulla on flunssa?? Erikoista mutta tosi yleistä?

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikasukkela

      Unohtu lihava nainen joka on aktiivinen maahanmuuton vastustaja. 8 lasta, kaikilla eri isät, kukaan isä ei ole koskaan maksanut lapsiensa kasvatuksesta penniäkään? Eikä kyseinen lihava nainen ole koskaan ollut missään töissä? Väittääkö joku, että tälläi kasvatetaan huippuyksilöitä? 4 tän ämmän kakaroista on muuttanut "omilleen" Eikä kukaan käy töissä? Eivät ole tottuneet? Omilleen on heittomerkeissä, koska yhteiskunta maksaa kaikki... Ihan kaikki, mitä tämän lihavan naisen jälkeläiset Tekevät tai ostavat. Kiva kun teki lisää veronmaksajia tähän valtioon???? Menikö oikein?

    • sppert

      NO joo - puuttuuko kirjoittjalta jotain?

    • Eikaikkikotonaaplla

      Siis tämä lihava nainen on Pattayalta, vai miten tämä liittyy matkailuun?

      • laardiariisumaan

        Pattayan matkailupalstalla päivystää Sika Amalia, pituus 155 cm, paino 155 kg


      • apinanaamarist-hei

        Ei kaikki kotona joo. Miten tämä liittyisi matkailuun, vaikka kaikki lihavat naiset olisivat Pattayalta? Näkyy noita aaseja olevan enemmänkin. En kyllä yllättynyt. Palstan taso on tiedossa.


    • koiuuyyt

      Tämä on suomi24 me olemme kaikki idiootteja yksikään fiksu ei lue eikä kirjoittele tänne

    • Fiksuja.ovat

      Niissä Cheekin konserteissa, joissa olen itse ollut, on yleisö ollut eninmältään käytökseltään fiksua. Tietenkin on ollut myöskin se pieni osa juopuneita, koska osa ihmisistähän on alkoholisoituneita. Heitä riittää joka paikkaan.

      • fanisi-forever

        No mutta siellähän puhuu Tiihonen itte? Kiva kun oot tullu palstoille. Varmaan aika tylsiä ne sun keikat missä sä et itse ole ollut mukana? Eikai 15-17 vuotiaat suomalaiset vielä kovin alkoholisoituneita ole.?... Vai ovatko?


      • Fiksuja.ovat
        fanisi-forever kirjoitti:

        No mutta siellähän puhuu Tiihonen itte? Kiva kun oot tullu palstoille. Varmaan aika tylsiä ne sun keikat missä sä et itse ole ollut mukana? Eikai 15-17 vuotiaat suomalaiset vielä kovin alkoholisoituneita ole.?... Vai ovatko?

        Vai minua Tiihoseksi luulit :D Kiitos, se piristi mieltäni.
        Ja edelleen kommentoin minä... Konserteissahan on eri ikäisiä ihmisiä, joten kyllä siellä niitä alkoholistejakin on. Ja alkoholisoitunut ei aina ns. rökälehdi vaan voi käyttäytyä melkolailla fiksustikin.
        Ja kyllä alkoholisoituminen voi tapahtua 15-17-vuotiaanakin. Jos niin ei tapahtuisi, niin miksi osa heistä jatkaa säännöllistä alkoholinkäyttöä?
        Mutta - vielä toistona - ne konsertit, joissa olen ollut, on yleisö käyttäytynyt fiksusti.


      • tiihonen-itte
        Fiksuja.ovat kirjoitti:

        Vai minua Tiihoseksi luulit :D Kiitos, se piristi mieltäni.
        Ja edelleen kommentoin minä... Konserteissahan on eri ikäisiä ihmisiä, joten kyllä siellä niitä alkoholistejakin on. Ja alkoholisoitunut ei aina ns. rökälehdi vaan voi käyttäytyä melkolailla fiksustikin.
        Ja kyllä alkoholisoituminen voi tapahtua 15-17-vuotiaanakin. Jos niin ei tapahtuisi, niin miksi osa heistä jatkaa säännöllistä alkoholinkäyttöä?
        Mutta - vielä toistona - ne konsertit, joissa olen ollut, on yleisö käyttäytynyt fiksusti.

        Joillain alkoholisoituminen tapahtuu jo kohdussa.


      • juhannusjauusvuos
        tiihonen-itte kirjoitti:

        Joillain alkoholisoituminen tapahtuu jo kohdussa.

        2 kertaa vuodessa, useamman vuoden ajan olen ottanut, alkoholin käyttöni on siis säännöllistä. Olenko mielestäsi alkoholisti?


      • Fiksuja.ovat
        tiihonen-itte kirjoitti:

        Joillain alkoholisoituminen tapahtuu jo kohdussa.

        Tuo kirjoittamasi kärjistettynä voidaan ilmaista noinkin. Heillä on usein myöskin sekä fyysisiä että psyykkisiä vaurioita jo syntyessään, koska äiti on käyttänyt alkoholia raskausaikana.
        Ja muutoinkin alkoholisoituminen joillakin voi tapahtua hyvinkin nopeasti. Melkein yhtä nopeasti kuin nikotinistiksi tuleminen.


    • Sossu-ukko

      Joku Pattayalla käyvä runkkari kertoi aineista naiskontakteistaan. Kaikki sossun asiakkaita kuten aloittajakin.

      • theuthoraakkis

        :-D Pattayalla käyvä runkkari? LOL. Onkopoika on aika fiksu?


      • kovatkänsätpattisbois
        theuthoraakkis kirjoitti:

        :-D Pattayalla käyvä runkkari? LOL. Onkopoika on aika fiksu?

        Pattayan ukkelit on kovia runkkaamaan. 11,5 kuukautta vuodesta runkataan kovaa ja 2 viikkoa naidaan huoria jos korvaukset riittää niin kauan.


      • pattisfboy
        kovatkänsätpattisbois kirjoitti:

        Pattayan ukkelit on kovia runkkaamaan. 11,5 kuukautta vuodesta runkataan kovaa ja 2 viikkoa naidaan huoria jos korvaukset riittää niin kauan.

        Tossa on pieni virhe oikeat boyssit ovat siellä 3-4kk ja sitten nämä meidän lumput on suomessa 3kk. Par kertaa kk stekki tyttö yksinäisinä aikoina joten enköhän minä nussi enemmän kuin normaali aivioliitossa oleva perus jantteri.


      • reppanatPattaya
        pattisfboy kirjoitti:

        Tossa on pieni virhe oikeat boyssit ovat siellä 3-4kk ja sitten nämä meidän lumput on suomessa 3kk. Par kertaa kk stekki tyttö yksinäisinä aikoina joten enköhän minä nussi enemmän kuin normaali aivioliitossa oleva perus jantteri.

        et nussi. sen tietää kaikki. katso peiliin millanen laardipallo siellä on. ei laardit nussi mitään.


      • vaikeayhtälöamalialle
        reppanatPattaya kirjoitti:

        et nussi. sen tietää kaikki. katso peiliin millanen laardipallo siellä on. ei laardit nussi mitään.

        amalia jos sä et nussi niin et nussi mutta kun kaikki ei ole kaltaisiasi.


    • HoldYourHorses

      No niin. Ketä kiinnostaa toisten runkkaamiset? Eipäs provosoiduta ilman provosointia. Amalia on mitä on. Ei se siitä miksikään muutu. Jätetään se rauhaan ja jutellaan Pattayasta vaan. Siihen ei liity Amaliat millään tavalla näihin meidän matkakohteisiin.
      Jokainen terve mies ja nainen harrastaa itsetyydytystä silloin tällöin ja loput valehtelee. Olinpas taannoin yhden nelikymppisen suominaisen kanssa, joka ei ollut saanut miestä 11 vuoteen. Ei se ole mikään itseisarvo se paljonko panee. Kaikki ei suhtaudu siihen niin kevyesti, ja ihmisillä on erilaisia libidoja.
      Harva meistä on mikään Dalai Lama. Hänkään ei tuomitsisi lähimmäisiään luonnollisista kanssakäymisistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe