Kyseessä on ylimielinen heikosti suunniteltujen autojen kasaaja joka nyt kärähti lisäksi rikollisesta huijaamisesta. Näiden tuotteiden epäonnistumisien historia on pitkä. Pumppusuuttimet, Tsi, Dsg, jakopäänongelmat, polttoaine järjestelmän ikuiset harmit, lisäksi kaikenlaiset pikku viat ikuisena riesana. Turha kehuskella jostain tsi moottorista tai takakontin tilavuudesta, kassikoukkujen erinomaisuudesta, pienestä kulutuksesta kun koko konsernin merkit on eräänlaisia kulissiautoja autolehtien toimittajille tehtyjä hetken mielikuviin perustuvista testien menestyjistä ja mainonnan konsteilla luotua illuusiota merkistä ja yleensä saksalaisesta laadusta muka.
Vaihtaessani autoa äskettäin kävin myös koeajamassa tämän konserninmerkkiä Dsg vaihteistolla. Ominaisuudet kilpaileviin merkkeihin oli suorastaan surkea, varsinkin Toyotan. Kaasua kun polkaisi meni ainakin 10 sek, ennenkuin jotain tapahtui. Kestävyys tällä vaihteistolla on olematon, pakkasten tultua ongelmat moninkertaistuu.
Näitä myydään 2 vuoden takuulla paidankuluttajille.
VW paljasti todelliset kasvonsa
12
84
Vastaukset
- vwpettääjahajoaa
Puhut paljon mutta asiaa
- pitäjänpienimpiä
Onneksi siihen aikaan, kun vielä itsekin kuvittelin tämän pajan tuotoksia laadukkaiksi, oli rahaa vain "hinnat alkaen" malleihin, eli niihin parinkymmenen tuhannen autoihin. Niissäkin oli mieliharmia ihan yllin kyllin.
Mutta kun vain ajatteleekin sitä V...ksen määrää sellaisella Päälliköllä, jonka auto maksaa siellä viiden-kuudenkympin paremmalla puolella, ja sama pommi käsissä! Dieseleineen, DSGeineen, ostamassa joka viikko galloonan jerrykannullista voiteluöljyä...... Ei käy kateeksi. Oikeasti, ei käy. - juakko
Nyt kun teillä ei itsellä ole kellään VW:tä niin eikö asia ole teidän kohdalta hyvin?
Tarviiko vielä olla kateellinen ja tulla kirjoittamaan paskaa autoista, joita ei edes omista?
Minä en edes kehtaisi haukkua toisen omistamaa autoa tai muuta omaisuutta mutu tuntumalla.
Omaa voi kehua niin paljon kuin huvittaa. Se on hyvien tapojen mukaista. - ohiohiohohoihio
"Turha kehuskella jostain tsi moottorista tai takakontin tilavuudesta, kassikoukkujen erinomaisuudesta, pienestä kulutuksesta kun koko konsernin merkit on eräänlaisia kulissiautoja autolehtien toimittajille tehtyjä hetken mielikuviin perustuvista testien menestyjistä ja mainonnan konsteilla luotua illuusiota merkistä ja yleensä saksalaisesta laadusta muka."
Mutta mites selität sen että ihmiset ostavat niitä omalla rahalla itsetehdyn vertailun jälkeen. Ajavat niillä monta vuotta ja haluavat seuraavaksikin autoksi samanmerkkisen. Ei kuulosta kovin kulissinomaiselta rakennelmalta. Tänä vuonnakin myynti porskuttaa reilussa 23 tuhannessa kun lähin kilpailija on vajonnut tuhannen autoa alaspäin kahdeksan tonnin tuntumaan.
Pitää olla melkoinen puusilmä jos näkee tilanteen niin että VW:llä on ongelmia. Jokainen pikkaisenkin objektiivisesti katsova näkee että ongelmat ovat muualla ja kivikautinen tekniikka ja vanhan perusrakenteen yhä uudelleen tekohengittäminen ei vetoa nykyaikaiseen ihmiseen.
Menestyminen vaatii eteenpäinmenoa, niin yksilötasolla kuin autonrakentamisessakin. Kansan karttuisan kouran valinta lompakollaan on se lahjomattomin mittari, muu on silmälumetta.- faktaAsia
Volsulla on ongelmia ja suuria. Asiakkaat peruneet tehtyjä tilauksia jo ties kuinka monta sataa. Volsun tekniikka on kikkailu nörtti tekniikkaa jolla ei tulevaisuutta. Siksi pitää huijata jotta totuus ei paljastuisi. Mutta nyt se paljastui. Kiitos USA.laisten. Täysin tietoista ylimmän johdon hyväksymää rikollista toimintaa. Se on faktaa.
- NörttiMenestyjä
faktaAsia kirjoitti:
Volsulla on ongelmia ja suuria. Asiakkaat peruneet tehtyjä tilauksia jo ties kuinka monta sataa. Volsun tekniikka on kikkailu nörtti tekniikkaa jolla ei tulevaisuutta. Siksi pitää huijata jotta totuus ei paljastuisi. Mutta nyt se paljastui. Kiitos USA.laisten. Täysin tietoista ylimmän johdon hyväksymää rikollista toimintaa. Se on faktaa.
"Volsun tekniikka on kikkailu nörtti tekniikkaa jolla ei tulevaisuutta."
Ottamatta lainkaan kantaa Volsun tekemisiin. Nörttitekniikka on se suurinpiirtein ainoa jolla on tulevaisuutta. Oletko miettinyt kuinka paljon ennen mekaanisesti toimivista asioista ja elektroniikasta on korvattu ohjelmilla? Kuinka monta mekaanesti toimivaa laitetta on hävinnyt autosta kokonaan.
Jos ei hallitse nörttitekniikka on työntekijä "kuollut" työelämässä ja yritys samoin liike-elämässä hyvin nopeasti. Ensinnäkin koko tuotekehitys, myös mekaanisten laitteiden tehdään nörttitekniikan avulla.
Toisekseen: Toyota jo joku tietää mitä huonosti yoimiva ohjelma voi tehdä moottorinohjauksessa.
- tsi_bolsoi_problema
Aloittaja puhuu asiaa!
Aiai miten monta vuotta olen odottanut jotain tälläistä takaiskua VW:ltä. Erehdyin nimittäin vuonna 2008 ostamaan vw:n keksinnön, jossa oli tietenkin jakoketjuongelmaa. Ja kyllä, minun olisi se remontti pitänyt maksaa. Ei auttanut, että oli jo takuuaikana 20tkm:n paikkeilla käyttänyt huollossa ketjun rallattamisen takia, ei auttanut mikään. Silloin rallatus oli "ominaisuus" ja sille ei tehty mitään. Ongelmien jatkuessa ja takuun päätyttyä huollon kommentti oli:"Joo, jakoketju venynyt, pitää rempata. Tehdas tulee vastaa, goodwill kato. Maksat vaan 1800€". Ei jumalauta :D
Heti alkuun olin varma, että v*tut, tämä lasku ei minulle kuulu ja autolle ei tehty loppujen lopuksi mitään. Siinähän rallatteli. Laitoin sen romun kiertoon toisessa liikkeessä. Seuraavalla omistajalla se oli sitten lauennut huolella. Turbokin meni. Auto korjattiin myyjäliikkeen piikkiin.
Mutta enpä olisi uskonut, että jotain näin isoa kusetusta kehtaavat mennä tekemään. Tuntuu todella hyvältä, että lasku VW:lle tulee olemaan ainakin Amerikan kohdalta ihan saatanallinen. Euroopasta tuskin mitään merkittävää laskua tulee, koska kyseinen puulaaki on saksan talouden selkäranka ja eiköhän sitä suojella, mutta onneksi jenkit antaa kylmää kyytiä. Eikös muuten Mersukin käyttänyt kaikista kielloista huolimatta jotain kiellettyä kylmäainetta, eikä siitäkään mitään sanomista tullut...? - juakko
Minäkin voin keksiä mistä tahansa automerkistä kauhutarinan ja lähettää sen keskusteluun. Olen ajanut ikäni kestävillä japanilaisilla autoilla ja niistä on hajonnut moottoreita, vaihdelaatikoita, periä, niveliä, tukivarsia yms, ja ne ruostuukin vielä pahasti, mutta en silti ryhtyisi edes yhden vian takia niitä haukkumaan. Ne kuuluu autoiluun ja jos ei perse kestä, pitää kävellä tai mennä julkisilla. Kehutaan omia!
- paskatvolkkarit
vihjailetko että joku tässä keskustelussa on vetänyt ns kauhutarinan hatusta?
- juakko
Vihjailetko että nämä kaikki tarinat on tosia?
- tsi_bolsoi_problema
Yhden noista takaan olevan tosi. Tuo jakoketjuongelma ja romu kiertoon -tarina. Usko tai älä. Aivan samantekevää.
- tsi_bolsoi_problema
Lisätään vielä, että molemmat volkkarit vaihtui samaan aikaan uusiin japanilaisiin autoihin. Molemmissa on ollut vikoja, mutta kummassakaan ei ole ollut mitään kusetuksen makua vaan takuun piiriin kuuluvat asiat ovat hoidettu niin kuin kuuluu, eikä kuten VW ne hoitaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 545289
Tappo Kokkolassa
Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap233417Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti
Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei281562Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?
Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei1911449- 761066
MAKEN REMPAT
Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna24978Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan
5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee49887Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille
Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel259826Mulla on kyllä
Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..35778Välillä käy mielessä
olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.71769