Hp f2480 tulostin ja W10 apuja tarvitsisin Kiitos!

tulostinhp

Niin apua tarvitsin semmoiseen Googlella olen eilisen illan hakenut, ja tämän aamun, elikkä tein eilen W10 puhtaan asennuksen, ja nyt ei tulostin tietenkään pelaa. Ajurista kai kiinni mutta kun olemattoman enkun kielen kanssa en löydä sopivia ajureita. Tulostin on Hp deskjet F2480. Kun päivitin W10:in niin tietysti pelasi. On W10:in kanssakin, vaan kun en löydä, jos suora linkki niin olisin kiitollinen Kiitos!

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • tulostinhp

        Olen käynyt tuolla linkillä, ja monella muulla, mutta niin kuin sanoin Englanti huono. Suomi aika hyvä :D Ruotsi melko hyvä. Tämä ajurien hakeminen on aina ollut mulle työlästä. Siis silloin kun niitä tosiaan piti hakea entisen ajan koneisiin


    • joojooeennsuu

      "Kun päivitin W10:in niin tietysti pelasi"
      Aina kannattaa asentaa puhtaalta siivotulta pöydältä sanoo vapunen. :D

      Kokeile se edellisen käyttiksen ajuria.

    • tulostinhp

      Siinähän se onkin kun olen cd levyltä asentanut tulostimen, ja ajurit tullut siinä tai päivityksissä, kun oli W7 Nyt on W10 Hakuisessa on Ainakin minulla!!

      • täältälöytyy

      • tulostinhp
        täältälöytyy kirjoitti:

        Sieltä sivulta ne löytyy. Suora linkki: http://ftp.hp.com/pub/softlib/software13/COL50403/mp-150580-2/hppiw.exe

        Kiitos!! Eilen kävin illalla (väsynyt olin) kävin nuo samat jutut läpi ilmeisesti väärällä ajurilla? Näkyi olevan kun tämän sinun linkin kautta hain niin tämä oli siellä "ladatut kansiossa" Kaikki kunnossa" En vielä kokeilut tulostaa, kohta kun muutkin päivitykset vaatii huomiota :D, mutta huutomerkit hävinnyt ajurien osalta ja ohjelma asentui kivuttomasti KIITOS paljon!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe