Rippikoulu ja sen tärkeys...

jhgfrdeswaq

Rippikoulu ja sen tärkeys on ehkä kirkolle lapsikasteen jälkeen tärkein asia, ettei perisyntisyys pääse loppumaan.
Lapsekasteen saaneita kiristetään rippikouluun, kokemusta omaavan tiedän sen. Armeijassakin vielä sotilaspappi teki yrityksen mutta sai tietää, että uskonvapaus ei ole sitä, että tulee jonku herraa palvelevan sotilas herran tahdon voimalla luopuneeksi sisäisestä ihmisen ominaisuuksista.

Täältä voitte tutkia, kuinka sitä, JEESUKSEN EVANKELIUMEISSA OLEMATONTA PAKKO LAPSIKASTETTE TYRKYTETÄÄN USKOTTAVAKSI VAIKKA SE ON VALETTA:
http://concordia.fi/second/2012/06/02/lapsikaste-uudessa-testamentissa-osa-2/comment-page-1/#comment-186

JOKAINEN KIRKOLLISVERO MAKSAVA tuollaista armotonta saatanallisuutta rahoittaa. Ja VELITETTAVASTI kirkko saa silloin tällöin tukea kaikkien veron maksajilta eduskunnan tai / kai hallituksen tekemän päätöksen mukaan.
Niin että lukematon määrä satoja vuosia ovat herraa palvelevat ahkeroineen pelkästään sellaisen asian kans jonka JEESUS ON JO EVAN KELIUMEISSAAN TEHNYT SELVÄKSI JA JONKA MUKAAN SUOMEN PERUSTUS LAKI ON ASIAN TULKINNUT mutta ei valvo lasten oikeuksia!

Kaste:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaste#Luopuminen_paholaisesta
"Kreikkalaisessa Uudessa testamentissa käytetään kastamisesta verbiä baptizō, "upottaa", "painaa veden sisään", "pestä", "kastaa", ja kasteesta substantiivia baptisma."

Tämä pelastaa "kaste pelastaa" päivittäin tuhansia mm sairaaloissa...
Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
13:10 Jeesus sanoi hänelle: "Joka on kylpenyt, ei tarvitse muuta, kuin että jalat pestään, ja niin hän on kokonaan puhdas; ja te olette puhtaat, ette kuitenkaan kaikki.
13:14 Jos siis minä, teidän Herranne ja opettajanne, olen pessyt teidän jalkanne, olette tekin velvolliset pesemään toistenne jalat.
13:15 Sillä minä annoin teille esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin minä olen teille tehnyt.
Siis JEESUS teoillaan, pesemällä opetuslapsiensa jalat; todisti raamatun väärennökseksi!

Jeesuksaen evankeliumia Markuksen mukaan 10:16
"Ja hän otti heitä syliinsä, pani kätensä heidän päällensä ja siunasi heitä"
Toisin lapsia kohtelevien kohtelusta Jeesus opetti SAMASSA tilaisuudessa näin:
Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
17:2 Hänen olisi parempi, että myllynkivi pantaisiin hänen kaulaansa ja hänet heitettäisiin mereen, kuin että hän viettelee yhden näistä pienistä.
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
18:6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
9:42 Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi, että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen."

Kastamalla tule opetuslapsia vaan opettamalla!
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
28:20 "ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

Ei uskossa ollut kastamaton ryöväri on Paratiisissa ja todistaa ettei usko ja kaste pelasta vaan Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppien noudattaminen, totteleminen:
Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
23:43 Niin Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa."
ILMEISESTI RYÖVÄRI OLI RIKOKSENSA TEHNYT JONKIN LAISEN MUUN PAKOTTEEN VUOKSI KUIN ETTÄ ESIMEKSIKSI ITSE RIKASTUKSEEN.

JA TÄRKEÄÄ ON MUISTAA, ETTÄ;
Jeesus EI OLE käskenyt kastaa ketään, ihmisiä, pikku lapsiakin tappaneen, tapattaneen, lapsiakin raiskanneen rikollisuuden jäsenyyteen, uskovaiseksi tai edes pedofiilien uhri alttareille uhrattavaksi!
LAPSIKASTE, TEKONA JA OPPINA RIKKOO TÄTÄKIN RAAMATUN KOHTAA:
Joh. Ilm. 22:18, 19 "Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu. "
JOTEN, te ripikoulun käyneetkin, miettikää faktoja syviä ettei kukaan teitä eksytä perkeleen perisyntiä edelleen seuraaville sukupolville levittäjiksi.

SE, ETTÄ OLET / TAI ET OLE KASTETTU, EI TARKOITA SITÄ, ETTÄ ON LUOPUNUT JUMALASTA JA JEESUKSESTA VAAN SE RIPPIKOULU AIVOPESULASSA VAATII USKONTUNNUSTUKSEN ANTAJAKSI JA SITÄKÄÄN EI OLE PAKKO ANTAA JOS EI HALUA SAATANAA JA SEN HERRA JUMALAA herrakseen!

Ja mitä tulee syntien anteeksi antamiseen niin kirkolla ei ole se asian kanssa mitään tekemistä JUMALALLISUUDESTA asiaa katsoen. Eikä kirkolla papistoineen ole oikeutta JUMALAN VALTAKUNNAN asioihin puuttumisiin, EI EDES ARMON JAKAMISEEN.. oikeastaa ei edes Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimen käyttöön.

Siis, niin kauan kun et louvu ihmiyydestäsi, niin Jumalan Valtakunnan ja sinun väliset asiat EIVÄT KUULU TOISILLE!

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eroankirkosta

      Rippikoulu oli elämäni hirveintä aikaa.

      • ijnhytgv

        Et ole ainoa joka on niistä kokemuksistaan joutunut vaikeuksiin...
        Tuo tieto ei sinua auta mutta oikein asiaan suhtautumalla itse itsellesi löydät avun ja tulet tietämään muutakin... "etsivä löytää...."


        herra epäjumalan rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
        Käskyn seurauksia suomalaisittain...
        Toivon sinun elämään valoa... Lue ja varo mahdollisia seurauksia.
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe