Junttilandia

Yess

Kiva että saadaan tänne junttilaan sivistyneitä nuoria ulkomaalaisia miehiä, ottakaa juntit heistä oppia, he osaavat flirttailla,puhua naiselle kauniisti,antaa lahjoja,olla kohteliaita ja iloisia ja lempivät hyvin ja hellästi......todellisia gentlemanneja. I love it.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuomiUkonAkka

      No mulle riittää tuo oma suomalainen lökäpöksy :)

    • hyvästrategia

      Pakolaisilla on kuulemma rahaa mukana. Tulkoot ensin tänne kuluttamaan ne rahansa ja muuttakoot sitten helsinkiin :)

    • yhteiskuntamaksaako

      Mistähän ne on saanee ne eurot?
      Oliskohan laitettava nämä sexysankarit verolle!vielä taudin saatte,mikä ei parane!

    • piruvieköön

      "Todellisia gentlemanneja" No odotellaan hetken aikaa......

    • TarkastakaaTaustat
      • fuk

        totta... blondit on idiootteja


    • Hellanlettassentään

      Aloitus on sellaisen henkilön tekemä jolla hissi ei mene ihan ylös asti.
      Pohjois-Karjala on rauhallinen paikka asua, ei tälle palstalle tarvita rasismia nostavia kirjoituksia.

      Jokainen tietää mistä nuo turvapaikanhakijat ovat peräisin ja mitä he ovat itse tehneet. Moni on silponut ihmisiä joten aloittaja voi nyt ottaa heti sen paijjaavan asenteen etteivät ne miehet "järkyty näkemästään".
      Moni pakenee kostoa mikä heitä odottaisi kotimaassaan, eivät voi ottaa vastuuta tekemisistään, pakenevat mutta eivät he tekojaan pakoon pääse.
      Teot seuraavat mukana, koko ihmisen eliniän.

    • nietperäaukko

      Hyvä että sivistyneitä,Hessenissä pakolaiskeskuksessa ne sivistyneet raiskasi 80% naisista ja lapsista joten sellainen sivistys heillä. Ruotsissa ulkomaalaiset raiskaa 200 naista joka päivä ympäri vuoden. Ruotsalaiset harvoin, ainoastaan peräaukkoon. Tätä ne vihreät ja sossut tännekin haluaa. Raiskaukset niiden mielestä on hyväksyttäviä. Eipä silti, parhaat kyydit on vasemmistolaiset minulle antaneet.

    • Yess

      Voi hyvää päivää että te jaksatte jauhaa noita valheitanne, tunnetteko yhtään esim.Irakista tai Syyriasta tullutta nuorta sodan runtelemaa nuorta miestä? Minä sentään olen tutustunut muutamaan,ovat huomaavaisia ja naista kunnioittavia miehiä, lupasivat ostaa kaikki ruoat ja juomat (vaikka itse ovat absolutisteja) ja haravoida kesämökkimme pihan kun vien heidät ensi viikonloppuna mökillemme tutustumaan suomalaiseen kulttuuriin ja saunomiseen.

      • Missänäytötsakkaa

        Onnea matkaan, Tampereella oli käydä huonosti.
        Vanhaa naista tuskin raiskaavat, ainakaan jos tekee työtä laitoksessa joka auttaa jakamaan heille rahaa ja ottaa hiukan itse välistä.
        Naisia ovat kunnioittaneet viime aikoina ihan porukalla eli älä jauha paskaa. Puheet ovat puheita, tulisiko heidän näyttää keitä ovat ihan tekojen muodossa?


      • fuk

        totta... haravoivat ja maksuksi revaa.


    • harasmies

      Yess,

      Haluaako mallit suuhun mutta ala nielase. Meila on kilo mallia sulle.



      Ruotsin puolelta nuuskaa ostavia matkustajia muistutetaan siitä, että nuuskaa saa tuoda rajan yli omaan käyttöön vain 1,5 kiloa. Suomen lakien mukaan tämän määrän ylittävästä tuonnista kirjataan tupakkatuoterikkomus ja lievä veropetos aina siihen saakka, kun maksamattomien verojen summa alittaa 2000 euron rajan.

    • hyysäritouhua

      Onhan niillä nuorilla miehillä rahaa,kun ovat varmaan lähtiessään tyhjentäneet perheen tilit ja jättäneet heitteelle,sitten lähteneet seikkailuretkelle Eurooppaan. Täällä kun rahat loppuu,eikä ole mukava olla,niin majapaikkavaltio ostaa lentolipun takaisin,näin hyysäys toimii ja ne tietää sen.

      • Rajakiinni

        Jos ne oikeasti saa lähtemään rahalla pois, niin se kyllä kannattaa maksaa. On se onni, että Venäjä valvoo rajaa kunnolla.


    • rillaaja

      hehhee absolustit juo sidukkaa kirkkaalla päivällä keskellä katua..... ja ryyppää yöllä silloin ei allah näe..... entä huumeet, moni jääny kiinni huumeista..... huumetta saa vetää sitä uskonto ei kiellä.


      porissa nuori viaton tyttö menetti henkensä kun ei suostunut naimisiin ja lapsen teko koneeksi rikollisen mussun kanssa........miltä tytön vanhemmista tuntuu, valtava mamutus joka vallannut suomen päättäjät....

    • äläviittivedättää

      googleta mv

    • OLET-OIKEASSA

      Raiskauksen päälle mamuloiset joskus jopa tappaa uhrinsa, niin ei jää kitumaan....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4974
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3267
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1405
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      74
      943
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe