Jeee pääsin nussimaan!!!

TäsäTullooHirmunenRölli

Pitkästäaikaa kävi tavisrumiluksella flaxi ja löysin kuin löysinkin netin ihmeellisestä syövereistä kauniin hoikan pitkän punahiuksisen naikkosen ja tölskimiseksihän se meni het eka treffeillä toisista puhumattakaan. Kylläpä kohottaa kummasti itsetuntoo ainakin siihen saakka kunnes koittaa aika "meidän pitäisi vähän jutella" Aloin taas uskomaan että eurozäkpotissakin saattaa voittaa jos kerran viikossa laittaa lapun vetämään.

39

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiMuuta

      Olet uskomattoman lapsellinen mieheksi. Oletko MIES vai kakara?

      • Kukamuumukakukamuumuka

        Helppoahan se on naisena alkaa isottelemaan ja haukkumaan lapselliseksi miestä joka joskus harvoin saa kun sinulle paneskelu on itsestäänselvyys jolle vaan mielikuvitus on rajana. Otetaan esimerkiksi että itse olen ollut työelämässä koko ikäni ja sinä olisit ollut työtön ja jatkuvasti yrittänyt löytää töitä ja laittanut hakemuksia vetämään. Kun sitten kovan yrittämisen jälkeen saat työtä niin tulisin laukomaan sulle että oletko joku pentu vai mitä siinä pompit riemuissasi olet lapsellinen kun tuollaista hypetät. Antaa iloita ihmisten siitä edes hetkestä jolloin tuntee onnellisuutta koska se ei pitäis olla muilta pois. Tietenkin jos omaa kapitalistisen luonteenkulttuurin niin se narsismihan on silloin jo sisäänrakennettu.


      • 100AveMariaaTähän
        Kukamuumukakukamuumuka kirjoitti:

        Helppoahan se on naisena alkaa isottelemaan ja haukkumaan lapselliseksi miestä joka joskus harvoin saa kun sinulle paneskelu on itsestäänselvyys jolle vaan mielikuvitus on rajana. Otetaan esimerkiksi että itse olen ollut työelämässä koko ikäni ja sinä olisit ollut työtön ja jatkuvasti yrittänyt löytää töitä ja laittanut hakemuksia vetämään. Kun sitten kovan yrittämisen jälkeen saat työtä niin tulisin laukomaan sulle että oletko joku pentu vai mitä siinä pompit riemuissasi olet lapsellinen kun tuollaista hypetät. Antaa iloita ihmisten siitä edes hetkestä jolloin tuntee onnellisuutta koska se ei pitäis olla muilta pois. Tietenkin jos omaa kapitalistisen luonteenkulttuurin niin se narsismihan on silloin jo sisäänrakennettu.

        "paneskelu on itsestäänselvyys jolle vaan mielikuvitus on rajana"

        Ja sinä kutsut "sitä kauneinta asiaa" kahden toisiaan rakastavan ihmisen välillä paneskeluksi kuin mikäkin kiimainen rakkikoira :(


      • Isäs-imee-neekeriä
        100AveMariaaTähän kirjoitti:

        "paneskelu on itsestäänselvyys jolle vaan mielikuvitus on rajana"

        Ja sinä kutsut "sitä kauneinta asiaa" kahden toisiaan rakastavan ihmisen välillä paneskeluksi kuin mikäkin kiimainen rakkikoira :(

        turpa kiinni munalutku..


      • hc-ätämi_
        100AveMariaaTähän kirjoitti:

        "paneskelu on itsestäänselvyys jolle vaan mielikuvitus on rajana"

        Ja sinä kutsut "sitä kauneinta asiaa" kahden toisiaan rakastavan ihmisen välillä paneskeluksi kuin mikäkin kiimainen rakkikoira :(

        Tehdäämpäs nyt selvä ero panemisen ja rakastelun välille! Mene takaisin raamattukerhoosi saarnaamaan!


    • OnneaMatkaanNR38Kans

      Ai oliko tämä nyt ihan sellanen unelmiesi hottis punapää misu?

    • OnneksiOliHoikkakin

      Sellainen nainen joka jakaa heti tavaransa ei sitten ole pitkäaikainen!!!!

      Että varaudu siihen. Mutta sulle on tärkeää että on punainen tukka ja "antelias" luonne. Kerro vielä kaikki likaiset yksityiskohdatkin kuten monen miehen käyttämä yyhoo se oli.

    • Kuollut

      Miten ihmiset noin vain pystyy tunteettomaan panemiseen? Millainen sellainen nainen oikein on? Ihmishirviö! Kaunis päältä ja sisältä paholainen.

      Miksi!?

      Rakkautta ei ole olemassa.

      Miksi minä sitten olen?

    • Kranttukanttura77

      Sitten heräsit ja lakanapyykiksi taas meni?

      • kirjoitakenttään

        :D :D :D


    • punapääBääBää

      Mitähän se eukko tykkäisi, jos tän keskustelun näkisi? ;)

    • nostetaan

      ettei totuus unohtuisi..

    • OletkoOnnellinen

      Onnittelut. Oletko nyt urasi huipulla?

    • Käyttäjätutkimus

      Kuinka monen naisen käyttämä olet?

    • VilpitönJampo

      Onnittelut!

      • Pahamaa

        Miksi onnitella ketään merkityksettömästä panosta ventovieraan jakorasian kanssa. Se on vain säälittävää.

        Elämän Rakkauden löytymisestä sopii onnitella.


      • Pahamaa kirjoitti:

        Miksi onnitella ketään merkityksettömästä panosta ventovieraan jakorasian kanssa. Se on vain säälittävää.

        Elämän Rakkauden löytymisestä sopii onnitella.

        Todella moni tuntuu nykypäivänä tuota harrastavan yhteiskuntaluokasta riippumatta.......on kuulemma luonnollinen asia heille, mutta kuitenkin omasta käytöksestä vaietaan......tiedä häntä miksi näin.......hassua on se, että luonnollisesta asiasta vaietaan....


    • elluhallo

      TE OOTTE VAAN KATEELLISIA
      KUN JOKU SAI!
      VOI KUN........

    • hiljoopimmeessä

      Ventovieras se on avio-,avovaimokin vaikka olisikin tuttu.

    • Pahamaa

      "meidän pitäisi vähän jutella"

      No miksi et arvosta itseäsi enempää, että tyydyt tälläisiin suhteisiin ja naisiin? Etkö usko että olet sen arvoinen, että sinullekin kuuluisi oikea kestävä ja ikuinen rakkaus? Että sinut hyväksyttäisiin omana itsenäsi kaikkineen puutteineen. Etkö jaksa uskoa enää rakkauteen? :(

    • hiivahiutale

      Surullisen ihmisen surullinen provo.

    • hc-ätämi_

      Onneksi olkoon! Tuota on jo syytä juhlia!

    • miesvm_1967x

      Onnittelut ap:lle :D Tunnustan että yhden kerran elämässäni olen joutunut turvautumaan Cialikseen. Eron jälkeen tapailin yhtä naista mutta ilmeisesti mun odotusarvot, stressit yms. oli liian korkealla että mullekin, vaikka kokenut mies olenkin, tuli jotain helvetin suorituspaineita eikä tahtonut seisoa. Niin kävin lääkärille selittämässä tilanteen ja hän kirjotti mulle reseptin saatesanoin "täytyyhän sitä terveen miehen panemaan päästä".

      Niin nyt sanon aloittajalle saman viestin :)

      • Niin se on ollut ainoa kerta kun olen tarvinnut elämässäni lääkettä suoritukseen. Mutta ihan muille miehille joilla saattaa olla sama tilanne päällä niin omalta kohdaltani syyt olivat että en ollut käsitellyt eroani kunnolla ja uusi suhde tuli vähän liian nopeasti. Tunsin itteni täysin vieraaksi sen muijan kämpillä. Ehkä jos oltais oltu meillä, omalla reviirilläni nin tilanne olis voinnu olla toinen ja varmaan olisikin ollut. mutta, käsittelemätön erostressi, vieras ihminen, vieras paikka, vieraat odotukset, kaikki tämä summana sai mut kokemaan suorituspaineita. Yksi nappi riitti kuitenkin siihen että pääsin oman kynnykseni yli. No, me oltiin sen naisen kanssa kyllä niin erilaisia ettei siitä hommasta sitten mitään tullut. Hyvä niin koska löysin oman helmeni myöhemmin :) Mutta lohduksi tämä niille jotka ehkä joutuvat pohtimaan miehuutensa mittoja, siis niinku henkisesti.


      • katkaravulle

        Sun muijaskin jo luurailee muualle, herää.

        Onhan se selvä että sä saat sillä nakillasi itsesi tyydytettyä mut naiset, tai ainakin valtaosa, haluaa miestä.


    • dfsdfsdfsaf

      No perkule, onhan se nyt juhlan paikka, ihan sama millä nimellä sitä kutsutaan. Äläkä manaa etukäteen että suhde päättyy. Toisin kuin jostain syystä jotkut luulevat, suhteen kestoa tai laatua ei voi päätellä siitä, että monennellako kerralla sänkyyn päädytään. Kas kun näillä asioilla ei ole toistensa kanssa mitään tekemistä ainakaan tässä asuttamassamme todellisuudessa.

    • FAKTOJAKEHIIN

      MENIKÖ VALLAN POIKUUS? MUISTA ETTÄ SITÄ EI LASKETA MENNEEKSI, JOS NAINEN ON RUMA TAI YYHOO!!!!!!

      • Ai siksi täällä on niin paljon itseään neitsyeksi tituuleeraavia miehiä........ =DDDD


    • 15plus2

      Onnea! Paljon näkyy kateellisia ja katkeria täällä valittavan mutta ei sen pitäisi heiltä olla pois että pääsit nussimaan.

      • KaikellaOnHintansa

        Mutta mikä oli nussimisen HINTA? Tietääkö kukaan sitä :(


    • superpanomies

      Mitä maksoit sille huoralle? Heititkö reisille? Oletko finninaamainen teini joka runkkaa yksin kotona?

      • miesvm_1967x_out

        Sinä ilmeisesti olet jos täytyy ap:n riemua tuhota? Onko se sulta pois. On. Onko se multa pois. Ei. Hajoo nyrkkiis senkin luuseri ja anna ap:n iloita!


    • neitsytsedätkusee

      kaikki esiaviollista nussimistoimintaa harrastavat saisi laittaa alasti häpeäpaaluun senaatin torille ja me kunnolliset ikinussimattomat saataisiin kusta heidän päällensä!!!

    • neitsytsetä

      Mäki lähen tilipäivänä huoriin!!!!!

      • Näinsitäpitää

        Se on miehen puhetta!


    • HyiSaatana

      Tässäki joku onneton ätmi päässy honaamaan puhkinussittua löysää huoran vittua.

      Vai luulitko, että se oli antelias ihan vaan only foo juu?? Ilmassa orastavaa suurta rakkautta!!??!!

      Salli mun nauraa!! Ja oksentaa!!! Hyi saatana!!

      Kai muistit sentään ne Tuplakortongit!!!????????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe