Kätilö vai taksikuski

lköhjöahöha

Oli lähellä että kätilöt olisi saanut myös taksikuskeille lomarahat, mutta ei sittenkään.

54

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uoviuvojbou

      Stadissa saa kaikki jotka haluavat.Jos et saa,vaihda isäntää.

      • äwleihgr

        Parempi prossa vai lomarahat? 35 vai 40, päätä itse. Otatko lomarahat vai paremman prossan? Kannattaako vaihtaa?


      • äwleihgr
        äwleihgr kirjoitti:

        Parempi prossa vai lomarahat? 35 vai 40, päätä itse. Otatko lomarahat vai paremman prossan? Kannattaako vaihtaa?

        Lomaraha on noin 5,5% palkasta.

        Eli kun taksikuskin tuntipalkka on vaikkapa 13€ niin lomaraha tarkoittaa 71centtiä lisää tuntipalkkaa...

        Tietenkin jos palkka putoaa enemmän kuin 5,5% niin ei kannata


      • otalääkkeet
        äwleihgr kirjoitti:

        Lomaraha on noin 5,5% palkasta.

        Eli kun taksikuskin tuntipalkka on vaikkapa 13€ niin lomaraha tarkoittaa 71centtiä lisää tuntipalkkaa...

        Tietenkin jos palkka putoaa enemmän kuin 5,5% niin ei kannata

        Lääkkeet Simo, Tuomas, paketti- ja pankkiautomaatti. Lääkkeet!


      • otalääkkeet
        otalääkkeet kirjoitti:

        Lääkkeet Simo, Tuomas, paketti- ja pankkiautomaatti. Lääkkeet!

        TROLLIVAROITUS!!!!!!!!!!!!!! Taksikuski puhuu taas paskaa prosenttipalkastaan!!!!!!!!1

        Entakaa olla jo, VANHA VITSI!!!!!!!!


      • Outoväite
        otalääkkeet kirjoitti:

        TROLLIVAROITUS!!!!!!!!!!!!!! Taksikuski puhuu taas paskaa prosenttipalkastaan!!!!!!!!1

        Entakaa olla jo, VANHA VITSI!!!!!!!!

        Miten niin vitsi? Kaikki taksarithan saavat prosenttipalkkaa. En ole kuullut kuuna päivänä kenelläkään taksikuskilla olevan tuntipalkka, kyllä se prosenttipalkkaus on ollut aina. Ainakin minä tienaan paremmin prosenttipalkallani ahkera kun olen. Se, mikä on taksinkuljettajan tuntipalkka, häviäisin joka ikinen kuukausi 500-1000€. Kuka tällaista tietoa levittää et me oltais tuntipalkalla? Mä en ole ollut tällä saitilla ennen ja oudolta tuntuu väite et me oltais tuntipalkalla. Työnteostahan meille maksetaan, eikä työpaikalla oleskelun tunneista. Eikö hallituskin tähän pysi?


      • Outoväite
        Outoväite kirjoitti:

        Miten niin vitsi? Kaikki taksarithan saavat prosenttipalkkaa. En ole kuullut kuuna päivänä kenelläkään taksikuskilla olevan tuntipalkka, kyllä se prosenttipalkkaus on ollut aina. Ainakin minä tienaan paremmin prosenttipalkallani ahkera kun olen. Se, mikä on taksinkuljettajan tuntipalkka, häviäisin joka ikinen kuukausi 500-1000€. Kuka tällaista tietoa levittää et me oltais tuntipalkalla? Mä en ole ollut tällä saitilla ennen ja oudolta tuntuu väite et me oltais tuntipalkalla. Työnteostahan meille maksetaan, eikä työpaikalla oleskelun tunneista. Eikö hallituskin tähän pysi?

        Voitko lopettaa ton. Toi prosenttiplakka oli hauska kerran kaksi...

        Mutta nyt kun taksikuskit mustamaalaa kokoajan alaa Suomi24:ssä keksityllä prosenttipalkalla, niin ei vain naurata...

        Prosenttipalkka on nini vanha vitsi, että älkää neää juhako siitä. Totuus on että tuntipalkalla mennään joka on noin 13€/h ja tietnekin voi saada jotain bonusta siihen.

        Lue siis uutinen huonosta trollista ennenkuin jatkat jauhamista prosenteista


      • Meehoitoon
        Outoväite kirjoitti:

        Voitko lopettaa ton. Toi prosenttiplakka oli hauska kerran kaksi...

        Mutta nyt kun taksikuskit mustamaalaa kokoajan alaa Suomi24:ssä keksityllä prosenttipalkalla, niin ei vain naurata...

        Prosenttipalkka on nini vanha vitsi, että älkää neää juhako siitä. Totuus on että tuntipalkalla mennään joka on noin 13€/h ja tietnekin voi saada jotain bonusta siihen.

        Lue siis uutinen huonosta trollista ennenkuin jatkat jauhamista prosenteista

        Älkää nyt ihmeessä vastatko tälle palstan häirikölle.On tuttu hahmo meidän kylillä.Ei pärjää missään työpaikassa viikkoakaan ja aina uhoaa kuinka lähtee milloin mihinkin "oikeisiin hommiin"Viimeksi oli kovasti menossa ajamaan taksia Turkuun,mutta ei päässyt kokeesta läpi.Ja ei kun takaisin kylille uhoamaan kuinka seuraavaksi lähtee massihommiin.....Saanut jo niin monta kertaa selkäänsä täällä,ettei enää kyllä paljon kylän raitilla näy.Nyt näköjään siirtynyt tänne aukomaan päättömyyksiään.Kuten joku jo mainitsi,säälittävä tapaus.


      • Meehoitoon
        Meehoitoon kirjoitti:

        Älkää nyt ihmeessä vastatko tälle palstan häirikölle.On tuttu hahmo meidän kylillä.Ei pärjää missään työpaikassa viikkoakaan ja aina uhoaa kuinka lähtee milloin mihinkin "oikeisiin hommiin"Viimeksi oli kovasti menossa ajamaan taksia Turkuun,mutta ei päässyt kokeesta läpi.Ja ei kun takaisin kylille uhoamaan kuinka seuraavaksi lähtee massihommiin.....Saanut jo niin monta kertaa selkäänsä täällä,ettei enää kyllä paljon kylän raitilla näy.Nyt näköjään siirtynyt tänne aukomaan päättömyyksiään.Kuten joku jo mainitsi,säälittävä tapaus.

        Nimenomaan. Noille prosenttipalkkahörhöille ei kannata vastatata mitään. En ymmärrä miksi taksukuskit kokoajan mustamaalaa omaa alaa? Onko työllisyystilanne niin huono tai mitä????


      • Fyifaan
        Meehoitoon kirjoitti:

        Nimenomaan. Noille prosenttipalkkahörhöille ei kannata vastatata mitään. En ymmärrä miksi taksukuskit kokoajan mustamaalaa omaa alaa? Onko työllisyystilanne niin huono tai mitä????

        Tää on ihan sairas saitti. Miksei ylläpitäjä tee mitään? Fyi helvetti!


      • oksettavatyperys
        Meehoitoon kirjoitti:

        Nimenomaan. Noille prosenttipalkkahörhöille ei kannata vastatata mitään. En ymmärrä miksi taksukuskit kokoajan mustamaalaa omaa alaa? Onko työllisyystilanne niin huono tai mitä????

        Koeta nyt pankkiutomaatti tajuta että olet sairas yksilö. Sulla ei todellakaan ole kaikki hyvin. Herrajumala miten typerä joku ihminen voi olla. Luuletko todellakin olevasi joku järjen jättiläinen? Typerä kakara. Hakeudu hoitoon, nopeasti.


      • oksettavatyperys
        Fyifaan kirjoitti:

        Tää on ihan sairas saitti. Miksei ylläpitäjä tee mitään? Fyi helvetti!

        Itsekin samaa ihmettelen. Kuskit kokoajan mustamaalaa omaa alaa, prosenttipalkalal yms. vääriksi todistetuilla myyteillä.

        Onhan kuorma-autopuolellakin huono työllisyystilanne, mutta ei silti kuskit KOKOAJAN mustamaalaa alaa....


      • Turkulaishomo
        oksettavatyperys kirjoitti:

        Itsekin samaa ihmettelen. Kuskit kokoajan mustamaalaa omaa alaa, prosenttipalkalal yms. vääriksi todistetuilla myyteillä.

        Onhan kuorma-autopuolellakin huono työllisyystilanne, mutta ei silti kuskit KOKOAJAN mustamaalaa alaa....

        Mä,olen ihan varma et toi prosenttipalkka on myytti vaan. Vaikka en mä tunne ketään taksikuskia henkilökohtaisesti, enkä tiedä miten isännät kuskeilleen palkkaa maksaa mut mun täytyy siitä kuitenkin koko ajan täällä jankuttaa. Se on kivaa ku taksikuskit alkaa mun kanssa inttämään. Mä oon niin yksinäinen entinen linnankundi, ei mulla ole yhtään kaveria. Täällä mut huomioidaan koko ajan ja saan aikaan liikettä ja puhetta ja täällä moni tosiaan kirjoittaa mulle. Ei mulle muuten kukaan kirjoita, ku mä olen ihan idiootti kaveri, ihan luuseri. Vaikka täällä joku sanoo toisinaan, ettei mulle kannata kirjoittaa, ne kirjoittaa silti. Mä haluan olla niin ärsyttävä mulkku, et ne ei voi olla kirjottamatta ja se on mun tarkotuskin.


      • Turkulaishomo
        Turkulaishomo kirjoitti:

        Mä,olen ihan varma et toi prosenttipalkka on myytti vaan. Vaikka en mä tunne ketään taksikuskia henkilökohtaisesti, enkä tiedä miten isännät kuskeilleen palkkaa maksaa mut mun täytyy siitä kuitenkin koko ajan täällä jankuttaa. Se on kivaa ku taksikuskit alkaa mun kanssa inttämään. Mä oon niin yksinäinen entinen linnankundi, ei mulla ole yhtään kaveria. Täällä mut huomioidaan koko ajan ja saan aikaan liikettä ja puhetta ja täällä moni tosiaan kirjoittaa mulle. Ei mulle muuten kukaan kirjoita, ku mä olen ihan idiootti kaveri, ihan luuseri. Vaikka täällä joku sanoo toisinaan, ettei mulle kannata kirjoittaa, ne kirjoittaa silti. Mä haluan olla niin ärsyttävä mulkku, et ne ei voi olla kirjottamatta ja se on mun tarkotuskin.

        En ymmärrä miksi kuskit haluaa kokoajan mustamaalata omaa ala. Käsitän hyvät työpaikat on kiven alla. Niin muissakin aloissa, silti ei samanlaista valetta kokoajan.

        Ja tuo prosenttipalkka on tällainen suomi24:n myytti, joskus sisältyy lomaraha, joskus ei, joskus se on mukana palkassa, joskus kuski maksaa työlnantajamaksut, joskus firma jne jne jne...

        Voitaisiko olla vaikkapa loppuvuosi ilman yhtään trollia taksikuskilta koskien prosenttipalkkaa? Onko liian vaikea vaatimus??? Sen sijaan voitte kertoa myyttejä 10 kertaisista vakuutusmaksuista, ilmaisista paluumatkoista ja tolpalla notkumisesta (normaalilla tuntipalkalla)


      • m0P
        Turkulaishomo kirjoitti:

        En ymmärrä miksi kuskit haluaa kokoajan mustamaalata omaa ala. Käsitän hyvät työpaikat on kiven alla. Niin muissakin aloissa, silti ei samanlaista valetta kokoajan.

        Ja tuo prosenttipalkka on tällainen suomi24:n myytti, joskus sisältyy lomaraha, joskus ei, joskus se on mukana palkassa, joskus kuski maksaa työlnantajamaksut, joskus firma jne jne jne...

        Voitaisiko olla vaikkapa loppuvuosi ilman yhtään trollia taksikuskilta koskien prosenttipalkkaa? Onko liian vaikea vaatimus??? Sen sijaan voitte kertoa myyttejä 10 kertaisista vakuutusmaksuista, ilmaisista paluumatkoista ja tolpalla notkumisesta (normaalilla tuntipalkalla)

        Prosenttipalkka ei ole trolli. Otas homo asioista hieman selvää, ettet ITSE mollaa taksialaa, ethän ole taksikuski edes.

        Täällä suoli24:ssä puhutaan silkkaa paskaa, kuten itsekkin teet. Totuus on ihan toinen. Mikset toisi itse jotain selkeää tietoa ja näyttöä puheittesi pitimiksi alan palkkauksesta, ettet pilaisi enää ilmaa enemmän täällä.

        Puheet on pidetty, nyt näyttöjä tiskiin homo!


      • Takseillaonprosenttipalk
        Turkulaishomo kirjoitti:

        En ymmärrä miksi kuskit haluaa kokoajan mustamaalata omaa ala. Käsitän hyvät työpaikat on kiven alla. Niin muissakin aloissa, silti ei samanlaista valetta kokoajan.

        Ja tuo prosenttipalkka on tällainen suomi24:n myytti, joskus sisältyy lomaraha, joskus ei, joskus se on mukana palkassa, joskus kuski maksaa työlnantajamaksut, joskus firma jne jne jne...

        Voitaisiko olla vaikkapa loppuvuosi ilman yhtään trollia taksikuskilta koskien prosenttipalkkaa? Onko liian vaikea vaatimus??? Sen sijaan voitte kertoa myyttejä 10 kertaisista vakuutusmaksuista, ilmaisista paluumatkoista ja tolpalla notkumisesta (normaalilla tuntipalkalla)

        Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on pros


      • Takseillaonprosenttipal
        m0P kirjoitti:

        Prosenttipalkka ei ole trolli. Otas homo asioista hieman selvää, ettet ITSE mollaa taksialaa, ethän ole taksikuski edes.

        Täällä suoli24:ssä puhutaan silkkaa paskaa, kuten itsekkin teet. Totuus on ihan toinen. Mikset toisi itse jotain selkeää tietoa ja näyttöä puheittesi pitimiksi alan palkkauksesta, ettet pilaisi enää ilmaa enemmän täällä.

        Puheet on pidetty, nyt näyttöjä tiskiin homo!

        Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla onpross


      • TTakseillaonprosenttipa
        m0P kirjoitti:

        Prosenttipalkka ei ole trolli. Otas homo asioista hieman selvää, ettet ITSE mollaa taksialaa, ethän ole taksikuski edes.

        Täällä suoli24:ssä puhutaan silkkaa paskaa, kuten itsekkin teet. Totuus on ihan toinen. Mikset toisi itse jotain selkeää tietoa ja näyttöä puheittesi pitimiksi alan palkkauksesta, ettet pilaisi enää ilmaa enemmän täällä.

        Puheet on pidetty, nyt näyttöjä tiskiin homo!

        Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla prossa


      • swdfgh
        m0P kirjoitti:

        Prosenttipalkka ei ole trolli. Otas homo asioista hieman selvää, ettet ITSE mollaa taksialaa, ethän ole taksikuski edes.

        Täällä suoli24:ssä puhutaan silkkaa paskaa, kuten itsekkin teet. Totuus on ihan toinen. Mikset toisi itse jotain selkeää tietoa ja näyttöä puheittesi pitimiksi alan palkkauksesta, ettet pilaisi enää ilmaa enemmän täällä.

        Puheet on pidetty, nyt näyttöjä tiskiin homo!

        "Voitaisiko olla vaikkapa loppuvuosi ilman yhtään trollia taksikuskilta koskien prosenttipalkkaa? Onko liian vaikea vaatimus???"

        Oli liian vaikeaa 18 minuttia olit puhumatta tuosta prosenttipalkasta. Voitaisiko unohtaa jo trollaaminen tästä aiheesta ja keksiä jotain uutta millä voit haukkua alaa... Kertokaa vaikka vakuutusmaksuista, mutta lopettakaa juhamainen tuosta palkasta. Totuus on se että 99% firmoista maksaa tunti tunnilta palkkaa


      • taksikuskillaonprosentti
        swdfgh kirjoitti:

        "Voitaisiko olla vaikkapa loppuvuosi ilman yhtään trollia taksikuskilta koskien prosenttipalkkaa? Onko liian vaikea vaatimus???"

        Oli liian vaikeaa 18 minuttia olit puhumatta tuosta prosenttipalkasta. Voitaisiko unohtaa jo trollaaminen tästä aiheesta ja keksiä jotain uutta millä voit haukkua alaa... Kertokaa vaikka vakuutusmaksuista, mutta lopettakaa juhamainen tuosta palkasta. Totuus on se että 99% firmoista maksaa tunti tunnilta palkkaa

        Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla o


      • öqrleighjåoiqegj
        swdfgh kirjoitti:

        "Voitaisiko olla vaikkapa loppuvuosi ilman yhtään trollia taksikuskilta koskien prosenttipalkkaa? Onko liian vaikea vaatimus???"

        Oli liian vaikeaa 18 minuttia olit puhumatta tuosta prosenttipalkasta. Voitaisiko unohtaa jo trollaaminen tästä aiheesta ja keksiä jotain uutta millä voit haukkua alaa... Kertokaa vaikka vakuutusmaksuista, mutta lopettakaa juhamainen tuosta palkasta. Totuus on se että 99% firmoista maksaa tunti tunnilta palkkaa

        Mistä tämä totuus tulee? Kuka sen kertoi sinulle? Kerro kerro kerro ihmeessä.


      • uskojohiljalleenhomo
        m0P kirjoitti:

        Prosenttipalkka ei ole trolli. Otas homo asioista hieman selvää, ettet ITSE mollaa taksialaa, ethän ole taksikuski edes.

        Täällä suoli24:ssä puhutaan silkkaa paskaa, kuten itsekkin teet. Totuus on ihan toinen. Mikset toisi itse jotain selkeää tietoa ja näyttöä puheittesi pitimiksi alan palkkauksesta, ettet pilaisi enää ilmaa enemmän täällä.

        Puheet on pidetty, nyt näyttöjä tiskiin homo!

        Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on


      • NiinOnProsenttipalkka
        m0P kirjoitti:

        Prosenttipalkka ei ole trolli. Otas homo asioista hieman selvää, ettet ITSE mollaa taksialaa, ethän ole taksikuski edes.

        Täällä suoli24:ssä puhutaan silkkaa paskaa, kuten itsekkin teet. Totuus on ihan toinen. Mikset toisi itse jotain selkeää tietoa ja näyttöä puheittesi pitimiksi alan palkkauksesta, ettet pilaisi enää ilmaa enemmän täällä.

        Puheet on pidetty, nyt näyttöjä tiskiin homo!

        Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla onpro


      • prossallaajetaan
        Turkulaishomo kirjoitti:

        En ymmärrä miksi kuskit haluaa kokoajan mustamaalata omaa ala. Käsitän hyvät työpaikat on kiven alla. Niin muissakin aloissa, silti ei samanlaista valetta kokoajan.

        Ja tuo prosenttipalkka on tällainen suomi24:n myytti, joskus sisältyy lomaraha, joskus ei, joskus se on mukana palkassa, joskus kuski maksaa työlnantajamaksut, joskus firma jne jne jne...

        Voitaisiko olla vaikkapa loppuvuosi ilman yhtään trollia taksikuskilta koskien prosenttipalkkaa? Onko liian vaikea vaatimus??? Sen sijaan voitte kertoa myyttejä 10 kertaisista vakuutusmaksuista, ilmaisista paluumatkoista ja tolpalla notkumisesta (normaalilla tuntipalkalla)

        §§Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla §§§


      • selityspakuntyhmyyteen
        Turkulaishomo kirjoitti:

        En ymmärrä miksi kuskit haluaa kokoajan mustamaalata omaa ala. Käsitän hyvät työpaikat on kiven alla. Niin muissakin aloissa, silti ei samanlaista valetta kokoajan.

        Ja tuo prosenttipalkka on tällainen suomi24:n myytti, joskus sisältyy lomaraha, joskus ei, joskus se on mukana palkassa, joskus kuski maksaa työlnantajamaksut, joskus firma jne jne jne...

        Voitaisiko olla vaikkapa loppuvuosi ilman yhtään trollia taksikuskilta koskien prosenttipalkkaa? Onko liian vaikea vaatimus??? Sen sijaan voitte kertoa myyttejä 10 kertaisista vakuutusmaksuista, ilmaisista paluumatkoista ja tolpalla notkumisesta (normaalilla tuntipalkalla)

        Pakettiautomaatin taudin kuva;

        Skitsofrenia, skitsotyyppinen häiriö ja harhaluuloisuushäiriöt

        Skitsofrenia on yleisin ja tärkein tämän ryhmän häiriö.

        Skitsotyyppisessä häiriössä ilmenee monia skitsofreniahäiriöiden piirteitä, mutta ei aistiharhoja, harhaluuloja ja voimakkaita käyttäytymisen häiriöitä. Sen on ajateltu geneettisesti kuuluvan skitsofreenisten häiriöiden ryhmään. Lievempien oireidensa vuoksi se saattaa myös jäädä havaitsematta.

        Harhaluuloisuushäiriöitä voi erityisesti alkuvaiheissaan olla vaikeaa erottaa skitsofreniasta, johon niillä ei kuitenkaan mahdollisesti ole yhteyttä. Harhaluuloisuushäiriöt muodostavat monimuotoisen ja huonosti ymmärretyn ryhmän. Harhaluuloisuushäiriöiden ryhmä voidaan jakaa keston perusteella pitkäaikaisiin ja äkillisiin, jotka ovat ohimeneviä. Jaottelua pidetään alustavana. Jälkimmäinen suurempi ryhmä näyttää olevan erityisen yleinen kehitysmaissa. Skitsoaffektiivisten häiriöiden ristiriitaisesta luonteesta huolimatta ne on säilytetty skitsofreenisten häiriöiden kanssa samassa ryhmässä.

        F20. Skitsofrenia

        Tähän sisältyy: Jakomielisyys Jakomielitauti

        Skitsofreenisille häiriöille ovat tyypillisiä syvät ajattelun ja havaintokyvyn vääristymät sekä tunnetilojen asiaankuulumattomuus tai latistuminen. Tajunnan selkeys ja älylliset kyvyt tavallisesti säilyvät, tosin vajauksia tiedon käsittelyssä saattaa ajan kuluessa kehittyä. Häiriö vaikuttaa syvästi henkilön kokemukseen itsestään, yksilöllisyydestään ja itsenäisyydestään. Henkilö tuntee usein, että muut tietävät tai jakavat hänen intiimeimmät ajatuksensa, tunteensa ja toimintonsa. Hänelle saattaa kehittyä tilannetta selittäviä harhaluuloja, usein eriskummallisella (bisarrilla) tavalla vaikuttavien luonnollisten tai yliluonnollisten voimien olemassaolosta ja vaikutuksista hänen ajatuksiinsa ja toimintoihinsa. Henkilö voi ajatella ja kokea olevansa kaikkien tapahtumien keskipiste. Aistiharhat, erityisesti kuuloharhat, ovat tavallisia ja ne voivat kommentoida henkilön käytöstä tai ajatuksia. Aistihavainnot ovat yleensä vääristyneet myös muilla tavoin: värit tai äänet saattavat tuntua epätavallisen voimakkailta tai muuten muuttuneilta ja merkityksettömät tavallisiin asioihin liittyvät seikat tuntua erityisen tärkeiltä.

        Hämmentyneisyys on skitsofreenisen häiriön alusta saakka tavallista. Se liittyy usein uskomukseen, että jokapäiväiset tapahtumat sisältävät erityisiä, usein pahaenteisiä, juuri potilaalle tarkoitettuja merkityksiä. Tyypillisessä skitsofreenisessä ajattelun häiriössä kokonaisuuden kannalta merkityksettömät seikat, jotka tavallisesti torjutaan, hallitsevat mieltä tilanteen kannalta merkityksellisten ja asianmukaisten seikkojen sijasta. Näin potilaan ajattelusta tulee epämääräistä, outoa ja epäselvää ja hänen puheestaan joskus muille käsittämätöntä. Potilaan ajatuksenkulussa on yleisesti taukoja, ylimääräisiä seikkoja voi tunkeutua ajatusten väliin ja hän voi kokea, että jokin ulkopuolinen tekijä ottaa ajatuksia pois mielestä. Tunteet saattavat puuttua, ne voivat ailahdella tai olla tilanteeseen sopimattomia. Ailahtelevuus voi ilmetä vitkasteluna, outona kielteisyytenä tai täydellisenä pysähtymisenä. Katatoniaa voi myös esiintyä.

        Häiriö voi alkaa äkillisesti voimakkain oirein tai vaivihkaa lisääntyvinä outoina ajatuskulkuina ja käytöksen muuttumisena. Häiriön kulku vaihtelee eikä se suinkaan välttämättä ole krooninen ja rappeuttava (viidettä merkkiä käytetään sairauden kulun määrittelyssä). Osa potilaista paranee täysin tai lähes täysin. Sosiaaliset tekijät ja kulttuuri voivat vaikuttaa ennusteeseen. Häiriötä esiintyy suunnilleen yhtä paljon naisilla ja miehillä, mutta naiset sairastuvat keskimäärin myöhemmin ja heidän ennusteensa on hiukan parempi.

        Skitsofreniadiagnoosia ei pitäisi tehdä, jos henkilöllä on runsaasti masennuksen tai manian oireita, jollei ole selvää, että skitsofreeniset oireet ovat esiintyneet ennen mielialahäiriötä. Skitsofreniaa ei pitäisi diagnosoida myöskään ilmeisen aivosairauden eikä myrkytys- tai vieroitusoireiden aikana. Jos tällaiset häiriöt kehittyvät epilepsian tai muun aivosairauden yhteydessä, ne pitäisi luokitella F06.2:een. Jos häiriöt johtuvat psykoaktiivisista aineista, ne luokitellaan ryhmään F10–F19/.5.

        Paranoidisen (F20.0), hebefreenisen (F29.1), katatonisen (F20.2) ja erilaistumattoman (F20.3) skitsofrenian yleiset diagnostiset kriteerit:


      • taudinmäärityspakettiaut
        selityspakuntyhmyyteen kirjoitti:

        Pakettiautomaatin taudin kuva;

        Skitsofrenia, skitsotyyppinen häiriö ja harhaluuloisuushäiriöt

        Skitsofrenia on yleisin ja tärkein tämän ryhmän häiriö.

        Skitsotyyppisessä häiriössä ilmenee monia skitsofreniahäiriöiden piirteitä, mutta ei aistiharhoja, harhaluuloja ja voimakkaita käyttäytymisen häiriöitä. Sen on ajateltu geneettisesti kuuluvan skitsofreenisten häiriöiden ryhmään. Lievempien oireidensa vuoksi se saattaa myös jäädä havaitsematta.

        Harhaluuloisuushäiriöitä voi erityisesti alkuvaiheissaan olla vaikeaa erottaa skitsofreniasta, johon niillä ei kuitenkaan mahdollisesti ole yhteyttä. Harhaluuloisuushäiriöt muodostavat monimuotoisen ja huonosti ymmärretyn ryhmän. Harhaluuloisuushäiriöiden ryhmä voidaan jakaa keston perusteella pitkäaikaisiin ja äkillisiin, jotka ovat ohimeneviä. Jaottelua pidetään alustavana. Jälkimmäinen suurempi ryhmä näyttää olevan erityisen yleinen kehitysmaissa. Skitsoaffektiivisten häiriöiden ristiriitaisesta luonteesta huolimatta ne on säilytetty skitsofreenisten häiriöiden kanssa samassa ryhmässä.

        F20. Skitsofrenia

        Tähän sisältyy: Jakomielisyys Jakomielitauti

        Skitsofreenisille häiriöille ovat tyypillisiä syvät ajattelun ja havaintokyvyn vääristymät sekä tunnetilojen asiaankuulumattomuus tai latistuminen. Tajunnan selkeys ja älylliset kyvyt tavallisesti säilyvät, tosin vajauksia tiedon käsittelyssä saattaa ajan kuluessa kehittyä. Häiriö vaikuttaa syvästi henkilön kokemukseen itsestään, yksilöllisyydestään ja itsenäisyydestään. Henkilö tuntee usein, että muut tietävät tai jakavat hänen intiimeimmät ajatuksensa, tunteensa ja toimintonsa. Hänelle saattaa kehittyä tilannetta selittäviä harhaluuloja, usein eriskummallisella (bisarrilla) tavalla vaikuttavien luonnollisten tai yliluonnollisten voimien olemassaolosta ja vaikutuksista hänen ajatuksiinsa ja toimintoihinsa. Henkilö voi ajatella ja kokea olevansa kaikkien tapahtumien keskipiste. Aistiharhat, erityisesti kuuloharhat, ovat tavallisia ja ne voivat kommentoida henkilön käytöstä tai ajatuksia. Aistihavainnot ovat yleensä vääristyneet myös muilla tavoin: värit tai äänet saattavat tuntua epätavallisen voimakkailta tai muuten muuttuneilta ja merkityksettömät tavallisiin asioihin liittyvät seikat tuntua erityisen tärkeiltä.

        Hämmentyneisyys on skitsofreenisen häiriön alusta saakka tavallista. Se liittyy usein uskomukseen, että jokapäiväiset tapahtumat sisältävät erityisiä, usein pahaenteisiä, juuri potilaalle tarkoitettuja merkityksiä. Tyypillisessä skitsofreenisessä ajattelun häiriössä kokonaisuuden kannalta merkityksettömät seikat, jotka tavallisesti torjutaan, hallitsevat mieltä tilanteen kannalta merkityksellisten ja asianmukaisten seikkojen sijasta. Näin potilaan ajattelusta tulee epämääräistä, outoa ja epäselvää ja hänen puheestaan joskus muille käsittämätöntä. Potilaan ajatuksenkulussa on yleisesti taukoja, ylimääräisiä seikkoja voi tunkeutua ajatusten väliin ja hän voi kokea, että jokin ulkopuolinen tekijä ottaa ajatuksia pois mielestä. Tunteet saattavat puuttua, ne voivat ailahdella tai olla tilanteeseen sopimattomia. Ailahtelevuus voi ilmetä vitkasteluna, outona kielteisyytenä tai täydellisenä pysähtymisenä. Katatoniaa voi myös esiintyä.

        Häiriö voi alkaa äkillisesti voimakkain oirein tai vaivihkaa lisääntyvinä outoina ajatuskulkuina ja käytöksen muuttumisena. Häiriön kulku vaihtelee eikä se suinkaan välttämättä ole krooninen ja rappeuttava (viidettä merkkiä käytetään sairauden kulun määrittelyssä). Osa potilaista paranee täysin tai lähes täysin. Sosiaaliset tekijät ja kulttuuri voivat vaikuttaa ennusteeseen. Häiriötä esiintyy suunnilleen yhtä paljon naisilla ja miehillä, mutta naiset sairastuvat keskimäärin myöhemmin ja heidän ennusteensa on hiukan parempi.

        Skitsofreniadiagnoosia ei pitäisi tehdä, jos henkilöllä on runsaasti masennuksen tai manian oireita, jollei ole selvää, että skitsofreeniset oireet ovat esiintyneet ennen mielialahäiriötä. Skitsofreniaa ei pitäisi diagnosoida myöskään ilmeisen aivosairauden eikä myrkytys- tai vieroitusoireiden aikana. Jos tällaiset häiriöt kehittyvät epilepsian tai muun aivosairauden yhteydessä, ne pitäisi luokitella F06.2:een. Jos häiriöt johtuvat psykoaktiivisista aineista, ne luokitellaan ryhmään F10–F19/.5.

        Paranoidisen (F20.0), hebefreenisen (F29.1), katatonisen (F20.2) ja erilaistumattoman (F20.3) skitsofrenian yleiset diagnostiset kriteerit:

        Pakettiautomaaatin taudin kuvat täyttyvät helposti. Nyt ei muuta kun lääkitys kohdalleen.

        Esiintyy vähintään yksi seuraavista:
        a. Ajatusten kaikuminen, ajatusten siirto tai riisto tai ajatusten lähettäminen
        b. Kontrolloimiseen, vaikuttamiseen tai ohjatuksi tulemiseen liittyvät harhaluulot, jotka potilas selvästi liittää vartalon tai raajojen liikkeisiin tai erityisiin ajatuksiin, toimintoihin tai tuntemuksiin; harhaluuloiset havainnot.
        c. Kuuloharhat, joissa äänet kommentoivat potilaan käyttäytymistä tai keskustelevat potilaasta keskenään tai toisentyyppisiä ääniä, jotka kuuluvat jostakin ruumiinosasta.
        d. Muut itsepintaiset harhaluulot, jotka ovat kulttuuriin sopimattomia ja täysin mahdottomia (esim. kyky kontrolloida säätä, tai olla yhteydessä toisesta maailmasta olevien muukalaisten kanssa).
        tai vähintään kaksi seuraavista:
        a. Pitkäkestoiset minkä tahansa aistin aistiharhat, jotka esiintyvät päivittäin vähintään yhden kuukauden ajan ja joihin liittyy harhaluuloja (jotka voivat olla joko ohimeneviä tai osittaisia) ilman selvää mielialaan liittyvää sisältöä tai joihin liittyy itsepintaisia yliarvostettuja ajatuksia.
        b. Neologismit (potilaan keksimät omat sanat) katkot tai irralliset väliin tulevat tavallisen ajatuksen kulun katkaisevat ajatukset. Seurauksena on puheen hajanaisuus tai merkityksen menetys.
        c. Katatoninen käytös, kuten kiintymys, pysähtyminen outoihin asentoihin tai vahamainen taipuisuus, negativismi, mutismi (puhumattomuus) ja täydellinen pysähtyneisyys.
        d. "Negatiiviset" oireet, kuten huomattava apaattisuus, puheen vähäisyys ja tunteiden latistuminen tai epäsuhtaisuus. On varmistettava, etteivät oireet johdu masentuneisuudesta tai neuroleptilääkityksestä.


      • wedwdqqw
        taudinmäärityspakettiaut kirjoitti:

        Pakettiautomaaatin taudin kuvat täyttyvät helposti. Nyt ei muuta kun lääkitys kohdalleen.

        Esiintyy vähintään yksi seuraavista:
        a. Ajatusten kaikuminen, ajatusten siirto tai riisto tai ajatusten lähettäminen
        b. Kontrolloimiseen, vaikuttamiseen tai ohjatuksi tulemiseen liittyvät harhaluulot, jotka potilas selvästi liittää vartalon tai raajojen liikkeisiin tai erityisiin ajatuksiin, toimintoihin tai tuntemuksiin; harhaluuloiset havainnot.
        c. Kuuloharhat, joissa äänet kommentoivat potilaan käyttäytymistä tai keskustelevat potilaasta keskenään tai toisentyyppisiä ääniä, jotka kuuluvat jostakin ruumiinosasta.
        d. Muut itsepintaiset harhaluulot, jotka ovat kulttuuriin sopimattomia ja täysin mahdottomia (esim. kyky kontrolloida säätä, tai olla yhteydessä toisesta maailmasta olevien muukalaisten kanssa).
        tai vähintään kaksi seuraavista:
        a. Pitkäkestoiset minkä tahansa aistin aistiharhat, jotka esiintyvät päivittäin vähintään yhden kuukauden ajan ja joihin liittyy harhaluuloja (jotka voivat olla joko ohimeneviä tai osittaisia) ilman selvää mielialaan liittyvää sisältöä tai joihin liittyy itsepintaisia yliarvostettuja ajatuksia.
        b. Neologismit (potilaan keksimät omat sanat) katkot tai irralliset väliin tulevat tavallisen ajatuksen kulun katkaisevat ajatukset. Seurauksena on puheen hajanaisuus tai merkityksen menetys.
        c. Katatoninen käytös, kuten kiintymys, pysähtyminen outoihin asentoihin tai vahamainen taipuisuus, negativismi, mutismi (puhumattomuus) ja täydellinen pysähtyneisyys.
        d. "Negatiiviset" oireet, kuten huomattava apaattisuus, puheen vähäisyys ja tunteiden latistuminen tai epäsuhtaisuus. On varmistettava, etteivät oireet johdu masentuneisuudesta tai neuroleptilääkityksestä.

        Heitetään haaste kehiin.

        Kuskit voisi olla loppuvuoden puhumatta paskaa prosenttipalkasta koska sehän ei ole TOTTA... Sen sijaan saatte puhua tolpalla notkumisesta täydellä palkalla tai vaikkapa ilmaisista paluukyydeistä... Unohtamatta tietenkään niitä vakuutusmaksuja.

        Mutta sovitaan että kukaan kuski ei valehtele loppuvuoden aikana saavanasa prosenttipalkkaa... Vaan se palkka tulee ihan tehtyjen tuntien mukaan... HAaste on heitetty, pystytkö olemaan jauhamatta tuota vanhaa trollia?


      • autotulee
        wedwdqqw kirjoitti:

        Heitetään haaste kehiin.

        Kuskit voisi olla loppuvuoden puhumatta paskaa prosenttipalkasta koska sehän ei ole TOTTA... Sen sijaan saatte puhua tolpalla notkumisesta täydellä palkalla tai vaikkapa ilmaisista paluukyydeistä... Unohtamatta tietenkään niitä vakuutusmaksuja.

        Mutta sovitaan että kukaan kuski ei valehtele loppuvuoden aikana saavanasa prosenttipalkkaa... Vaan se palkka tulee ihan tehtyjen tuntien mukaan... HAaste on heitetty, pystytkö olemaan jauhamatta tuota vanhaa trollia?

        Joko tilasit ajan lääkärille pakettiautomaatti. Viekö äitisi sinut sinne taksilla? Pääset samalla tutustumaan taksin ja sen kuljettajaan. Vai viedäänkö sinut ambulanssilla pakkopaidassa? Äitisi tietää sen paremmin.


      • äitikärsii
        autotulee kirjoitti:

        Joko tilasit ajan lääkärille pakettiautomaatti. Viekö äitisi sinut sinne taksilla? Pääset samalla tutustumaan taksin ja sen kuljettajaan. Vai viedäänkö sinut ambulanssilla pakkopaidassa? Äitisi tietää sen paremmin.

        Tuomaksen äiti tässä hei.

        Tilasin lanssin joka on nyt tulossa viemään Sisua mielihäiriöosastolle Halikkoon.

        Pankki- pakettiautomaatti saa siellä pitkään tarvitsemaansa hoitoa. Toivon että hän pysyy siellä vuosia. Ovethan pidetään lukossa Halikossa. Äitinä toivon että avain häviää. Luotan siihen.


      • LopetaTaiTapanSut
        äitikärsii kirjoitti:

        Tuomaksen äiti tässä hei.

        Tilasin lanssin joka on nyt tulossa viemään Sisua mielihäiriöosastolle Halikkoon.

        Pankki- pakettiautomaatti saa siellä pitkään tarvitsemaansa hoitoa. Toivon että hän pysyy siellä vuosia. Ovethan pidetään lukossa Halikossa. Äitinä toivon että avain häviää. Luotan siihen.

        Lääkkeet, ne lääkkeet... Miksi ette vain lopeta jauhamista prosenttipalkasta? Se kun ei ole totta


      • ddddsssss
        LopetaTaiTapanSut kirjoitti:

        Lääkkeet, ne lääkkeet... Miksi ette vain lopeta jauhamista prosenttipalkasta? Se kun ei ole totta

        Meinaatko ajaa kännissä äitisi päälle? Ei olisi ensimmäinen kerta kun kännissä tapat autolla jonkun.


      • fjwrj
        wedwdqqw kirjoitti:

        Heitetään haaste kehiin.

        Kuskit voisi olla loppuvuoden puhumatta paskaa prosenttipalkasta koska sehän ei ole TOTTA... Sen sijaan saatte puhua tolpalla notkumisesta täydellä palkalla tai vaikkapa ilmaisista paluukyydeistä... Unohtamatta tietenkään niitä vakuutusmaksuja.

        Mutta sovitaan että kukaan kuski ei valehtele loppuvuoden aikana saavanasa prosenttipalkkaa... Vaan se palkka tulee ihan tehtyjen tuntien mukaan... HAaste on heitetty, pystytkö olemaan jauhamatta tuota vanhaa trollia?

        Kerrohan, mistä sinun pikku herneaivoihisi on tullut tällainen pakkomielle, että taksikuskit ajaisivat tuntipalkalla? Sinua pyydettiin kertomaan jo aiemmin se lähde, mistä tieto tulee. Yleensä netissä pitäisi, jos haluaa olla asiallinen, tuoda väitteelleen joku lähde, luotettava linkki tai kuka tällaista väitettä sulle tuputtaa? Onko tämä vaikea pyyntö?

        Jos lähdettä et kerro, sitten ollaan hipihiljaa, tai.....


      • ononuskopois
        wedwdqqw kirjoitti:

        Heitetään haaste kehiin.

        Kuskit voisi olla loppuvuoden puhumatta paskaa prosenttipalkasta koska sehän ei ole TOTTA... Sen sijaan saatte puhua tolpalla notkumisesta täydellä palkalla tai vaikkapa ilmaisista paluukyydeistä... Unohtamatta tietenkään niitä vakuutusmaksuja.

        Mutta sovitaan että kukaan kuski ei valehtele loppuvuoden aikana saavanasa prosenttipalkkaa... Vaan se palkka tulee ihan tehtyjen tuntien mukaan... HAaste on heitetty, pystytkö olemaan jauhamatta tuota vanhaa trollia?

        Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla o§§§§


      • ONONONON
        wedwdqqw kirjoitti:

        Heitetään haaste kehiin.

        Kuskit voisi olla loppuvuoden puhumatta paskaa prosenttipalkasta koska sehän ei ole TOTTA... Sen sijaan saatte puhua tolpalla notkumisesta täydellä palkalla tai vaikkapa ilmaisista paluukyydeistä... Unohtamatta tietenkään niitä vakuutusmaksuja.

        Mutta sovitaan että kukaan kuski ei valehtele loppuvuoden aikana saavanasa prosenttipalkkaa... Vaan se palkka tulee ihan tehtyjen tuntien mukaan... HAaste on heitetty, pystytkö olemaan jauhamatta tuota vanhaa trollia?

        ON!Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkkaTakseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka Takseilla on prosenttipalkka ON!


      • LopetaTaiAmmunSut
        fjwrj kirjoitti:

        Kerrohan, mistä sinun pikku herneaivoihisi on tullut tällainen pakkomielle, että taksikuskit ajaisivat tuntipalkalla? Sinua pyydettiin kertomaan jo aiemmin se lähde, mistä tieto tulee. Yleensä netissä pitäisi, jos haluaa olla asiallinen, tuoda väitteelleen joku lähde, luotettava linkki tai kuka tällaista väitettä sulle tuputtaa? Onko tämä vaikea pyyntö?

        Jos lähdettä et kerro, sitten ollaan hipihiljaa, tai.....

        Koita olla vaikka viikko puhumatta prosenttipalksta. Se helpottaa...

        Vertailaa sen sijaan tuntipalkkoja ja vaikka palkan "laskenta-aikaa" itselläni lyhin laskenta-aika ollut 5 päivää ja pisin KAHDEKSANTOISTA PÄIVÄÄ... No siellä missä palkkaa laskettiin 18 päivää jäi työura hyvin lyhyeksi


      • Fjfjfjc
        LopetaTaiAmmunSut kirjoitti:

        Koita olla vaikka viikko puhumatta prosenttipalksta. Se helpottaa...

        Vertailaa sen sijaan tuntipalkkoja ja vaikka palkan "laskenta-aikaa" itselläni lyhin laskenta-aika ollut 5 päivää ja pisin KAHDEKSANTOISTA PÄIVÄÄ... No siellä missä palkkaa laskettiin 18 päivää jäi työura hyvin lyhyeksi

        Helpottamheti, kun kerrot lähteesi, jossa sanotaan taksikuskien ajavan tuntipalkalla. Niin, ethän sinä voi kertoa, kun et itsekään tiedä taksialan palkkauksesta, sehän on vain sairaan pääsi pakkomielle. Voi pientä sairasta ressukkaa, elämä,on suomi24:n trollina.


      • LopetaTaiTapanSutHuomen
        Fjfjfjc kirjoitti:

        Helpottamheti, kun kerrot lähteesi, jossa sanotaan taksikuskien ajavan tuntipalkalla. Niin, ethän sinä voi kertoa, kun et itsekään tiedä taksialan palkkauksesta, sehän on vain sairaan pääsi pakkomielle. Voi pientä sairasta ressukkaa, elämä,on suomi24:n trollina.

        Miksi ette voi vain lopettaa myyttien kertomista prosenttipalkasta???

        Ymmärrän, alallaon huono työllisyystilanne. Kuten kuorma-autopuolellakin... En minäkään silti kokoajan netissä kierrä haukkumassa alaa ettei tulisi liikaa tulijoita....

        Lisäksi se on jännää miten taksikuskit aina unohtaa lomakorvauksen ja työnantajamaksut...

        Itsekin olen ihan perus duunari. Silti huomioin tommosia pikkusia seikkoja :)

        Joten sovitaan että olette loppuvuoden puhumatta prosenttipalkasta, palkkoja toki voi vertailla, mutta ei puhua PASKAA


      • Lopettakaatrolli
        LopetaTaiTapanSutHuomen kirjoitti:

        Miksi ette voi vain lopettaa myyttien kertomista prosenttipalkasta???

        Ymmärrän, alallaon huono työllisyystilanne. Kuten kuorma-autopuolellakin... En minäkään silti kokoajan netissä kierrä haukkumassa alaa ettei tulisi liikaa tulijoita....

        Lisäksi se on jännää miten taksikuskit aina unohtaa lomakorvauksen ja työnantajamaksut...

        Itsekin olen ihan perus duunari. Silti huomioin tommosia pikkusia seikkoja :)

        Joten sovitaan että olette loppuvuoden puhumatta prosenttipalkasta, palkkoja toki voi vertailla, mutta ei puhua PASKAA

        Kerro nyt lähde, mistä sellaista tietoa on tullut, että taksikuskeilla olisi tuntipalkka. Lopetamme heti, kun kerrot luotettavasti lähteesi. Seuraava vaihe on sitten ylläpito,, häiritset jatkuvasti tätä palstaa. Kujanpää, alahan kertoa.


      • LopetaTaiKuolet
        Lopettakaatrolli kirjoitti:

        Kerro nyt lähde, mistä sellaista tietoa on tullut, että taksikuskeilla olisi tuntipalkka. Lopetamme heti, kun kerrot luotettavasti lähteesi. Seuraava vaihe on sitten ylläpito,, häiritset jatkuvasti tätä palstaa. Kujanpää, alahan kertoa.

        Oho, olit jopa 10 minuttia puhumatta prosenttipalkasta...

        Voitaisiko nyt lopettaa ton myytin jauhaminen ja alan mustamaalaaminen....

        Tiedät itsekin että palautat tuntikortin jokatoinen sunnuntai tai sitten 15 ja viimeinen päivä firmasta riippuen...

        Joten sovitaan että loppuvuosi puhumatta prosenttipalkasta


      • Taksityönantajastadi
        LopetaTaiKuolet kirjoitti:

        Oho, olit jopa 10 minuttia puhumatta prosenttipalkasta...

        Voitaisiko nyt lopettaa ton myytin jauhaminen ja alan mustamaalaaminen....

        Tiedät itsekin että palautat tuntikortin jokatoinen sunnuntai tai sitten 15 ja viimeinen päivä firmasta riippuen...

        Joten sovitaan että loppuvuosi puhumatta prosenttipalkasta

        Hei, olen TYÖNANTAJA! Olen maksanut kymmeniä vuosia yli 150 eri kuskilleni tulospalkan, tuntipalkkaa en ole maksanut koskaan. Kun itse nuorena ajelin renkinä, sain tulospalkkaa, ihan aina! Nyt tietysti väität minun valehtelevan, eikö niin? No, olethan täällä tunnettu IDIOOTTI, mitäs muutakaan idiootilta voi odottaa? Et muuten ole vieläkään vastannut, mistä olet saanut väärää informaatiota, että taksinkuljettajilla olisi tuntipalkka. Vilpillinen idiootti, eihän voi lertoa, kun et kykene siihen. Meneehän sun trolliltasi pohjat.


      • TaaksePoistu
        LopetaTaiKuolet kirjoitti:

        Oho, olit jopa 10 minuttia puhumatta prosenttipalkasta...

        Voitaisiko nyt lopettaa ton myytin jauhaminen ja alan mustamaalaaminen....

        Tiedät itsekin että palautat tuntikortin jokatoinen sunnuntai tai sitten 15 ja viimeinen päivä firmasta riippuen...

        Joten sovitaan että loppuvuosi puhumatta prosenttipalkasta

        Sovitaanko myös, että pysyt loppuvuoden poissa tältä,saitilta. Jookos? Loppuu palkkapuheet kokonaan, kun poistut. Hei hei, kun heti meet. Ei jää ikävä. Mene jollekkin toiselle saitille loppuvuodeksi.


      • äääääppp
        LopetaTaiTapanSutHuomen kirjoitti:

        Miksi ette voi vain lopettaa myyttien kertomista prosenttipalkasta???

        Ymmärrän, alallaon huono työllisyystilanne. Kuten kuorma-autopuolellakin... En minäkään silti kokoajan netissä kierrä haukkumassa alaa ettei tulisi liikaa tulijoita....

        Lisäksi se on jännää miten taksikuskit aina unohtaa lomakorvauksen ja työnantajamaksut...

        Itsekin olen ihan perus duunari. Silti huomioin tommosia pikkusia seikkoja :)

        Joten sovitaan että olette loppuvuoden puhumatta prosenttipalkasta, palkkoja toki voi vertailla, mutta ei puhua PASKAA

        Mitä sä täällä uhoot tappamisesta. Sua ei voi edes sääliä. Typerä rattijuoppo.


      • TaaksePoistu
        TaaksePoistu kirjoitti:

        Sovitaanko myös, että pysyt loppuvuoden poissa tältä,saitilta. Jookos? Loppuu palkkapuheet kokonaan, kun poistut. Hei hei, kun heti meet. Ei jää ikävä. Mene jollekkin toiselle saitille loppuvuodeksi.

        Sopii, näytä mulla kopio palkkalaskemasta jossa on käytetty prosenttipalkkaa... Saat peittää yhteystietosi....

        Vastaus ei sitten ole:

        - Palkkanauhassa lukee vain "kiinteä palkka 1500€" ei siis palkan perustetta
        - Emme saa palkalaskemaa
        - Palkka on muutettu tuntipalkaksi työttömyyttä silmällä pitäen

        Et tuollaista pysty näyttämään, joten pidä nyt se pää kiinni prosenteistas, ei naurata enää


      • Flfkdldkdkfkfkrkfk
        TaaksePoistu kirjoitti:

        Sopii, näytä mulla kopio palkkalaskemasta jossa on käytetty prosenttipalkkaa... Saat peittää yhteystietosi....

        Vastaus ei sitten ole:

        - Palkkanauhassa lukee vain "kiinteä palkka 1500€" ei siis palkan perustetta
        - Emme saa palkalaskemaa
        - Palkka on muutettu tuntipalkaksi työttömyyttä silmällä pitäen

        Et tuollaista pysty näyttämään, joten pidä nyt se pää kiinni prosenteistas, ei naurata enää

        Edelleen, kerro mistä olet saanut virheellisen tietosi.


      • 3456789
        Flfkdldkdkfkfkrkfk kirjoitti:

        Edelleen, kerro mistä olet saanut virheellisen tietosi.

        Ei pakettiautomaatti pysty. Se on saapas.


      • Ppplloooppplloploplopl
        TaaksePoistu kirjoitti:

        Sopii, näytä mulla kopio palkkalaskemasta jossa on käytetty prosenttipalkkaa... Saat peittää yhteystietosi....

        Vastaus ei sitten ole:

        - Palkkanauhassa lukee vain "kiinteä palkka 1500€" ei siis palkan perustetta
        - Emme saa palkalaskemaa
        - Palkka on muutettu tuntipalkaksi työttömyyttä silmällä pitäen

        Et tuollaista pysty näyttämään, joten pidä nyt se pää kiinni prosenteistas, ei naurata enää

        Pakettiautomaatti alias Tuomas Kujanpää Suomen Kaarinasta, tappoi poliisin ajamalla hänen päälleen tolkuttomassa kännissä. Sai neljän vuoden ehdottoman vankeustuomion. Ajaa vanhalla Fordilla, haluaisi taksikuskiksi, ei päässyt rikollisen menneisyyden vuoksi. Nyt kuluttaa onnettomana aikaansa ja provosoi koko ajan taksien ammattikuntaa mitä erilaisimmilla kommenteilla. Ei ole muuta elämää kuin suomi24:n taksipalstan provosointi. Elämään ei mahdu MITÄÄN muuta, voi voi ressukkaa...


      • KerroTaiAmmunSut
        Ppplloooppplloploplopl kirjoitti:

        Pakettiautomaatti alias Tuomas Kujanpää Suomen Kaarinasta, tappoi poliisin ajamalla hänen päälleen tolkuttomassa kännissä. Sai neljän vuoden ehdottoman vankeustuomion. Ajaa vanhalla Fordilla, haluaisi taksikuskiksi, ei päässyt rikollisen menneisyyden vuoksi. Nyt kuluttaa onnettomana aikaansa ja provosoi koko ajan taksien ammattikuntaa mitä erilaisimmilla kommenteilla. Ei ole muuta elämää kuin suomi24:n taksipalstan provosointi. Elämään ei mahdu MITÄÄN muuta, voi voi ressukkaa...

        Et siis tiedä henkilön henkiölllisyyttä vaikka sen saa selville muutamssa minuutissa :D :D

        Noh sanotaan näin että jos kerrot mun OIKEAN (Oikea = se mikä lukee henkkarisa) niin häivyn ikiajoiksi ja saatte jatkaa alan mollaamista ja jauhamista prosenttipalkoista yms...


      • HäivyHomppeli
        KerroTaiAmmunSut kirjoitti:

        Et siis tiedä henkilön henkiölllisyyttä vaikka sen saa selville muutamssa minuutissa :D :D

        Noh sanotaan näin että jos kerrot mun OIKEAN (Oikea = se mikä lukee henkkarisa) niin häivyn ikiajoiksi ja saatte jatkaa alan mollaamista ja jauhamista prosenttipalkoista yms...

        Häivy ehdoitta. Kannatan.


      • OksettaaHemmetisti
        KerroTaiAmmunSut kirjoitti:

        Et siis tiedä henkilön henkiölllisyyttä vaikka sen saa selville muutamssa minuutissa :D :D

        Noh sanotaan näin että jos kerrot mun OIKEAN (Oikea = se mikä lukee henkkarisa) niin häivyn ikiajoiksi ja saatte jatkaa alan mollaamista ja jauhamista prosenttipalkoista yms...

        Sitä mä vähän ihmettelen, miten sä homppelina viittiit rassata kyrvälläsi jätkien paskaisia perseitä? Oksettaa ihan hemmetisti!


    • eihuvinmee

      Meillä on varaa ottaa pakolaisia,mutta tässäkin ilmiselvä mielenterveys potilas ei saa mitään tarvitsemaansa hoitoa.Jos ei itse osaa hakeutua hoitoon niin pakkohoitoon sitten.

      • Varmaatietoa

        Pakolaiset raiskaavat naisemme ja lapsemme. Nyt jo raiskauksia satoja päivittäin. Lähiaikoina kymmeniäkertoja enemmän.
        Viranomaiset pimittävät tiedon. MV-lehti ainoa joka kertoo totuuden.


      • tosivarmaatietoa
        Varmaatietoa kirjoitti:

        Pakolaiset raiskaavat naisemme ja lapsemme. Nyt jo raiskauksia satoja päivittäin. Lähiaikoina kymmeniäkertoja enemmän.
        Viranomaiset pimittävät tiedon. MV-lehti ainoa joka kertoo totuuden.

        Naisemme?? Ei sulla mitään naista ole, nössö


    • Kaksintaksissa

      Jaa. Mää olen taksikuski ja kyl mää saan ihan lomarahat?

    • Lege4

      Olisko mennyt lomapalkka ja lomaltapaluuraha joillain sekaisin ???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe