oon 15v poika kukaan ei tykkää musta

jotakinvialla

Kaikkien tyttöjen mielestä oon ihan ällöttävä ja kohtelevat mua ihan paskasti. Mistä tää johtuu? Voiko mitään enään tehä? Kaikki mahikset on menny pilalle nytten ja en tiiä miksi

18

98

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maailma.pinnallinen

      Eiköhän se johdu ulkonäöstä, ne jotka syntyy hyvännäköiseksi elää koko elämän läpi pelkästään hyväksyntää saaden.

      • jotakinvialla

        Mutta ku en ole edes pahan näkönen. Kaikkiin muihiin poikiin verrattuna meiän koulussa oon ihan keskivertainen.


    • lkhg

      Tuntematta sua on vähän vaikeeta sanoo yhtään mitää. Ootko kauheen hiljanen, yksinäinen, kiusattu yleensä? Kouluissa yleensä otetaa massasta mallia ja kiusataa kiusattuja, vaikka väärinhän se tietenki on. Ehkä toi ei johdu ulkonäöstä vaan luonteesta tai jostain mitä oot tehnyt menneisyydessä, en osaa sanoo. Mahdollista on että ulkonäössäs on jotain, jota koulus tytöt pitää ällöttävänä, vaikket sitä ite huomais. Tosi epätodennäköistä kyl et joku ulkonäöllinen seikka sais kaikki tytöt inhoo sua. Ootko ees varma että kaikki pitää sua ällöttävänä? Onks tää jotain "tytöt ei ihastu muhu vaikka läpsin niitä perseelle pitkin päivää joten oon varmasti ruma" -pohdiskelua vai onko sulle suoraan sanottu niin vai mitä? Millä tavoin sua kohdellaan paskasti?

      • jotakinvialla

        Kaikki välttelee mua ja yrittävät pysyä mahdollisemman kaukana. Jos ikinä pitää seisoa rivissä tai jonossa ja jonku tytön pitää mun vieressä seisoa niin ne vääntää semmosen ilmeen että ois ihan ällöttävää ja koittavat tiivistää kauemmas minusta. Kerran mulle joku sanoi että oon ihan helvetin ruma


      • lkhg
        jotakinvialla kirjoitti:

        Kaikki välttelee mua ja yrittävät pysyä mahdollisemman kaukana. Jos ikinä pitää seisoa rivissä tai jonossa ja jonku tytön pitää mun vieressä seisoa niin ne vääntää semmosen ilmeen että ois ihan ällöttävää ja koittavat tiivistää kauemmas minusta. Kerran mulle joku sanoi että oon ihan helvetin ruma

        Miten ite kohtelet tyttöjä? Se, mitä tytöt aattelee susta riippuu aika paljon siitä, ootko ite kohtelias ja ystävälline vai sovinistinen paska.


      • jotakinvialla

        No kerran kysyin yheltä tytöltä haluuko se munaa ja sr kieltäyty siitä lähtien mua on inhottu mutta toi ei vaikuta siihen varmaan mitenkään.


      • lkhgf
        jotakinvialla kirjoitti:

        No kerran kysyin yheltä tytöltä haluuko se munaa ja sr kieltäyty siitä lähtien mua on inhottu mutta toi ei vaikuta siihen varmaan mitenkään.

        Löytyhän sieltä syy miks oot ällöttävä! Jos ei ollu pitkäaikanen tyttöystävä nii harvinaisen ällöttävää toimintaa.


      • jotakinvialla

        Mie en tota viestiä kyllä laittanu


      • knub

        LOL!


    • niipaistaakokanasuusta

      Varmaan mitenkään..

    • keskustellaansiä

      Onko kik? Haluisin jelpata siellä

    • Nuoretonhankalia

      Kerro vähän ulkonäöstäsi (kehosta, hiukset yms.), harrastuksistasi ja luonteestasi. Miten voisit poiketa muista pojista

    • freeballerboy

      Tuskin on sun vika. Just tyypillistä tyttöjen teini angstia et valitaan joku kohde jota vaan dissataan. Ärsyttävää. Tota tapahtuu aika paljon eikä tarvi olla mitään järki syytä et joku tietty ihminen joutuu kohteeks. Oon aika varma et täs on vastaavaa vaikka en tunnekaan.

    • Morjens!

      Ite oon 15 ja mulla on kans samanlaisia ongelmia. Mutta en välitä siitä. Me ollaan vielä nuoria ja kun meet lukioon/amikseen niin siellä on sitten iha eri tytsyt vastassa. Siellä sit saat alottaa ihan puhtaalta pöydältä. Oot aina mukava tytöil, mut et kumminkaan tunkeileva. Esim jos tyttö antaa sul jtn mitä pyydät ni katot silmii ja sanot kiitos. Ja jos tyttö pyytää jtn ni voit tilanteen tullen sen toteuttaakin. Kyllä se siitä kuule ajan mittaan =)

      • Peukutus. :)


    • OletkoKentiesTämäHenkilö

      Altti A confirmed

    • Ei sinun kannatta tuossa iässä vielä olla huolissasi. Sinulla on vielä aikaa.

    • Wertuers

      Itsekin olen aika ruma ja erilainen, ja minua ei ikinä haukuta niin että tullaan yhtäkkiä sanomaa että "olet ruma" mutta enemmänkin jos on tanssia, niin pari ei välttämättä halua pitää kädestä tai helpottuu jos parit vaihtuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      816
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe