AUTTAKAA MUA LAIHTUUN 10-20KG!!

Typyläski

Oon tyttö 12v 162(?)/54-55kg eli iha vitun läski. Kertokaa mitä mun pitää syödä?! Motivoikaa mua! Kaikki muut mun näkemät tytöt on hirveen laihoi verrattuna muhun. Oon hirvee sota mammutti jota kaikki kattoo sillee hyi toi on hirvee läski kasa josta kukaa ei tykkää.

15

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oothoikka

      Ensinnäki oot hoikka
      Vinkkejä: Syö vain kasvisruokaa . Vältä makeaa. Jätä pois margariini/levite. Liiku päiväss väh.3h ui, tee hyötyliikuntaa, lenkkeile 10klm lenkkejä kerran viikoss. Syö proteiinipatukoita muuten sorrut syömään (urheilun alttiina) juo paljon jääkylmää vettä. Älä laita salaatin päälle kastiketta
      Vähennä kouluruokaa. Se on helppoa. Tiivistettynä syö vähän liiku paljon kyllä kilo lähtee viikossa jos noudatat tätä.
      (olen 7vuotiaasta sairastanut anoreksiaa ja tiedän hyvät laihdutusniksit

      • Typyläski

        Ookko oikeesti anorektikko?? Ja meijän koulus suunnillee kaikki opet tulee kattoo et sitä ruokaa otetaa lautasmalli mukaa ja jos ei ota nii tullaa valittaa ja lähetetää kotio viestiä jos huomataa että oppilas ottaa vähemmä ruokaa. Onneks sentää kotona syödää iha itte ettei tulla töllää :D


      • MäEnKestäEnää

        ...älä nyt ainakaan anorektikolta ruokavinkkejä ota.


    • Isoäippä

      Olet normaalipainoinen ! Varhaisteini-iässä / teini-iässä alkavat ns. naiselliset muodot kehittyä, ehkäpä muut näkemäsi tytöt ovat tässä suhteessa vielä kehittymättömiä. Älä nyt ainakaan rupea millekkään ihme dieetille, toki kannattaa syödä terveellisesti, mutta herkuttelupäivät ovat sallittuja. Käy tarvittaessa puhumassa vaikka kouluterveydenhoitajan kanssa.

      • Typyläski

        Toi SAATTAIS olla totta koska kellää muulla ei mun tietääkseni oo menkkoi tms.


    • auttajakohhhhhhh

      Oot normipainoinen.

      Uskon että sinulal on vain pömppis, joka vaikuttaa lihavuudelta vaikka painaakin normisti. Vatsalihakset auttaa.

    • dddas

      Mikä vittu ihmisiä vaivaa näitten painojen kanssa.

      • saddd

        Sitä mäki mietin. Tää on sairasta...


      • hhuuookkaauussss

        Samaa oon miettiny kans... koko nuorte palsta täyn tämmöst


    • Moi!
      Oot aika pitkä 12- vuotiaaksi ja se selittääkin osin tuota "lihavuuttasi". Et kyllä todellakaan ole ylipainoinen. Itse sanoisin jopa että hieman normaalia alle. Itse olen 15v 175 cm 52kg. Ennen ku joku alkaa kutsumaan mua anoreetikoksi, niin sitä minä en ole. Pysyn hoikkana vaikka syön koulussa hirveitä määriä ruokaa, joka tosin on monipuolista. Vastapainoksi kuitenkin harrastan paljon eri kestävyslajeja ja sulkapalloa. Joten jos nyt välttämättä haluat laihtua, harrasta liikuntaaa. 6krt viikossa ei ole hyvä, jos et itse nauti siitä. Aloita hiljalleen ja totuttele eri lajeihin ja koita köytää itsellesi mielekäs laji. 3 krt viikossa on ihan riittävä määrä. Sillä harjoitusmäärällä rasva palaa tasaisesti sekä lihakset kasvavat. Kehosi muokkaantuu jo kahden viikon jälkeen erilaiseksi.

      Muista! Et ole läski, et lihava, vaan normaalipanoinen. Jos muut sanovat sinua joksikin, niin sitten sanovat eikä sinun tarvitse välittää. Ja muista myös rakastaa itseäsi.

    • Terve_misu

      Tuohon kun tulee vielä 15 senttiä pituutta lisää niin olet jotain ihan muuta kuin läski. Etkä oikeasti ole nytkään.

      • Typyläski

        Nii paitsi et huono juttu kosk menkat on jo alkanu. Mut pituusennustus on kyl 186cm et.


    • Kirinpoika

      Ei tota painoo tartte pelätä oon iteki 12 ja 50kg ja saman pitune ei se oo viel yli painoo

    • Jotainvitunrotia

      Nää junnut on oikeesti ihan vitun läskejä mutta normipainosia, ja ne ei tiiä oikeita termejä ne luulee ku tiputtaa 10kg että se läskiki lähtee, totuudes niiden pitäs treenata sillä tavalla että lihasmassa korvaa sen läskin, eli paino pysyy suht samana.
      Ihn vitun tekopyhää että puolet täällä huutaa oot normipainone ei kannata laihduttaa yms kun oikeestihan he ovat normipainosia mutta sellasia vitun rasvapalloja.

    • ÄläHyppääKaivoon

      Pysy nyt ees sä normipainosena... Jos muut on liian laihoja, ei meinaa et sunki pitäs olla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe