Miten tutustua yksinhuoltajaäitiin?

Kokeillako_vai_ei

Oletetaan, että lapseton, noin 30-vuotias sinkkumies kiinnostuu suunnilleen samanikäisestä yksinhuoltajaäidistä, jota ei vielä tunne kunnolla. Miten tutustuminen voisi käytännössä toimia?

Pitäisi luonnollisesti päästä viettämään aikaa yhdessä, mutta kynnys ehdottaa mitään olisi ainakin minulle aika korkea. Ongelmakohtina olisivat ainakin se, että tapailu kahdenkesken vaatinee lapsen takia enemmän järjestelyjä kuin se lapsettomien kesken vaatisi, ja se, että en voisi olla kovin heti varma, että lapsesta ei lopulta tulisi estettä parisuhteelle omasta puolestani. Toisaalta olisi siis hyvä tutustua varovasti edeten, mutta se voisi olla naisen näkökulmasta työlästä, ja toisaalta olisi hyvä pystyä jotenkin saamaan tuntumaa myös lapsen olemassaolon vaikutukseen mahdollisimman pian.

Onko se, että miettii tällaisia merkki siitä, että ei pitäisi edes miettiä yksinhuoltajia, vai kuulostavatko tällaiset ajatukset liialta varovaisuudelta?

79

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niitä.kokeilisin.ensin

      Eikö lapsettomia naisia ole ollenkaan saatavilla?

      • 20plus6

        Yli kolmekymppisissä on saatavilla muutamia lapsettomia naisia... Hulluja, Rumia, Erittäin lihavia ja niitä itsenäisiä "Sinkkuelämää"-naisia joille mikään kuin se paras mies ei kelpaa.

        Yli kolmekymppisissä on siis parasta varautua siihen että millään tavalla parisuhteeseen kelvollisilla naisella on jo lapset tehtynä.


      • 30plus

        Olet väärässä, niin väärässä. Yli kolmekymppisiä lapsettomia naisia on siinä missä miehiäkin. Olet vain etsinyt vääristä paikoista. Älä luovuta!


      • 20plus6 kirjoitti:

        Yli kolmekymppisissä on saatavilla muutamia lapsettomia naisia... Hulluja, Rumia, Erittäin lihavia ja niitä itsenäisiä "Sinkkuelämää"-naisia joille mikään kuin se paras mies ei kelpaa.

        Yli kolmekymppisissä on siis parasta varautua siihen että millään tavalla parisuhteeseen kelvollisilla naisella on jo lapset tehtynä.

        Höpsis. Läheskään kaikki eivät nykyisin halua lapsia.


      • trollibensa
        20plus6 kirjoitti:

        Yli kolmekymppisissä on saatavilla muutamia lapsettomia naisia... Hulluja, Rumia, Erittäin lihavia ja niitä itsenäisiä "Sinkkuelämää"-naisia joille mikään kuin se paras mies ei kelpaa.

        Yli kolmekymppisissä on siis parasta varautua siihen että millään tavalla parisuhteeseen kelvollisilla naisella on jo lapset tehtynä.

        Tuo on totta, yli komekymppinen sinkkunainen jolla ei ole lapsia, on melkoisella todennäköisyydellä kusipää, koiran kanssa tai ilman.


      • 30plus

        Tai sitten opinnot vieneet aikansa, eikä ole vielä löytänyt kunnollista miestä vierelleen. Duunarinaisilla varmaan onkin lapset tehtyinä, koska opinnot vie paljon vähemmän aikaa.


    • Rohkaisemielesi

      Noo, oletteko vaihtaneet sanaakaan. Kysy äidiltä, että huvittaisiko heitä lähteä korkeasaareen? Jos sinulla on auto, tarjoa kyyti. Mutta sisäänpääsymaksu voi olla kompastus YH-äidille. Tämä sinun täytyy miettiä, että jos vastaus on, ettei ole varaa, niin vetäydyt, että-ehkä-joku-toinen-kerta-sitten. Niin ja muista sanoa, että haluaisit tutustua heihin. Älä piittaa tuosta niitä.kokeilisin.ensin -nimimerkin huomautuksesta. Vaikuttaa kateellistuvan enkä käsitä, miksi? Siis ota selvää, onko toinen edes kiinnostunut - siis, ettet myöhästy. Jos ei, et sitten voi sille mitään. Olen myös kuullut tarinan uskaliaasta miehestä, joka meni soittamaan ovikelloa ja kysyi, josko haluaisi lähteä joskus ulos hänen kanssaan. Ei saanut rukkasia. On siis kaksi vaihtoehtoa. Ota riski.

      • Yh-äiti selvästi rohkaisee miestä aisuriksi ja elättäjäksi toisen miehen äpärälapsille ja väittää kateelliseksi miestä joka ei yh-lorttoa tahdo. Ei kannata mennä tuohon juoneen.


      • kannattaavaroa
        super-atm kirjoitti:

        Yh-äiti selvästi rohkaisee miestä aisuriksi ja elättäjäksi toisen miehen äpärälapsille ja väittää kateelliseksi miestä joka ei yh-lorttoa tahdo. Ei kannata mennä tuohon juoneen.

        Varoa kannattaa naista jolla on lapsia... siltähän voi vaikka saada pillua kun joku muukin on saanut!!! Kyllä ätmi tietää!!


      • kannattaavaroa kirjoitti:

        Varoa kannattaa naista jolla on lapsia... siltähän voi vaikka saada pillua kun joku muukin on saanut!!! Kyllä ätmi tietää!!

        Oletpas hauska, heheheh. Yrität kääntää asian käytetyn pillun pelkäämiseksi. Hanki itse muiden ihmisten lapsia elätettäväksi jos olet niin yh-myönteinen.


      • äläpuutu
        super-atm kirjoitti:

        Yh-äiti selvästi rohkaisee miestä aisuriksi ja elättäjäksi toisen miehen äpärälapsille ja väittää kateelliseksi miestä joka ei yh-lorttoa tahdo. Ei kannata mennä tuohon juoneen.

        Onko jonkun kiinnostus mahdollisesta seurustelusta yksinhuoltajan kanssa sinulle joku ongelma kun pitää yrittää teilata? Et edes tunne ihmistä, mutta olet tietävinään hänen "juonittelunsa."


      • äläpuutu kirjoitti:

        Onko jonkun kiinnostus mahdollisesta seurustelusta yksinhuoltajan kanssa sinulle joku ongelma kun pitää yrittää teilata? Et edes tunne ihmistä, mutta olet tietävinään hänen "juonittelunsa."

        Ei ole ongelma minulle, mutta pitää varoittaa muita vaarasta.


      • voikamalaakunonvaarall
        super-atm kirjoitti:

        Ei ole ongelma minulle, mutta pitää varoittaa muita vaarasta.

        Vaara! Läheisyyttä! Perhe-elämää! Jaettua arkea! Kyllä ätmi tietää miten vaarallista se kaikki on. Siihenhän voi jopa kulua rahaa!


      • valmisperheok
        super-atm kirjoitti:

        Oletpas hauska, heheheh. Yrität kääntää asian käytetyn pillun pelkäämiseksi. Hanki itse muiden ihmisten lapsia elätettäväksi jos olet niin yh-myönteinen.

        Voisin ihan mielelläni muuten hankkia. Mitäpä niitä omia tekemään, tulisi kuitenkin huonolaatuisia jos minun geenejäni perisivät, joten hyvä vaan jos tulee vatan kumppani jolla on jo penskat valmiina.


      • voikamalaakunonvaarall kirjoitti:

        Vaara! Läheisyyttä! Perhe-elämää! Jaettua arkea! Kyllä ätmi tietää miten vaarallista se kaikki on. Siihenhän voi jopa kulua rahaa!

        Elätä itse äpärälapsesi, lortto. Ei läheisyydessä ja perhe-elämässä ole mitään vikaa, mutta yh-naisen kanssa sitä ei kannata olla.


      • terveisiäruuduntakaa
        super-atm kirjoitti:

        Elätä itse äpärälapsesi, lortto. Ei läheisyydessä ja perhe-elämässä ole mitään vikaa, mutta yh-naisen kanssa sitä ei kannata olla.

        Lapseton sinkkunainen olen, enkä aio hankkia biologisia lapsia. Enkä sekstaile kaltaistesi ilkeiden kusipäämiesten kanssa. :) Niin kuin ei nähtävästi moni muukaan nainen. Saati että haluaisi elämäänsä jakaa.


      • terveisiäruuduntakaa kirjoitti:

        Lapseton sinkkunainen olen, enkä aio hankkia biologisia lapsia. Enkä sekstaile kaltaistesi ilkeiden kusipäämiesten kanssa. :) Niin kuin ei nähtävästi moni muukaan nainen. Saati että haluaisi elämäänsä jakaa.

        "Lapseton sinkkunainen olen, enkä aio hankkia biologisia lapsia."

        Siksi koska et edes pysty.

        "Enkä sekstaile kaltaistesi ilkeiden kusipäämiesten kanssa. :)"

        Enkä minä sinun kanssasi, koska olet ruma paska.


      • hiekkaaesinahanallako
        super-atm kirjoitti:

        "Lapseton sinkkunainen olen, enkä aio hankkia biologisia lapsia."

        Siksi koska et edes pysty.

        "Enkä sekstaile kaltaistesi ilkeiden kusipäämiesten kanssa. :)"

        Enkä minä sinun kanssasi, koska olet ruma paska.

        Sä taas olet niin sisäisesti kaunis, että... Monelleko oot ollut kiva tänään ja montaako olet haukkunut? Miltä näyttä tasapaino? Onko sulla hyviä ihmissuhteita elämässäsi? Mistäköhän johtuis?


      • hiekkaaesinahanallako kirjoitti:

        Sä taas olet niin sisäisesti kaunis, että... Monelleko oot ollut kiva tänään ja montaako olet haukkunut? Miltä näyttä tasapaino? Onko sulla hyviä ihmissuhteita elämässäsi? Mistäköhän johtuis?

        "Sä taas olet niin sisäisesti kaunis, että..."

        Kiitos niin olenkin.

        " Monelleko oot ollut kiva tänään ja montaako olet haukkunut?"

        Melko monelle. Mutta palstan feministi-yh:t pitää haukkua.

        "Onko sulla hyviä ihmissuhteita elämässäsi?"

        On.

        "Mistäköhän johtuis?"

        Johtuu siitä, että olen tehnyt asiat oikein, toisin kuin elämässä epäonnistuneet feministit ja yh-naiset.


      • äläpuutu
        super-atm kirjoitti:

        Ei ole ongelma minulle, mutta pitää varoittaa muita vaarasta.

        Onhan siinä se vaara olemassa että saattaa löytää mieleisensä naisen. Se onkin hirveä kohtalo.


      • äläpuutu kirjoitti:

        Onhan siinä se vaara olemassa että saattaa löytää mieleisensä naisen. Se onkin hirveä kohtalo.

        Ei jumalauta. Mistä sinunlaisia yksinkertaisia naisia oikein riittää? :)Ihan oikeasti yh-nainen ei varmasti ole yhdellekään lapsettomalle miehelle paras vaihtoehto. Jotkut seurustelevat yh-naisen kanssa ainoastaan jos parempaakaan ei löydy. Suosittelen kaikille sinkkuutta jos vaihtoehtona on toisen miehen äpärälasten elättäminen.


      • äläpuutu
        super-atm kirjoitti:

        Ei jumalauta. Mistä sinunlaisia yksinkertaisia naisia oikein riittää? :)Ihan oikeasti yh-nainen ei varmasti ole yhdellekään lapsettomalle miehelle paras vaihtoehto. Jotkut seurustelevat yh-naisen kanssa ainoastaan jos parempaakaan ei löydy. Suosittelen kaikille sinkkuutta jos vaihtoehtona on toisen miehen äpärälasten elättäminen.

        Ja jotkut seurustelevat yksinhuoltajan kanssa, kun ovat löytäneet hänestä mieleisensä kumppanin.


      • äläpuutu kirjoitti:

        Ja jotkut seurustelevat yksinhuoltajan kanssa, kun ovat löytäneet hänestä mieleisensä kumppanin.

        Ja toisen miehen äpärälapset elätettäviksi.


      • äläpuutu
        super-atm kirjoitti:

        Ja toisen miehen äpärälapset elätettäviksi.

        Yksinhuoltajan kanssa seurustelu ei automaattisesti tarkoita sitä että elätät toisen miehen lapset. Toiveista ja odotuksista parisuhteessa saa ja kannattaakin keskustella väärinkäsitysten välttämiseksi.


      • äläpuutu kirjoitti:

        Yksinhuoltajan kanssa seurustelu ei automaattisesti tarkoita sitä että elätät toisen miehen lapset. Toiveista ja odotuksista parisuhteessa saa ja kannattaakin keskustella väärinkäsitysten välttämiseksi.

        "Yksinhuoltajan kanssa seurustelu ei automaattisesti tarkoita sitä että elätät toisen miehen lapset."

        Ei ehkä kokonaan, mutta lapsettoman miehen ei pitäisi uhrata euroakaan toisen miehen äpärälapsiin.

        Elätä itse lapsesi, läski-yh.


      • äläpuutu
        super-atm kirjoitti:

        "Yksinhuoltajan kanssa seurustelu ei automaattisesti tarkoita sitä että elätät toisen miehen lapset."

        Ei ehkä kokonaan, mutta lapsettoman miehen ei pitäisi uhrata euroakaan toisen miehen äpärälapsiin.

        Elätä itse lapsesi, läski-yh.

        Katsohan, vallan jo mennään ihan henkilökohtaisuuksiin :)


      • äläpuutu kirjoitti:

        Katsohan, vallan jo mennään ihan henkilökohtaisuuksiin :)

        Mitä sitten? Etkö pysty itse lapsiasi elättämään? :) :) :) :)


      • äläpuutu
        super-atm kirjoitti:

        Mitä sitten? Etkö pysty itse lapsiasi elättämään? :) :) :) :)

        Sitä sitten että kun et enää muuta keksi, tukeudut henkilökohtaisuuksiin ja yrität sillä nujertaa vastapuolen. Ei voi kuin hymyillä :)


      • äläpuutu kirjoitti:

        Sitä sitten että kun et enää muuta keksi, tukeudut henkilökohtaisuuksiin ja yrität sillä nujertaa vastapuolen. Ei voi kuin hymyillä :)

        Ei yksinhuoltajassa ole mitään nujerrettavaa. Yh-nainen on jo epäonnistunut elämässään. :) :) :) :) :) :) :)


    • CircusCuckold

      Jos 30-vuotias lapseton mies kiinnostuu YH:sta, niin silloin miehen kannattaa mennä kallotohtorille hoidattamaan kummallinen parafiliansa pois ja hakea edunvalvojaa, ettei YH pääse rahoihin käsiksi. Herää pahvi! Et kai vakavissasi halua aisuriksi, joille tälläkin palstalla naureskellaan.

      Tietysti jos YH:n lärvi on pysynyt hehkeänä, tissit ei roiku, eikä reikää ole revitelty pilalle penikoidessa, niin jos mielessäsi on vain muutama pano, silloin kannattaa valehdella röyhkeästi olevansa nöyrä ja elatushaluinen aisuriluonne, päästäkseen pillun päälle ähkimään.

      • this.is.what.you.do

        Tässä asiallinen neuvo. Älä piittaa nimimerkin Rohkaisemielesi kirjoituksesta.


      • Rohkaisemielesi2

        CircusCuckold ja this.is.what.you.do: mikä teidän ongelmanne on? lapsettomuus vai se, ettei teistä ole kukaan kiinnostunut. Saa YH-äidillä olla elämä ja tulevaisuus. Miten voitte olla noin rajoittuneita. Ja voihan tuo äiti olla päivätyössä ja voihan hällä olla omaisuutta enemmän kuin sinkkumiehellä. Voisihan YH-äitikin ajatella, ettei halua mitään siipeilijää,joka voi olla vaikka pedofiili.


      • mikäketunongelma
        Rohkaisemielesi2 kirjoitti:

        CircusCuckold ja this.is.what.you.do: mikä teidän ongelmanne on? lapsettomuus vai se, ettei teistä ole kukaan kiinnostunut. Saa YH-äidillä olla elämä ja tulevaisuus. Miten voitte olla noin rajoittuneita. Ja voihan tuo äiti olla päivätyössä ja voihan hällä olla omaisuutta enemmän kuin sinkkumiehellä. Voisihan YH-äitikin ajatella, ettei halua mitään siipeilijää,joka voi olla vaikka pedofiili.

        Miksi pitää olla joku ONGELMA jos ne toisen miehen lapset nyt vaan jollekin (kuten esimerkiksi minulle) on totaalinen este suhteelle? Oletko yksinkertainen?

        Itse en vain halua katsella toisen miehen lapsia elämässäni, ei siinä ole mitään sen kummempaa, ei varsinkaan mitään ongelmaa.


      • mikäongelma
        mikäketunongelma kirjoitti:

        Miksi pitää olla joku ONGELMA jos ne toisen miehen lapset nyt vaan jollekin (kuten esimerkiksi minulle) on totaalinen este suhteelle? Oletko yksinkertainen?

        Itse en vain halua katsella toisen miehen lapsia elämässäni, ei siinä ole mitään sen kummempaa, ei varsinkaan mitään ongelmaa.

        Kannattais rohkaista muita miehiä lapsellisten naisten luo, jos itse tykkää lapsettomista. Ois silloin vähemmän kilpailua niistä itselle mieluisista.


    • Aisurimies36

      Tutustuin yh naiseen kurssilla. Kysin vaan että lähteekö kahville ja sillä tiellä ollaan 5 v myöhemmin. Mukavaa rauhallista elämää tässä vietetään eik mitään ongelmia ollut.

      • Ja tasa-arvo toteutuu. Kyllä varmasti.


      • taitaapitoimia
        super-atm kirjoitti:

        Ja tasa-arvo toteutuu. Kyllä varmasti.

        Molemmat saa riittävästi ja niin usein kuin haluaa. Seksiä, rakkautta, läheisyyttä...


      • taitaapitoimia kirjoitti:

        Molemmat saa riittävästi ja niin usein kuin haluaa. Seksiä, rakkautta, läheisyyttä...

        Ja toinen saa jonkun muun lapset elätettäväksi. Aika iso hinta siitä saa seksiä, rakkautta, läheistyyttä. Pitää myös muistaa että joissain parisuhteissa naiset pihtaavat pillua ja kiristävät seksillä saadakseen miehiltä asioita. Tämä on taas hyvä osoitus siitä että lähes kaikki naiset ovat maksullisia.


      • ätmiysperheenvoittaa
        super-atm kirjoitti:

        Ja toinen saa jonkun muun lapset elätettäväksi. Aika iso hinta siitä saa seksiä, rakkautta, läheistyyttä. Pitää myös muistaa että joissain parisuhteissa naiset pihtaavat pillua ja kiristävät seksillä saadakseen miehiltä asioita. Tämä on taas hyvä osoitus siitä että lähes kaikki naiset ovat maksullisia.

        Mitä ätmi miettii, kun aisuri kokkaa puolisonsa lapsille? - Onpas mulla paljon rahaa tilillä, hyvä ettei mene kellekään naiselle saati toisen miehen lapislle.

        Mitä ätmi miettii, kun aisuri käy perheineen huvipuistossa. - Onpas mulla paljon rahaa tilillä, hyvä ettei mene kellekään naiselle saati toisen miehen lapislle. En mä ainakaan minnekään huvipuistoon haluaisi.

        Rahat menee suhteessa niin kuin sovitaan, lasten äiti ja se ex-mies maksaa jos niin sovitaan. :)

        Ja kun joissain parisuhteissa on sairaita käytäntöjä, niin sit täytyy varoitella, että kaikissa on!!! Koska ätmi on niin sosiaalisesti kyvytön, ettei pysty mitään suhdetta perustamaan ,niin haluaa ajatella, että kaikkien muidenkin suhteet on huonoja.


      • ätmiysperheenvoittaa kirjoitti:

        Mitä ätmi miettii, kun aisuri kokkaa puolisonsa lapsille? - Onpas mulla paljon rahaa tilillä, hyvä ettei mene kellekään naiselle saati toisen miehen lapislle.

        Mitä ätmi miettii, kun aisuri käy perheineen huvipuistossa. - Onpas mulla paljon rahaa tilillä, hyvä ettei mene kellekään naiselle saati toisen miehen lapislle. En mä ainakaan minnekään huvipuistoon haluaisi.

        Rahat menee suhteessa niin kuin sovitaan, lasten äiti ja se ex-mies maksaa jos niin sovitaan. :)

        Ja kun joissain parisuhteissa on sairaita käytäntöjä, niin sit täytyy varoitella, että kaikissa on!!! Koska ätmi on niin sosiaalisesti kyvytön, ettei pysty mitään suhdetta perustamaan ,niin haluaa ajatella, että kaikkien muidenkin suhteet on huonoja.

        "Rahat menee suhteessa niin kuin sovitaan, lasten äiti ja se ex-mies maksaa jos niin sovitaan. :)"

        Noin sanoo yh-nainen silloin kun suhdetta aloittaa. Sitten jos mies ei maksa kaikkia yhteisiä menoja, niin mies on ilkeä ja itsekäs.

        "Koska ätmi on niin sosiaalisesti kyvytön, ettei pysty mitään suhdetta perustamaan ,niin haluaa ajatella, että kaikkien muidenkin suhteet on huonoja."

        Haista sinä huora paska! :)


      • eiootaasätmillähelppoa
        super-atm kirjoitti:

        "Rahat menee suhteessa niin kuin sovitaan, lasten äiti ja se ex-mies maksaa jos niin sovitaan. :)"

        Noin sanoo yh-nainen silloin kun suhdetta aloittaa. Sitten jos mies ei maksa kaikkia yhteisiä menoja, niin mies on ilkeä ja itsekäs.

        "Koska ätmi on niin sosiaalisesti kyvytön, ettei pysty mitään suhdetta perustamaan ,niin haluaa ajatella, että kaikkien muidenkin suhteet on huonoja."

        Haista sinä huora paska! :)

        No nyt ymmärrän sun kireyttä miten naiset aina vaatii rahaa. Kun sä kerran tykkäät huoran paskasta, niin hyvä sulle ja toivottavasti sulla on rahaa sitä fetissiäs toteuttaa. Ei varmaan ihan joka huora tuollaiseen erikoispalveluun suostu.

        Muthei, niinkin voi tehdä, et etsii paskaleikeistä pitävän partnerin ja sit vaan LEIKKII et se toinen on huora. Onks tullut mieleen?


      • eiootaasätmillähelppoa kirjoitti:

        No nyt ymmärrän sun kireyttä miten naiset aina vaatii rahaa. Kun sä kerran tykkäät huoran paskasta, niin hyvä sulle ja toivottavasti sulla on rahaa sitä fetissiäs toteuttaa. Ei varmaan ihan joka huora tuollaiseen erikoispalveluun suostu.

        Muthei, niinkin voi tehdä, et etsii paskaleikeistä pitävän partnerin ja sit vaan LEIKKII et se toinen on huora. Onks tullut mieleen?

        "No nyt ymmärrän sun kireyttä miten naiset aina vaatii rahaa. Kun sä kerran tykkäät huoran paskasta, niin hyvä sulle ja toivottavasti sulla on rahaa sitä fetissiäs toteuttaa. Ei varmaan ihan joka huora tuollaiseen erikoispalveluun suostu."

        Huoran paska = yh:n lapset. En minä sellaisia halua. Yh-naiset saavat toteuttaa yksin fetissejään ja pariutua apinoiden kanssa.


      • hyvätsulle
        super-atm kirjoitti:

        "No nyt ymmärrän sun kireyttä miten naiset aina vaatii rahaa. Kun sä kerran tykkäät huoran paskasta, niin hyvä sulle ja toivottavasti sulla on rahaa sitä fetissiäs toteuttaa. Ei varmaan ihan joka huora tuollaiseen erikoispalveluun suostu."

        Huoran paska = yh:n lapset. En minä sellaisia halua. Yh-naiset saavat toteuttaa yksin fetissejään ja pariutua apinoiden kanssa.

        Onneks eläinseksi on suomessa laillista, joten sullakin on noiden apinafantasioidesi kanssa ihan turvallista olla. Että voit ihan rauhassa miettiä yksinhuoltajanaisia ja apinoita kaiket yöt ja päivät. :D


      • hyvätsulle kirjoitti:

        Onneks eläinseksi on suomessa laillista, joten sullakin on noiden apinafantasioidesi kanssa ihan turvallista olla. Että voit ihan rauhassa miettiä yksinhuoltajanaisia ja apinoita kaiket yöt ja päivät. :D

        "Onneks eläinseksi on suomessa laillista, joten sullakin on noiden apinafantasioidesi kanssa ihan turvallista olla."

        Ei ole fantasioita tuollaisen suhteen. Sorry. Mutta suomalaiset monikulttuurisuutta ihannoivat naiset harrastavat sitä.

        "Että voit ihan rauhassa miettiä yksinhuoltajanaisia ja apinoita kaiket yöt ja päivät. :D"

        Ei huolta en mieti :D :D :D :D :D :D


      • moniongelmaiset.ätmit
        ätmiysperheenvoittaa kirjoitti:

        Mitä ätmi miettii, kun aisuri kokkaa puolisonsa lapsille? - Onpas mulla paljon rahaa tilillä, hyvä ettei mene kellekään naiselle saati toisen miehen lapislle.

        Mitä ätmi miettii, kun aisuri käy perheineen huvipuistossa. - Onpas mulla paljon rahaa tilillä, hyvä ettei mene kellekään naiselle saati toisen miehen lapislle. En mä ainakaan minnekään huvipuistoon haluaisi.

        Rahat menee suhteessa niin kuin sovitaan, lasten äiti ja se ex-mies maksaa jos niin sovitaan. :)

        Ja kun joissain parisuhteissa on sairaita käytäntöjä, niin sit täytyy varoitella, että kaikissa on!!! Koska ätmi on niin sosiaalisesti kyvytön, ettei pysty mitään suhdetta perustamaan ,niin haluaa ajatella, että kaikkien muidenkin suhteet on huonoja.

        Hmmm... Kaikki naiset ovat erittäin onnellisia jos nämä Ätmit pysyy kuvioista mahdollisimman kaukana. Ätmi ei tee ketään naista onnelliseksi. Niillä kun koko elämää hallitsee oma itsekkyys. Jokaiselle naiselle joka etsii sitten sitä ihan oikeasti tasapainoista ihmissuhdetta jossa riittää ihanaa yhdessäoloa ja onnellisuutta löytyy kyllä miehiä. Jos on seuraillut näide ätmien keskusteluja nettipalstoilla niin aika surkeata joukkoa ovat.


      • moniongelmaiset.ätmit kirjoitti:

        Hmmm... Kaikki naiset ovat erittäin onnellisia jos nämä Ätmit pysyy kuvioista mahdollisimman kaukana. Ätmi ei tee ketään naista onnelliseksi. Niillä kun koko elämää hallitsee oma itsekkyys. Jokaiselle naiselle joka etsii sitten sitä ihan oikeasti tasapainoista ihmissuhdetta jossa riittää ihanaa yhdessäoloa ja onnellisuutta löytyy kyllä miehiä. Jos on seuraillut näide ätmien keskusteluja nettipalstoilla niin aika surkeata joukkoa ovat.

        "Hmmm... Kaikki naiset ovat erittäin onnellisia jos nämä Ätmit pysyy kuvioista mahdollisimman kaukana."

        Ei huolta. Elätä itse kakarasi.

        "Ätmi ei tee ketään naista onnelliseksi. Niillä kun koko elämää hallitsee oma itsekkyys."

        Kyllä se yh-nainen itsekkäin on. Ensin eroaa miehestään ja sitten etsii vielä iaisuria elättäjäksi itselleen ja äpärälapsilleen.


    • bonddetusi

      Riippuu varmaan siitä, että onko nainen totaalinen yksinhuoltaja vai onko hän yhteishuoltaja. Nykyisin on tavallista, että lapsi on isänsäkin luona esim. joka toinen viikonloppu.

      Helpointa olisi viettää tavallista arkea yhdessä ja tutustua sitä kautta toisiinne. Pieni lapsi nukkuu päiväunet ja menee aikaisin nukkumaan, joten yhdessä voi viettää aikaa esim. muutaman tunnin joka ilta. Tai sitten lähdet rohkeasti mukaan kauppareissuille, puistossa leikkimiseen, autat ruoanlaitossa jne. Aika näyttää, että oletko valmis elämänmuutokseen.

      Jos lapsi on lähellä kouluikää, niin hän osaa leikkiä itsekin ilman, että tarvitsee koko ajan viihdytystä. Hän voi mennä joskus esim. kaverille yökylään, jotta saatte kahdenkeskistä aikaa.

      Jos suhteenne etenee seurustelusta niin pitkälle, että harkitsette yhteenmuuttoa, niin tietysti sitten sovitte raha-asiat ennen sitä.

      • "Jos suhteenne etenee seurustelusta niin pitkälle, että harkitsette yhteenmuuttoa, niin tietysti sitten sovitte raha-asiat ennen sitä."

        Ja "sopimuksen" jälkeen yh-lortto ja kakan väriset äpärälapset alkaa kupata armottomasti rahaa.

        Taas pitkät kirjoituksen lapsettomien sinkkumiesten huijaamiseen.


      • oiskomitään
        super-atm kirjoitti:

        "Jos suhteenne etenee seurustelusta niin pitkälle, että harkitsette yhteenmuuttoa, niin tietysti sitten sovitte raha-asiat ennen sitä."

        Ja "sopimuksen" jälkeen yh-lortto ja kakan väriset äpärälapset alkaa kupata armottomasti rahaa.

        Taas pitkät kirjoituksen lapsettomien sinkkumiesten huijaamiseen.

        Hyvät fantasiat sulla. Mietitkö kaiket illat näitä? Mitäpä jos kirjoittaisit vaikka tv-sarjaa?


      • oiskomitään kirjoitti:

        Hyvät fantasiat sulla. Mietitkö kaiket illat näitä? Mitäpä jos kirjoittaisit vaikka tv-sarjaa?

        Mitä tarkoitat fantasioillani? Enemmänkin yh-huorat fantasioi tällä palstalla saavansa jonkun aisurin elättämään itseään ja äpärälapsia.

        Kirjoita sinä tv-sarja elämässä epäonnistuneista ja muiden rahoista haaveilevista yh-naisista.


      • esinahkapuhdistamattako
        super-atm kirjoitti:

        Mitä tarkoitat fantasioillani? Enemmänkin yh-huorat fantasioi tällä palstalla saavansa jonkun aisurin elättämään itseään ja äpärälapsia.

        Kirjoita sinä tv-sarja elämässä epäonnistuneista ja muiden rahoista haaveilevista yh-naisista.

        Kovasti tunnut naisista tietävän, yh-naisista varsinkin, ja huoratkin koko ajan mielessä... Käyttäisit tuon luovuuden johonkin hyödylliseen, vaikka sitten fanfictionin kirjottamiseen.

        Ai niin, niinhän sä teetkin kaiket päivät tällä palstalla.


      • esinahkapuhdistamattako kirjoitti:

        Kovasti tunnut naisista tietävän, yh-naisista varsinkin, ja huoratkin koko ajan mielessä... Käyttäisit tuon luovuuden johonkin hyödylliseen, vaikka sitten fanfictionin kirjottamiseen.

        Ai niin, niinhän sä teetkin kaiket päivät tällä palstalla.

        "Käyttäisit tuon luovuuden johonkin hyödylliseen, vaikka sitten fanfictionin kirjottamiseen. Ai niin, niinhän sä teetkin kaiket päivät tällä palstalla."

        Turha sinun nimimerkittömän puskista huutelijan on minun juttuja arvostella. Tiedän niin paljon että voin kirjoittaa asioista.

        Onko hiekkaa kurpan pillu täynnä? Onko äpärälapset jo nukkumassa niin on aikaa kirjoittaa paksaa palstalle?


      • ihmeharhakuviasulla
        super-atm kirjoitti:

        "Jos suhteenne etenee seurustelusta niin pitkälle, että harkitsette yhteenmuuttoa, niin tietysti sitten sovitte raha-asiat ennen sitä."

        Ja "sopimuksen" jälkeen yh-lortto ja kakan väriset äpärälapset alkaa kupata armottomasti rahaa.

        Taas pitkät kirjoituksen lapsettomien sinkkumiesten huijaamiseen.

        Miksi annat rahaa? Ainahan voi muuttaa pois, jos meno ei miellytä. Seurustella voi monta kuukautta/vuotta/vuosikymmentä. Kyllä siinä ajassa pitää nähdä se, että millainen toinen on luonteeltaan ja miten tulee toimeen niiden lasten kanssa. Jos yhtäkkiä meno muuttuisi muuton jälkeen, niin se on palaverin paikka. Ei kenenkään tarvitse toimia maksuautomaattina.


      • eitehdävaikeeksi
        ihmeharhakuviasulla kirjoitti:

        Miksi annat rahaa? Ainahan voi muuttaa pois, jos meno ei miellytä. Seurustella voi monta kuukautta/vuotta/vuosikymmentä. Kyllä siinä ajassa pitää nähdä se, että millainen toinen on luonteeltaan ja miten tulee toimeen niiden lasten kanssa. Jos yhtäkkiä meno muuttuisi muuton jälkeen, niin se on palaverin paikka. Ei kenenkään tarvitse toimia maksuautomaattina.

        Eikä ylipäätäätään tarvitse muuttaa edes yhteen. Pitää sen oman asunnon ja sitten kun suhde karahtaa ennemmin tai myöhemmin kiville, niin on paikka minne palata.


      • ihmeharhakuviasulla kirjoitti:

        Miksi annat rahaa? Ainahan voi muuttaa pois, jos meno ei miellytä. Seurustella voi monta kuukautta/vuotta/vuosikymmentä. Kyllä siinä ajassa pitää nähdä se, että millainen toinen on luonteeltaan ja miten tulee toimeen niiden lasten kanssa. Jos yhtäkkiä meno muuttuisi muuton jälkeen, niin se on palaverin paikka. Ei kenenkään tarvitse toimia maksuautomaattina.

        En ole antanut yh-naisille rahaa, mutta sen takia he haluavat kanssani seurustella että rahaa antaisin.


      • Enkelinikin
        super-atm kirjoitti:

        En ole antanut yh-naisille rahaa, mutta sen takia he haluavat kanssani seurustella että rahaa antaisin.

        Vaikea kuvitella että kukaan haluaisi seurustella kanssasi, edes rahasta.
        Säälittävää ja surullista että raha on se tärkein elementti elämässäsi, ja rahakeskeinen asenne. En ole yksinhuoltaja (lapsia on 2) mutta vientiä ja ottajia olisi vaikka kuinka, että on niitä mätäpaiseitakin helmien joukossa.


      • Enkelinikin kirjoitti:

        Vaikea kuvitella että kukaan haluaisi seurustella kanssasi, edes rahasta.
        Säälittävää ja surullista että raha on se tärkein elementti elämässäsi, ja rahakeskeinen asenne. En ole yksinhuoltaja (lapsia on 2) mutta vientiä ja ottajia olisi vaikka kuinka, että on niitä mätäpaiseitakin helmien joukossa.

        "vientiä ja ottajia olisi vaikka kuinka"

        Kerro lisää ja millaista ja mihin ottajia olisi, sekä miten ja millä kaikilla keinoilla olet "otettavuutesi" mitannut???

        Kunhan taas pohdin, eli ei siinä mitään, mutta välillä vain ihmettelee.......


      • Enkelinikin kirjoitti:

        Vaikea kuvitella että kukaan haluaisi seurustella kanssasi, edes rahasta.
        Säälittävää ja surullista että raha on se tärkein elementti elämässäsi, ja rahakeskeinen asenne. En ole yksinhuoltaja (lapsia on 2) mutta vientiä ja ottajia olisi vaikka kuinka, että on niitä mätäpaiseitakin helmien joukossa.

        "Vaikea kuvitella että kukaan haluaisi seurustella kanssasi, edes rahasta."

        Tuskin sinuunkaan kukaan tahtoo koskea, jos et maksa.

        "Säälittävää ja surullista että raha on se tärkein elementti elämässäsi, ja rahakeskeinen asenne."

        Ovelasti yrität kääntää asian. Raha ei ole tärkein asia elämässäni, vaan suurimmalle osalle yh-naisista lapsettomien miesten rahat ovat se asia mitä he tavoittelevat. Jokaisella on omat rahat ja toisen rahoja ei saisi yrittää saada. Onko vaikea ymmärtää? Jos sanon yh-naiselle että molemmat maksaa omat kulunsa enkä osallistu toisen miesten lapsien elättämiseen niin nainen yleensä suuttuu tai vähintään en sitten enää kelpaa.

        "En ole yksinhuoltaja (lapsia on 2) mutta vientiä ja ottajia olisi vaikka kuinka, että on niitä mätäpaiseitakin helmien joukossa."

        Mätäpaiseilla ilmeisesti tarkoitat niitä miehiä joilta et saa tarpeeksi rahaa?


    • Eimilläänpahalla

      Älä mee sellasen ansaan. Ne köyhät yh:t yrittää kaikin tavoin manipuloiden saada itselleen ja äpärälleen elättäjä joka nostaisi ne keskiluokkaan.
      Siis mitä vittua nekin ämmät ajattelee? Niitten elämäntilanne on ihan erilainen kun jonkun lapsettoman jannun. Onks mukava lähtee pulkkamäkeen kun kaverit lähtee skimbamäkeen. Eikä kavereita voi sen jälkeen kutsua kylään kun saa hävetä silmät päästään kun se äpärä pyörii siinä. Kenen kakara?
      Ja sit sen äpärän isi. Tietysti joku jännänussija joka tulee oven taakse hakkaamaan aina kun pääsee vankilasta lomille.
      Entäs sitten noitten yh:oitten kroppa. Tissit on kuin kuolleella lehmällä, vittu on väljä kuin porttikonki ja oksettavia raskausarpia on koko ruho täynnä. Yritä siinä nussia kun ei muna nouse tommosen jätteen edessä millään.
      Ei helvetti siis. 10 kertaa parempi vaihtoehto on säästää fyrkkaa ja hankkia iskemätön aasialainen. Fyrkkaa siinä täytyy kyllä olla alkuvaiheessa ennen kun se pääsee töihin ja matkatkin maksaa. Ne naiset on kuitenkin kovia yrittään ja ne tekee töitä perheen eteen. Siinäkin ne on erilaisia, että ne ei tuo sitä tasa-arvosotaa perheen sisälle.

    • Ymmärränkö oikein, että olet jossain yhteydessä tutustunut yh-naiseen ja kiinnostunut hänestä, mutta mitään muuta ei vielä ole tapahtunut? Tiedätkö, onko hän ylipäänsä vapaa? Onko hän osoittanut sanallista tai sanatonta kiinnostusta sinua kohtaan?

      Ei tutustuminen sen kummempaa ole kuin saman ikäisten sinkkunaistenkaan kanssa lukuun ottamatta sitä, että hänen on todennäköisesti vaikeampi löytää vapaata aikaa. Mutta sitäkään et voi tietää. Ehkä lapsen isä hoitaa lasta vuoroviikoin, ehkä isovanhemmat osallistuvat aktiivisesti lapsen hoitoon tai hänellä on joku muu luottohoitaja käytettävissä.

      Ensitreffejä pitemmälle asioita on ihan turha pyörittää mielessään. Jos välillenne kehittyy jotain, niin erilaisia ratkaisuja ehditte kyllä pikkuhiljaa etsiä ja löytää.

      • Olet yhtä yksinkertainen kuin aina ennenkin. Tietysti joku tapaileminen voi olla melko helppoa, mutta pitää aina miettiä seuraaviakin vaiheita. Samaa paskaa jauhat kuin muutkin yh-naiset. Yhdenkään itseään kunnioittavan lapsettoman sinkkumiehen ei kannata muuta kuin enintään harrastaa seksiä yh-naisen kanssa. Yh-naiset ovat epäonnistuneet elämässään ja siihen on turha sinkkumiesten sotkeentua.


    • Kokeillako_vai_ei

      Ketään tiettyä yh-naista ei ole olemassa, vaan aloitus lähti oletuksesta, että sellainen ilmaantuisi, vaikka haku kohdistuukin toistaiseksi vain lapsettomiin.

      Surullista huomata, että 39 vastauksesta korkeintaan 5 oli asiallisia.

      • Tuossa tilanteessa olennaisinta minusta on, että yh:ta ei aleta etsiä (netin kautta) vain siksi, ettei muita saa. Kukaan ei halua olla se, johon vain tyydytään.

        Ätmien älämölöt tästä(kin) aiheesta jätän omaan arvoonsa.


      • helka kirjoitti:

        Tuossa tilanteessa olennaisinta minusta on, että yh:ta ei aleta etsiä (netin kautta) vain siksi, ettei muita saa. Kukaan ei halua olla se, johon vain tyydytään.

        Ätmien älämölöt tästä(kin) aiheesta jätän omaan arvoonsa.

        "Kukaan ei halua olla se, johon vain tyydytään."

        Just näin ja jos jollain meni ohi niin toistetaan vielä......KUKAAN EI HALUA OLLA SE, JOHON VAIN TYYDYTÄÄN!!!.......eli rehellisyyttä puolin ja toisin, eikä lähdetä perseilemään....


      • helka kirjoitti:

        Tuossa tilanteessa olennaisinta minusta on, että yh:ta ei aleta etsiä (netin kautta) vain siksi, ettei muita saa. Kukaan ei halua olla se, johon vain tyydytään.

        Ätmien älämölöt tästä(kin) aiheesta jätän omaan arvoonsa.

        Olet oikeassa. Ei todellakaan kannata seurustella yh-naisen kanssa jos ei muuta löydä. Ja jos löytää lapsettoman naisen niin vielä vähemmän kannattaa edes vilkaista yh-naiseen päin.


    • kdkdldod

      Kyllähän se niin on että yli 30 v naisilla useimmilla kelvollisilla on jo ainakin yksi lapsi hankittuna. Nämö lapsettomat yli 30 v naiset ovat auttamattomia nirppanokkia joille kelpaa vain hunks tanssijat vaikka oma ulkonäkö olisi kirveellä veistetty. Siis eipä auta muu kuin napata kelvollinen YH jolla toivottavasti ei enempää kuin yksi lapsi niin voi tehdä niitä uusiakin lapsia vielä.

      • Varmaan tosi mukavaa sitten elättää toisen miehen äpärälapsia.


      • puhdasta_Matematiikkaa

        Yleensä YH (jos on lähihuoltaja eikä etähuoltaja) saa elatusmaksua mieheltä plus lapsilisän, joka sekin on 95 euroa. Kyllä niillä rahoilla saa kivasti maksettua lapsen kuluja.

        Jos YH:lla on yksi lapsi entuudestaan ja sitten hankitaan yhteinen lapsi, niin siinä se yksi lapsi menee siinä missä se yhteinenkin. Jos tekee kattilallisen hernesoppaa 5 eurolla, jota syö 3-4 päivää, niin ei siitä sen yhden lapsen osuus ole kovinkaan paljoa. Puuroa kun oppii syömään, niin aamu- ja iltapalapuurot ei nekään ole kuin joitakin senttejä lautasta kohti. Fiksu ja tarkka rahankäyttäjä YH saa kyllä lapsilisällään ruokittua lapsena.

        Sitä paitsi onhan sitä jotain tuloa YH:llakin.

        Usein unohdetaan laskelmista myös se, että asumiskuluissa yleensä se "aisurikin" säästää, kun muuttaa yhteen naisen kanssa. Vaikkapa 800 euroa kuukaudessa maksava vuokra onkin yhtäkkiä omalla kohdalla vain 400 euroa. Kyllä sillä erotuksella hankkii kaupasta ainakin muutaman paketin kaurahiutaleita.


      • puhdasta_Matematiikkaa kirjoitti:

        Yleensä YH (jos on lähihuoltaja eikä etähuoltaja) saa elatusmaksua mieheltä plus lapsilisän, joka sekin on 95 euroa. Kyllä niillä rahoilla saa kivasti maksettua lapsen kuluja.

        Jos YH:lla on yksi lapsi entuudestaan ja sitten hankitaan yhteinen lapsi, niin siinä se yksi lapsi menee siinä missä se yhteinenkin. Jos tekee kattilallisen hernesoppaa 5 eurolla, jota syö 3-4 päivää, niin ei siitä sen yhden lapsen osuus ole kovinkaan paljoa. Puuroa kun oppii syömään, niin aamu- ja iltapalapuurot ei nekään ole kuin joitakin senttejä lautasta kohti. Fiksu ja tarkka rahankäyttäjä YH saa kyllä lapsilisällään ruokittua lapsena.

        Sitä paitsi onhan sitä jotain tuloa YH:llakin.

        Usein unohdetaan laskelmista myös se, että asumiskuluissa yleensä se "aisurikin" säästää, kun muuttaa yhteen naisen kanssa. Vaikkapa 800 euroa kuukaudessa maksava vuokra onkin yhtäkkiä omalla kohdalla vain 400 euroa. Kyllä sillä erotuksella hankkii kaupasta ainakin muutaman paketin kaurahiutaleita.

        Älä puhu bullshittia. Yhdenkään itseään arvostavan lapsettoman miehen ei kannata alkaa aisuriksi yh-naiselle.


    • turhadeitti

      Siellä suomi24 treffeissä on aika paljon yh naisia. siitä vaan valkkaamaan. Olen sadalle naiselle vastannut mutta kukaan ei ole viitsinyt takas vastata.

      • Eli yh-naisetkin ovat hypergamisia nirsoilijoita. Tästä saamme kiittää Suomen feminististä tasavaltaa, joka tunkee yh-lorttojen tileille täysin vastuuttomasti rahaa.


    • nimimerkitönj

      Voisin olettaa, että itse tutustuminen ei eroa lapsettomaan naiseen tutustumisesta, muuten kuin että pitää ottaa lapset huomioon alusta alkaen. Ettei äidillä välttämättä ole samallailla aikaa kuin lapsettomalla naisella. Äidit voi myös olla varovaisempia monessa asiassa lasten vuoksi. Välttämättä ihan pian ei uutta miestä esitellä lapsille ja moni muukin asia voi vaatia aikaa.

      Yksinhuoltajan kanssa joudut olemaan kärsivällinen ja varmasti noudattamaan hänen tahtiaan suhteenne rakentumisessa hyvin pitkälle, juuri niiden lasten vuoksi. Mutta jos olet valmis joustamaan ja myötäelämään sen mukaan, niin luulisi onnistuvan.

      Paljonhan on pareja joilla on entuudestaan lapsia joko molemmilla tai toisella ja sitten vielä ne yhteiset.

      • miesvm_1967x_out

        " Välttämättä ihan pian ei uutta miestä esitellä lapsille ja moni muukin asia voi vaatia aikaa"

        Näinhän se menee. Joku vuosi takaperin kun oli muutama lyhyt alle 3kk suhde niin enpä itsekään antanut daamien lapsiani tavata. Jälkeenpäin ajatellen järkevää koska nuo suhteet kariutuivat niin eipä jäänyt lapsille pahaa mieltä eikä mitään mielen pohjalle kyselemään.


      • nimimerkitönj
        miesvm_1967x_out kirjoitti:

        " Välttämättä ihan pian ei uutta miestä esitellä lapsille ja moni muukin asia voi vaatia aikaa"

        Näinhän se menee. Joku vuosi takaperin kun oli muutama lyhyt alle 3kk suhde niin enpä itsekään antanut daamien lapsiani tavata. Jälkeenpäin ajatellen järkevää koska nuo suhteet kariutuivat niin eipä jäänyt lapsille pahaa mieltä eikä mitään mielen pohjalle kyselemään.

        Se on ihan viisasta suojella lapsia pahalta mieleltä. Vielä jos kumppanit vaikuttaa vaihtuvan tiuhaankin, niin miksipä suotta hämmentää lapsia aina uuden esittelyllä. Sitten kun suhde näyttää kestävän ja toimivan, niin vähitellen lapsiinkin voi alkaa tutustumaan. Minusta on myös kumppanin aina fiksua varautua, ettei ne lapset ota heti välttämättä avosylin uutta vanhemman kumppania vastaan. Siinä voi kulua aikaa, että lapset hyväksyy isälle tai äidille uuden kumppanin.

        Voi olla pitkäkin prosessi ja paljon pahaa mieltä puolin ja toisin. Joskus jopa suhde voi kariutua, koska lapset (riippuen iästäkin) eivät pysty hyväksymään uutta kumppania tai uusi kumppani ei koe tulevansa juttuun lasten kanssa. Siinä on niitä riskejä tietysti enemmän, kun suhde ei ole vain kahden kauppa.

        Sitten vielä ne mahdolliset yhteishuoltajuudet ja eripura siinä kaikkien kesken voi hämmentää osapuolia. Onhan siinä paljon purtavaa.


    • Ainoavaihtoehto

      No jos se yh elättää sut ja tykkäät persepanoista niin sitten ehkä. Muualle sitä missään nimessä parane panna koska muuten se tekee sulle kakaran saadakseen sut koukkuun, tai ainakin maksumiehen. Yh:t kyllä itse suostuu persepanoihin et se ei ole ongelma.

    • LapsilisätStop

      Toivon, että lapsilisät lakkautettaisiin ja kyseiset varat siirrettäisiin vanhustenhoitoon.

    • Huhmitätekstiä

      Herranjestas miten hirveää tekstiä täällä!!! :(
      Missä on näiden ihmisten älykkyys ja käytöstavat, ja ennenkaikkea hienotunteisuus, jotka suoltaa tämmöstä tekstiä: "Ja "sopimuksen" jälkeen yh-lortto ja kakan väriset äpärälapset alkaa kupata armottomasti rahaa."

      Huh huh, onneksi järkevät ihmiset valitsevat tyttö/poikaystävänsä muilla perusteilla kun sillä kenellä on lapsi/koira/kissa tms. ennestään. Itse pidän tärkeämpänä sitä, että miehellä on asiat kunnossa ja työpaikka, sopiva luonne, huumorintajua, elämänkokemusta ja keskustelutaitoja kuin sitä onko ennestään lapsia tai ei. En voi uskoa, että tällaisista asioista täällä edes "keskustellaan" kun maailma ja iso osa kaveripiiriänikin on uusperheitä täynnä nykyään!

      Valitse se sinulle sopivin nainen/mies, muut asiat järjestyy kyllä!

      • No huh...huh....mikä ei kuulu joukkoon?....."lapsi/koira/kissa tms".... 8-0

        Voi veljet.....kunhan pohdin....


      • Huhmikäpurkaus

        Kuka helvetti sinä olet luokittelemaan ihmisiä järkeviin ja ei-järkeviin sen mukaan, haluaako olla yksinhuoltajan kanssa vai ei?

        Itse en miehenä halua enkä kykene katsomaan toisen miehen lapsia elämässäni. Toisen miehen lapset ovat minulle ehdoton este suhteelle. Silti pidän itseäni järkevänä, sivistyneenä ja keskustelutaitoisena ihmisenä, ja asiani ovat kunnossa. Olen koulutettu, raha-asiat reilassa jne. Ja eihän se riitä, että nainen on kunnollinen, koska sen naisen mukana samassa paketissa ovat erottamattomasti ne lapset, mikä siis ei minulle sovi. Piste. Korostan kuitenkin, että puhun nyt vain ja ainoastaan omasta puolestani.

        Vai ettei edes saisi keskustella siitä, että tarvitseeko olla valmis suhteeseen yh: kanssa vai ei... Huh huh! Onko se niin kova paikka, että kaikki miehet eivät ole suinpäin halukkaita ottamaan elämäänsä vieraan ihmisen lapsia? Vai miksi tämä miesten yh-kriittisyys saa niin helkutinmoisen haloon aina aikaiseksi täällä?

        Minä en tuomitse niitä miehiä, jotka yh:n kanssa pariutuvat, joten oletan, ettei minunkaan ajattelutapaani tuomita. Katsos kun meitä on moneen junaan, ja on kai se hitto vie parempi myöntää suoraan, ettei ne lapset innosta, kuin ryhtyä vain sen naisen takia suhteeseen olematta lainkaan sopiva naisen lasten isäpuoleksi (tai mitä nimitystä halutaankin käyttää)?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1175
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      14
      1083
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe