Kylmät kädet saavuittamattomissa

perseenhaju1

Kylmät kädet ei ole patonki poika eikä maikkulalainen juoppo. Totuus tuli viimeistään ilmi kahvinkeittimen kautta, missä ulkoavaruudesta tuli viestejä kylmälle kädelle.

Turhaan yritätte ovihyökkäyksiä ja muita, koska kylmää kättä ei voi saada kiinni. Se on meille kaikille vain kangastus peitenimellä. Vielä emme tiedä kylmät käden päämäärää.

Myöskin Commodore musiikki tukee paljon tätä teoriaa, sillä sekin on naamioitua omaa alienmusiikkia.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylmisbongari

      Sähän oot käyny siellä puohitiellä pari kertaa ajelemassa. Eikö ole Kylmistä näkynyt? Se voi olla aika vaikea bongata, kun se lähtee ulos vasta pimeälle ja kävelee varjoissa.

      • hauka4

        Tahtoisin bongata tissun. Käykö hän koskaan kauppakeskus willassa? Ainaki alko on siinä cittarin oikealla puolella.


      • perseenhaju1

        En ole bongannut, vaikka poltin tupakinki siinä tiellä.


      • kylmisfani
        perseenhaju1 kirjoitti:

        En ole bongannut, vaikka poltin tupakinki siinä tiellä.

        Ootko miettinyt, että voisit alkaa stalkkaamaan kylmistä? Voisit istua puohitiellä autossa ja kytätä kylmistä.


      • Kylmät_kädet___
        kylmisfani kirjoitti:

        Ootko miettinyt, että voisit alkaa stalkkaamaan kylmistä? Voisit istua puohitiellä autossa ja kytätä kylmistä.

        Sotastrategisesti olen valinnut kämppäni harkiten, sekä peitellyt ikkunoita siten, että täytyy mennä SALE:n parkkipaikalle asti ja ottaa mukaan kalliit kiikarit, nähdäkseen meikän päivärutiinit. Ne ovat kipeitä, täynnä rituaalinomaisia palvomisia ylempää entiteettiä kohtaan, myönnän.

        Kerros on juuri sillä korkeudella, että ikkunahyökkäys olisi mahdollisimman vaivalloista suhteessa siihen, että tarvittaessa itse pystyn poistumaan luukustani ulkokautta, ilman minkäänlaisia putoamisesta aiheutuvia vammoja ja vieläpä suoraan nurmikolle.


      • onsekova
        Kylmät_kädet___ kirjoitti:

        Sotastrategisesti olen valinnut kämppäni harkiten, sekä peitellyt ikkunoita siten, että täytyy mennä SALE:n parkkipaikalle asti ja ottaa mukaan kalliit kiikarit, nähdäkseen meikän päivärutiinit. Ne ovat kipeitä, täynnä rituaalinomaisia palvomisia ylempää entiteettiä kohtaan, myönnän.

        Kerros on juuri sillä korkeudella, että ikkunahyökkäys olisi mahdollisimman vaivalloista suhteessa siihen, että tarvittaessa itse pystyn poistumaan luukustani ulkokautta, ilman minkäänlaisia putoamisesta aiheutuvia vammoja ja vieläpä suoraan nurmikolle.

        Kylmis kuulemma osaa hypätä jopa kuudennesta kerroksesta ilman vaurioita.


      • Kylmisfani
        Kylmät_kädet___ kirjoitti:

        Sotastrategisesti olen valinnut kämppäni harkiten, sekä peitellyt ikkunoita siten, että täytyy mennä SALE:n parkkipaikalle asti ja ottaa mukaan kalliit kiikarit, nähdäkseen meikän päivärutiinit. Ne ovat kipeitä, täynnä rituaalinomaisia palvomisia ylempää entiteettiä kohtaan, myönnän.

        Kerros on juuri sillä korkeudella, että ikkunahyökkäys olisi mahdollisimman vaivalloista suhteessa siihen, että tarvittaessa itse pystyn poistumaan luukustani ulkokautta, ilman minkäänlaisia putoamisesta aiheutuvia vammoja ja vieläpä suoraan nurmikolle.

        äytyy kyllä pelätä tulipaloa aika paljon, että pystyy elämään ilman verhoja. Mä oon niin vainoharhaihen, että verhot on aina kiinni osassa ikkunoista on tuplaverhotus. Hemmetti se aurinko on niin valoisakin, että ei sitä kestä. Varsinkin krapulassa yhtä helvettiä.

        #verhot.kiinni.täältä.tulee.aurinko


      • perseenhaju1

        En rupea stalkkaileen, ei oo ollu ikinä mun tapaista. Viihdyn kämpässäni niinkuin kylmät kädetkin. Ei mulla oo edes autoa nyt täällä Oulusa. Audi on porukoilla levällään ja bemari on muuten vaan mökillä.

        Talvella saa taas pitää hauskaa ku lukkoperäki, meneehän tuo kuivalla asfaltillaki pelkällä kaasulla luisussa tuolla moottorilla.


      • Tunkkapussi_
        hauka4 kirjoitti:

        Tahtoisin bongata tissun. Käykö hän koskaan kauppakeskus willassa? Ainaki alko on siinä cittarin oikealla puolella.

        Klassikko-videoclip. Tissu ja Santtu kohtaavat Kylmiksen Puohitiellä:

        https://www.youtube.com/watch?v=tpU8_1Peuc8


    • KylmisFani

      Nyt kyllä alkoi kiinnostamaan nämä ylemmän entiteetin palvontarituaalit =) Saisko niistä lisätietoja vai ovatko SALAISIA RITUAALEJA?

      Video palvontamenoista olisi mahtava

      • Kylmät_kädet___

        Oli mulla avovaimo vielä 2005, jolta yritin tehdä piilossa niitä rituaaleja. Kyllä näin sen ilmeestä, että se tiesi niistä ja piti aivan kummallisena sekopäänä.

        Olen yrittänyt tappaa itseäni monta kertaa. Tiedostan mielenvikaisuuteni.


    • Anttibus

      Mutta kylmis pitää saada lääkäriin. Kylmät kädet voi olla merkki vakavasta terveydellisestä ongelmasta. Mielenterveydestä puhumattakaan. Katko tekis hyvää kylmikselle. Ei se uskalla mennä kun sen kämppä ehkä putsattaisiin sinä aikana. Olis Nobet viety ja lakritsat ja banaanit.

    • K_____________k

      Kylmis loi Jumalan, jotta päästäisiin alkuun.

      • onsekowa

        Jumala halusi luoda maailma kymmenessä päivässä, kylmis antoi vain kuusi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe