Miten voisin olla ihastuksen kanssa?

Eli. Mulla on ongelma. Oon 13v (8lk) poika ja oon ihastunu rinnakkaisluokkalaisee tyttöön. Ollaa tunnettu (tai oikeemmin: TIEDETTY TOISTEMME OLEMASSAOLOSTA) pitkään, kosk se asuu mun rapun vieres olevas rapus. Käytii ala-aste samal luokal. Nyt ollaa samas koulus eri luokil. Haluisin alkaa tutustuu siihen paremmin. Ongelma on kuitenki se et ollaa tiedetty toisemme nii kaua et ois outoo jos alkasin yhtäkkii tunkee sen ympärille (en oo myöskää kovi taitava sosiaalisesti). Eli miten. Oon ehk vähä outo mut en oo ainakaa näkyvästi ylipainone, enkä varmaa eityise ruma. Nii ja sit on viel yks ongelma. Sil on yks tosi hyvä kaveri, jonka kans se on aina. Se tuntuu olevsn jotenki tiellä. Jos mun ihastus ois yksin, sille vois olla helpompi mennä juttelee.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tääauttaau

      Kysy siltä kaikkien kuullen : haluutko munaa?

    • Noudata toisessa ketjussa olevaa omaa ohjettasi ja odota muutama vuosi.

      Ei ne teinisuhteet kestä. Teidän elämissänne tapahtuu niin nopeasti ja niin paljon niin lyhyessä ajassa ja se tekee suhteen kestämisen lähes mahdottomaksi.

      Mutta koska et luultavasti noudata tuota neuvoa, niin mitäpä jos lähestyisit tyttöä vaikka somessa. Kirjoita hänelle. Ja jos kantti kestää niin kysy häneltä suoraan, että mitä hän on mieltä sinusta ja ylipäätään teiniseukkaamisesta.

      • Kiitokset asiallisesta vastauksesta. Ja olet oikeassa, ei nää suhteet tule kestämään. Mut aina voi kokeilla ja oppiaki jotain.
        PS. Vaikka tässä tuli yks hyvä vastaus, jos joku haluaa/viittii sanoo tänne jotai, vaikka sama asian nii oikee mielellää voisitte tehä sen! :)


      • Poika-01 kirjoitti:

        Kiitokset asiallisesta vastauksesta. Ja olet oikeassa, ei nää suhteet tule kestämään. Mut aina voi kokeilla ja oppiaki jotain.
        PS. Vaikka tässä tuli yks hyvä vastaus, jos joku haluaa/viittii sanoo tänne jotai, vaikka sama asian nii oikee mielellää voisitte tehä sen! :)

        Ole hyvä. Asialliseen kysymykseen on helppo antaa asiallinen vastaus. Ja olethan saanut niitä muitakin, niin kuin toivoit.

        Kunhan muistat sen, että te opettelette asialla, jossa on usein kasapäin tunteita pelissä. Vaikka sinä itse pystyisit suhtautumaan juurikin noin järkevästi siihen, että suhde menee karille myrskyisästi ja kovalla kolinalla, niin se toinen osapuoli ei välttämättä siihen pysty.

        Ja vaikka sinä tiedät nuo todennäköisyydet, niin sinun pitää unohtaa ne väliaikaisesti sillä hetkellä, kun päätät yrittää sitä suhdetta. Sillä hetkellä sinun pitää tietää -ja haluta - että se juttu tulee varmasti onnistumaan. Toivon että yrität kaikista todennäköisyyksistä huolimatta vakavissasi, koska jos se on vaan joku "kokeilu", niin silloin sinä olet kokeilemassa toisen ihmisen tunteilla. Ja se ei ole koskaan oikein hyvä juttu...

        Eikä se mahdotonta ole. Tähän ikään mennessä tiedän tasan kaksi paria, jotka ovat tavanneet toisensa alle 15-vuotiaina ja ovat vuosia myöhemmin edelleen yhdessä. Toiset ovat parikymppisiä ja toiset jo päälle neljänkymmenen. Mutta suhdeluvut on kyllä siitä huolimatta aika huonot.


      • Oldie kirjoitti:

        Ole hyvä. Asialliseen kysymykseen on helppo antaa asiallinen vastaus. Ja olethan saanut niitä muitakin, niin kuin toivoit.

        Kunhan muistat sen, että te opettelette asialla, jossa on usein kasapäin tunteita pelissä. Vaikka sinä itse pystyisit suhtautumaan juurikin noin järkevästi siihen, että suhde menee karille myrskyisästi ja kovalla kolinalla, niin se toinen osapuoli ei välttämättä siihen pysty.

        Ja vaikka sinä tiedät nuo todennäköisyydet, niin sinun pitää unohtaa ne väliaikaisesti sillä hetkellä, kun päätät yrittää sitä suhdetta. Sillä hetkellä sinun pitää tietää -ja haluta - että se juttu tulee varmasti onnistumaan. Toivon että yrität kaikista todennäköisyyksistä huolimatta vakavissasi, koska jos se on vaan joku "kokeilu", niin silloin sinä olet kokeilemassa toisen ihmisen tunteilla. Ja se ei ole koskaan oikein hyvä juttu...

        Eikä se mahdotonta ole. Tähän ikään mennessä tiedän tasan kaksi paria, jotka ovat tavanneet toisensa alle 15-vuotiaina ja ovat vuosia myöhemmin edelleen yhdessä. Toiset ovat parikymppisiä ja toiset jo päälle neljänkymmenen. Mutta suhdeluvut on kyllä siitä huolimatta aika huonot.

        Juuri näin. Yritän kyllä tosissani, koska en muuten olis täälläkää kysymystä esittäny. Ja yritän välttää kovat loput, koskse jäis häiritsee mua ja tuottas huonoo mainetta mulle. Ja en oo ainoastaa "kokeilemas", kosk oon nähny mitä tunteil leikkimine voi tehä ihmisille.


      • Poika-01 kirjoitti:

        Juuri näin. Yritän kyllä tosissani, koska en muuten olis täälläkää kysymystä esittäny. Ja yritän välttää kovat loput, koskse jäis häiritsee mua ja tuottas huonoo mainetta mulle. Ja en oo ainoastaa "kokeilemas", kosk oon nähny mitä tunteil leikkimine voi tehä ihmisille.

        Arvaappa miten paljon parempia paikkoja koulu ja teinipiirit yms. ympyrät olisivat, jos kaikki nuoret ajattelisivat yhtä fiksusti ja kypsästi kuin sinä.

        Tai tuon voisi oikeastaan laajentaa koskemaan koko maailmaa, sillä tunnen monia aikuisiakin, jotka ovat täysin kykenemättömiä ajattelemaan kuten sinä tuossa kerroit.

        Olet loistava esimerkki siitä, että ikä ei todellakaan ole välttämättä minkäänlainen ihmisen mittari. Jopa tällainen kyyninen kalkkis arvostaisi todella paljon sitä, jos tuntisi sinut tai kenen tahansa kaltaisesi nuoren.

        Mut elä nyt kovin ylpisty näistä kehuista. :D


    • Nellinea2001

      Itselläni sama juttu käy mun sivullaa demissä olen seitsemässä taivaassa
      Siel on vähän samantapanen juttu.
      Kyllä sun tilaisuus tulee sanoo sille,ole vaan oma ittes ja rakkaus ei katso ulkonäköä sen voin taata jos on rakastunut.
      Ja älä välitä näistä sopimattomista kommenteista ne ei tiedä tunteista mitään.
      TSEMPPIÄ sulle et menetä mitään ja kyllä sä sen oikean vielä löydät:)

    • Itse tein aina kouluikäsenä (nyt oon jo 20v) sellasta, että laitoin tahallaan juoruja liikkeelle, että olisin muka ihastunut. Monet ihastukset oli eri luokilla enkä ollut niitten kanssa puheissa, mutta kun juoru rupes kulkemaan niittenkin korvaan niin johan rupes tulemaan sitten puheenaihetta niittenkin kanssa. Yleensä esitin mukamas ''nolostuneena'', etten tiennyt mistä juorut oli saanut alkunsa, mutta heti kun sain jonkinlaista kuvaa siitä mitä toinen tuumaili asiasta, niin rupesin äkkiä käyttäytymään sen mukaisesti. Joko siis soluttauduin tytön kaveriporukkaan vielä enemmän tai peräännyin jos tyttö ei ollut ollenkaan positiivisilla fiilingeillä.

      • Aika ketkua, mutta samalla myös aika hyvin hoksattu. :D


      • aik jännä idea.. mut hyvä sellane!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe