Miksi vain amikset ostavat Bemareita?

Huomion_tehnyt

Bemari ei tunnu enää kelpaavan kuin räkäisille teiniamiksille. Pikkuisen lippalakkia näkyy tuulilasin takaa ja jumputus kuuluu kun nämä vetelehtijät ajavat illasta toiseen kaupungilla.

26

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ryhmäpsykoosi

      vaatii isukan ostaman vanhan Bimmulin ja muut vaihtoehdot ovat pois suljetut. Nykyajan pojut eivät juuri vanhempia ja kokeneempia kuuntele vaan puskevat päätä seinään sukupolvi toisensa jälkeen. Lopputulos näkyy kolaritilastoissa, etenkin tieltäsuistumisonnettomuuksissa joissa Bimmuli on törkeästi yliedustettuna.

    • lk9i88uji

      huomattu on silloin ku mä oli amiksesssa 3 vuotta sitten nii yli 50% omisti bemmin koko ammattikoulusta , minä olin ainut meidän ryhmästä jolla ei ollut bemmiä vaan, turbo ahdettu 240 volle :P

      • volvopettersson

        Kiusattiinko sinua paljon tästä osoittamastasi homoseksuaalisuudesta?


      • voi-voi

        oli taas niin vitun järkevä kommetti sulta


      • voi-voi-trollia
        voi-voi kirjoitti:

        oli taas niin vitun järkevä kommetti sulta

        Onko täällä järkeviä kommentteja?


    • myös_huomioita_tehnyt

      Ja aika usein näiden nuorien BMW-kundien seurassa on varttuneempi/varttuneempaa miestä....

      • thtehethethet

        Varttuneet odottavat bimmer bileitä kuin kuuta nousevaa kun saman henkisten kohtauspaikka jotka salaa koputtelee komeron ovia.


    • lippalakkia

      Niitä ostetaan siksi kun ostajat uskovat, että se on katu-uskottavin jatke murrosikäiselle. Sitten isona ne hankkii Audin samaan tarkoitukseen.

    • määostasinheti

      Harmi kun ei toyolta ei löydy enää takatuuppari versioita, olis unelma peli nuorisolle?

      • niinkö

        Bemaritkin siirtyy pikkuhiljaa etuvetoon.


      • sladissataas

        Pojan koltiaiset puristaa ne viimmeset mehut baijerin finneistä, ei mee hukkaan Premium laatu!


    • sheeba

      On muuten vanhat bemut vähentyny liikenteestä huomattavasti! Jantterit on tainnu leikkiä räikköstä ja vetänyt bimmerin pusikkoon. Vai onko rahat loppunut ja ei enää pystytä paskaa ylläpitämään. Samapa se, suunta oikea ja turvallisuus lisääntyy!!

      • näimpä_

        Vetäkööt vaan sillä "premiumin" romullaan lepikkoon nää lippishomppelit jos ei kerta osata ajaa kuten normaalit ihmiset.


    • Tämätiedetään

      Ei semmoista kukaan täysin normaali osta.

      • mulukunjatke

        Se on homeen hommaa ajella tuolla mulukunjatkeella.


    • kylläoottenoloja

      Kaikista hauskintahan tässä on se että täällä ei oikeita bemarikuskeja paljoa edes pyöri vain noita kateellisten mulkkujen kommentteja täynnä joka bemaripalsta. No ei siinä tämäkin kommentti peitetään kohta jollain homojutuilla tai vastaavilla.

      • ite_oot_nolo

        Bemaristeja on niin helppo provosoida,ja sen huomaa kyllä. Sanoo merkistä jotain poikkeavaa niin alkaa se kateus-katkeruus-köyhyys-tojotero levy pyörimään bemaristella samantien,mikä taitaa vaan ruokkia provoja entisestään, samalla aiheuttaen lähinnä myötähäpeän tunteita BMW:omistajia kohtaan.


      • kylläoottenoloja
        ite_oot_nolo kirjoitti:

        Bemaristeja on niin helppo provosoida,ja sen huomaa kyllä. Sanoo merkistä jotain poikkeavaa niin alkaa se kateus-katkeruus-köyhyys-tojotero levy pyörimään bemaristella samantien,mikä taitaa vaan ruokkia provoja entisestään, samalla aiheuttaen lähinnä myötähäpeän tunteita BMW:omistajia kohtaan.

        Noloot lässyttää itse bemarista ja niiden kuskeista samaa lapsellista 10vuotiaitten homopaskajuttuja päivästä toiseen ja provosoidutte siitä heti kun teitä hiillostetaan kateus-katkeruus-köyhyysjutuilla? Tehän olette kateeeeellisia-katkeria ja köyhiä ette te muuten täällä pyörisi.


      • ite_oot_nolo
        kylläoottenoloja kirjoitti:

        Noloot lässyttää itse bemarista ja niiden kuskeista samaa lapsellista 10vuotiaitten homopaskajuttuja päivästä toiseen ja provosoidutte siitä heti kun teitä hiillostetaan kateus-katkeruus-köyhyysjutuilla? Tehän olette kateeeeellisia-katkeria ja köyhiä ette te muuten täällä pyörisi.

        Ja bemaristit aina yhtä varakkaita,oli alla oleva bemari sitten vm-92 tai -02,rahamiehiä olette,eikö niin? Ja jos joku vittuilee merkistänne jotain niin se on katkera ja kateellinen ja köyhä ja tojotero ja ja..... Noloja olette


      • kylläoottenoloja
        ite_oot_nolo kirjoitti:

        Ja bemaristit aina yhtä varakkaita,oli alla oleva bemari sitten vm-92 tai -02,rahamiehiä olette,eikö niin? Ja jos joku vittuilee merkistänne jotain niin se on katkera ja kateellinen ja köyhä ja tojotero ja ja..... Noloja olette

        Kuka niin on aina väittäny? Rölli tietysti on aina se "rahamies" varaa urputtaa muilla palstoilla. Miksi pitää tulla vittuilemaan merkistä mikä sen teettää? Mistä se sitten johtuu mikä on se hyvä syy? Rölli vs. jonkun merkin omistaja niin rölli voittaa aina se on röllille niin helppoa toisinsanoen se on helpompaa mennä trollaamaan kuin se että puolustaa jotain merkkiä johan se on huomattu.


      • ite_oot_nolo
        kylläoottenoloja kirjoitti:

        Kuka niin on aina väittäny? Rölli tietysti on aina se "rahamies" varaa urputtaa muilla palstoilla. Miksi pitää tulla vittuilemaan merkistä mikä sen teettää? Mistä se sitten johtuu mikä on se hyvä syy? Rölli vs. jonkun merkin omistaja niin rölli voittaa aina se on röllille niin helppoa toisinsanoen se on helpompaa mennä trollaamaan kuin se että puolustaa jotain merkkiä johan se on huomattu.

        Katsoisitte itseänne peilistä ja miettisitte myös omaa käytöstä liikenteessä. Etenkin ne joille ohittelut ja "kyykytykset" ovat kaikki kaikessa kun alla on BMW. Iltapäivälehdille ovat ainakin taanneet sen ettei heiltä ole aiheet loppuneet. On ihan selvää että kyllä lehtijutut vaikuttaa myös merkin imagoon,vaikka ei kaikki varmasti kaahailekkaan.


      • sesiitäkusipäisyydestä
        ite_oot_nolo kirjoitti:

        Katsoisitte itseänne peilistä ja miettisitte myös omaa käytöstä liikenteessä. Etenkin ne joille ohittelut ja "kyykytykset" ovat kaikki kaikessa kun alla on BMW. Iltapäivälehdille ovat ainakin taanneet sen ettei heiltä ole aiheet loppuneet. On ihan selvää että kyllä lehtijutut vaikuttaa myös merkin imagoon,vaikka ei kaikki varmasti kaahailekkaan.

        Sanoo itse isomulkku jota vituttaa bemari joka ohittaa "kaahaamalla" aina. Teitä mulkkuja on niin paljon liikentees jotka on sillä asenteella että vain bmwkuskit on törttöilijöitä ja sokeasti kiinnitätte huomiota vain bmw merkkisiin autoihin liikenteessä unohtamalla muut kiitos median. Myös jos itse törttöilette te ette sitä edes huomaa mutta jos bmwkuski törttöilee samalla tavalla alkaa taas se sama: "jaahas perus bmwkuski" ja jo syytellään ja keskarit vilkkuu. Katsokaa itse sinne peiliin vaan kyllä nimittäin ihmetyttää kun silloin kun mulla ei vielä bmw:tä ollut vaan peugeot niin ihmiset ajo tosi rauhassa mutta nyt kun on bmw niin johan ihmiset provosoituu jo pelkästään autoni nähdessään. Jos moottoritiellä ajan bmw:llä tasan rajoitusten on jonkun vokkeloidiootin pakko ajaa ohi ainakin se 140km/h koska pitää vähän egoilla bmw:lle. Onhan se toki helppo syytellä sellaista merkkiä joka on aina median silmätikkuna mikä tahansa muukin merkki voisi aivan hyvin olla ja sitä pidettäisiin silloin kusipäiden merkkinä mutta ei mediaa kiinnosta halppis merkit. Piditte kusipäänä tai ette niin ajan bmw:llä.


      • ite_oot_nolo
        sesiitäkusipäisyydestä kirjoitti:

        Sanoo itse isomulkku jota vituttaa bemari joka ohittaa "kaahaamalla" aina. Teitä mulkkuja on niin paljon liikentees jotka on sillä asenteella että vain bmwkuskit on törttöilijöitä ja sokeasti kiinnitätte huomiota vain bmw merkkisiin autoihin liikenteessä unohtamalla muut kiitos median. Myös jos itse törttöilette te ette sitä edes huomaa mutta jos bmwkuski törttöilee samalla tavalla alkaa taas se sama: "jaahas perus bmwkuski" ja jo syytellään ja keskarit vilkkuu. Katsokaa itse sinne peiliin vaan kyllä nimittäin ihmetyttää kun silloin kun mulla ei vielä bmw:tä ollut vaan peugeot niin ihmiset ajo tosi rauhassa mutta nyt kun on bmw niin johan ihmiset provosoituu jo pelkästään autoni nähdessään. Jos moottoritiellä ajan bmw:llä tasan rajoitusten on jonkun vokkeloidiootin pakko ajaa ohi ainakin se 140km/h koska pitää vähän egoilla bmw:lle. Onhan se toki helppo syytellä sellaista merkkiä joka on aina median silmätikkuna mikä tahansa muukin merkki voisi aivan hyvin olla ja sitä pidettäisiin silloin kusipäiden merkkinä mutta ei mediaa kiinnosta halppis merkit. Piditte kusipäänä tai ette niin ajan bmw:llä.

        Vedä henkeä välillä. Taidat olla itse se isomulkku jota vituttaa vaan kun bemarisi ohitettiin motarilla jollain toisella merkillä,ei bemarilla. Väittäkää mitä lystäätte,itse olette te bemaristit hankkineet kyseenalaisen maineenne aikojen saatossa,etenkin juuri ajokortin saaneella nuorisolla on tässä ollut merkittävä rooli.


      • sesiitäkusipäisyydestä
        ite_oot_nolo kirjoitti:

        Vedä henkeä välillä. Taidat olla itse se isomulkku jota vituttaa vaan kun bemarisi ohitettiin motarilla jollain toisella merkillä,ei bemarilla. Väittäkää mitä lystäätte,itse olette te bemaristit hankkineet kyseenalaisen maineenne aikojen saatossa,etenkin juuri ajokortin saaneella nuorisolla on tässä ollut merkittävä rooli.

        Aina tuo sama virsi bemaristeista. Ei sitten mene järkipuhe tuollaaselle itse isomulkulle jakeluun vaan huomiota sä täältä haet. Sanoin vaan niinkuin asiat on ennen peugeotilla ajaneena ei sunkaltaiset pellet liikenteessä kiinnittäneet mitään huomiota nyt kun auto on vaihtunut bmw merkkiseen sunlaiset pellet liikenteessä provosoituu heti vaikka ei mitään olisi tehnytkään ja ajotavat ei ole muuttunut. Äläkä sä siinä lässytä että "vedä henkeä välillä" kun itse pyörit vieraan merkin palstalla. Teillä on kumma tapa kääntää asiat aina jonkun automerkin omistajan viaksi joka ikisestä jutusta niinkuin sanottu se on helpompaa olla trolli sinä jatkat ja mä vastaan.


    • KeksikääParempiSelitys
      • hoh_

        Ompas kadehdittavia "premiumeja" myynnissä... :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1535
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1354
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe