17-vuotias neitsyt?

kohtatäysikänen

Eli olen kohta 17-vuotta. En ole koskaan suudellut ketään, seurustellut tai harrastanut seksiä. Tiedän, että jokainen tekee ne asiat ajallaan, mutta siskoni ja serkkuni olivat jo seurustelleet kun he täyttivät 17. Olenko vain ainoa ja onko se ihan OK? (Teitty seksin harrastaminen ei haittaa minua, mutta seurustelu ja ensimmäinen suudelma ovat ne asiat jotka mietityttävät minua).

13

104

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aseksuaalityttö16v

      Olen 16v aseksuaali tyttö. Olen neitsyt sillä pelkkä ajatus seksistä saa minut voimaan pahoin. Seksi on minulle kuin kirosana, sillä seksi on oksettavin asia maailmassa. Tämä on vain minun mielipiteeni ja siitä ei pidä loukkaantua. Eli et ole ainoa, joka on neitsyt.

    • Velhomies30v

      Velhoksi tullaan vasta neitsyenä 30 vuotiaana.

    • Ei tuossa sinun tilanteessa ole mitään epänormaalia, mutta jos se haittaa sinua niin mikset ole yrittänyt kyhätä vähän sutinaa? Ja ehkä oletkin, mutta onko joku mennyt vikaa tai tiedätkö itse miksi olet jäänyt kaikista mainitsemistasi kivoista jutuista pois? Jos tunnet itsesi viehättäväksi ja mukavaksi heppuliksi niin sitten vaan rohkeasti nais/miesmarkkinoille. :)

    • Wertuers

      Aivan normaalia. Monet ihmiset vielä 20-vuotiaana ovat vielä neitsyitä. Seksiin ei ole mitään kiirettä. Elä vain elämääsi kunnes tunnet että olet kypsä sellaiseen.

    • isäkintapettunyyh
    • fsdfdfsdf

      Ei tuossa ole mitään epänormaalia, miksi se ei olisi ok? Tuon ikäisiä kokemattomia on vaikka ja kuinka paljon, varsinkin miespuolisia. Ihan normaalia olisi sekin, että olisit parikymppisenäkin kokematon. Sukupuoltasi et kertonut, mutta varsinkin jos olet naispuolinen, niin ei mitään hätää.

    • 43563

      Täällä 23v neitsyt (mies). Ja olen jo ihan sataprosenttisen varma, että tällaisena pysynkin. Toisaalta asia ei minua haittaa koska elämässä on muutakin hauskaa ja taskubiljardia voi aina halutessaan pelata. Olen myös kuullut sen olevan toisinaan paljon parempaa kuin seksin...

    • ehtiikin

      ei ainakaan ulkoisten paineiden takia kannata harmistua toisilla vietti ottaa aikaa itsekin vasta 23v eka kerran kun osa poika kaveri piiristä harrasteli jo peruskoulussa.

    • 15eineitsyt

      Se on ihan normaalia älä huoli

    • Mistähäntässäolikysymys

      Veikkaan että 17 on aika normaali ikä ekaan kertaan.
      Siis puolet porukasta, ne jotka ei asiasta mainitse, ovat neitsyitä 17-vuotiaana.
      Itsellä ei tuossa iässä tullut vielä mieleenkään, no tuli useinkin mieleen mutta ihan vaan fantasian tasolla, harrastaa seksiä tai yrittää iskeä ketään.

      Kehitymme eri tahtia.

      Jostain syystä neitsyyttä pidetään jonain ominaisuutena. Minä en ole koskaan käynyt Lontoossa, eli jos joku haluaa mennä kanssani Lontooseen, hänen täytyy varautua siihen, että en ole kummoinen opas. Asia ei kuitenkaan hirveästi vaikuta hänen mielikuvaansa siitä, millainen minä olen. Miksi neitsyyden pitäisi vaikuttaa.
      Seksin harrastaminen kerran on sama kuin kävisit kerran Lontoossa. Jos teet siitä kivan harrastuksen, voit ehkä olla matkailija tai rakastaja.

      Areenassa näyttää yhä olevan dokumentti Irti neitsyydestä. http://areena.yle.fi/1-2204582 (Kaiva Areenasta jos et halua availla linkkejä.) Siinä on mm. toteamus, että high schoolissa oli outoa jos joku sekstasi, callagessa "kaikki" ykskaks olivatkin tehneet sitä. Oletus normaalista muuttui yhdessä kesässä. Yllättävän totta ainakin meikälaisen kohdalla.

      Pointtina: Neitsyys ei ole kummoinen juttu. Harrasta seksiä kun haluat sitä äläkä mieti oletko ennen harrastanut.

    • hklhf

      Onko neitsyys jotain mitä menetetään.

    • Yesmtha

      Olisipa niinkuin ennen, että mihet olisivat vallassa ja panisivat ihan ketä tahtovat. Se olisi oikein koska nykyään tuollaiset nyhverömuijat pihtaavat sitä pesäänsä miehet ovat puutteessa.

      • uhjkhkjh

        Jos ei saa, niin todennäköisesti vika on siinä puutteessa olevassa kun naisissa. Mutta onhan tälläkin pallolla vielä noita maita, missä voi raiskata muijan silläkin verukkeella, että tuulee pohjoisesta eikä etelästä. Sinne vaan, niin ei tarvi puutteessa elää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4269
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      236
      2100
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1550
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1367
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      66
      1039
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1025
    7. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      242
      1023
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      135
      1021
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      898
    Aihe