onpas tämä logiikkakin kuollut

siihen-nähden-mitä-oli

takavuosina vilkasta keskustelua paljon osallistujia.
ootteko riidelleet ja vittuilleet toinen toisenne pihalle, pois pois kokonaan?
enpä kyl ollut vakio silloinkaan, joskus kävin.
nyt en ollut käynyt 2,5 - 3 vuoteen.
nääs silloin joskus YHDEN päivän avaukset ei mahtuneet etes kahdelle sivulle.
nyt kahden viikon avaukset mahtuu (melkein) yhdelle sivulle.
eipä silti, tätä samaa on lukemattoman monilla palstoilla, melkein kuollutta.

54

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vienti ei vedä täälläkään! Toista se oli silloin kun vienti veti ja Aho puhui paskaa minkä lounailtaan ehti.... 1000-600 viestiä päivässä oli taattu täällä ennen kuin joku suljettu osasto oikeesti suljettiin ja potilaat kotiutettiin.

    • näin.kävi

      palstan phaedophiilit ovat tuhonneet tämän palstan, modelli vaari, har-perse ja runkuttaja

    • patkapaltta

      Ei täällä ole enää kun se pölho kukkomies uusilla nikeillään. Ei semmosta jaksa erkkikään lukea, samaa kitinää, ei ole päässy näköjään yhtään eteenpäin elämässään-

    • Tänne kirjoittelu ei oikein innosta kun yksi henkilö pitkävihainen ja vääristelee tarkoituksella sanomisiani ja uskon liisäävän tätä feikkiä oloa katkerana.

      Ja buddy suree ja tuntuu etten pysty tukemaan se on tunne kuin väännän väkisin juttua eikä luista.
      Se mitä luen viesteistään epäsuoralla kädellä kaikki kirjalliset virheet on anteeksi antamattomia ja väännän vain harmillisesti huonoa kirjakieltä ja mitä se antaa kuvaa minusta. Ei minusta mukavaa.

      Ihmiset on kadonnut facebookkiin ja sieltä löytynyt myös vanhempiakin kavereita. Itse en sellaista harrasta joten jään tänne feikkien seuraan jaa muutaman kaltaiseni erillaisen kanssa.


      Olen kuitenkin nainen ja käyn täällä lukemassa. Tarviin seuraa mutta sellainen on niin harvinaista koska en halua keneltäkään mitään läheisempää vaan ystävää kaltaistani.

      • että.et.edes.tajua

        buddy ei jaksa sua ja jos murri susta jotain sanoo, niin aiheesta, se ei ole feikki.


      • että.et.edes.tajua kirjoitti:

        buddy ei jaksa sua ja jos murri susta jotain sanoo, niin aiheesta, se ei ole feikki.

        Höpöhöpö taas puskasta syljet ja vääristelet


      • olet.sairas
        moraalinvartija kirjoitti:

        Höpöhöpö taas puskasta syljet ja vääristelet

        Niin sanon, mutta buddy tai murri eivät ole puskia, ja minä kerron vain mitä näen, joten eiköhän sinun kannattaisi pysyä palstoilta pois, vajakki.


      • olet.sairas kirjoitti:

        Niin sanon, mutta buddy tai murri eivät ole puskia, ja minä kerron vain mitä näen, joten eiköhän sinun kannattaisi pysyä palstoilta pois, vajakki.

        Paljastus:
        Kaverini on yrittänyt soitella minulle jo parikymmentä kertaa, mutten ole vastannut. Tekstiviestiinsä vastasin parilla sanalla.

        (ja turhaan sinä yrität Rosea kiusata.... ei se toimi ja varsinkaan siksi ei, että tilanteeni on tiedossa)


      • olet.sairas kirjoitti:

        Niin sanon, mutta buddy tai murri eivät ole puskia, ja minä kerron vain mitä näen, joten eiköhän sinun kannattaisi pysyä palstoilta pois, vajakki.

        Lisään tähän älyykkyyttä, en voi opettaa, se on itse älyttävä. Kuintekaan et ole lapseni joten huoleni sellaisista ihmisistä jotka satuttaa vaan sen vuoksi heitä sattuu henkisesti jota on loukattu sanallisesti kerran, Joku ymmärtää päästää toisesta korvasta ulos.
        joskus on ymmärtävä ainut lohtu on jättää taakseen ja keskittymään maailman parantamiseen, ei kostamiseen.

        Kostaminen ei lohduta ainut asia on että satutat vain itseään enemmän. Tyhmyyttä on ja joskus on tajuttava ettei siihen tarvi kuin sen verran älytä lopettaa tyhmyyden kierto eli lopettaa kostaminen joka vaan itseäsi satuttaa enemmän ei minua.

        Tiedän miten elämäni on mennyt siihen ei tarvi minun todistella. Se että jos haluan lisää lapsia otan aina riskin ja vasta nyt tiedän sen riskin. Riskin otan koska geneettisesti virheelllisyys on joskus tieteellisesti korvattavissa. Kuiten elämäni ja lapsien elämä on kirurgisesti korvattavissa.

        Kuka on päättämään onko elämäni kuin lapsieni elämä oikeutettua. Minusta on. Koska virheellisyytemme on suomenkansan tautina piilevänä geeneissä mutta nyt löydettävissä ja siitä saatte kiittää että olen suonut kauniita ja virheellisiä lapsia. Meidän vanhempien päätettävissä tutkitaako geeni virheytemme.
        En syytä vanhempiani enkä syytä itseäni.


        Joskus on otettava askel suurempaa.

        Kumminkaa geenivirheytemme ei ole niin suurta ja ehkä tulevaisuudessa vanhempien lapsien kasvu kontrolli siirtyy vielä myöhemmäksi ennalta ehkäisemää raskauden aikana. Lapsikuoleisuuden kuoleman riskiä.


      • ai.sii.ded.piipol
        buddy-love kirjoitti:

        Paljastus:
        Kaverini on yrittänyt soitella minulle jo parikymmentä kertaa, mutten ole vastannut. Tekstiviestiinsä vastasin parilla sanalla.

        (ja turhaan sinä yrität Rosea kiusata.... ei se toimi ja varsinkaan siksi ei, että tilanteeni on tiedossa)

        .

        tilanteesi tiedossa???

        kui se (lisko) ny sillai kuali?????

        har1!!


      • olet.sairas kirjoitti:

        Niin sanon, mutta buddy tai murri eivät ole puskia, ja minä kerron vain mitä näen, joten eiköhän sinun kannattaisi pysyä palstoilta pois, vajakki.

        Sinulla ei ole näkökyky riitä. Minä näen paremmin turhat manipulointi tarinasi. Harmi kun vääristelet jatkuvasti ja kuuntelet väärin ihmisiä.


      • ai.sii.ded.piipol kirjoitti:

        .

        tilanteesi tiedossa???

        kui se (lisko) ny sillai kuali?????

        har1!!

        Eikö sinulla on ihmisyyttä jäljellä vai pahuksen katkeruutta kun joku tuntee minut paremmin.

        Nyt heräät siitä pahuuden kehdosta. Ei se risaseksi elämän laittaminen kuin satuta vaan sinua. Nyt muutat itsesi. et ole menettänyt kasvojasi ja älä menetä niitä.


      • nimimerkitönj
        moraalinvartija kirjoitti:

        Eikö sinulla on ihmisyyttä jäljellä vai pahuksen katkeruutta kun joku tuntee minut paremmin.

        Nyt heräät siitä pahuuden kehdosta. Ei se risaseksi elämän laittaminen kuin satuta vaan sinua. Nyt muutat itsesi. et ole menettänyt kasvojasi ja älä menetä niitä.

        Olet huono äiti. Sinun ei pitäisi olla äiti ollenkaan.


      • taastätäpaskaa
        nimimerkitönj kirjoitti:

        Olet huono äiti. Sinun ei pitäisi olla äiti ollenkaan.

        Älä Genio perseile täällä.


      • nimimerkitönj kirjoitti:

        Olet huono äiti. Sinun ei pitäisi olla äiti ollenkaan.

        Nimimerkitönj ei harrasta tämmöistä saat unohtaa tähteyden koska et opi vaan toistat itseäsi turhilla feikkinä ololla alusta asti. Pettymykseni on suoraan sanottuna sinuun suuri sinuun. Et pysty tähdeksi muuttuu muita himmentämällä kun kaikki näkee kaapusi läpi se on näkymätön ja alta paljastuu tyhjyyden täyttö" et ilkeilyllä apua saa".. Sinun pitää ymmärtää piirtää elämäsi paperille. Tiedän olevani hyvä äiti ja kehuttuna vielä parempi ja paras lapsien mielestä.
        Sinun komettisi on vain pikuruinen tahra lattialla muiden kehujen joukossa.joten ei tehoa minuun. Pikkuinen.


      • nimimerkitönj kirjoitti:

        Olet huono äiti. Sinun ei pitäisi olla äiti ollenkaan.

        Huvittavan surkea esitys.
        Äitiyden arvostelu on niin klassinen juttu, ettei siitä saa kuin miinuspinnoja.


      • buddy-love kirjoitti:

        Huvittavan surkea esitys.
        Äitiyden arvostelu on niin klassinen juttu, ettei siitä saa kuin miinuspinnoja.

        Kyllä minä pärjään.
        Ei se minua satuta koska en ole tehnyt mitään väärää.


      • taastätäpaskaa kirjoitti:

        Älä Genio perseile täällä.

        Ei genio tähän kannata sekottaa.


    • babyrunoilija
    • paskan.vartija

      palsta kuoli trolleihin ja erään moraalinvartijan vittumaiseen nikkiin, helvetin tekopyhä

      • maniamaria

        Kaunista ja totuudenmukaista tekstiä. Morkkis syyttää pahiksiksi kaikkia jotka sitä arvostelee. Tekopyhä. Buddy taas vanhana pedona kerää vieläkin säälipisteitä lisko-huijauksella.


      • Noh noh tekopyhä en ole koskaan ollutkaa. Pitäisi varmaan ottaa tuo sitten hyvänä asiana.
        Kyllä tiedän ihmisten oikeuden puolustaa itseään eikö ole. Mutta en sitten tiedä miksi pitäisi joku kivittää. Feikille en anna iloa enkä usko sen laarituksia

        Ei tää muhun vieläkään kaatunut


    • seolisitäaikaa

      Täällä on modellin, elisaketun, ratikkakuskin ja tosi..typyn tyyppisiä nikkejä, jotka ovat jotain mielikuvitushahmoja, eivätkä kerro todellisesta elämästään yhtään mitään. Heistä ei ole koskaan ollut kuvaa profiilissa tai muuallakaan, joten he eivät vaikuta tosilta. Kuka jaksaa keskustella ihmisten kanssa, joista yksi esittää kettua, toinen hamsteria, joku kolmas jotain galaktista sankaria, jonka tyttöystävä on kuollut lisko. Tämä oli silloin elävä, kun 70% kirjoittajista paljasti kasvonsa profiilissa ja kertoi jotain todellista omasta elämästään.

      • YepYepYepYep----

        .

        "Live Coke-peppu oli kyl hienoa"

        har!11

        .


      • En tunnista sinuakaan kuvastasi tai kirjoituksestasi, mutta olet ilmeisesti seurannut palstaa jonkun aikaa, koska voit tiivistää näkemyksesi todellisesta elämästä. Miten esim. minä poikkeaisin haluamastasi tavasta esiintyä palstalla, jos pistäisin jonkun ihmisen kuvan ja esiintyisin jonain Knikke Knakertoninna. Se aika on ohi, milloin täällä oltiin omalla nimellä ja kuvalla. Tuli vaan aika milloin vatipäät oppivat käyttämään nettiä ja sössivät koko jutun.


      • Sen jälkeen kun täältä hävisi mahdollisuus käyttä privaa rinnalla, niin hävisi myös kaikki oikeat ihmiset....joiden kanssa oli joskus nastaa bailata myös livenä.


      • paskaapuhut
        modelli kirjoitti:

        Sen jälkeen kun täältä hävisi mahdollisuus käyttä privaa rinnalla, niin hävisi myös kaikki oikeat ihmiset....joiden kanssa oli joskus nastaa bailata myös livenä.

        Väitätkö, että olet modellina tavannut jonkun palstan kirjoittajan? Eli jonkun, joka tietää, että olet modelli?


      • seolisitäaikaa
        modelli kirjoitti:

        En tunnista sinuakaan kuvastasi tai kirjoituksestasi, mutta olet ilmeisesti seurannut palstaa jonkun aikaa, koska voit tiivistää näkemyksesi todellisesta elämästä. Miten esim. minä poikkeaisin haluamastasi tavasta esiintyä palstalla, jos pistäisin jonkun ihmisen kuvan ja esiintyisin jonain Knikke Knakertoninna. Se aika on ohi, milloin täällä oltiin omalla nimellä ja kuvalla. Tuli vaan aika milloin vatipäät oppivat käyttämään nettiä ja sössivät koko jutun.

        Sinä kirjoitat täysin fiktiivisiä juttuja naapurin tyttäristä ja äideistä, taksilla kulkemisista ja panemisistasi mitä ihmeellisissä paikoissa ja ilmeisesti dokailustasikin. Yhtä hyvin tämä voisi olla joku luovan kirjoittamisen kerho. Toki tätä teki myös lisko-vainaakin, mutta helvetin tylsää on lukea täysin fiktiivisestä elämästä ja fiktiivisistä ongelmista. Mitään kirjoittamaasi ei voi uskoa, joten yhtä hyvin sen voi skipata lukematta, mitä usein teenkin.


      • Ei minun mitään tarvitse todistella tai väittää ja onneksi täällä hilluminen on ainakin vielä ollut vapaaehtoista.


      • seolisitäaikaa
        modelli kirjoitti:

        Ei minun mitään tarvitse todistella tai väittää ja onneksi täällä hilluminen on ainakin vielä ollut vapaaehtoista.

        Vastauksesi oli arvattava. Mutta ymmärrät ehkä nyt vähän paremmin oman osuutesi palstan kuihtumiseen.


      • Jos vastaukseni oli arvattavissasi, niin miksi käyt nyt tätä keskustelua. Veikkaan että epävarmuutesi häiritsee elämääsi ja kaipaa kontaktia itsevarmaan ihmiseen.


      • seolisitäaikaa
        modelli kirjoitti:

        Jos vastaukseni oli arvattavissasi, niin miksi käyt nyt tätä keskustelua. Veikkaan että epävarmuutesi häiritsee elämääsi ja kaipaa kontaktia itsevarmaan ihmiseen.

        Sain kerrottua sen, mitä halusin sinulle kertoa osuudestasi palstan kuolemaan. Minä voin olla epävarma monista asioista, mutta tästä asiasta olen varma ja myös siitä, että ymmärsit, mitä tarkoitin.


      • Kiitos kunniasta! Seuraavaksi kaadan hallituksen ja sen kunniaksi kaadan parasta shampanjaa kurkusta alas taksin takapenkillä, niin kuin tähänkin asti....voi taivas! No kuka vaan saa ajatella mitä vaan, mutta ei pidä sitten ihmetellä eikä syyttää muita, jos jää yksin omien ajatustensa kanssa.


      • seolisitäaikaa
        modelli kirjoitti:

        Kiitos kunniasta! Seuraavaksi kaadan hallituksen ja sen kunniaksi kaadan parasta shampanjaa kurkusta alas taksin takapenkillä, niin kuin tähänkin asti....voi taivas! No kuka vaan saa ajatella mitä vaan, mutta ei pidä sitten ihmetellä eikä syyttää muita, jos jää yksin omien ajatustensa kanssa.

        Ei tässä mitään ihmetellä. Fiktiiviset hahmot, jotka eivät anna mitään itsestään ja oikeasta elämästään eivät kuitenkaan tätä palstaa hengissä pidä. Kerroin sen, koska mm. sinä asiaa päivittelit heti aloittajan jälkeen (ehkä olit myös aloittaja?). Oma osuus asioihin on hyvä nähdä, että ymmärtää kokonaisuuden. Minä tiedän oman osuuteni.


      • LÄPÄLÄPÄ


      • seolisitäaikaa
        modelli kirjoitti:

        Kiitos kunniasta! Seuraavaksi kaadan hallituksen ja sen kunniaksi kaadan parasta shampanjaa kurkusta alas taksin takapenkillä, niin kuin tähänkin asti....voi taivas! No kuka vaan saa ajatella mitä vaan, mutta ei pidä sitten ihmetellä eikä syyttää muita, jos jää yksin omien ajatustensa kanssa.

        Vielä tämä: oletetaan, että tuntisin sinusta, olisit esim. ystäväni. En silti jaksaisi kirjoitella täällä palstalla kommentteja sinulle kovin usein, koska kaikki palstajuttusi olisivat fiktiota ja satua. Hetken se menisi hyvänä vitsinä, mutta aika nopeasti vitsi kuluisi loppuun.
        Se siitä, nyt olen sanonut sanottavani.


      • satuolentovainolen
        seolisitäaikaa kirjoitti:

        Vielä tämä: oletetaan, että tuntisin sinusta, olisit esim. ystäväni. En silti jaksaisi kirjoitella täällä palstalla kommentteja sinulle kovin usein, koska kaikki palstajuttusi olisivat fiktiota ja satua. Hetken se menisi hyvänä vitsinä, mutta aika nopeasti vitsi kuluisi loppuun.
        Se siitä, nyt olen sanonut sanottavani.

        Miten vatipää olet? Pitäisikö täällä "vanhaan tapaan" paljastaa sisin ja henkilötietonsa ja antaa ne trollien riepoteltaviksi?? Jatkuvalla syötöllä apinan raivolla? Kun kirjoitat kipeimmistäsi tai tärkeimmistä ja kommentteja tulee, niin seuraavalla kerralla aloitus on poistettu?? Ja entäpä nimikaruselli väännetyillä ja varastetuilla riepotuksineen.

        Miten ikäpäivänä kehtaa purkaa pettymystä modelliin, jos olet nähnyt tämän kaiken?!???????????????
        Sinun ajatusmaailmasi on täysin käsittämätön. On todennäköistä, että olet siihen suuressa määrin syyllinen itse, muttet persoonallisuushäiriöltäsi edes sitä ymmärrä. Käsittämätöntä...


      • seolisitäaikaa
        satuolentovainolen kirjoitti:

        Miten vatipää olet? Pitäisikö täällä "vanhaan tapaan" paljastaa sisin ja henkilötietonsa ja antaa ne trollien riepoteltaviksi?? Jatkuvalla syötöllä apinan raivolla? Kun kirjoitat kipeimmistäsi tai tärkeimmistä ja kommentteja tulee, niin seuraavalla kerralla aloitus on poistettu?? Ja entäpä nimikaruselli väännetyillä ja varastetuilla riepotuksineen.

        Miten ikäpäivänä kehtaa purkaa pettymystä modelliin, jos olet nähnyt tämän kaiken?!???????????????
        Sinun ajatusmaailmasi on täysin käsittämätön. On todennäköistä, että olet siihen suuressa määrin syyllinen itse, muttet persoonallisuushäiriöltäsi edes sitä ymmärrä. Käsittämätöntä...

        Erikoinen purkaus.
        "Miten ikäpäivänä kehtaa purkaa pettymystä modelliin, jos olet nähnyt tämän kaiken?!???????????????" Mitäköhän tämä huuto tarkoitti, minua vai?

        En ole erityisen pettynyt modelliin sen enempää kuin muihinkaan, mutta hän sattui ketjuun keskustelemaan ja oli yksi mainitsemistani satuhahmoista ja ajattelin, että vaati perusteluja.

        "Sinun ajatusmaailmasi on täysin käsittämätön. On todennäköistä, että olet siihen suuressa määrin syyllinen itse, muttet persoonallisuushäiriöltäsi edes sitä ymmärrä. Käsittämätöntä..."

        Ihmiset totta tosiaan ovat syyllisiä yleensä itse omaan ajatusmaailmaansa, totta. Persoonallisuushäiriökin vielä, selvä homma.

        Kadonneista ketjuista en muista mitään, mutta ikävää jos näin on käynyt. Sekin tietysti minun syy.


      • seolisitäaikaa
        satuolentovainolen kirjoitti:

        Miten vatipää olet? Pitäisikö täällä "vanhaan tapaan" paljastaa sisin ja henkilötietonsa ja antaa ne trollien riepoteltaviksi?? Jatkuvalla syötöllä apinan raivolla? Kun kirjoitat kipeimmistäsi tai tärkeimmistä ja kommentteja tulee, niin seuraavalla kerralla aloitus on poistettu?? Ja entäpä nimikaruselli väännetyillä ja varastetuilla riepotuksineen.

        Miten ikäpäivänä kehtaa purkaa pettymystä modelliin, jos olet nähnyt tämän kaiken?!???????????????
        Sinun ajatusmaailmasi on täysin käsittämätön. On todennäköistä, että olet siihen suuressa määrin syyllinen itse, muttet persoonallisuushäiriöltäsi edes sitä ymmärrä. Käsittämätöntä...

        Ja ymmärrän, että nimi ja tunnistettava kuva on liikaa pyydetty näinä aikoina, mutta jokin todellisuuspohja kirjoituksissa olisi hyvä olla, että ne jaksaisivat ihmisiä kiinnostaa entiseen tapaan.


      • Elisakettu ei ole mikään satuhahmo, hänen kirjoituksissaan on ns. vinha perä :) Modellista en osaa sanoa, koska häntä en irl tunne. Mutta täällä on oltava mahdollisuus kirjoittaa halutessaan myös fiktiivisesti, palstaa voi käyttää moneen tarkoitukseen, myös itsensä viihdyttämiseen, jos ei muuhun. Fiktiivisessä hahmossa on se "riski", että se otetaan täysin tosissaan, mutta se tuskin haittaa sen linjan ottanutta kirjoittajaa. Itse ainakin uskon 100 % palstahahmoon, ihan periaatteesta, niin kauan kuin ei ole muuta tietoa kirjoittajasta. Harvoin on, kun ei ole tapana kysellä faktojen perään.

        Syy miksi itse en ole mennyt fiktiiviseen kirjoitteluun, on lähinnä laiskuus. Saan toteuttaa fiktiivistä puolta muualla ja täällä se tuntuis työltä enemmän kuin hauskalta. Palstailun alussa tosin yritin noin vuoden jonkinlaista fiktiivistä hahmoa, kunnes tajusin, että ei se suuri vahinko olisi, vaikka joku minut tunnistaisikin tai arvaisi, kuka olen. En tänne kovin intiimejä kirjoittele, pikemminkin tapan varmaan tylsyyteen :D Joku itsesensuuri, ehkä turhankin vahva, kuitenkin toimii automaattisesti.


      • kutitansua
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Elisakettu ei ole mikään satuhahmo, hänen kirjoituksissaan on ns. vinha perä :) Modellista en osaa sanoa, koska häntä en irl tunne. Mutta täällä on oltava mahdollisuus kirjoittaa halutessaan myös fiktiivisesti, palstaa voi käyttää moneen tarkoitukseen, myös itsensä viihdyttämiseen, jos ei muuhun. Fiktiivisessä hahmossa on se "riski", että se otetaan täysin tosissaan, mutta se tuskin haittaa sen linjan ottanutta kirjoittajaa. Itse ainakin uskon 100 % palstahahmoon, ihan periaatteesta, niin kauan kuin ei ole muuta tietoa kirjoittajasta. Harvoin on, kun ei ole tapana kysellä faktojen perään.

        Syy miksi itse en ole mennyt fiktiiviseen kirjoitteluun, on lähinnä laiskuus. Saan toteuttaa fiktiivistä puolta muualla ja täällä se tuntuis työltä enemmän kuin hauskalta. Palstailun alussa tosin yritin noin vuoden jonkinlaista fiktiivistä hahmoa, kunnes tajusin, että ei se suuri vahinko olisi, vaikka joku minut tunnistaisikin tai arvaisi, kuka olen. En tänne kovin intiimejä kirjoittele, pikemminkin tapan varmaan tylsyyteen :D Joku itsesensuuri, ehkä turhankin vahva, kuitenkin toimii automaattisesti.

        YYBEE on silti viellä täällä, aaaahhhhhhhhhhh!


      • jejejejejeeeeeeeeee
        satuolentovainolen kirjoitti:

        Miten vatipää olet? Pitäisikö täällä "vanhaan tapaan" paljastaa sisin ja henkilötietonsa ja antaa ne trollien riepoteltaviksi?? Jatkuvalla syötöllä apinan raivolla? Kun kirjoitat kipeimmistäsi tai tärkeimmistä ja kommentteja tulee, niin seuraavalla kerralla aloitus on poistettu?? Ja entäpä nimikaruselli väännetyillä ja varastetuilla riepotuksineen.

        Miten ikäpäivänä kehtaa purkaa pettymystä modelliin, jos olet nähnyt tämän kaiken?!???????????????
        Sinun ajatusmaailmasi on täysin käsittämätön. On todennäköistä, että olet siihen suuressa määrin syyllinen itse, muttet persoonallisuushäiriöltäsi edes sitä ymmärrä. Käsittämätöntä...

        Persoonallisuushäiriöltäsi? Kuka siellä ulisee? Dazu is back? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • aaarrrgh_kirottua
        jejejejejeeeeeeeeee kirjoitti:

        Persoonallisuushäiriöltäsi? Kuka siellä ulisee? Dazu is back? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        .

        "Projektiivinen identifikaatio iskee taas???????????"

        har!11

        .


      • "Täällä on modellin, elisaketun, ratikkakuskin ja tosi..typyn tyyppisiä nikkejä, jotka ovat jotain mielikuvitushahmoja, eivätkä kerro todellisesta elämästään yhtään mitään. Heistä ei ole koskaan ollut kuvaa profiilissa tai muuallakaan, joten he eivät vaikuta tosilta."
        Haluan huomauttaa, että väitteesi on virheellinen. Minun kuviani on ollut täällä joskus jossain, ei ole enää, eikä tule. En ole mielikuvitushahmo, vaan kirjoitan näitä viestejä ja ajatuksia aivan itse. Välttämättä ajatuksenvirta ei miellytä kaikkia, joskus sitä tulee jopa liikaakin, mutta se taas on aivan eri juttu.
        Vanha nyrkkisääntö on edelleen voimassa, suojaan yksityisyyttani ja pidän henk.koht. asiat omana tietonani. Niistä en palstalla huutele. Näin on ollut aina ja näin on tulee olemaan, tästä en lipsu.
        Ne muutamat palstatuttavuudet, joiden kanssa joskus läheteltiin yksityisviestejä ja keskusteltiin henkeviä pitempään, he tietävät etunimeni ja noin suunnilleen asuinpaikkani. Tuskin sillä tiedolla kukaan tekee yhtään mitään.
        Keskustelun sisältö, mielipiteet ja vastavuoroisuus on aina pääasia.
        Täällä ei tarvitse paneutua henkilöön, vaan siihen tekstiin, mitä ja miten asioista ajatellaan, sekä miten asiat ja tilanee saadaan hyvin kirjoituksessa ilmaistua. Vaikka keskusteluista puuttuvat kokonaan ilmeet, eleet ja äänenpainot, on ollut ilo lukea lennokasta ja hyvinkin asioiden ytimeen pureutuvaa tekstiä. Se oli silloin se...

        Ap. on kyllä oikeassa siinä, että nykyinen palstasekasorto on vienyt täältä kaiken hauskuuden. Viihdettähän tämä on ollut, tai ainakin pitäisi olla, mutta tuskin kukaan jaksaa herjaamista pidemmän päälle katsella.
        Kun homma hyytyy käsiin ja kaikki on lopullisesti sanottu, viimeinen sammuttaa valot.


      • kummitusrunoilija

        Sulla sit riittää tota mielikuvitusta, mielikuvitushahmoista. Rakenna uusi foliohattu


      • foliorunoilija

        Niin ja, jokaisella on oikeus kertoa ja olla kertomatta yksityisasioistaan


      • taispa.olla
        tosi..typy kirjoitti:

        "Täällä on modellin, elisaketun, ratikkakuskin ja tosi..typyn tyyppisiä nikkejä, jotka ovat jotain mielikuvitushahmoja, eivätkä kerro todellisesta elämästään yhtään mitään. Heistä ei ole koskaan ollut kuvaa profiilissa tai muuallakaan, joten he eivät vaikuta tosilta."
        Haluan huomauttaa, että väitteesi on virheellinen. Minun kuviani on ollut täällä joskus jossain, ei ole enää, eikä tule. En ole mielikuvitushahmo, vaan kirjoitan näitä viestejä ja ajatuksia aivan itse. Välttämättä ajatuksenvirta ei miellytä kaikkia, joskus sitä tulee jopa liikaakin, mutta se taas on aivan eri juttu.
        Vanha nyrkkisääntö on edelleen voimassa, suojaan yksityisyyttani ja pidän henk.koht. asiat omana tietonani. Niistä en palstalla huutele. Näin on ollut aina ja näin on tulee olemaan, tästä en lipsu.
        Ne muutamat palstatuttavuudet, joiden kanssa joskus läheteltiin yksityisviestejä ja keskusteltiin henkeviä pitempään, he tietävät etunimeni ja noin suunnilleen asuinpaikkani. Tuskin sillä tiedolla kukaan tekee yhtään mitään.
        Keskustelun sisältö, mielipiteet ja vastavuoroisuus on aina pääasia.
        Täällä ei tarvitse paneutua henkilöön, vaan siihen tekstiin, mitä ja miten asioista ajatellaan, sekä miten asiat ja tilanee saadaan hyvin kirjoituksessa ilmaistua. Vaikka keskusteluista puuttuvat kokonaan ilmeet, eleet ja äänenpainot, on ollut ilo lukea lennokasta ja hyvinkin asioiden ytimeen pureutuvaa tekstiä. Se oli silloin se...

        Ap. on kyllä oikeassa siinä, että nykyinen palstasekasorto on vienyt täältä kaiken hauskuuden. Viihdettähän tämä on ollut, tai ainakin pitäisi olla, mutta tuskin kukaan jaksaa herjaamista pidemmän päälle katsella.
        Kun homma hyytyy käsiin ja kaikki on lopullisesti sanottu, viimeinen sammuttaa valot.

        Oliko se se kuva, jossa olit kakalla?


    • naururunoilija

      Maahanmuuttajat vievät meiltä S24:n ja ministerit vain nauraa

    • nimimerkitönj

      Semmosta se on, jos olet rekattu saat jonkun jatkuvasti avautumaan sinusta. Jos taas olet nimimerkitön eli et rekattu laisinkaan, niin sitten saat avautujan joka tykkää käyttää kanssasi samaa puskanimeä ja näin koittaa sotkea mahdollisimman tehokkaasti jutuillaan originalin mahkut jutustella kenenkään kanssa "järkeviä". Aika moni tietty tajuaa, mistä on kyse ja osaa väistellä velmun metkut, mutta näköjään jokunen vielä lankeaa ansaankin ja olettaa kirjoittelevansa ihan originaalin kanssa shittiä aiheesta kun aiheesta. Oujee. Elikkäs hyvin menee, mutta sehän se on trollin tarkoituskin. Itsellä on kivaa, väliäkös sillä jos muilla ei ole.

      Omasta puolstani voin sanoa, että järin ihmeesti ei ole nykyään aikaa taikka edes inspistä kirjoitella netissä. Hapekkaassa ilmassa piisaa ohjelmaa ja lähinnä "pakenen" tänne virtuaali maailmaan kun haluan pienen breikin. Turisemaan ei oikeasti enää ennätä. Mikä on ihan hyväkin, kyllä täällä on tullut istuskeltua ja rupateltua ihan yllin kyllin aikoinaan. :D

      Ei varmaan olis enää mitään juteltavaakaan, kun kaikki on jo juteltu. Eikä kotimutsina ihan kauheesti tapahdu semmosta mistä isosti juttua saisi aikaan. Lapsista kun ei viiti vieraiden kanssa pahemmin jutella, tuskin kauheesti kiinnostaisikaan ja ne joita kiinnostaa ne sitten melkeen kyselee ja ihan irl miten menee ja niin eespäin.

      • Moi,
        olen ollut kanssasi aina samaa mieltä:D ja jälleen kerran allekirjoitan tuon saman, että kaikki hyvät avaukset palstalla on jo tehty joskus niinä "hyvinä aikoina".
        Missäs päin sitä happea ulkona on enemmän kuin tällä palstalla? ;)


      • nimimerkitönj
        modelli kirjoitti:

        Moi,
        olen ollut kanssasi aina samaa mieltä:D ja jälleen kerran allekirjoitan tuon saman, että kaikki hyvät avaukset palstalla on jo tehty joskus niinä "hyvinä aikoina".
        Missäs päin sitä happea ulkona on enemmän kuin tällä palstalla? ;)

        Meilläpäin tiettykin. :P

        Täällä on happea yllin kyllin pitkin kylää. Tulee päivittäin reippailtua ulkosalla, juostua maita ja mantuja. Siihin tulee vieläpä himo, kun huomaa että olokin kohenee kun ei vaan möllöttele paikollaan tuvassa. Nyt tarttee pakata kimpsuja ja kampsuja ja hilppasta taas liikekannalle. Heissulivei! :)


    • siihen-nähden-mitä-oli

      kiitos osallistumisesta tähän ketjuun.
      paljastui myös yksi yhteinen teemanne, sisäiset erimielisyydet elämän makuja kohtaan.
      sellaista epäilin.
      ette ole ainoita. samaa on tapahtunut muuallakin.
      palstan viieisin uudistus sekoitti pakkaa entisestään.
      syntyi lisää pastojen näivettymisiä.
      feisbuukkikin imaissut ihmisiä sisäänsä.
      minua ei kiinnostaisi levittää avoimesti, mitä aamiaismuroja syön (en syö), missä kaupassa käyn (tuntemattomissa), moneltako tulin kotiin, mitä puuhailen illalla - ja kaikki kuvien kanssa, tietty. jakaa sitä ja tätä, tykätä ja peukuttaa...
      tiedä, vaikka tapahtuisi saittien toipumustakin joskus, tämän suomi24 suhteen?

      • piristysruiskeeksi

        Mikset kertoisi, mitä nikkiä käytit, saataisiin tähänkin aloitukseen jotain mielenkiintoa.


      • hatturunoilija

        Jokaisella on oikeus omiin näkemyksiinsä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe