Poliisi etsii raiskareita tampereella..ylläri

Mamaamammamamamam

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8-6

      Ei etsi, etsiminen om mahdotonta. Kaikki Tampereella olvat pakolaiset olisi pantava riviin, mistä uhri yrittäisi tunnistaa tekijän. Se ei onnistu.

      • Suvaitsevainentäti

        Taisi olla näitä kirurgeja..eiku turvapaikanhakijoita. Osoittivat vaan kiitollisuutta turvapaikasta..meidän on suvaittava tämä raiskaaminen..


      • PeeJiiPee

        Juu, he toteuttavat omaa kulttuuriaan. Meidänhän täytyy se tietysti hyväksyä. Tämäkin on tietysti vihapuhetta.


      • killemallll

        Kaikki Tampereella ja koko maassa olevat pakolaiset olisi pantava riviin, mistä jokainen halukas saisi kokeilla tarkk`ammuntaa näihin elukoihin. Se saisi monen kiinnostuksen kasvamaan,jokaisesta ammutusta elukasta saisi ampujat otuksen vuodessa kuluihin arvioidun summan rahaa.


    • kiertopartiot

      Rättiperkeleet pitäisi kaikki ampua ja hirttää.

      • joukkorikastus

        Tällainen luo valtavasti suvaitsevaisuutta muihinkin kun roskakirjailija Jari Tervoon.


      • konarillako

        Joo konarilla, eikö. Niin mun 6-vuotias poikani lupaa tehdä kaikille pahiksille.


    • Toivoa_täys_suomi

      Poliisi kaipaa havaintoja Tampereella tapahtuneesta raiskauksen yrityksestä.

      Poliisin mukaan varhain sunnuntaiaamuna mies yritti raiskata nuoren naisena Tampereen Hervannassa. Nainen kuitenkin pääsi pakenemaan tilanteesta

      Nainen lähti Keskustorilta Hervantaan bussilla. Samassa bussissa matkasi kolme ulkomaalaistaustaista miestä, joista yksi yritti keskustella naiselle. Kaikki neljä jäivät pois samalla pysäkillä ja lähtivät kävelemään samaan suuntaan Hervannan valtaväylää takaisin kaupunkiin päin.

      Tämän jälkeen kaksi miehistä erkani toisaalle ja yksi jatkoi matkaansa samaan suuntaan kuin nainenkin.

      Poliisiin mukaan tekijällä oli yllään valkoinen huppari. Hän oli raamikas ja noin 185 senttiä pitkä. Miehellä oli lyhyt parta ja hän on arviolta 25-vuotias ja mahdollisesti kotoisin Lähi-idästä. Alkumatkasta mukana olleet kaksi miestä olivat tekijää pienempikokoisia, poliisi sanoo. Miehet ovat puhuneet matkalla mahdollisesti arabiaa.

      Poliisi pyytää havaintoja tai tietoja tekijästä sähköpostiosoitteeseen [email protected].

    • Ei_ole_vaihtoehtoja

      Väännetäänkö rautalangasta? Mamukeskusten lähialueille kauniita naisia houkutuslinnuiksi sopiviksi uhreiksi sopiviin paikkoihin ja hyvä turvatiimi lähelle. Aina kun raiskaaja tai joukko sellaisia iskee, eliminointi tehdään nopeasti ja äänettömästi. Asiaan pitää vain suhtautua kuin hullunlehmäntautia sairatavien elukoiden lopettamiseen. Ei ole muita vaihtoehtoja kitkeä vitsausta.

      • Jyrkkälinja

        Juuri näin ja paperiton muka-pakolainen abdullah -ruptullah häviää kuin somalinpieru Itäkeskukseen.


    • poliisitkaduille

      Kymmenen tuhatta nuorta miestä kassit pullollaan tulossa kulttuurista jossa nainen ei ole juuri eläintä arvokkaampi. Mitä muuta voit odottaa.

      Ihmeen hiljaa on naisasiaväki ja muut feministit, kun tekijät ovat kiusallisesti väärää sorttia.

    • ei-mulla-muuta

      Monikulttuurisuus on rikkaus.
      A. S. Tuppimulkku

      • ei-mulla-muuta

        SAK on paskakasa


    • kuvaalöytyy

      Valkoinen huppari (ja lippis) tyyppi asustelee Koukkoniemen vastaanottohotellissa.

    • Mamaamammamamamam

      eheehheeh Kivitippu Mamutettiin ja SAK VAIKENEE.

    • hilipatihilppa

      Ei ole resursseja etsiä. Mopopoika on vielä vapaana. Kaapumiehelle ei ole vielä keksitty rikosta mistä nostaa syyte. Poliisilla on tärkeämpääkin nyt.

      • kuvaalöytyy

        aivan niin, tää kantaväestön "rankaiseminen" ja mamujen suojelu on tärkeämpää kuin raiskaajan etsiminen


    • Tsekthisout

      polliisi voisi pyytää mopopojat mukaan jahtiin.

    • Kuviakiitos

      Voisiko potentiaalisen raiskarin kuvan julkaista kameroista niin oikeasti tekijä jäisi kiinni jo ennen onnistumista. Ei se niin vaikeeta ole puuttua rikosiin kun tuntorkkeinä olisi muutakin kuin mahdollinen arabian kieli. Haloo poliisit töihin siitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe