miten saitte poika/tyttöystävän?

umpi-rakastunut

Eli miten saitte poika/tyttöystävän missä minkä ikäisenä?

44

1038

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Quiiiqqa

      Empä oo saanu |:(
      Oon 16

      • umpi-rakastunu

        Hyvä etten oo ainoo pidän.
        Huoh,olisihan se ihanaa olla oman kullan kainalossa..
        toivottavasti kuitenkin löydät jonkun,itselläni on eräs poika kiikarissa.


    • Olemalla sosiaalinen ja helposti lähestyttävä. Pyrin aktiivisesti lähestymään ihastuksiani tai muita ihmisiä kehen haluaisin tutustua. Usein olen melko avoin jos pidän jostain tytöstä tai pojasta ja usein saan myös vastakaikua, joko pelkän seksin tai sitten ihan suhteen muodossa.

      Itsevarmuus on seksikästä ja se että on munaa lähestyä toista. Täällä suomi24 palstoilla on paljon ihmisiä, jotka kyselee neuvoja tällaisiin asioihin, kun vastaus on niinkin simppeli, että kokoaa itsensä ja heittäytyy toisen ihmisen näköpiiriin. Itselläni ei ainakaan ole aikaa tai halua vaan odotella, että joku huomaisi meikäläisen vaan otan itse reippaasti kontaktia jos nään jotain mieluista. Olkaa rohkeita ja itsevarmoja naiset ja herrat. :) Ja aina ei nappaa, se on realiteetti, mutta ainakin sitten tiedätte että toinen ei ole teistä kiinnostunut tai ehkä että ette itse ole niin kiinnostuneita kun luulitte. Älkääkä myöskään pelkää tortujutuksi tulemista tai ota sitä liian henkilökohtaisesti. Se on myrkkyä. Tiedätte itsekin, että aina ei vaan ole kiinnostunut toisesta vaikka toisessa ei mitään vikaa olisikaan. Ei vaan ole fiiliksiä. Mutta aina saa ja kannattaa yrittää! :)

      • lknlhj

        Toi on asiaa.


    • parisuhteidentotuus

      - Näyttämältä hyvältä (hyvä vartalo, kasvot, tms.)
      - Olemalla sosiaalisesti lähestyttävä ja itsevarma.
      - Olemalla itsevarma.
      - Olemalla rikas/omistamalla hyvä sosiaalinen status.
      - Olemalla romanttinen.
      - Tyttöjen suhteen tekemällä sille selväks että haluat just häntä ja oot ihastunut just häneen.
      - Pukeutumalla hyvin ihastuksesi kohteen seurana, POIKKEUKSETTA!!!
      - Olemalla urheilullinen ja omistamalla MEDIASEKSIKÄS urheiluharrastus.
      - Omistamalla MEDIASEKSIKÄS harrastus (Painotan sanaa mediaseksikäs koska ihmiset karttavat parinvalinnassaan ihmisiä joilla on mediaseksistisesti outo harrastus kuten tietokonenörttien suosimien pelien pelaaminen, cosplay-harrastukset tai tiettyjen TCG-korttipelien pelaaminen [kuten MTG tai Pokémon].)
      - Olemalla porukassasi se suosituin/suosittu tyyppi.
      - Omistamalla laaja kaveripiiri/muuten hyvä sosiaalinen elämä.
      - Omistamalla nuoren kannalta "mediaseksikäs" elämä (paljon sosiaalisia kokemuksia, bileitä, tms.)
      - Olemalla raitis (tätä vaativat vain jotkut, enimmäkseen he jotka ovat itse raittiita).
      - Käy salilla! Se on nykyaikana tärkeää että partneri omistaa tietynlaisen vartalon!
      - Omistamalla tietynlainen tukka/silmä-kombinaatio (Pojalla suklaanruskea tukka ja silmät, tytöllä blondi tukka ja siniset silmät).
      - Omistamalla hyvät rinnat/perseen (tytöt)
      - Omistamalla kookkaat ja hyvät muskelit (miehet)
      - Olemalla rehellinen, uskottava ja luotettava.
      - Olemalla yhden pojan tyttö/tytön poika.
      - Olemalla urheilullinen ja paljon urheilua harrastava.
      - Pojan suhteen olemalla pidempi kuin tyttö (TÄRKEÄÄ!)
      - Tytön suhteen olemalla lyhyempi kuin poika (TÄRKEÄÄ!)
      - Omistamalla vähintään tyydyttävän hygienian (suihkussakäynti joka päivä)
      - Pojalle, Olemalla komea. Esimerkki komeasta pojasta : https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/73/37/79/73377941fddc491a04c9fc5735e04044.jpg
      - Tytölle, Olemalla kaunis. Esimerkki kauniista tytöstä : http://www.onlinepickupsecrets.com/wp-content/uploads/2013/08/beautiful-woman-232942.jpg
      - Pojalle, olemalla ajattelematta pelkkää seksiä!
      - Tytölle, olemalla ajattelematta pelkästään miehen lompakon sisältöä!
      - Olemalla tästä kaikesta huolimatta vaatimaton ja nöyrä.
      - Olemalla OIKEASTI hauska!!! (ei mitään tyyliin : Pikkukalle meni vessaan...-tyylisiä vitsejä)
      - Tykkäämällä romanttisesta yhdessäolosta!
      - Omistamalla tyylikäs ja kallis vaatetyyli!
      - YOLO-asenteen omistamalla.
      - Hyväksymällä että sinut voidaan jättää aina kun et pysty olemaan se oma KOMEA itsesi.
      - Hyväksymällä että parisuhteet ja pariutuminen ovat nykyään ERITTÄIN ERITTÄIN pinnallista puuhaa!

      Muutamia esimerkkejä millaisia ominaisuuksia omistavia ihmisiä parinhaussa kartetaan lähes poikkeuksetta :

      - Yli- tai alipainoiset (Huom! Jos paria mielit niin laihduta/lihota kunnes olet normaalipainoinen, ei pahalla vaan olen itse saanut kokea tämän asian kantapään kautta)
      - Aknen omaavat
      - Mulkvistit eli kusipäät.
      - Yksinkertaisesti rumat.
      - Tytöissä epäaidot ja liiallisesti meikkaavat/pojissa mautojonnet.
      - Narsistit ja ylimieliset ihmiset.
      - Nörtit, ernut, cosplay-nörtit tai muut liian erikoiset ihmiset (Koskee enemmän poikia mutta myös tyttöjä!)
      - Pinnalliset henkilöt.
      - Liikaa vapaa-aikaa parisuhteessa vaativat henkilöt.
      - Epätoivoiset ihmiset (Varsinkin tyttöjen näkökulmasta saat ennemmin olla vaikka kaikkea muuta tältä listalta, mutta ET epätoivoinen! Melkein kaikki järjeltään terveet tytöt karttavat epätoivoisia poikia. Tyttöjen suhteen epätoivolla voi taas saada vääränlaista seuraa.)
      - Henkilöt jotka ovat tunnettu pettämistä/liiallisesta määrästä seksikokemuksia.
      - Kokemattomat henkilöt.
      - Naiselliset miehet tai miehekkäät naiset.
      - Epähygieniset ihmiset!
      - Itsekkäät ihmiset!
      - Tyylitajuttomat ihmiset!
      - Aspergerit, autistit ja kehitysvammaiset tai muita neurologisia ongelmia omaavat
      - Ujot ja hiljaiset ihmiset!
      - Liian hölösuiset ihmiset!
      - Sovinistit tai feministit!
      - Epäsuositut.
      - Tosikot.

      Tässä muutamia asioita...

      Ja ennen kuin alatte valittaa tästä, niin sanon että pariutuminen on nykyään melkoisen pinnallista puuhaa, ja olen itekin kokenut sen. Vaikka onhan sitä rakkautta aidompanakin olemassa - Disney-leffoissa tai neloselta tulevissa B-luokan romanttisissa komedioissa :D!

      • Jee_

        No siis mulla ja mun poikaystävällä on noi kaikki paitsi, että hän vuoden vanhempi mutta olen silti noin 10cm pidempi!:D


      • perus-jäbä

        aika vaativaa


      • Kiva pieni lista sinulla... :D
        Minä olen:
        -Yli- tai ALIPAINOISET
        - Narsistit ja YLIMIELISET IHMISET.
        - Nörtit, ernut, cosplay-nörtit tai MUUT LIIAN ERIKOISET IHMISET
        - Liikaa vapaa-aikaa parisuhteessa vaativat henkilöt.
        - Kokemattomat henkilöt
        - ASPERGERIT, autistit ja kehitysvammaiset tai muita neurologisia ongelmia omaavat
        - Ujot ja hiljaiset ihmiset!
        - Epäsuositut
        Tyttöystäväni on:
        - YLI- tai aliPAINOISET
        - Tyylitajuttomat ihmiset!
        - Liian hölösuiset ihmiset!
        Ja hyvin meillä menee silti. Joten älkää lannistuko! :)


      • ihanvekkulia

        Voi höh en varmaan koskaan saa poikaystävää koska omistan kyllä blondit hiukset, mutta vihertävät silmät :-//

        Mahdollisuuksia vähentää myöskin se, että vaikka omistan juuri sen ihanteellisimman vartalon hyvien geenien takia, en käy salilla tai ole kovin urheilullinen :-( jos tuolla kokemattomalla tarkoitetaan sitä, ettei ole ennen ollut parisuhteessa, en myöskään pääsisi parisuhteeseen!
        En ole rikas, ihan keskiluokkaa, vaikka pukeudunkin tyylikkäästi ja suht kalliistikin. Nyt kyllä harmittaa ja kovaa :-/ tämän luettuani en ihmettele enää yhtään miksen omista poikaystävää.


      • Wertuers

        Miksi pitäisi käydä salilla ja olla porukan suosituin? Kaikki tytöt ja pojat ovat erilaisia. Kaikki eivät halua käydä salilla koska heillä on elämässä muuta tekemistä. Kaikki ovat yksilöitä siis. Jotkut pitää läskistä ja rumasta ja jotkut laihasta ja sekaikkäästä.


      • kikkikyselijä
        ihanvekkulia kirjoitti:

        Voi höh en varmaan koskaan saa poikaystävää koska omistan kyllä blondit hiukset, mutta vihertävät silmät :-//

        Mahdollisuuksia vähentää myöskin se, että vaikka omistan juuri sen ihanteellisimman vartalon hyvien geenien takia, en käy salilla tai ole kovin urheilullinen :-( jos tuolla kokemattomalla tarkoitetaan sitä, ettei ole ennen ollut parisuhteessa, en myöskään pääsisi parisuhteeseen!
        En ole rikas, ihan keskiluokkaa, vaikka pukeudunkin tyylikkäästi ja suht kalliistikin. Nyt kyllä harmittaa ja kovaa :-/ tämän luettuani en ihmettele enää yhtään miksen omista poikaystävää.

        Onks sulla kikkiä?


      • kikkikyseliä
        kikkikyselijä kirjoitti:

        Onks sulla kikkiä?

        ja kysyin asiaa siis tolta "ihanvekkulia"-käyttäjältä.


      • F4CT
        ihanvekkulia kirjoitti:

        Voi höh en varmaan koskaan saa poikaystävää koska omistan kyllä blondit hiukset, mutta vihertävät silmät :-//

        Mahdollisuuksia vähentää myöskin se, että vaikka omistan juuri sen ihanteellisimman vartalon hyvien geenien takia, en käy salilla tai ole kovin urheilullinen :-( jos tuolla kokemattomalla tarkoitetaan sitä, ettei ole ennen ollut parisuhteessa, en myöskään pääsisi parisuhteeseen!
        En ole rikas, ihan keskiluokkaa, vaikka pukeudunkin tyylikkäästi ja suht kalliistikin. Nyt kyllä harmittaa ja kovaa :-/ tämän luettuani en ihmettele enää yhtään miksen omista poikaystävää.

        1. Ööh... Mulle ainakin aivan sama onko tyttö blondi joka omistaa vihreet silmät, sehän on vaan kaunista.

        2. Liikunnan harrastaminen on aivan sama itselleni, kunhan tyttö on hyvän näköinen ja mukava niin mikäs siinä!

        3. Jos tyttö on kaunis ja mukava niin en ainakaan itse miettisi hänen raha-asioitaan, enhän mä vittu sen rahan takia sitä halua. :D

        Ton sun tekstin perusteella sulla on ERITTÄIN hyvät saumat saada poikaystävä! :)


      • minävaineimuu

        Näille valittajille mun on sanottava että järkikin kai sanoo ettei pariituakseen kaikkien johtuen tarvitse täyttyä, että tämä on vain sellainen osviittaa ja suuntaa antava lista asioista joilla on tai voi olla vaikutusta parutumiseen. Ja poikkeuksiakin toki löytyyy. Kaiken mailman friikit, rumat luonnehäiriöiset voivat aivan hyvin löytää parin. Koska rakkaudessa ja parisuhteissa on kyse myös sattumanvaraisista asioista. Ei rakkautta/ihastumusta/jostakusta kiinnostumista voida täysin selittää millään listoilla.


      • ihanvekkulia
        kikkikyselijä kirjoitti:

        Onks sulla kikkiä?

        On mulla. Kuinka vanha oot?


      • kikkikyselijä

        oon 69v teppo perämetästä


      • oikeakikkikyselijä
        kikkikyselijä kirjoitti:

        oon 69v teppo perämetästä

        On se kiva kun ihmiset vievät toisten kikkejä, olen 16 ja tuo teppo 69v on paska trolli.


      • se_sama

        *varastavat käyttäjänimiä. Lol näitä kirjotusvirheitä :D


      • MummoMopo

        Jaa. Sitten oon tosi yksinäinen. Btw vaaleahkot hiukset on aik södet pojilla :3 Ja siniset silmät on vaan niin tavikset, nätit mutta niin tavalliset..
        Terkut liian erikoiselta ujolta, joka on älyttömän tyhmä, kokematon epäsuosittu osittainen tosikko vailla hyviä vitsejä tai rahaa.


      • Ebzuli
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Kiva pieni lista sinulla... :D
        Minä olen:
        -Yli- tai ALIPAINOISET
        - Narsistit ja YLIMIELISET IHMISET.
        - Nörtit, ernut, cosplay-nörtit tai MUUT LIIAN ERIKOISET IHMISET
        - Liikaa vapaa-aikaa parisuhteessa vaativat henkilöt.
        - Kokemattomat henkilöt
        - ASPERGERIT, autistit ja kehitysvammaiset tai muita neurologisia ongelmia omaavat
        - Ujot ja hiljaiset ihmiset!
        - Epäsuositut
        Tyttöystäväni on:
        - YLI- tai aliPAINOISET
        - Tyylitajuttomat ihmiset!
        - Liian hölösuiset ihmiset!
        Ja hyvin meillä menee silti. Joten älkää lannistuko! :)

        Mitä???? Sanoitko sinä minua tyylitajuttomaksi!?

        Sinä kuulut muuten myös:
        - Pinnalliset henkilöt
        Tosin minulle lähes koko muu maailma on...


        P.S. listaaja, olet idiootti.


      • Ebzuli kirjoitti:

        Mitä???? Sanoitko sinä minua tyylitajuttomaksi!?

        Sinä kuulut muuten myös:
        - Pinnalliset henkilöt
        Tosin minulle lähes koko muu maailma on...


        P.S. listaaja, olet idiootti.

        En ole pinnallinen millään tavalla. Katson ihmisten ulkonäköä (joitakuita vain on mukava katsella), mutta en tee siitä mitään päätelmiä, enkä valitse seuraani sen perusteella.
        Luulisi Ebzun tietävän... Oletko kenties jonkinlainen nimimerkkivaras?
        Ja listaaja on vain väärinymmärretty. Useimmiten tuo lista kyllä pätee, mutta nyt kaikki yksittäistapaukset kommentoivat samaan paikkaan, mikä vääristää kuvaa...


      • Pullonkeräys

        Karkottaa naiset pois.


      • Asia1234321
        ihanvekkulia kirjoitti:

        Voi höh en varmaan koskaan saa poikaystävää koska omistan kyllä blondit hiukset, mutta vihertävät silmät :-//

        Mahdollisuuksia vähentää myöskin se, että vaikka omistan juuri sen ihanteellisimman vartalon hyvien geenien takia, en käy salilla tai ole kovin urheilullinen :-( jos tuolla kokemattomalla tarkoitetaan sitä, ettei ole ennen ollut parisuhteessa, en myöskään pääsisi parisuhteeseen!
        En ole rikas, ihan keskiluokkaa, vaikka pukeudunkin tyylikkäästi ja suht kalliistikin. Nyt kyllä harmittaa ja kovaa :-/ tämän luettuani en ihmettele enää yhtään miksen omista poikaystävää.

        Et omista poikaystävää koska poikaystävää ei voi omistaa, vaikka olisit naimisissa sen kanssa. Se on silti erillinen ihminen ja omistaa vain itse itsensä, ei ketään toista.


      • Ebzuli
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        En ole pinnallinen millään tavalla. Katson ihmisten ulkonäköä (joitakuita vain on mukava katsella), mutta en tee siitä mitään päätelmiä, enkä valitse seuraani sen perusteella.
        Luulisi Ebzun tietävän... Oletko kenties jonkinlainen nimimerkkivaras?
        Ja listaaja on vain väärinymmärretty. Useimmiten tuo lista kyllä pätee, mutta nyt kaikki yksittäistapaukset kommentoivat samaan paikkaan, mikä vääristää kuvaa...

        Kaikki ovat pinnallisia.


      • Vääristyä

        Itse olen aiemmin käyttänyt sanaa mediaseksikäs tasan kolme kertaa, ja silloin se tarkoitti oikein. Nyt taas mediaseksikäs on väärä sanavalinta, luulit olevasi joko hauska tai vaikuttavan kypsältä, sillä määrittelysi sanalle oli väärä. Ei muuten, mutta painotat aika voimakkaasti.


    • suhteita

      yhessäkään tapauksessa en tehny ite mitään sen kummempaa, olin vaa oma itteni vaikka kuulostaaki kliseiseltä ja nää pojat tuli mulle juttelemaa ja siitä se sitte lähti

      ekan poikaystävän sain riparilta eli olin 14
      toisen sain mettästysleiriltä ja olin 15
      ja tän nykysen sain riparilta ku olin isonen ja sillo olin 17

    • Unicorni

      Tällä hetkellä en seurustele, mutta "lupaavaa" säätöä erään jätkän kanssa ja hän lähestyi minua :3 itse en koe olevani se kaunein ja suosituin enkä omista parasta persettä tai tissejä, en ole blondi tms mitä tuo yksi tuolla horisi "tärkeinä" elementteinä, ja ujokin olen :D Kuinka olen siis saanut jätkän kiinnostumaan MINUSTA? -Yksinkertaisesti vain olemalla oma itseni. Ei seurustelulle ole "kriteerejä". Kuka vain voi löytää "sen oikean"

    • jooeimitää

      En oo saanu oon lukion ekal

    • 97muija

      Sain poikaystävän lähtemällä kännissä sen kanssa saunaan. :D Neljäs vuosipäivä tulossa <3

    • joomoihh

      kävelin kauppaan ja valkkasin hyllystä parhaimman :))

    • naistenmies-16

      Itse sain tytön näin: amiksessa oli kaunis tyttö johon ihastuin, se tiesi kuka olin ja minä tiesin kuka hän oli. Olen yksinäinen (tulee huomiota) ja hän kysyi onko minulla yhtään kaveria, vastasin: on heti kun saisin sellaisen. Hän nauroi. Voitin kerran suklaapatukan ja kävelin tytön ohi ja hänellä oli nälkä. Annoin patukan hänelle ja sanoin: taidat tarvita tätä enemmän kuin minä. Hän kiitti ja alkoi olla lähempänä minua. Kerran Atk- tunnilla vedin salaa hänen nettiyhteysjohtonsa irti. Hän huomasi myöhemmin ja nauroi ja pyysi minua laittamaan sen takaisin, sanoin: pyydän anteeksi, tuli vain niin tylsää... sitten näin kun häntä kiusattiin ja potkittiin. Minä menin välittömästi pysäyttämään tilanteen ja hän kiitteli minua kun kiusaajat olivat poistuneet. Viikko sitten katselimme auringon laskua ja annoin hänelle suklaakonvehtin ja sanoin: saat tämän sen takia että olet olemassa. Tämän jälkeen hän lähes lyyhistyi syliini ja sanoi: sä oot niin hirveän ihana. Vastasin: no hirveä en ole mutta ihana saatan olla. Sitten hän naurahti ja olemme olleet yhdessä siitä lähtien.

      • tyttö.14

        Mä haluisin just sun kaltaisen sankarin poikaystäväkseni :)


    • umpi-rakastunut

      Naistenmies-16:awww ihana rakkaustarina voi sinä teet sen tytön tosi onnelliseksi tuollaisia poikia on harvassa onnea teille:)

      • naistenmies-16

        No se ei ollut ikuista... *syvä huokaus* hän on nykyisin kuollut. Voin kertoa mitä tapahtui, saan ehkä omaakin oloani paremmaksi. Tämä siis tapahtui puoli vuotta takaperin: olin hänen kanssa kaupungilla ja hän lähti hakemaan unohtunutta lompakkoaan skootteriltaan. Jäin odottamaan ja kun hän käveli suojatielle joku umpihumalainen rattijuopon mulkku ajoi noin 90 (tai no enemmän kuin 80) hänen yli vaikka keskustassa sai ajaa vain 40 (>80 keskustassa=ei mikään hyvä idea) se oli kamalaa katsottavaa. Näin kuinka hän lensi yli 50 metriä eteenpäin ja pyörähti maahan. Juoksin niin lujaa kuin pääsin hänen luo, juoppo yritti lähteä juosten pakoon mutta tapahtuneen nähnyt poliisipartio sai hänet välittömästi kiinni. Kutsuin häntä ja hän kutsui minua. Sanoin: yritä kestää, ambulanssi on jo matkalla ja minä olen tässä. Sitten hän oksensi verta ja pyörtyi. Hätäännyin ja aloin huutamaan hänen nimeään. Kun ambulanssi vei hänet lähdin sairaalalle välittömästi. Ajattelin sitä juoppoa ja mietin jos vielä kerran näen hänet niin hän saa heittää hyvästit kiinteälle ruualle. Sairaalassa kysyin hoitajalta joka tuli huoneesta jossa tyttöystäväni oli: voiko häntä käydä katsomassa? Onko hän kunnossa? Hoitaja vastasi: no... hän on... valitettavasti hän on kuollut. Voitte kyllä käydä katsomassa häntä. Juoksin huoneeseen itkien ja kun näin hänen ruumiinsa sanoin: Ei! Ei voi olla! Olin yksin hänen ruumiinsa kanssa ja pitelin hänen kylmästä kädestään kiinni ja puhuin hänen ruumiilleen. Sanoin että hän oli kaunein ihminen jonka olin koskaan tavannut ja minulle tulee ikävä häntä. Olin noin puoli tuntia samassa huoneessa ja silitin viimeisen kerran hänen päätään ja poistuin itkien. En tule varmasti toipumaan tilanteesta kokonaan ja toivon että se paskiainen joka ajoi hänen yli saisi mahdollisimman ison tuomion. Olen vieläkin surullinen tilanteesta.


      • fakegay

        fake & gay


      • Pidä.sinä.turpa.kiinni

        No mistäs vitusta sä sen tiedät onko feikkiä?! Ja ei oo homoo jos seurustelee tytön kanssa! Toi on ihan mahdollista!


      • Pidä.sinä.turpa.kiinni
        fakegay kirjoitti:

        fake & gay

        ja sun muutes täytyy olla toi kikkikyselijäkin! tämä viesti tuli vain 2 minuuttia myöhemmin kuin toi edellinen!


      • kikkikyselijä
        Pidä.sinä.turpa.kiinni kirjoitti:

        ja sun muutes täytyy olla toi kikkikyselijäkin! tämä viesti tuli vain 2 minuuttia myöhemmin kuin toi edellinen!

        En ole, mun viesti tuli yli 1h myöhemmin kun fakegayn. Ja jos sitä yhtä viestii meinaat nii se oli feikki.


      • tyttö.00
        naistenmies-16 kirjoitti:

        No se ei ollut ikuista... *syvä huokaus* hän on nykyisin kuollut. Voin kertoa mitä tapahtui, saan ehkä omaakin oloani paremmaksi. Tämä siis tapahtui puoli vuotta takaperin: olin hänen kanssa kaupungilla ja hän lähti hakemaan unohtunutta lompakkoaan skootteriltaan. Jäin odottamaan ja kun hän käveli suojatielle joku umpihumalainen rattijuopon mulkku ajoi noin 90 (tai no enemmän kuin 80) hänen yli vaikka keskustassa sai ajaa vain 40 (>80 keskustassa=ei mikään hyvä idea) se oli kamalaa katsottavaa. Näin kuinka hän lensi yli 50 metriä eteenpäin ja pyörähti maahan. Juoksin niin lujaa kuin pääsin hänen luo, juoppo yritti lähteä juosten pakoon mutta tapahtuneen nähnyt poliisipartio sai hänet välittömästi kiinni. Kutsuin häntä ja hän kutsui minua. Sanoin: yritä kestää, ambulanssi on jo matkalla ja minä olen tässä. Sitten hän oksensi verta ja pyörtyi. Hätäännyin ja aloin huutamaan hänen nimeään. Kun ambulanssi vei hänet lähdin sairaalalle välittömästi. Ajattelin sitä juoppoa ja mietin jos vielä kerran näen hänet niin hän saa heittää hyvästit kiinteälle ruualle. Sairaalassa kysyin hoitajalta joka tuli huoneesta jossa tyttöystäväni oli: voiko häntä käydä katsomassa? Onko hän kunnossa? Hoitaja vastasi: no... hän on... valitettavasti hän on kuollut. Voitte kyllä käydä katsomassa häntä. Juoksin huoneeseen itkien ja kun näin hänen ruumiinsa sanoin: Ei! Ei voi olla! Olin yksin hänen ruumiinsa kanssa ja pitelin hänen kylmästä kädestään kiinni ja puhuin hänen ruumiilleen. Sanoin että hän oli kaunein ihminen jonka olin koskaan tavannut ja minulle tulee ikävä häntä. Olin noin puoli tuntia samassa huoneessa ja silitin viimeisen kerran hänen päätään ja poistuin itkien. En tule varmasti toipumaan tilanteesta kokonaan ja toivon että se paskiainen joka ajoi hänen yli saisi mahdollisimman ison tuomion. Olen vieläkin surullinen tilanteesta.

        Minuu ihan itkettää :'(


      • naistenmies-16
        naistenmies-16 kirjoitti:

        No se ei ollut ikuista... *syvä huokaus* hän on nykyisin kuollut. Voin kertoa mitä tapahtui, saan ehkä omaakin oloani paremmaksi. Tämä siis tapahtui puoli vuotta takaperin: olin hänen kanssa kaupungilla ja hän lähti hakemaan unohtunutta lompakkoaan skootteriltaan. Jäin odottamaan ja kun hän käveli suojatielle joku umpihumalainen rattijuopon mulkku ajoi noin 90 (tai no enemmän kuin 80) hänen yli vaikka keskustassa sai ajaa vain 40 (>80 keskustassa=ei mikään hyvä idea) se oli kamalaa katsottavaa. Näin kuinka hän lensi yli 50 metriä eteenpäin ja pyörähti maahan. Juoksin niin lujaa kuin pääsin hänen luo, juoppo yritti lähteä juosten pakoon mutta tapahtuneen nähnyt poliisipartio sai hänet välittömästi kiinni. Kutsuin häntä ja hän kutsui minua. Sanoin: yritä kestää, ambulanssi on jo matkalla ja minä olen tässä. Sitten hän oksensi verta ja pyörtyi. Hätäännyin ja aloin huutamaan hänen nimeään. Kun ambulanssi vei hänet lähdin sairaalalle välittömästi. Ajattelin sitä juoppoa ja mietin jos vielä kerran näen hänet niin hän saa heittää hyvästit kiinteälle ruualle. Sairaalassa kysyin hoitajalta joka tuli huoneesta jossa tyttöystäväni oli: voiko häntä käydä katsomassa? Onko hän kunnossa? Hoitaja vastasi: no... hän on... valitettavasti hän on kuollut. Voitte kyllä käydä katsomassa häntä. Juoksin huoneeseen itkien ja kun näin hänen ruumiinsa sanoin: Ei! Ei voi olla! Olin yksin hänen ruumiinsa kanssa ja pitelin hänen kylmästä kädestään kiinni ja puhuin hänen ruumiilleen. Sanoin että hän oli kaunein ihminen jonka olin koskaan tavannut ja minulle tulee ikävä häntä. Olin noin puoli tuntia samassa huoneessa ja silitin viimeisen kerran hänen päätään ja poistuin itkien. En tule varmasti toipumaan tilanteesta kokonaan ja toivon että se paskiainen joka ajoi hänen yli saisi mahdollisimman ison tuomion. Olen vieläkin surullinen tilanteesta.

        tosi hyvä huomion varastus! en ollu minä joka kirjoitti ton! tyttöystäväni on yhä hengissä! toihan on ku suoraan jostaa elokuvasta lainattu! kuten jo sanoin: tyttöystäväni ei ole kuollut vaan seurustelemme yhä, ja kaikki mitä teen hänelle, hän rakastuu vain enemmän ja enemmän. Mutta koska oon tän alan asiantuntija (meikein) niin minulta saa kysyä neuvoa jos haluaa tyttöystävän hurmata tai jotaan neuvoja haluaa parisuhteeseen.

        Terv. se oikea naistenmies-16


      • ei.huono
        naistenmies-16 kirjoitti:

        tosi hyvä huomion varastus! en ollu minä joka kirjoitti ton! tyttöystäväni on yhä hengissä! toihan on ku suoraan jostaa elokuvasta lainattu! kuten jo sanoin: tyttöystäväni ei ole kuollut vaan seurustelemme yhä, ja kaikki mitä teen hänelle, hän rakastuu vain enemmän ja enemmän. Mutta koska oon tän alan asiantuntija (meikein) niin minulta saa kysyä neuvoa jos haluaa tyttöystävän hurmata tai jotaan neuvoja haluaa parisuhteeseen.

        Terv. se oikea naistenmies-16

        No juu, samaa mieltä. Toi on melkeen ku jostaan elokuvasta lainattu, ja jos noin olis käyny niin kylhän joka lehdessä olis lukenu siitä :D voi vitsit nää nykyajan trollit on tyhmii. Tosi tyhmii, varastelee toisten nimikkeitä! Mut ihmeen hyvin sä osaat naisia käsitellä ;)


    • OmaperäisinNimimerkki

      Mä ja mun nykyinen poikkis oltiin eka parhaita kavereita. Sitten se kerto että on tykänny musta jo ykkösestä asti. (Mäki oon tykänny siittä ykkösestä asti 8D) Sitten kun mentiin totuutta ja tehtävää mä, mun yks kaveri (tyttö) ja sit tää mun nykyinen poikkis (mentiin/mennään sitä aina pimeessä) niin me vaan jotenki alettiin istuun ihan kylkikuljessä, sit se alko pitkään kättä mun selän takana, alettiin vaihdella akstiivisemmin tekstareita yms. ja tässä sitä nyt ollaan 8) ja oon tällä hetkellä 13. Ollaan oltu kohta 2kk yhessä :3. Mut ei olla vielä suudeltu tai mitään xD. Kun se on meillä, niin yleensä me vaan istutaan mun sängyllä vierekkäin, tai makaan sen päällä osittain tai kokonaan 8) :3

    • Nykyaan18v

      Emt, otin sen vaan joskus 14v

    • homomomo

      Mulla on vaan niin pienet kivekset

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe