Nimimerkin "Jumala" ominaisuuksia

Ketjussa ["Toinen kysymys nimimerkille "Jumala"] palstalaiset ovat antaneet mielipiteensä Jumalan ominaisuuksista.
Jos siis sinä, nimimerkki "Jumala" olet oikea Jumala, kuten ilmeisesti yrität antaa ymmärtää, niin olet näiden kirjoittajien mukaan (jotka lienevät ateisteja ja evolutionisteja) seuraavanlainen:
- Raaka murhaaja (Jumalan-sana-todistaa)
- Sadistinen, julma ja epäoikeudenmukainen (Tieteenharrastaja)
- Olet luonut sadismin, julmuuden ja epäoikeudenmukaisuuden (Jylhävuorenoraakkeli)
- Sadistinen ja masokistinen (Höhu)
- Sadistinen, julma ja epäoikeudenmukanen (KazuKa)

Pyytäisinkin nyt sinulta nimimerkki "Jumala" kommenttia näihin näkemyksiin. Oletko siis todella sellainen, kuin mitä nämä henkilöt sanovat?

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JumaIa

      Kuulehan Mark-bebis, minä olen kaikki. Olen jokaiselle sitä mitä hän uskoo minun olevan ja lisäksi enemmän.

      Sitäpaitsi nuo mielipiteet pohjautuvat (kuten varmaan itsekin ymmärrät) vain pieneen osaan kaikesta siitä, mitä ihmiset minusta ajattelevat. Toivottavasti sinun ymmärryksesi riittää tajuamaan sen, etteivät nuo muutamat sanat ole kenenkään ainoa mielipide minusta. Näen heidän lähinnä vastanneen juuri sitä, mitä sinä odotit kuulevasi ateisteilta ja "evolutionisteilta" vastauksena johdatteluusi.

      Sallinet kertoa minun vertauskuvan. Jos antaisit viidelle kirjallisuuskriitikolle kullekin kymmenen sivua tuhannen sivun laajuisesta romaanista, tuskin odottaisit saavasi heiltä arviota romaanin kokonaisuudesta. Sinä olet tehnyt samoin, olet antanut esimerkkejä, jotka ovat vain pieni osa kokonaisuudesta, ja olet saanut niihin vastauksia, jotka ovat vain pieni osa kokonaisuudesta. Tämä ei pitäisi yllättää ketään, joka on sinun retoriikkaasi muutamankin viikon seurannut.

      Myönnän tehneeni lievän virheen, kun ylipäätään olen sinua ja uskonveljeäsi JC:tä näillä palstoilla yrittänyt valistaa. En aivan osannut arvata miten sitkeähenkisiä jankuttajia te olette, kun teitä hiukankin yllyttää - eikä teitä tarvitse edes yllyttää. Mitäpä jos lakkaisit vaivaamasta omaa päätäsi noilla lapsekkailla pohdinnan yrityksilläsi ja jättäisit minutkin tältä erää ja tämän palstan osalta rauhaan.

      • "Sallinet kertoa minun vertauskuvan. Jos antaisit viidelle kirjallisuuskriitikolle kullekin kymmenen sivua tuhannen sivun laajuisesta romaanista, tuskin odottaisit saavasi heiltä arviota romaanin kokonaisuudesta."

        Tässä asiassa olen kerrankin samaa mieltä kanssasi. Ateisteilla ja evolutionisteilla ei ole kokonaiskuvaa Raamatusta. He ovat poimineet tarkoitushakuisesti vain pienen murto-osan siitä, mitä Raamattu kertoo. Siksi heidän käsityksensä Jumalasta ei ole totuudenmukainen.


      • IlkimyksenKielenhuoltaja

        "Tässä asiassa olen kerrankin samaa mieltä kanssasi."

        Pankaa merkille: Jaakob on kerrankin samaa mieltä jumalansa kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe