Elämä narsisti miehen rinnalla

ex-nainen

Minulla on varmaan kohtalon tovereita niin naisissa kuin miehissäkin.
Kaikki alkoi muutamia vuosia sitten tapasin miehen johon ihastuin ja pikkuhiljaa rakastuin häneen.Muutin lähemmäksi häntä omaan asuntoon ja tapailimme aluksi tiiviisti ja välillä emme nähneet koska hän halusi olla yksin.Uskoin hänen juttujaan vaikka epäilin että kuviossa voi olla muitakin naisia..joskus jos kävin hänen ovensa takana niin ei auvennut ovi ja kuitenkin hän oli kotona.
Riitoja oli ja erosimme useamman kerran ja minä itkin ja anelin että jatketaan..näin jatkui useamman vuoden..aloin voida henkisesti pahoin ja väsyin pikkuhiljaa..sairaslomat lisääntyi töistä ja elämä ei tuntunut enää mukavalta.
Aina jos yksin lähdin bilettämään tämä mies ilmaantui sinne vahtimaan onko minulla muita miehiä.
Palasimme useamman kerran yhteen ja olin saanut kokea fyysistäkin väkivaltaa etelän matkoillamme ja henkistä jouduin kestämään aika paljon.
Erosimme erään lomareissun jälkeen ja tuntui etten jaksa elää ilman häntä mutta minä selvisin ystävien ja lasteni kautta.
Aloin elämään ja nautin sinkkuna olosta.
Tapasin miehen joka halusi minut ja minä ajattelin että no miksen voisi yrittää..mutta sydän oli kuitenkin tämän toisen luona ja kun hän sai selville että minulla oli uusi suhde alkoi pommittelut ja ukaasia tuli ja että jos en palaa hänen kanssaa yhteen paluuta ei ole ja lupasi olla muuttunut mies ja minä uskoin puheisiin.
En arvannutkaan mikä helvetti alkaa ..kuukauden päästä kun olin palannut hänen luokseen sain kokea jälleen väkivaltaa ..anteeksi annoin jälleen kerran ja vähän aikaa menikin hyvin mutta sitten alkoi menneisyyden penkominen ja utelut millainen ihminen olen ollut joskus vaikka sillä ei pitäisi olla mitään tekemistä tässä suhteessa.Mutta väkivalta vain lisääntyi poliisit soitin muutaman kerran ja hän sai sakot minun lyömisestäni ja siitä hän oli katkera kun poliisit olin soittanut.Päähän kohdistuneet iskut eivät ole leikin asia.
Virheen tein kun palasin hänen luokseen ja Ymmärsin jo aikoja sitten minun on muutettava omaan asuntoon ja aloitettava oma elämä..ja näin olen tehnyt olen omassa pienessä kodissa,ilman pelkoa ja kukaan ei määräile ja olen selvinnyt ystävien tukemana ja alan nauttimaan elämästäni ja toivon että en koskaan enää joudu kokemaan tätä mitä sain hänen kanssaan kokea..

1

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgsdfsg

      Miksi se on niin vaikeaa tajuta, että se sydän voi joskus olla aivan helvetin tyhmä, eikä sitä todellakaan pidä kuunnella? Pelkkää Hollywood-paskaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe