Mies pitää tyhmänä?

Outolintuw

Mitä tää on....
Kehui laittaneensa suhteemme julkiseksi facessa....paskat. Näkyy vain mulla eikä ole julkinen....muutenkin salaa juttuamme. Miksi on kanssani jos ei oikeasti rakasta, häpeää ja pitää vielä näköjään idioottinakin? Siis tähän nyt sitä miesten logiikkaa kiitos! Onko kuitenkin joku varalla ajatuksissa tjtn....mitä hän???

7

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisit tuoda julki hänelle ettet nyt hirveästi luota kun teki näin ja kysyä miksi teki?

    • sorryy

      Olet vain varalla. Odottaa että parempi vapautuu tai kiinnostuu..

    • nettirunoilija

      Eli henkilöt, jotka ovat teille yhteisiä kavereita, eivät näe ky. julkaisua?
      Vaikuttaa suuresti, että etsii parempaa, kuten on jo todettu

    • Jos se luuli laittaneensa julkiseksi? Mulla on fb-kaverina useampi, joka ei osaa käyttää koko fb:tä ja silti on ajoittain siellä aktiivinen. Esim. yksi, joka ei erota yksityisviestiä ja seinäkirjoitusta eli kuvittelee kirjoittavansa yksityisesti kun kirjoittaa omalle aikajanalleen. Sitten ihmettelee, kun kaikki tietää hänestä "kaiken".Tän takia välttelen kirjoittamasta hänelle mitään fb:hen, vaan luotan mielummin ihan nenäkkäin puhumiseen tai max tekstiviestiin :D Toinen osaa yksityisviestit ja omalle seinälle kirjoittelun, mutta ei osaa lukea toisten aikajanoja tai katsella toisten päivityksiä/kuvia jne. Kolmannelle on yksityisasetukset hepreaa, eli ei ymmärrä, mikä niissä on erona, onko asetuksena kaverit tai maapallo. Ja ei, eivät ole tyhmemmästä päästä ihmisiä, ovat vain kiireisiä opettelemaan koko systeemiä tai ei riitä motivaatio.

      Tuo on siis yksi vaihtoehto, mutta voihan tuo olla myös jotain koijausta, mitä muut jo ehdottikin.

      • määmy

        Tollast o vähä mun facen käyttö. En tajuu siit mtn & tekniikan ihmefrendiki o Kiinas.


    • Siksipitääkoska

      Olet tyhmä.

    • hullu_ukko

      Mies seurustelee sinun lisäksi jonkun muunkin kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe