KOKO LUKU - JARMOLLE!

Raamattusanoo

Sinulle ei Jumalan sana kelpaa niin kuin se on kirjoitettu, joten lukaiseppas nyt luku kokonaan.
Mistä Jumalan sana nyt sinua syyttää?
Mitä tarjoat multinikiksi ja ties millä nimellä haukkumallesi ihmiselle nyt?
Millä puolustaudut?
Kiellätkö Raamatun profetaallisen sanan palstalta ja korvaat mahdollisesti sen oman pääsi sisällöllä?
***************************************************************************************
2.Korinttolaiskirje:
6:1 Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi.
6:2 Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.
6:3 Me emme missään kohden anna aihetta pahennukseen, ettei virkaamme moitittaisi,
6:4 vaan kaikessa me osoittaudumme Jumalan palvelijoiksi: suuressa kärsivällisyydessä, vaivoissa, hädissä, ahdistuksissa,
6:5 ruoskittaessa, vankeudessa, meteleissä, vaivannäöissä, valvomisissa, paastoissa;
6:6 puhtaudessa, tiedossa, pitkämielisyydessä, ystävällisyydessä, Pyhässä Hengessä, vilpittömässä rakkaudessa,
6:7 totuuden sanassa, Jumalan voimassa, vanhurskauden sota-aseet oikeassa kädessä ja vasemmassa;
6:8 kunniassa ja häpeässä, pahassa maineessa ja hyvässä, villitsijöinä ja kuitenkin totta puhuvina,
6:9 tuntemattomina ja kuitenkin hyvin tunnettuina; kuolemaisillamme, ja katso, me elämme, kuritettuina emmekä kuitenkaan tapettuina,
6:10 murheellisina, mutta aina iloisina, köyhinä, mutta kuitenkin monia rikkaiksi tekevinä, mitään omistamatta, mutta kuitenkin omistaen kaiken.
6:11 Suumme on auennut puhumaan teille, korinttolaiset, sydämemme on avartunut.
6:12 Ei ole teillä ahdasta meidän sydämessämme, mutta ahdas on teidän oma sydämenne.
6:13 Antakaa verta verrasta - puhun kuin lapsilleni - avartukaa tekin.
6:14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
6:15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
6:16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani."
6:17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
6:18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias."

19

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KTSEikirj

      KTS (Ei kirj.)

      17.5.2012 17:27

      Laskiko -jarmo- mukaan- kaikki alle XX ikäiset, pikkuvauvat, sikiöt ja hedelmöittyneet alkiotiploset, jotka lilluvat vasta munasarjoissa?

      Tulee TAATUSTI järjetömän iso luku!!!

      MILJARDEJA TIPLOSIA!!!
      Ilmianna
      Jaa
      12 VASTAUSTA:

      Kyllä,

      17.5.2012 20:42

      kyllä jarmo laskee ihan mitä vaan, kuten esimerkiksi mäkeä toisten perseellä ja erityisesti alleen. Sellainen on -jarmo-.
      Ilmianna
      Jaa

      -jarmo-

      18.5.2012 1:53

      Kyllä, kirjoitti:

      kyllä jarmo laskee ihan mitä vaan, kuten esimerkiksi mäkeä toisten perseellä ja erityisesti alleen. Sellainen on -jarmo-.

      Etkö sinä tiedä kuka olen? wow...Tervetuloa vaan Helsinkiin. Olen täällä kaikkena saatavilla, Eläinlääkärinkatu 5 B 50 ja jos ringaat ovea, saat vastaasi melkein 160 kg voimanostajalihaa, joka kouluttaa mm. voimankäyttöä niin poliiseille, kuin vartijoille. Luuletko että lasken alleni tollasten nettiluusereiden edessä? WOW kamoon!!!

      Älä luule että Jumalaa suuresti arvostavat ihmiset ovat luusereita. Late Johansson on esimerkki kyseessä olevasta kummajaisesta.
      Ilmianna
      Jaa

      -jeesus-

      18.5.2012 4:42

      -jarmo- kirjoitti:

      Etkö sinä tiedä kuka olen? wow...Tervetuloa vaan Helsinkiin. Olen täällä kaikkena saatavilla, Eläinlääkärinkatu 5 B 50 ja jos ringaat ovea, saat vastaasi melkein 160 kg voimanostajalihaa, joka kouluttaa mm. voimankäyttöä niin poliiseille, kuin vartijoille. Luuletko että lasken alleni tollasten nettiluusereiden edessä? WOW kamoon!!!

      Älä luule että Jumalaa suuresti arvostavat ihmiset ovat luusereita. Late Johansson on esimerkki kyseessä olevasta kummajaisesta.

      Aivan, Jeesuskin olisi näin uhkaillut väkivallalla!
      Ilmianna
      Jaa

      123refdv

      18.5.2012 16:44

      -jarmo- kirjoitti:

      Etkö sinä tiedä kuka olen? wow...Tervetuloa vaan Helsinkiin. Olen täällä kaikkena saatavilla, ja jos ringaat ovea, saat vastaasi melkein 160 kg voimanostajalihaa, joka kouluttaa mm. voimankäyttöä niin poliiseille, kuin vartijoille. Luuletko että lasken alleni tollasten nettiluusereiden edessä? WOW kamoon!!!

      Älä luule että Jumalaa suuresti arvostavat ihmiset ovat luusereita. Late Johansson on esimerkki kyseessä olevasta kummajaisesta.

      Perikristillistä turpaanvedolla uhkailua. Niele saaatanan pakana kaikki mitä Jarmo sanoo tai Jarmo vetää sua lättyyn. Tai Jarmon kaveri Late tulee jos pelkkä lättyynveto ei riitä. Alkaa se Jeesus maistumaan, jumalauta!
      Ilmianna
      Jaa

      KTS (Ei kirj.)

      18.5.2012 17:10

      123refdv kirjoitti:

      Perikristillistä turpaanvedolla uhkailua. Niele saaatanan pakana kaikki mitä Jarmo sanoo tai Jarmo vetää sua lättyyn. Tai Jarmon kaveri Late tulee jos pelkkä lättyynveto ei riitä. Alkaa se Jeesus maistumaan, jumalauta!

      Joo. Lapsellista uhoamista ja "lateilua" aivan kuin näissä asioissa olisi jotakin ihailemista. Saatanan paskalössiä koko sakki.
      Ilmianna
      Jaa

      -jarmo-

      18.5.2012 18:01

      KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

      Joo. Lapsellista uhoamista ja "lateilua" aivan kuin näissä asioissa olisi jotakin ihailemista. Saatanan paskalössiä koko sakki.

      Teidän panettelu menee jo mullistavalle puolelle... sanon mitä tahansa, te väännätte siitä LÖÖPPEJÄ. Onneksi tuomio on tulossa, jossa saatte vastata vääristelyihin.

      "minä uhkaillut väkivallalla" ???? haloo, onks valoo???!!
      Ilmianna
      Jaa

      KTS (Ei kirj.)

      18.5.2012 18:06

      -jarmo- kirjoitti:

      Teidän panettelu menee jo mullistavalle puolelle... sanon mitä tahansa, te väännätte siitä LÖÖPPEJÄ. Onneksi tuomio on tulossa, jossa saatte vastata vääristelyihin.

      "minä uhkaillut väkivallalla" ???? haloo, onks valoo???!!

      Ääriuskovaisfundamentalistit ovat aina olleet valmiit tarttumaan vaikka aseisiin ja vahingoittamaan muita ja itseään.
      Ilmianna
      Jaa

      123erdf

      18.5.2012 18:26

      -jarmo- kirjoitti:

      Teidän panettelu menee jo mullistavalle puolelle... sanon mitä tahansa, te väännätte siitä LÖÖPPEJÄ. Onneksi tuomio on tulossa, jossa saatte vastata vääristelyihin.

      "minä uhkaillut väkivallalla" ???? haloo, onks valoo???!!

      Kyllä sinä olet melko turha pelle. Ihminen, joka näkee tarpeelliseksi vouhottaa lihasmassallaan ja pudotella murhasta linnassa istuvien kavereidensa nimiä NETTIKESKUSTELUSSA ei ole päästään ihan kunnossa.
      Ilmianna
      Jaa

      Muistuttelia

      18.5.2012 19:46

      -jarmo- kirjoitti:

      Teidän panettelu menee jo mullistavalle puolelle... sanon mitä tahansa, te väännätte siitä LÖÖPPEJÄ. Onneksi tuomio on tulossa, jossa saatte vastata vääristelyihin.

      "minä uhkaillut väkivallalla" ???? haloo, onks valoo???!!

      Niih! Muistakaa, että -jarmo- hilluu siellä ylimpänä Kristuksen ylipappituomarina tuomitsemassa helvettiin iankaikkiseen kidutukseen jokaisen, joka on rohjennut epäillä yhtään Hänen sanaansa!
      Ilmianna
      Jaa

      KTS (Ei kirj.)

      18.5.2012 19:53

      123erdf kirjoitti:

      Kyllä sinä olet melko turha pelle. Ihminen, joka näkee tarpeelliseksi vouhottaa lihasmassallaan ja pudotella murhasta linnassa istuvien kavereidensa nimiä NETTIKESKUSTELUSSA ei ole päästään ihan kunnossa.

      jatkuu...

    • KTSEikirj

      KTS (Ei kirj.)

      17.5.2012 17:27

      Laskiko -jarmo- mukaan- kaikki alle XX ikäiset, pikkuvauvat, sikiöt ja hedelmöittyneet alkiotiploset, jotka lilluvat vasta munasarjoissa?

      Tulee TAATUSTI järjetömän iso luku!!!

      MILJARDEJA TIPLOSIA!!!
      Ilmianna
      Jaa
      12 VASTAUSTA:

      Kyllä,

      17.5.2012 20:42

      kyllä jarmo laskee ihan mitä vaan, kuten esimerkiksi mäkeä toisten perseellä ja erityisesti alleen. Sellainen on -jarmo-.
      Ilmianna
      Jaa

      -jarmo-

      18.5.2012 1:53

      Kyllä, kirjoitti:

      kyllä jarmo laskee ihan mitä vaan, kuten esimerkiksi mäkeä toisten perseellä ja erityisesti alleen. Sellainen on -jarmo-.

      Etkö sinä tiedä kuka olen? wow...Tervetuloa vaan Helsinkiin. Olen täällä kaikkena saatavilla, Eläinlääkärinkatu 5 B 50 ja jos ringaat ovea, saat vastaasi melkein 160 kg voimanostajalihaa, joka kouluttaa mm. voimankäyttöä niin poliiseille, kuin vartijoille. Luuletko että lasken alleni tollasten nettiluusereiden edessä? WOW kamoon!!!

      Älä luule että Jumalaa suuresti arvostavat ihmiset ovat luusereita. Late Johansson on esimerkki kyseessä olevasta kummajaisesta.
      Ilmianna
      Jaa

      -jeesus-

      18.5.2012 4:42

      -jarmo- kirjoitti:

      Etkö sinä tiedä kuka olen? wow...Tervetuloa vaan Helsinkiin. Olen täällä kaikkena saatavilla, Eläinlääkärinkatu 5 B 50 ja jos ringaat ovea, saat vastaasi melkein 160 kg voimanostajalihaa, joka kouluttaa mm. voimankäyttöä niin poliiseille, kuin vartijoille. Luuletko että lasken alleni tollasten nettiluusereiden edessä? WOW kamoon!!!

      Älä luule että Jumalaa suuresti arvostavat ihmiset ovat luusereita. Late Johansson on esimerkki kyseessä olevasta kummajaisesta.

      Aivan, Jeesuskin olisi näin uhkaillut väkivallalla!
      Ilmianna
      Jaa

      123refdv

      18.5.2012 16:44

      -jarmo- kirjoitti:

      Etkö sinä tiedä kuka olen? wow...Tervetuloa vaan Helsinkiin. Olen täällä kaikkena saatavilla, ja jos ringaat ovea, saat vastaasi melkein 160 kg voimanostajalihaa, joka kouluttaa mm. voimankäyttöä niin poliiseille, kuin vartijoille. Luuletko että lasken alleni tollasten nettiluusereiden edessä? WOW kamoon!!!

      Älä luule että Jumalaa suuresti arvostavat ihmiset ovat luusereita. Late Johansson on esimerkki kyseessä olevasta kummajaisesta.

      Perikristillistä turpaanvedolla uhkailua. Niele saaatanan pakana kaikki mitä Jarmo sanoo tai Jarmo vetää sua lättyyn. Tai Jarmon kaveri Late tulee jos pelkkä lättyynveto ei riitä. Alkaa se Jeesus maistumaan, jumalauta!
      Ilmianna
      Jaa

      KTS (Ei kirj.)

      18.5.2012 17:10

      123refdv kirjoitti:

      Perikristillistä turpaanvedolla uhkailua. Niele saaatanan pakana kaikki mitä Jarmo sanoo tai Jarmo vetää sua lättyyn. Tai Jarmon kaveri Late tulee jos pelkkä lättyynveto ei riitä. Alkaa se Jeesus maistumaan, jumalauta!

      Joo. Lapsellista uhoamista ja "lateilua" aivan kuin näissä asioissa olisi jotakin ihailemista. Saatanan paskalössiä koko sakki.
      Ilmianna
      Jaa

      -jarmo-

      18.5.2012 18:01

      KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

      Joo. Lapsellista uhoamista ja "lateilua" aivan kuin näissä asioissa olisi jotakin ihailemista. Saatanan paskalössiä koko sakki.

      Teidän panettelu menee jo mullistavalle puolelle... sanon mitä tahansa, te väännätte siitä LÖÖPPEJÄ. Onneksi tuomio on tulossa, jossa saatte vastata vääristelyihin.

      "minä uhkaillut väkivallalla" ???? haloo, onks valoo???!!
      Ilmianna
      Jaa

      KTS (Ei kirj.)

      18.5.2012 18:06

      -jarmo- kirjoitti:

      Teidän panettelu menee jo mullistavalle puolelle... sanon mitä tahansa, te väännätte siitä LÖÖPPEJÄ. Onneksi tuomio on tulossa, jossa saatte vastata vääristelyihin.

      "minä uhkaillut väkivallalla" ???? haloo, onks valoo???!!

      Ääriuskovaisfundamentalistit ovat aina olleet valmiit tarttumaan vaikka aseisiin ja vahingoittamaan muita ja itseään.
      Ilmianna
      Jaa

      123erdf

      18.5.2012 18:26

      -jarmo- kirjoitti:

      Teidän panettelu menee jo mullistavalle puolelle... sanon mitä tahansa, te väännätte siitä LÖÖPPEJÄ. Onneksi tuomio on tulossa, jossa saatte vastata vääristelyihin.

      "minä uhkaillut väkivallalla" ???? haloo, onks valoo???!!

      Kyllä sinä olet melko turha pelle. Ihminen, joka näkee tarpeelliseksi vouhottaa lihasmassallaan ja pudotella murhasta linnassa istuvien kavereidensa nimiä NETTIKESKUSTELUSSA ei ole päästään ihan kunnossa.
      Ilmianna
      Jaa

      Muistuttelia

      18.5.2012 19:46

      -jarmo- kirjoitti:

      Teidän panettelu menee jo mullistavalle puolelle... sanon mitä tahansa, te väännätte siitä LÖÖPPEJÄ. Onneksi tuomio on tulossa, jossa saatte vastata vääristelyihin.

      "minä uhkaillut väkivallalla" ???? haloo, onks valoo???!!

      Niih! Muistakaa, että -jarmo- hilluu siellä ylimpänä Kristuksen ylipappituomarina tuomitsemassa helvettiin iankaikkiseen kidutukseen jokaisen, joka on rohjennut epäillä yhtään Hänen sanaansa!
      Ilmianna
      Jaa

      KTS (Ei kirj.)

      18.5.2012 19:53

      123erdf kirjoitti:

      Kyllä sinä olet melko turha pelle. Ihminen, joka näkee tarpeelliseksi vouhottaa lihasmassallaan ja pudotella murhasta linnassa istuvien kavereidensa nimiä NETTIKESKUSTELUSSA ei ole päästään ihan kunnossa.

      jatkuu...

      • KTSEikirj

        KTSEikirj

        Eikä oo ensmäinen kerta. Nimimerkki Jochananille vittuili ihan samalla tavalla.
        Ilmianna
        Jaa

        -jarmo-

        20.5.2012 2:47

        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Eikä oo ensmäinen kerta. Nimimerkki Jochananille vittuili ihan samalla tavalla.

        Sattuuks se? Ootte kovii jätkii, mut ku puhaltaa naamaan ni itkette. Helvetti sentään, mitä tissiposkia joka jannu. Onks teillä kassit edes laskeutunu?
        Ilmianna
        Jaa

        Janus.

        20.5.2012 7:43

        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Eikä oo ensmäinen kerta. Nimimerkki Jochananille vittuili ihan samalla tavalla.

        Hmm...,nyt kyseessä oleva henkilö voisi laadituttaa itsestään etusivun uutisen vaikkapa Helsingin uutisiin,ja kertoa jutussa kaikki ne asiat mitä hän tässäkin viestiketjussa on tuonut esille.

        Ja kohta hän olisi stadin kunnioitetuin henkilö jota kaikki miehet ihailisivat ja naiset palvoisivat.Pian olisi kaikki stadilaisetkin käännytetty oikeaan uskoon vaikka väkisin ja näin ollen he olisivat myös aina ylöstempausvalmiudessa.

        Nyt on tullut taas nähtyä myös se,että mitä tapahtuu silloin kun esimerkiksi uskonnollinen ulkokultaisuus katoaa ja esille tulee se toinen,todellinen ja ei niin kovin sivistynyt arkinen minä.

        Mutta joillain on aina erään Roomalaisen mytologian Jumalan eli Januksen kasvot.



      • OKKO

        oK.


    • KTSEiKirj

      KTSEiKirj

      20.9.2015 22:50

      SIIVOTAANKO TÄMÄKIN?

      Sanamies

      26.1.2005 11:09

      oikealla nimellä arska

      Tai veri lirisee

      Sanamies

      30.12.2004 16:17

      oikealla nimellä arska

      Tai veri lirisee

      Sanamies

      29.12.2004 20:11

      Oikealla nimellä arska

      Tai veri lirisee ja pian.

      Sopikoo sinulle se tapaaminen että saamme tämän nimi asian oikeaan päivä järjestykseen?

      Sanamies

      5.3.2005 21:29

      Kirjoita oikealla nimellä

      tai veri lirisee

      Sanamies

      30.12.2004 19:54

      oikialla nimellä arska tai veri lirisee

      Ja voitko saapua sopimaan tämän nimi asian ihan kahden kesken?

      Sanamies6.10.2011 22:220 SULJE

      Kirjoitahan kts oikealla nimellä tai mene sitten sinne mistä olet tullutkin (persereijästä).

      Sanamies13.4.2013 22:20-22 SULJE

      Mene sinäkin vaan sinne mistä olet tullutkin (persereijästä) Tai Saunan takana on tilaa tuollaisille

      Sanamies16.10.2011 23:120 SULJE

      Ei ole ja kirjoitahan oikealla nimellä tai veri lirisee.

      Sanamies17.3.2012 20:530 SULJE

      Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri alkaa liristä.

      Sanamies19.3.2012 11:020 SULJE

      Kirjoitahan oikealla nimellä kts tai veri alkaa liristä.

      Sanamies19.3.2012 15:180 SULJE

      Kitjoitahan oikeilla nimillä kts tai veri lirisee.

      Sanamies19.3.2012 17:38-1 SULJE

      Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri lirisee.

      Sanamies20.3.2012 16:020 SULJE

      Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri lirisee

      Sanamies21.3.2012 07:570 SULJE

      Kirjoita kts oikeilla nimillä tai veri lirisee.

    • KTSEiKirj

      KTSEiKirj

      20.9.2015 22:50

      SIIVOTAANKO TÄMÄKIN?

      Sanamies

      26.1.2005 11:09

      oikealla nimellä arska

      Tai veri lirisee

      Sanamies

      30.12.2004 16:17

      oikealla nimellä arska

      Tai veri lirisee

      Sanamies

      29.12.2004 20:11

      Oikealla nimellä arska

      Tai veri lirisee ja pian.

      Sopikoo sinulle se tapaaminen että saamme tämän nimi asian oikeaan päivä järjestykseen?

      Sanamies

      5.3.2005 21:29

      Kirjoita oikealla nimellä

      tai veri lirisee

      Sanamies

      30.12.2004 19:54

      oikialla nimellä arska tai veri lirisee

      Ja voitko saapua sopimaan tämän nimi asian ihan kahden kesken?

      Sanamies6.10.2011 22:220 SULJE

      Kirjoitahan kts oikealla nimellä tai mene sitten sinne mistä olet tullutkin (persereijästä).

      Sanamies13.4.2013 22:20-22 SULJE

      Mene sinäkin vaan sinne mistä olet tullutkin (persereijästä) Tai Saunan takana on tilaa tuollaisille

      Sanamies16.10.2011 23:120 SULJE

      Ei ole ja kirjoitahan oikealla nimellä tai veri lirisee.

      Sanamies17.3.2012 20:530 SULJE

      Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri alkaa liristä.

      Sanamies19.3.2012 11:020 SULJE

      Kirjoitahan oikealla nimellä kts tai veri alkaa liristä.

      Sanamies19.3.2012 15:180 SULJE

      Kitjoitahan oikeilla nimillä kts tai veri lirisee.

      Sanamies19.3.2012 17:38-1 SULJE

      Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri lirisee.

      Sanamies20.3.2012 16:020 SULJE

      Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri lirisee

      Sanamies21.3.2012 07:570 SULJE

      Kirjoita kts oikeilla nimillä tai veri lirisee.

    • JarmoEiKirj

      Jospa joltain lähti nyt järki ja äly, vähän niinku ispyörä ja vaihteisto yhtaikaa pois päältä. Toisaalta oli hauskaa luettavaa. Tämä vaan taas vahvistaa sen minkä olen jo sanonut, että palsta osaa erityisesti vääristellä ja panetella mutta yhtä lailla suoraan valehtelmaankin jos se on vain keinona tehokas.

      • CIAo rakas Jarmo-veljeni. Joillakin näyttää olevan sellainen käsitys, etteivät uskovat saisi olla persoonallisuuksia. Ikäänkuin oletetaan Jumalan suorittavan LOBOTOMIAN omilleen. NO WAY! Raamattu pursuaa PERSOONALLISUUKSIA. Lukekaa vaikka. Ihan itte:)

        Minua on moitittu siitä, että vastailen jumalattomille. Olen kertonut toimivani sillä asenteella, että jumalattomat antavat aiheita, joihin pyrin vastaamaan Raamatulla. Niinikään mulla on tapana tarjoilla näsäviisaille kevennyksiä. Miksi? Koska olen huomaavainen ja annan heille sitä mitä he näyttävät haluavan. Mitä he näyttävät haluavan? Tulla nolatuiksi.

        Sitäpaitsi. Miksei kristitty saisi näyttää käärmeelle käärmeen paikan?

        Genesis 3:14,15 Ja Herra Jumala sanoi käärmeelle: "Koska tämän teit, kirottu ole sinä kaikkien karjaeläinten ja kaikkien metsän eläinten joukossa. Vatsallasi sinun pitää käymän ja tomua syömän koko elinaikasi. Ja minä panen vainon sinun ja vaimon välille ja sinun siemenesi ja hänen siemenensä välille; se on polkeva rikki sinun pääsi, ja sinä olet pistävä sitä kantapäähän."


      • JarmoEiKirj
        yurki1000js kirjoitti:

        CIAo rakas Jarmo-veljeni. Joillakin näyttää olevan sellainen käsitys, etteivät uskovat saisi olla persoonallisuuksia. Ikäänkuin oletetaan Jumalan suorittavan LOBOTOMIAN omilleen. NO WAY! Raamattu pursuaa PERSOONALLISUUKSIA. Lukekaa vaikka. Ihan itte:)

        Minua on moitittu siitä, että vastailen jumalattomille. Olen kertonut toimivani sillä asenteella, että jumalattomat antavat aiheita, joihin pyrin vastaamaan Raamatulla. Niinikään mulla on tapana tarjoilla näsäviisaille kevennyksiä. Miksi? Koska olen huomaavainen ja annan heille sitä mitä he näyttävät haluavan. Mitä he näyttävät haluavan? Tulla nolatuiksi.

        Sitäpaitsi. Miksei kristitty saisi näyttää käärmeelle käärmeen paikan?

        Genesis 3:14,15 Ja Herra Jumala sanoi käärmeelle: "Koska tämän teit, kirottu ole sinä kaikkien karjaeläinten ja kaikkien metsän eläinten joukossa. Vatsallasi sinun pitää käymän ja tomua syömän koko elinaikasi. Ja minä panen vainon sinun ja vaimon välille ja sinun siemenesi ja hänen siemenensä välille; se on polkeva rikki sinun pääsi, ja sinä olet pistävä sitä kantapäähän."

        Shalom Jykke-bro Herrassa Jeesuksessa. Sama vika kun joku täällä syyttää aina, teet niin tai näin. En saisi koskaan puhua edes jumalattomille, vaikka jos tarkkoja ollaan, niin satanistit ja muut okkultistit ovat varmaan niitä kauimpana Jumalasta olevia ja ateistit ovat kuin isoja lapsia jotka ovat löytäneet omat ja toistensa aivot jumalikseen. He ovat melkeinpä kuin kylvämätöntä evankioimispeltoa, kun puoli maapalloa vainoaa kristittyjen henkeä ja vannoo saatanan nimeen. Niistä sitten luullaan että siinä on se pelto mihin on hyvä kylvää. Se on kuin sokea alkaisi ruokkimaan pedon poikasta, jonka ainoa tarkoitus on isoksi tultuaan syödä tämä.
        Elämme erikoista aikaa. Koko maailma on syttymäisillään suureen paloon ja se näkyy henkimaailman käytöksessä täällä palstalla aika selvästi.


    • ettekönäe

      meidän hedelmiänne? ja minä olen teidän evankelioimisen tulos... ;)

      mitä me olemme saaneet 7 vuodessa aikaan?

      ei mitään olemme tehnyt itsestämme pellejä ja naurunalasia!

      ei sanassa turhaan sanota että kierrätte mere ja maannut tehdäksenne yhden käänynnäisen ja sitten kun joku on siksi tullut ni teette hänestä helvetin lapsen kahta kertaa pahemman kuin itse! :)

      ehkä järki lähti ehkä ei? ;)

      mitä meinaatte jos minä olen näin kuriton niin mitä on sitten tottelemattomat ja uskostaosattomat?

      edelleenkin minä "toimin" niin etä vedän maapallon radaltaan ja teette mitä vaan ni minä teen aina päin vastoin ku te ja "neutralosoin" kaikki rukouksenne jne...

      tosin välissä kyllä itekkin julistan evankeliumia, opetan ja heitän muutaman profetian... ;)

      tuhoudun joko itse tai sitten maapallo en enää välitä!

      ei tähän tiedättekö kukaan ateisti ja kuka tahansa "tottelematon" pysty
      pitää olla "luopio"...

      voin kertoa että jos olisimme erämaassa ni olisiimme kaikki varmaankin jo tuhoutunut?

      minä vedän meidän päällemme tuomion ja laitan sinetin meidän tuomion päälle turhaan te sitä koitatte estää minä pidän huolen siitä että tuomio tulee meille...

      minä olen kykenevä tähän kaikkeen...

      mitä te minulle voitte tehdä ja pystytte tekemään? ;)

      en ketään ihmistä osaa pelätä te joudutte tappamaan minut, Herraa kyllä osaan pelätä! ;)

      JarmoEiKirj

      6.10.2015 1:09

      Jospa joltain lähti nyt järki ja äly, vähän niinku ispyörä ja vaihteisto yhtaikaa pois päältä. Toisaalta oli hauskaa luettavaa. Tämä vaan taas vahvistaa sen minkä olen jo sanonut, että palsta osaa erityisesti vääristellä ja panetella mutta yhtä lailla suoraan valehtelmaankin jos se on vain keinona tehokas.

      raamatusta

      5.9.2015 21:56

      tämä on varsin mielenkiintoista kun mitenkä tämä sattuu tähän kun ennen kuin Herra otti minut kiinni niin tätä ennen manasin/kutsuin saatanan enkeliruhtinaita esille ja sitten rupesikin tapahtumaan...

      tälä hetkellä henkivalloissa tapahtuu paljon...

      JarmoEklund

      5.9.2015 21:57

      AMEN!!!

      raamatusta

      5.9.2015 22:06

      niin ja sen verran pitää tunnustaa vielä että silloin kun lähdin kapinoimaan ja lankesin niin yksi projeksteistani oli suistaa maapallo radaltaan ja saada Herra puuttumaan asioihin...

      JarmoEklund

      5.9.2015 22:10

      Kovat oli mieliteot :D

      JarmoEklund

      5.9.2015 22:12

      By the way, en mä ittekkään ole jättäny Jumalalle kiukuttelematta, koska välillä tuntuu etten ole ansainnu tätä loputonta odotusta. Kuitenkin kun katsoo itseään, niin en ole ansainnu mitään muuta kuin kuolemani. Kaikki muu on armoa.

      raamatusta

      5.9.2015 22:21

      JarmoEklund kirjoitti:

      Kovat oli mieliteot :D

      joo :) no mutta onneks kaikki lopulta kääntyi parhain päin en kyl välillä tiennyt näin jälkeenpäin kun ajattelee mihin ryhdyin ja itseni sidoin kun lähdin saatanan ja henkivaltojenkaa leikkimään vaikka luulin tietäväni mitä teen, siinä olis voinut käydä toisinkin eli hyvin huonosti...

      kiitoksia Herralle että et antoi vielä yhden uuden mahdollisuuden tätä en kyllä aio sössiä... :)
      JarmoEklund

      5.9.2015 22:30

      raamatusta kirjoitti:

      joo :) no mutta onneks kaikki lopulta kääntyi parhain päin en kyl välillä tiennyt näin jälkeenpäin kun ajattelee mihin ryhdyin ja itseni sidoin kun lähdin saatanan ja henkivaltojenkaa leikkimään vaikka luulin tietäväni mitä teen, siinä olis voinut käydä toisinkin eli hyvin huonosti...

      kiitoksia Herralle että et antoi vielä yhden uuden mahdollisuuden tätä en kyllä aio sössiä... :)

      Näytä lisää

      Siitäpä minä sanoin tuo ison AMEN! ...mutta luvattu mikä luvattu. Jeesus on luvannut hakea omansa syvältäkin.

      miettikää tätä ja menkää itseenne! ;)

    • ettekönäe

      meidän hedelmiänne? ja minä olen teidän evankelioimisen tulos... ;)

      mitä me olemme saaneet 7 vuodessa aikaan?

      ei mitään olemme tehnyt itsestämme pellejä ja naurunalasia!

      ei sanassa turhaan sanota että kierrätte mere ja maannut tehdäksenne yhden käänynnäisen ja sitten kun joku on siksi tullut ni teette hänestä helvetin lapsen kahta kertaa pahemman kuin itse! :)

      ehkä järki lähti ehkä ei? ;)

      mitä meinaatte jos minä olen näin kuriton niin mitä on sitten tottelemattomat ja uskostaosattomat?

      edelleenkin minä "toimin" niin etä vedän maapallon radaltaan ja teette mitä vaan ni minä teen aina päin vastoin ku te ja "neutralosoin" kaikki rukouksenne jne...

      tosin välissä kyllä itekkin julistan evankeliumia, opetan ja heitän muutaman profetian... ;)

      tuhoudun joko itse tai sitten maapallo en enää välitä!

      ei tähän tiedättekö kukaan ateisti ja kuka tahansa "tottelematon" pysty
      pitää olla "luopio"...

      voin kertoa että jos olisimme erämaassa ni olisiimme kaikki varmaankin jo tuhoutunut?

      minä vedän meidän päällemme tuomion ja laitan sinetin meidän tuomion päälle turhaan te sitä koitatte estää minä pidän huolen siitä että tuomio tulee meille...

      minä olen kykenevä tähän kaikkeen...

      mitä te minulle voitte tehdä ja pystytte tekemään? ;)

      en ketään ihmistä osaa pelätä te joudutte tappamaan minut, Herraa kyllä osaan pelätä! ;)

      JarmoEiKirj

      6.10.2015 1:09

      Jospa joltain lähti nyt järki ja äly, vähän niinku ispyörä ja vaihteisto yhtaikaa pois päältä. Toisaalta oli hauskaa luettavaa. Tämä vaan taas vahvistaa sen minkä olen jo sanonut, että palsta osaa erityisesti vääristellä ja panetella mutta yhtä lailla suoraan valehtelmaankin jos se on vain keinona tehokas.

      raamatusta

      5.9.2015 21:56

      tämä on varsin mielenkiintoista kun mitenkä tämä sattuu tähän kun ennen kuin Herra otti minut kiinni niin tätä ennen manasin/kutsuin saatanan enkeliruhtinaita esille ja sitten rupesikin tapahtumaan...

      tälä hetkellä henkivalloissa tapahtuu paljon...

      JarmoEklund

      5.9.2015 21:57

      AMEN!!!

      raamatusta

      5.9.2015 22:06

      niin ja sen verran pitää tunnustaa vielä että silloin kun lähdin kapinoimaan ja lankesin niin yksi projeksteistani oli suistaa maapallo radaltaan ja saada Herra puuttumaan asioihin...

      JarmoEklund

      5.9.2015 22:10

      Kovat oli mieliteot :D

      JarmoEklund

      5.9.2015 22:12

      By the way, en mä ittekkään ole jättäny Jumalalle kiukuttelematta, koska välillä tuntuu etten ole ansainnu tätä loputonta odotusta. Kuitenkin kun katsoo itseään, niin en ole ansainnu mitään muuta kuin kuolemani. Kaikki muu on armoa.

      raamatusta

      5.9.2015 22:21

      JarmoEklund kirjoitti:

      Kovat oli mieliteot :D

      joo :) no mutta onneks kaikki lopulta kääntyi parhain päin en kyl välillä tiennyt näin jälkeenpäin kun ajattelee mihin ryhdyin ja itseni sidoin kun lähdin saatanan ja henkivaltojenkaa leikkimään vaikka luulin tietäväni mitä teen, siinä olis voinut käydä toisinkin eli hyvin huonosti...

      kiitoksia Herralle että et antoi vielä yhden uuden mahdollisuuden tätä en kyllä aio sössiä... :)
      JarmoEklund

      5.9.2015 22:30

      raamatusta kirjoitti:

      joo :) no mutta onneks kaikki lopulta kääntyi parhain päin en kyl välillä tiennyt näin jälkeenpäin kun ajattelee mihin ryhdyin ja itseni sidoin kun lähdin saatanan ja henkivaltojenkaa leikkimään vaikka luulin tietäväni mitä teen, siinä olis voinut käydä toisinkin eli hyvin huonosti...

      kiitoksia Herralle että et antoi vielä yhden uuden mahdollisuuden tätä en kyllä aio sössiä... :)

      Näytä lisää

      Siitäpä minä sanoin tuo ison AMEN! ...mutta luvattu mikä luvattu. Jeesus on luvannut hakea omansa syvältäkin.

      miettikää tätä ja menkää itseenne! ;)

      • olenuskova

        niin jos minä pystyn tähän ja olen tämmönen niin mitä sitten te vaikka väitätte että olette niin vanhurskaita ja pyhiä että ette mitään väärää tee ja eikä teissä ole vikaa ja tekemisissännne vaan se on aina muissa! ;)


      • senverran

        SANON ETTÄ MINÄ EN KYLLÄKÄÄN OLE TUON VYÖRYTYKSEN JA UUSIEN KETJUJEN AVAAMISEN TAKANA!

        ENKÄ SEMMOSTA HARRASTA!

        MUUTA KYLLÄKIN!


      • enkäole

        jumalan henkäys nimimerkin takana!


      • turhaantuotte

        raamatun jakeita esille ja tuomitsette minua ei minua teidän tuomionne ja raamatun jakeenne pelota osaan raamatun "ulkoa" joten tiedän kyllä mutta en välitä!


      • mitäsittennn

        jos eksyn ja annan itseni eksyä? ;)


    • KTSEiKirj

      Multinikki-palstakeisari sekoilee taas.

      • Sinäkökeisari

        Vai niin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5078
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe