Mielisairaalahoito ala-arvoista Suomessa

PuutteessaOn

Miten muka täällä Suomessa mielisairaalaan voi kuka vaan kävellä osastolle nussimaan potilaita? Nyt Sergei kävi panemassa Mariannaa tosta vaan ja Katariinaakin
nussittiin sen maatessa hoidossa. Mielisairaaloiden oville vois laittaa kyltin: Tervetuloa! Meiltä saat ilmaista pillua!

10

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OnOnOn

      Vähän niinku Suomen rajallekin....

    • SerkeiKuula

      Terkkuja pöpilästä! Hyvät oli kyydit.

      P.S. Kirjotan nimeni tarkotuksella väärin, että mun broidi ei tajuu, että oon käyny tapaamassa Mariannaa. Se kun ei tykkää Mariannasta, eikä mutsi.

      • Siivojaäiti

        Et on helppo homma kun sain tyttäreni jäämään pöpilään,henkilökuntaa on helppo vetää kuin pässiä narussa.Olis tullu mun luo asumaan ei olis enää pöpiläs


      • SerkeiKuula
        Siivojaäiti kirjoitti:

        Et on helppo homma kun sain tyttäreni jäämään pöpilään,henkilökuntaa on helppo vetää kuin pässiä narussa.Olis tullu mun luo asumaan ei olis enää pöpiläs

        Painu sinä, ämmä, sinne mopin varteen ja jätä mut ja Marianna rauhaan.

        Taidat olla vaan kateellinen, kun oma seksi- ja tunne-elämäs on mitä on tai niitä ei oo lainkaan. Enkä kyllä ihmettelis tolla ulkonäöllä...


    • Eliasvikisijä

      Miten se hullu ei oo vankilassa!!! Se kolkkas mut ja mun ex-boyfriendin Larin ja piilotti salahuoneeseensa. Me ei voitu ees nussia larin kaa siel toisiimme. Vankilaan se muija kuuluis.

    • noinseon

      Kyllä yleensä potilaiden huoneisiin pääsee kun vaan menee. Osastojen ovet eivät vaan ole välttämättä auki, joten siinä kontrolloidaan sisääntulijoita.

      On sitten tietty tarkemminkin vartioituja potilaita, mutta ne nyt ovat asia erikseen.

      • NussimallaParas

        Nussiminenhan voisi olla tärkeä osa hoitoa. Potilaat saattais toipua nopeammin, kun ne pääsis nussimaan aina välillä. Siinä hoitsuille hyvä sauma.


    • Jörgeni

      Mä käyn aina silloin tällöin nussimas mielisairaalassa. Meen vain johonkin huoneeseen missä on nainen ja käyn nussiis sitä. Sieltä saa pillua !

    • IlmanPilluuJoYli2vuotta

      Tossa vois olla ratkaisu myös mun pillunpuutteeseen. Sen verran kauan pitäny hakata omaan hanskaan, ettei sillä naamalla oo niin välii, et minkä näköistä sitä panis. Panis vaa sillä asenteella, että kun ei tässä oikein muutakaan saa.

    • se-oli-ala-arvoinen-opp

      jaa olikse niinku toitanoi toi Sipilä joka siis oli niiku siellä pöpilässä vai elikkäs ton Subbin kanssa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe