valkoisten vallankumous

olenvalkoinenapina

tämä palsta esimerkkinä valkoisten suurista luuloista itsestään.
ikäänkuin yhteiskunta määrittelisi miten maailmassa ihmiset saisivat liikkua...

67

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä.olet.apina

      tämä aloitus on esimerkkinä kukkahattu-hyysäreiden suurista luuloista itsestään.

      ikään_kuin yhteiskunta ei saisi määritellä sääntöjä ajaen yhteiskunnan etua.

      • NaistenVihaaja

        Sinä olet kukkahattu hyysäri täti homo punademari suvakki umpitappi verojenkiertäjä huusari talonpoika vasemmisto akka täysihomppeli joka haluaa mustaa miestä panemaan itseään.


      • avohoidossako

        Älä nyt, mä osaan tärkeimmät: persu, Hakkarainen, teki sitä, teki tätä.. Soini, demarit, kukkahattu, hyysäri.. tarviiko muutakin osata?


      • KukkahattutätiKouvolasta

        Vau siis vau täähän paikka on täynnä uljaita lihaksikkaita arjalaisia mahtipontisine sotahuutoineen.

        Minä olen vain ja ainoastaan elämää paljon nähnyt raihnainen kukkahattutäti.

        Mutta jos mä ilmoitan, että 10 000 afrikkalaista saa turvapaikan Suomesta niin mitä te pystytte tekemään???? Ette yhtään mitään vaikka kuinka kiljuisitte. Jos mä ilmoitan, että 10 000 Irakilaista lisää Suomeen niin se on ihan sama minkälaisen itkupotkuraivarin te saatte. Pakolaisia muuttaa seuraavalla viikolla teidän naapuriin.
        Te haukutte ja pilkkaatte, puhkutte ja puhisette kkukkahattu politiikkaa mutta herätkää todellisuuteen. Kukkahattutädit johtavat Suomea, pitävät rajat auki mamuille jatkossakin ja ette pysty sitä estämään. Mä laitan rasistireppanat polvilleen mun eteen ja kusta lorottelen niiden suuhun jos ne alkaa mölisemään.


      • Käteinen

        Onko Sipilä, soini tai stubb kukkahattutätejä? Aivan eivät, mutta Urpilainen ja Katainen olivat.


      • SupriseSuprise
        KukkahattutätiKouvolasta kirjoitti:

        Vau siis vau täähän paikka on täynnä uljaita lihaksikkaita arjalaisia mahtipontisine sotahuutoineen.

        Minä olen vain ja ainoastaan elämää paljon nähnyt raihnainen kukkahattutäti.

        Mutta jos mä ilmoitan, että 10 000 afrikkalaista saa turvapaikan Suomesta niin mitä te pystytte tekemään???? Ette yhtään mitään vaikka kuinka kiljuisitte. Jos mä ilmoitan, että 10 000 Irakilaista lisää Suomeen niin se on ihan sama minkälaisen itkupotkuraivarin te saatte. Pakolaisia muuttaa seuraavalla viikolla teidän naapuriin.
        Te haukutte ja pilkkaatte, puhkutte ja puhisette kkukkahattu politiikkaa mutta herätkää todellisuuteen. Kukkahattutädit johtavat Suomea, pitävät rajat auki mamuille jatkossakin ja ette pysty sitä estämään. Mä laitan rasistireppanat polvilleen mun eteen ja kusta lorottelen niiden suuhun jos ne alkaa mölisemään.

        Kysyit: Mitä voivat tehdä? Vastaus: En kerro. Muuten se ei olisi yllätys.


      • Älätulkitseväärin

        Moni kuvittelee, että perussuomalaisten kannatuksen lasku tarkoittaa sitä, että suomalaiset ovat nyt maahanmuuttomyönteisiä. Tämä ei tänään tulleen MTV3:n tutkimuksen mukaan pidä paikkaansa. Lähes 90 %:a suomalaisista on sitä mieltä, että turvapaikan saamisen krittereitä tulisi tiukentaa. http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kysely-suomalaiset-haluaisivat-vaikeuttaa-tuntuvasti-irakilaisten-turvapaikanhakijoiden-asemaa/5351204

        Monet ihmiset ovat nyt tajunneet, ettei tarvitse kuulua perussuomalaisiin vastustaakseen maahanmuuttoa.


    • Eiviidakonlakeja

      Valtioiden rajat on yleisesti hyväksyttyjä hallinnollisia rajoja, jossa asukkaat hoitaa sisäiset asiat. Missään muodossa ei ole velvollisuutta elättää ja majoittaa plankkinaamoja

    • missäomaelämä

      minulla taas ei ole velvollisuutta kuunnella yhteiskuntapaskaa..etenkään kouvostoliitossa saati muuallakaan.

      te olette pelkkiä yhteiskuntaopin aivopesemiä apinoita koko sakki

      • täälläomaelämä

        Muutappa sitten muualle. Vaikka kongoon. Ihan sama, mistä vaan löytäisit elämäs. Sieltä löydät kaltaisias. Eli apinoita:)


      • Lihavanainennimittelee

        Ei Kouvolassa ole elämää. Mieluummin Kongo kun Kouvolan isojen tyttöjen katteleminen.


    • werobots

      Olisi aika saada lukijoiden tietoon se asia, että vaikka palstoilta saa käsityksen useasta kirjoittajasta, niin kyse voi olla yhdestä propagointiin erikoistuneesta yksilöstä joka esiintyy monilla nimimerkeillä. Mitä ilmeisemmin tätä lukijoiden naivia uskoa käytetään hyväksi luomalla harhakäsitystä isosta joukosta samaa (rasistista) mielipidettä kannattavaa.
      Odotankin että kehitys tekee mahdolliseksi sen, ettei tällaista harhaa julkaista.

      • läsäkylähullu-analisti

        Se on vaan läski kylähullu ku kirjottelee psykoosissa. Kannattaa uskoa mitä se sanoo tai muuten se tilaa ebaystä ip-skannerin ja selvittää missä asutte.


    • moivaanitkupilli

      ethän sinä itkupilli edes osaa kirjoittaa.
      ja toi läskittely on teinien juttuja.
      taidat sitten itse olla joku alle sadan kilon piipertäjä eli
      olet niitä jotka vaahto suussa yrittää saada itseään todistettua
      ( olen nopeempi blablabla ) vaikka kaikki tietää totuuden että
      häviät 10-0 tappelussa isompaasi vastaan.

      huutele vaan sieltä läppäriltä ja mee huomenna kysymään
      edunvalvojaltasi saatko sen 20e päivän tarpeisiisi.
      hahhahhah!

    • wuhahahahahahaha

      tää joku kylähulluttelee täällä porukkaa on itse vajakki, puoltaa mielureita ( mielivaltiastohtoreita ), koska antaa niiden syöttää
      sille pillereitä suu täyteen ettei ahistaisi niin paljon
      sitten se tulee tänne aukomaan päätänsä kun lääkkeet loppuu.
      wuhahahahahaha

    • hehhehhehhehhehh

      kylhän sielä läsäkoskella-huikkawoikkaalla on aina ollut näitä mutiaisen esiasteita, todellisia suomen esimerkkejä työn raskaan raatajista... pussihousut ja läskihameet hulmuten omistavat koko woikkalandian.
      kuvittelevat olevansa jotain isoa mafiaperhettä koko PASKASAKKI.
      ihme ettei näistä ole tämän enempää täällä porua ollut vaikka nuo vitun pulisonkikiiltonahkarunkkarit ovat häpeäksi koko maalle olleet jo vuosituhannet.
      sitten kun tulee muutama ählämi sotaa pakoon niin jo alkaa porukka pelko perseessä vahtimaan muijiaan ettei vaan musta makkara lähde jahtaamaan, eksyen vahingossa hameen alle.

      eihän teistä ota selvää erkkikään.
      tähän mennessä lienee tunnetuin porukka nämä shitroonit jotka vanhuksia ryöstää, pahoinpitelee, hujestaa minkä kerkiää.

      laskekaa kuinka moni pussihousu tekee työtä suhteessa ählämeihin.
      ei noista nimityksistä kannata niin ottaa, sillä ei ole paskanhaileenväliä mutta tarkoitus meni varmasti perille.
      mannet ei osaa edes tapella ilman puukkoa.
      manne käyttää ennemmin puukkoa kun ottaa turpaansa.

      • Tapa-ittes-kylähullu

        Selvititkö jo mun osotteen niin kuin lupasit tehdä? Vai oli oliko se pelkurin paskapuhetta?


    • vitutyhteiskunnasta

      mitäs vittua se sulle kuuluu? kerro vaan tänne jos asia niin kovasti sulle tärkeä on, vittuako tommosia kyselet.
      taidat olla tosissas vieläpä.

      Sitten politiikkaan:

      - suomi-yhteiskunta on PASKAA.
      - en arvosta työntekoa tällaisessa valtiossa missä verottaja repii
      palkasta ison lohkaisun, ihmiset rääpii työssä 8-10h/pv, eikä
      suurella osalle jää kunnolla rahaa kaikkien laskujen jälkeen edes käteen.
      - verorahoilla sitten rakennellaan pankkeja, jotka ei saatana myönnä
      edes lainoja vakituisille työtätekeville ihmisille.
      ei myönnä vaikka olisi kymppitonnit vakuutena tarjota-
      sitten kyselevät "Mistä ne on tulleet, miten ne on saatu"

      kuka vittu tässä valtiossa edes työtä viitsii enää tehdä?
      ei valtio ansaitse meidän työpanostamme. valtio kusettaa meitä.

      Joku kermaperse, rikkaan perheen kakara tietysti hemmotellaan jo pienestä pilalle, sen on helppo perustaa vaikka oma automaalaamo kun sukulaiset lellii pilalle.
      sitten on pientalot ja kesämökin ja irvistellään vähän naamakirjassa ja leveillään kun on uudet veneet ja pelit.

      toiset jotka kuitenkin tekevät edes jotain työtä, rääpivät niska limassa vittu saatana vuodet perään ja maksavat vuokraa asumisestaan, mitä nyt verojen jälkeen käteen jää.
      ainoa mitä yhteiskunta näille tarjoaa on paskainen kaupungin vuokrayksiö/kaksio ja sitähän ei vuokraa maksamalla koskaan
      tulla omistamaan. sellaisessa asuminenkin on perseestä kuten kaikki ymmärtää. normaali ihminen haluaa asua omassa talossaan, luonnonrauhassa.
      sen sijaan kt/rt asunnot ovat sumppuja minne tungetaan yhteiskunnan halveksima sakki.
      kyttävaltio pitää narussaan kiinni, valituksista ei ole hyötyä.
      sakkoja jaellaan, veroja revitään...

      mitä vittua?

      se on ihan vitun oikein että maahanmuuttajat eivät tällaista
      yhteiskuntaa nuole. nostakoot vaan perkele kelan rahaa, luulisi vittu
      olevankin varaa suomiyhteiskunnalla varojaan maksella kun ensin ne
      revitään kunnon siivoojien yms. palkoista pois.

      saatanan kusipäät..... minä en tälle valtiolle kumartele.
      parempi olla roisto ja tehdä pimeätä raksaduunia taimitä tahansa.
      siitä sentään jää SÄÄSTÖÄ jolla voi ostaa vittu vaikka oikean kodin, oman talon ja puutarhan!

      sitä ei yhteiskunta tarjoa.

      sitten kun joskus kuolet, niin mitään ei siivoojalle käteen jää.
      paskainen vuokrakaksio, rutosti velkaa, nollatili.

      repikää kermavelliperseet siitä.

      • Kadett-Tume

        Mitäs kylähullu sanot siihen ku olen 30 wee ja olen tienaamillani rahoilla maksanut 2009 rakennetun omakotitaloni asuntolainan? Menikö nyt ihan pieleen ku näin on päässy käymään? Olenko "kermaperse" kun itse maksoin enkä ole velkaa kenellekään? Oisko pitänyt jättää menemättä rehellisiin töihin ja olla ostamatta taloa? Ja mitenkäs ostan pimeällä rahalla omakotitalon? Ootko miettiny että verottajaa saattaa ihan vähä kiinnostaa mistä rahat ovat peräisin?! Meinaatko ettei verottajalle tartte kertoa jos on tosi sika kova anarkisti Kouvolan suunnalta? Sitte voi vaikka hakata sen verottajan? Ja sitte saan pitää talon?


      • kadettitume
        Kadett-Tume kirjoitti:

        Mitäs kylähullu sanot siihen ku olen 30 wee ja olen tienaamillani rahoilla maksanut 2009 rakennetun omakotitaloni asuntolainan? Menikö nyt ihan pieleen ku näin on päässy käymään? Olenko "kermaperse" kun itse maksoin enkä ole velkaa kenellekään? Oisko pitänyt jättää menemättä rehellisiin töihin ja olla ostamatta taloa? Ja mitenkäs ostan pimeällä rahalla omakotitalon? Ootko miettiny että verottajaa saattaa ihan vähä kiinnostaa mistä rahat ovat peräisin?! Meinaatko ettei verottajalle tartte kertoa jos on tosi sika kova anarkisti Kouvolan suunnalta? Sitte voi vaikka hakata sen verottajan? Ja sitte saan pitää talon?

        enpä sano mitään, olit nyt sitten vaikka 20w tai 70w.
        minua ei ensinnäkään kiinnosta suomen verotus, vaan oma
        hyvinvointi.
        eli meinaan että ei tarvitse kertoa, eikä ole aikomustakaan.
        omakotitalon ostaminen pimeällä on ihan yhtä helppoa kuin
        rehellisellä rahalla.
        samaa rahaa se on silti.


      • Tapa-Ittes-Kylähullu
        kadettitume kirjoitti:

        enpä sano mitään, olit nyt sitten vaikka 20w tai 70w.
        minua ei ensinnäkään kiinnosta suomen verotus, vaan oma
        hyvinvointi.
        eli meinaan että ei tarvitse kertoa, eikä ole aikomustakaan.
        omakotitalon ostaminen pimeällä on ihan yhtä helppoa kuin
        rehellisellä rahalla.
        samaa rahaa se on silti.

        Vammanen apina ei taaskaan vastaa siihen mitä kysytään, mutta pakko on lässyttää. Onko pimeällä rahalla ostaminen kenties yhtä helppoa sulle kuin ip:n selvittäminen? Sä vaan lässytät että helppoa on, mutta et osaa kertoa miten.


    • vihaansuomea

      Kaikki tämän maan pankitkin pankkiireineen ovat yksiä vitun kusipäitä
      jotka luulee olevansa fiksuja ja ymmärtävänsä miten toisten pitäisi elää.
      saatana, miten saat koskaan edes omaa kotia, jos ensin raadat 10 vuotta vakinaisessa duunissa mutta edes 50k ei lainaa tipu. mitä sillä vittu saa?
      joku paskainen mökinkopperokin maksaa varmaan 80k sen takia että se on jonkun järven rannalla.
      ihmisten työntekoa ei vittu tässä valtiossa edes arvosteta.
      olit siivooja tai muu joka tekee alle 2000k palkalla töitä niin ei sillä voi olla edes autoa, koska koko vitun vuokrakin syö suuren osa millä kuukaudessa tulot toimeen ja elät.
      joudut asumaan vuokraluukussa keskellä slummia että on varaa fillaroida duuniin. sehän se on elämää?

      annan neuvon nuorille:

      - lojukaa kotona!

      - hankkikaa pimeät tulot!

      kermaperseet voivat mennä huorineen nyt mökeillensä. nehän ovat parempia ihmisiä.
      levittävät persettään vähän toimiston penkkiä vasten ja rahaa sataa tilille.
      huorat nussii pari kakaraa lisää ja suku lellii piloille nekin.

      perinnöt jaetaan ja huomioidaan että lastenlasten nulikatkin hyötyy ja voivat sitten kaksikymppisenä lojua ilmaiseksi toisten mökeillä.

      oksettavaa!!

    • mietteitäyhteiskunnasta

      esim. mitä helvetin järkeä on asua vuokralla kun sillä samalla kuukausimaksulla maksat itsellesi taloa pois, minkä omistat myöhemmin ja siinä on sinulla rahat kiinni.
      eli mitä jää käteen siivoojalle joka vääntää töissä 8h/pv, maksaa
      20 vuotta vuokraa kaksiostaan, niin mitä sille jää käteen ?
      ei sille jää mitään!
      sille ei jää edes sukanvarteen mitään, koska säästöä ei ehdi kertyä!
      lainaa ei saatana myönnetä ja sehän se on sitten elämänlaadusta pois.
      tuskin kukaan mielellään haluaa vuokralla elää, vaan itseäänkunnioittava ihminen haluaa omistaa ja asua omistamassaan.

      onko porukka suomessa oikeasti noin hölmöä että tyytyvät kohtaloonsa?

      siivotkoon saatana itse paskapyttynsä kun kerran sotkevatkin.

    • harmaatalousrules

      ne jotka elävät työttömänä, täysin perseauki, niille sitten sossu maksaa elatuksen, mutta tilille ei saa rahaa tulla penninhyrrää mistään. muuten ei tipu mitään.

      mitä eroa on siivoojan elämällä sossutuen varassa olevan elämään?
      ei periaatteessa mitään.
      Samaa paskaa päivästä toiseen. Kuka viihtyy kt asunnossa ympäri päivän? entä kuka viitsii raataa koko viikon paskaduunissa tienaten just sen verran että pystyy maksamaan itse vuokransa savuna ilmaan?

      kun joudut yhteiskunnassa persaukiseksi, joudut sossujen vallan alle.
      se tie on sitten se viimeinen. sitten kun panevat edunvalvontaan, olet
      yhteiskunnan silmissä täysi paska. Siitä ei enää nousta.
      tunnen tällaisia kavereita joille on näin käynyt. säälittää vierestä katsoa että miten elämänhalun käy.

      oikeaa kotia eivät tule koskaan näkemään ja jos satut omistamaan mitään, vie edunvalvoja sen sulta pois.



      nämä edelläkerrotut asiat ovat varoitus siitä millainen elämästä voi tulla kun liikaa kumartelee valtiolle.
      Aina kannattaa miettiä onko muitakin polkuja, jolla voi rakentaa elämänsä sellaiseksi miten sen haluaa toteuttaakin.

      elämä on kallista, vaatimukset liian kovia monelle, suorastaan mahdottomia. palkat ovat niin paskat monessa ammatissa että
      niitä töitä ei ole järkeä tehdä.

      • kongolaisetvittuun

        Juu, olen maksanu omaa kotiani jo noin 13 v. ja kun nuo Vitun kongolaiset muutti naapuriin niin asunnon arvonalennus on n. -20000. Repikääs siitä!


      • PaskahousunPaskapuheet

        Mitenkäs Tuomo ne IP-skannerit? Joko olet hommannu että voit selvittää osoitteet?


      • Hakkaavihaisenakonetta

        Hyvä vaan et tarvitse kotia. Sinä pelikonetta hakkaava pullero voit muuttaa sillan alle Kongoon:)


    • ffffffffffffffffff222

      Ihmiset saavat liikkua ihan missä lystäävät, kunhan elättävät itsensä, eivätkä oleta muiden tekevän sitä.

      • Ihmistenvakoilija

        Suomessa 300 000 työtöntä ihan vain sen takia etteivät viitsi hakea töitä? Mitä jos kerran ettei Kouvolassa ole järkeviä töitä kun teidän haisevat tehtaanne yksi toisensa perään lopetetaan. Siinä ei paljon lohduta yksi vastaanottokeskus.


      • OletkoHiemanTyhmä
        Ihmistenvakoilija kirjoitti:

        Suomessa 300 000 työtöntä ihan vain sen takia etteivät viitsi hakea töitä? Mitä jos kerran ettei Kouvolassa ole järkeviä töitä kun teidän haisevat tehtaanne yksi toisensa perään lopetetaan. Siinä ei paljon lohduta yksi vastaanottokeskus.

        Missä opit matematiikkasi? Suomessa on 300 000 työtöntä. Lueppa paljon Suomessa on avoimia työpaikkoja. http://tilastokeskus.fi/til/atp/2015/02/atp_2015_02_2015-08-18_tie_001_fi.html


      • Oletkohiemanvajakki

        Niin ja mitä työpaikkoja ne ovat puhelinmyyntiä provikkapalkalla? Missä vitun kuplassa sä asut kun et tiedät tuota vajakki? Korjaan 337 000 työtöntä :) Avoimia lääkärin paikkoja taas on enemmän kun niitä vuosittain koulutetaan.


      • Vajakintilastot

        Veikkaan että oot kosan toimittaja tai Kouvolan valtuustossa kun olet noin helvetin pihalla ihmisten arjesta.


      • Aivovammainenko

        Ne työttömät ovat silti työttömiä vaikka Suomessa olisi 500 000 provikkapalkkaita hörhöpuhelinmyynti työpaikkaa.


    • kentzuri

      Se on poijaat niin et suomi tulee viel suomalaisille .

      • Näinseonveljet

        Suomalaisten syntyvyys laskee koko ajan. Ilman mamuja väkiluku laskisi vuosittain. Ehkä enemmin suomalaiset kuolevat sukupuuttoon.


      • Hyyssärit

        Mikä ongelma on siinä, että väkiluku laskee ja työttömyys pysyy samana tai jopa kasvaa? Eikös se ole jopa ilmastonmuutoksen kannalta suotavaa? Jos ihmiset ovat työttöminä kotona, he voivat hoitaa ne vanhuksensa kotona. Ei tänne tarvitse sen takia tuoda kieli- ja lukutaidonta halpatyövoimaa. Tämä on vaan organisointikysymys. Ellei nyt sitten joku vihervassari saisi päähänsä vanhustenhuostaanotto-käsitettä, niin johan saataisiin taas sosiaalisektori paisumaan.


      • Koirathaukkuu

        Turha nimitellä hyysäriksi, kerroin vain tosiasian. Nykyään jos mainitsee mamut, eikä hauku heitä, on heti hyysäri vasemmisto akka hinttari homppeli vihervassari demari.


      • OpetteleKäsittämään
        Koirathaukkuu kirjoitti:

        Turha nimitellä hyysäriksi, kerroin vain tosiasian. Nykyään jos mainitsee mamut, eikä hauku heitä, on heti hyysäri vasemmisto akka hinttari homppeli vihervassari demari.

        Ai sä olet se joku. No, kiva, että tulevaisuudessa aiot järjäyttää sosiaalisektorin potin. Kiitos, kun varoitit.


      • Opettelelukemaan

        Mitäs helvettiä?:D Se on vaan tosiasia että Suomen syntyvyys helvetinmoisessa laskussa ja väkiluku laskisi ilman mamuja.

        En ottanut kantaa siihen kuka hoitaa eläköityvää suurta ikäluokkaa.


      • OpetteleYmmärtämään
        Opettelelukemaan kirjoitti:

        Mitäs helvettiä?:D Se on vaan tosiasia että Suomen syntyvyys helvetinmoisessa laskussa ja väkiluku laskisi ilman mamuja.

        En ottanut kantaa siihen kuka hoitaa eläköityvää suurta ikäluokkaa.

        Niin on. Ja työttömyys kasvussa. Laske siitä. Se, että otetaan tänne mamuja hoitamaan vanhuksia ei oikaise sitä huoltosuhdetta, kun silloin ne työttömät jäävät edelleen sosiaalitukien saajiksi. Sinne yksityiselle sektorille kun pitäisi saada sitä yritystä enemmän kuin ottajia tai työntekijöitä sinne julkiselle sektorille, jotta talouden tasapaino säilyy. Asia, kun ei ole vaan niin yksinkertainen. Tulevaisuus tulee olemaan todennäköisesti kuitenkin se, että siirrytään yhä enemmän vanhusten kotihoitoon siitä huolimatta, että tänne tulee mamuja, jotka todennäköisesti jäävät suurelta osin sosiaalituen varaan. Siellä on niin paljon kotiäitiainesta, kouluttamatonta, heikkokielitaitoista porukkaa. Ja ne työttömät, jotka nyt on kortistossa tulevat työllistymään. Ja edelleen meillä on sama työttömien sakki, joka nytkin. Parasta olisi, jos saataisiin omat työllistettyä ensin. Mamujen ottamisessa ei ole kyse muusta kuin halpatyövoiman saamisesta ja työttömien reservin ylläpitämisestä varatyövoimana, jottei ammattiliitot saa liian suurta valtaa.

        Suhun tuntuu uppoavan kaikki mitä kapitalistit sulle tarjoilee.


    • tuomokadetii

      "Mitäs kylähullu sanot "

      miksi et olisi itse kylähullu?
      miksi muut on mutta sinä muka et?
      itse en viihtyisi kuivanmaantalossa päivääkään.
      ennemmin halvempi talo vesistön äärellä.

      • kadetti-tume

        En esim jankuta ja uhoa. Osaan vastata siihen mitä kysytään, enkä raivoa psykoosissa. Kylähullu ei pysty.


      • kadett-tume

        "itse en viihtyisi kuivanmaantalossa päivääkään."

        Jaahas. Mitä sitte? Miten liittyy siihen että maksaa asuntolainan pois omilla tuloilla? Ei mitenkään mutta oli taas pakko lässyttää.


      • yhteiskuntaavastaan
        kadetti-tume kirjoitti:

        En esim jankuta ja uhoa. Osaan vastata siihen mitä kysytään, enkä raivoa psykoosissa. Kylähullu ei pysty.

        mistäs sinä tiedät psykoosista kun koko väittämä on jo suomessa aika vaakalaudalla? tiedät varmasti mitä mieltä uhrit ja omaiset psykiatriasta ovat?
        psykiatrit ovat hyljeksityin eläinryhmä maassamme jos mietit mitä uhrit sanoo valtiovaltaa vastaan ? katopa adressit?
        mielenosoitukset??? niitä tulee!


    • älkääpuuttuko

      "Jos ihmiset ovat työttöminä kotona, he voivat hoitaa ne vanhuksensa kotona."

      vanhus hoitakoon itse itsensä.
      kaikenlaiseen pakkohoivaamiseen vastataan puukolla tai aseella.

    • verotonmiesss

      "Jaahas. Mitä sitte? Miten liittyy siihen että maksaa asuntolainan pois omilla tuloilla? Ei mitenkään mutta oli taas pakko lässyttää."

      monella menee siihen elämä.
      Yhtä turhaa ja älytöntä että siihen menee vähemmän.
      Miksi et asuisi rannalla ?
      pelkäätkö verottajaa?

    • Epäselväksijää

      " Miten liittyy siihen että maksaa asuntolainan pois omilla tuloilla? Ei mitenkään mutta oli taas pakko lässyttää."


      missä ajassa herra rehellinen sen maksoi?
      taisi olla halpa talo?
      onko todisteita että me kaikki uskomme sinua?
      muuten jää EPÄSELVÄKSI

    • rikassikamuttarikas

      olis kannattanut ostaa velattomana oma talo eikä lainalla,
      kuten mä tein.
      vesistön ääreltä!
      hahahahahahahahah!


      kuivanmaantorpasta moni maksaa maltaita!

      hahahahahahahahahahahahahahahahahahah

      • tapa-ittes-kylähullu

        mutta "arvoisa" kylähullu, sä asut mökissä joka ei sovellu ympärivuotiseen asumiseen ja on meidän muiden mielestä homeinen lautakasa. jos sä tyydyt ankeisiin oloihisi, se ei tarkoita että meidän muiden pitäisi tehdä niin kuin sinä ja tyytyä samaan kuin sinä. et voi syyttää muita siitä etteivät he ole niin kuin sinä. ihme asenne "anarkistilla": haluat että jokainen ei päätä itse omista asioistaan vaan tekevät niin kuin kylähullu määrää. sekö on vapautta että sinä määräät? anna muiden tehdä mitä haluavat, ei ole sulta pois. jos kadehdit muita ja siksi itket, ni ei sitte mitää. jatka vain jos helpottaa.


      • ToimittajatOvatÄäliöitä
        tapa-ittes-kylähullu kirjoitti:

        mutta "arvoisa" kylähullu, sä asut mökissä joka ei sovellu ympärivuotiseen asumiseen ja on meidän muiden mielestä homeinen lautakasa. jos sä tyydyt ankeisiin oloihisi, se ei tarkoita että meidän muiden pitäisi tehdä niin kuin sinä ja tyytyä samaan kuin sinä. et voi syyttää muita siitä etteivät he ole niin kuin sinä. ihme asenne "anarkistilla": haluat että jokainen ei päätä itse omista asioistaan vaan tekevät niin kuin kylähullu määrää. sekö on vapautta että sinä määräät? anna muiden tehdä mitä haluavat, ei ole sulta pois. jos kadehdit muita ja siksi itket, ni ei sitte mitää. jatka vain jos helpottaa.

        On tää hirveetä, kun toinen valkoinen laittaa nimimerkiksi toiselle valkoiselle keskustellessaan tapa-ittes-kylähullu. Missä lööpit? Miksi eivät huuda nyt?


      • SinäOletÄäliö
        ToimittajatOvatÄäliöitä kirjoitti:

        On tää hirveetä, kun toinen valkoinen laittaa nimimerkiksi toiselle valkoiselle keskustellessaan tapa-ittes-kylähullu. Missä lööpit? Miksi eivät huuda nyt?

        Pari kiperää kysymystä:

        1) Tämä on suoli24
        2) Mistä tiedät minkä väriset ihmiset tänne kirjottelee?
        3) Mikä on lööpin otsikko? "Anonyymi sinutteli anonyymiä"?


      • Kouvolasneaks

        Eikö sulla ole muuta tekemistä kun nimitellä ihmisiä? Ainiin oot Kouvolasta, ei ole :D


      • KouvolaSniff
        Kouvolasneaks kirjoitti:

        Eikö sulla ole muuta tekemistä kun nimitellä ihmisiä? Ainiin oot Kouvolasta, ei ole :D

        Jos asia oli itsestäänselvä, miksi kysyt? Ainiin, sä oot Kouvolasta, ei ole :D

        Jälleen kerran turhaa kommentointia siitä että muiden kommentit ovat turhia. Jotenkin vaan jollain valopäillä on käsitys että heidän turhat kommentit ovat paljon arvokkaampia kuin muiden.


    • kadettituomo

      "mutta "arvoisa" kylähullu, sä asut mökissä joka ei sovellu ympärivuotiseen asumiseen ja on meidän muiden mielestä homeinen lautakasa. jos sä tyydyt ankeisiin oloihisi, se ei tarkoita että meidän muiden pitäisi tehdä niin kuin sinä ja tyytyä samaan kuin sinä. et voi syyttää muita siitä etteivät he ole niin kuin sinä. ihme asenne "anarkistilla": haluat että jokainen ei päätä itse omista asioistaan vaan tekevät niin kuin kylähullu määrää. sekö on vapautta että sinä määräät? anna muiden tehdä mitä haluavat, ei ole sulta pois. jos kadehdit muita ja siksi itket, ni ei sitte mitää. jatka vain jos helpottaa."



      ei vaan sun mielestä.
      mä en kadehdi että pitäis asua jossain uudessa omakotitalossa
      jossain vitun kouvostoliiton keskellä... ei siitä saa mitään lomafiilistä.
      mä saan lomafiiliksen kun asun vanhassa talossa omalla rannalla..
      unelmien paikka.

      vaikka talosi maksaisi kaksisataatonnia, niin myisin sen eteenpäin.
      ei kiinnostaisi itseä asua.
      masentava paikka elää semmoinen.

      eipä mulla mitään ankeita oloja todellakaan ole.
      itse pidät pystyssä jotain uutta tiilitaloa, missä naapurit morjestaa
      joka päivä ja sitten kun tulee kuuma kesä niin uimaan et tontillasi
      pääse ja taas ne vitun naapurit siinä ympärillä häiritsee ja liikenteen melu.
      vitun ahdistava paikka tommonen.
      olen lapsuuteni viettänyt erämajoilla, mökeissä, luonnon äärellä,
      nuotion loimussa, saunan höyryissä.

      siellä paikkani on nytkin.
      yhteiskunta majoittaa porukat kerrostaloihin ja muuhun paskaan.
      akat pitävät samaa linjaa, eivät suostu asumaan muualla koska
      eivät pääse pesemään vittuaan kun suihkusta ei tule vettä.
      eipä se meitä miehiä haittaa.

      mulla on täällä hyvä sohva, tv, televisio, kaikki viihteet mitä voi saada, avara piha, oma ranta, sauna, voin tehdä pihallani talossani
      mitä ikinä haluan.
      ja ei häiritse liikenne eikä tyhmät äpärät viinapulloineen.

      homeesta ei ole tietoakaan.

      ja sinä maksoit helvetin ison summan saadaksesi "Normaalin"talon.
      Minä pääsin helpolla ja sain mitä halusin.
      Onni on, kuten diadra laulaa.

      • tapa-ittes-kylähullu

        Molemmat saatii mitä haluttii, mutta sä vingut ja itket kun en halua samaa ku sä.


    • näinsevaanmenee

      Kyllä sun pitäis ja luulis samaa haluavan. En voi hyväksyä miten
      joku muka viihtyy kaupungissa. vikaa korvien välissä oltava.

      • Villiveikkausko

        Tai sä vaan oot epäsosiaalinen ja pelkäät ihmisiä.


      • tapa-ittes-kylähullu
        Villiveikkausko kirjoitti:

        Tai sä vaan oot epäsosiaalinen ja pelkäät ihmisiä.

        "Kyllä sun pitäis ja luulis samaa haluavan. En voi hyväksyä miten
        joku muka viihtyy kaupungissa. vikaa korvien välissä oltava."

        Kuka kysyi sun mielipidettä asiasta? Ja sun mielipide on tullut jo selväksi monta vuotta sitten. Miksi sä ulvot täällä enää? Ei me muuteta rämeikköön vaikka miten vingut. Mitä vapautta se on että yksilö päättää mistä muiden pitäisi tykätä?

        Eikä vaikuta sun elämään mitenkään ettei haluta asua samanlaisissa oloissa kuin sä. JOTEN MIKSI VITUSSA SÄ ITKET JA VALITAT?

        (ja niin kuin ennenkin, sä et vastaa, vaan sä lässytät jotain ihan muuta...)


    • neoneriasioita

      "sä asut mökissä joka ei sovellu ympärivuotiseen asumiseen"

      Kuka sen määrää?
      Ennenvanhaan asuttiin puutaloissa, joissa eristeenä oli puru.
      Myös hirsimökeissä.
      Tuo "ympärivuotisesti asuttava" on varmasti jokaisen oma asia,
      miten sen itse ottaa.
      Nykyelämä on helvetin kallista, jos pitäisi elää nykyasenteiden mukaan.

      "Tai sä vaan oot epäsosiaalinen ja pelkäät ihmisiä."

      Epäsosiaalinen,mikä se on?
      Ei tuollaisia sanoja koskaan käytetty 80 luvulla.
      Jokainen oli mitä oli.
      Nykyään pannaan diagnoosit paperille jos olet oma itsesi, etkä
      tykkää asua keskellä slummia.

      Näinä päivinä kannattaa sopeutua elämään vaatimattomammin.
      Tulee paljon halvemmaksi.
      Luonnosta nauttiminen on etu.

    • hifistelyätaas

      "Ei me muuteta rämeikköön vaikka miten vingut"

      Kuulehan nyt veromyötäilijä siinä.... maalla asuminen tai metsän, rannan äärellä asuminen ei tarkoita aina rämeikköä.
      Jos sinä olet sitä mieltä, voidaan yhtähyvin kysyä sinulta miksi sinä/te
      asutte sitten jossain turhimman kaupungin betoniviidakossa?
      kuka siellä viihtyy? kyttävaltio päivystää päivät pitkät, vasikat soittelee, sekopäät ajaa 2 pyöräisillä keulat kaakossa joka päivä.

      muutenkin vituttaa nämä helvetin piipertäjät jotka myötäilee pilkunnussintalakeja, makselee veroja että pääsevät taivaaseen blablabla.
      mielelläni asuisin sen 365 päivää mökilläni , mutta tällä hetkellä kökötän vittumaisessa vuokramurjussa minne kaikki kusipäät on pistetty, koska haja-asuminen ei ole hyväksyttävää herrain lakien mielestä.

      muijani tekee duunit täällä, minua taas vituttaa koko paska.
      Mielelläni lähtisin vittuun täältä sinne rämeikköön juomaan viinaa
      ja soittamaan musaa, saunomaan, kesällä uimaan, veneilemään!
      mikäs siinä!
      muijan työt sen estää.

      ei ihmekään kun alkaa vituttaa kuunnella kaiken maailman piipertäjiä, jotka lässyttää sosiaalisuudesta ja siitä mikä on muka "Normaalia".

      mulla on vapaa-ajan asunto mutta se on sitä vaan papereissa.
      minä välitän paskat jos joku virkaukko minulle uhkasakon lähettää niin se lähtee kunnalle samantein postissa takaisin.

      • TurpaKiiIdiootti

        Kukaan ei ole mitään mieltä sun asumisesta. Saat vapaasti asua missä haluat tai pystyt. Ei kiinnosta ketään. Ei myöskään kiinnosta sun itkeminen muiden valinnoista missä muut haluavat asua. Ei pitäisi vaikuttaa suhun mitenkään mitä muut haluavat tehdä joten pidä turpa kiinni.


      • kadettiTuomoi

        kylähullun on pakko itkeä kun muut ei halua samoja asioita. se on sitä kylähullun anarkiaa kun hän haluaa jotain ni muiden pitää tehdä tasan samalla tavalla tai muuten kylähullu alkaa raivoamaan. kylähullu ei tosin ole ikinä tajunnut ettei hänen mielipide kiinnosta ketään eikä häntäkään pitäisi kiinnostaa muiden mielipiteet.

        ilmeisesti ressukkaa harmittaa kun muut eivät arvosta hänen valintoja tai sitä mihin hänen kyvyt ovat riittäneet. siksi pitää itkeä ja riehua täällä miten muut ovat niin väärässä kun eivät ihannoi hänen elämää.

        kaiken pitää olla just niinku kylähullu sanoo. se on vapautta.


      • tumpelo87

        Noniin rakastavaiset imekää toistenne moloa ja rauha maahan..... :)


      • tapa-ittes-tumpelo
        tumpelo87 kirjoitti:

        Noniin rakastavaiset imekää toistenne moloa ja rauha maahan..... :)

        sori tumpelo, mutta se miten sä sovit asiat kavereidesi kanssa, ei toimi muissa porukoissa. saatte toki harrastaa poikien kesken siellä Valkealassa. ei ole multa pois, mutta ei kiinnosta.


      • tumpelo87

        Kiinnostaa...tiedän...en anna munaa lukitsen sen homppeleilta....:)


    • jokujostainn

      "ilmeisesti ressukkaa harmittaa kun muut eivät arvosta hänen valintoja tai sitä mihin hänen kyvyt ovat riittäneet. "

      sinun ressukan elämää tuskin kukaan ihannoi.
      suomen surkeimman kaupungin laidalla asuva toope joka
      vinkuu netissä kaiket päivät.
      kannattaisi muuttaa maalle rauhaan, sitä ihmiset arvostaa.

      hyvin on kyvyt riittäneet.

      • tapa-ittes-kylähullu

        ei täällä ketään tarttekkaan ihannoida. sinä olet täällä päivästä toiseen lässyttämässä miten kaikkien pitäisi ajatella niin kuin sä. et vaan osaa kertoa miksi. se että vingut, lässytät ja jankutat ei tee sun valinnoisita parempia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe