Ihon väri siis kertoo kaiken?

H4CK3R

Nyt on kyllä pakko avautuu, elikkä suomalaisten mielestä jos punaniskanen valkoihone tekee rikoksia se on oikein? Mut jso tumma ihone tekee rikoksia se pitää hirttää samantien? Jos tumma ihoinen puollustaa maataan, hänet nimitetään terroristiksi. Jos valko ihoinen puollustaa maataan, hän on kunnon kansalainen. Miettikää tämän hetkinen pakolais kriisi, mitä jos ne mamut ja pakolaiset olis valko ihoisia? Kohdeltaisko niitä samal taval?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H4ck3r

      jos*

    • NaisenIhmisarvo

      Et ymmärrä, mistä puhutaan. Rotu a kulttuuri ovat eri asioita. Ihmiset ovat suunnilleen samanlaisia biologialtaan. Ulkokuori on vajaa 1mm paksu. Sisältä ihmisen rakenteet ovat keskenään samanlaiset rodusta riippumatta. Kulttuurit ovat erilaisia. ne ovat ihmisten luomia.Islamilaiseen kultuuriin kuuluu naisten pitäminen alempiarvoisena. Profeetan ajoista tilanne on oikeastaan pahentunut. naisten raiskaaminen on hyväksyttyä islamilaisessa kultuurissa. Sen katsotaan olevan naisten syytä. Tähän vaikuttaa pukeutuminen. Nämä arabimaista tulevat raiskaavat ja lähentelevät naisia sopimattomlla tavalla. Siihen tulee puuttua. Sitä ei saa hyväksyä. Kyllä kantasuomalaisetkin raiskaavat, mutta tämä on kiellettyä meidän kulttuurissamme. Arabimaissa ei ole näin ja siksi he ovat seksuaalirikostilastoissa yliedustettuja. Näille tulijoille pitää opettaa meidän kultturiamma. Ei riitä, että sanotaan, että mies ja nainen ovat tasa-arvoisia. Arabimies ei ymmärrä, mitä se tarkoittaa. ja edelleen, kyse ei ole rodusta vaan kulttuurista. meidän pitää rohkeästi puolustaa ihmisarvoamme, vaikka ns. suvaitsevaisto yrittää sitä polkea.

      • MissäSuvakinJärki

        Hieno kirjoitus. Itse olen juuri tullut suvakkien haukkumaksi. Mielipiteeni ovat kuulemma rasistisia ja nyrjähtäneitä ja muutenkaan en ymmärrä mitään enkä näe "metsää puilta"...
        Olen järkyttynyt siitä vihasta, jota näiden " suvaitsevaisten" taholta sain osakseni.


      • Satumetsä
        MissäSuvakinJärki kirjoitti:

        Hieno kirjoitus. Itse olen juuri tullut suvakkien haukkumaksi. Mielipiteeni ovat kuulemma rasistisia ja nyrjähtäneitä ja muutenkaan en ymmärrä mitään enkä näe "metsää puilta"...
        Olen järkyttynyt siitä vihasta, jota näiden " suvaitsevaisten" taholta sain osakseni.

        Ja olivat suvakit siinä ihan oikeassa toisaalta. En todellakaan näe suvakkien "satumetsää". Siellä unelmasatumetsässä varmaan muslimipakolainen ratsastaa yksisarvisella ja vie suvakin onnelaan.


    • usdfusdf-aka-asdfasdf

      menkööt töihin ja lisääntykööt vähemmän,Suomalaisten ei kuulu elättää näitä omillaan jos eivät itse osaa.

      • olet asian ytimessä:

        "Suomalaisten ei kuulu elättää näitä"


    • EksOHuomannu

      Sehän on nyt jo nähty, kuinka nämä muslimit puolustaa itseään meitä "valkoisia" vääräuskoisia vastaan. Eli kaulat katki vaan.

    • sgjkfhhhgh

      Joo irakilaiset puolustaa maataan.täällä on nuoret irakilaiset kuraperse miehetpakolaisina.tosi miehiä.taidat olla tosi nuija.

    • tietoakaipaillaan

      Laittaisto tilastoa niistä punaniskaisista suomalaisista jotka tekevät rikoksia somaliassa, maleksiessaan somalian täysihoidossa.

    • Tässämunmielipide

      Ihon väri ei merkitse minulle mitään. Islam merkitsee. Jos olet niitä muslimeja, jotka alistavat naisia, tahtovat homot ja juutalaiset tuomiolle, et ansaitse minulta kunnioitustani. Olet minulle raakalainen.
      Jos elät maassani maan tavalla, ja et mukise vastaan, ansaitset kunnioitukseni.

      • esim halal-teurastuksesta on tullut jo ns "maan tapa".

        Suomen Lain mukaan se on eläinrääkkäystä, mutta ei koske muslimeja.

        Se siitä 'maan tavasta'(!)


      • doqtietäämulkut
        doq kirjoitti:

        esim halal-teurastuksesta on tullut jo ns "maan tapa".

        Suomen Lain mukaan se on eläinrääkkäystä, mutta ei koske muslimeja.

        Se siitä 'maan tavasta'(!)

        haluatko että ainoa liha jota saisivat on sinun syntiliha? tykkäätkö vasemmalla kädellä heiroa heidän teuraskeihästä? onko halal-miehellä isompi kuin vegaanilla?


    • Tässämunmielipide

      Ja jatkan vielä tuohon edelliseen, että muslimi saa olla, mutta tämä maa on väärä maa, jos tahtoo noudattaa koraania 100% antaumuksella.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1438
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1225
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1174
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1062
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe