Palstaharhaisuutta

pahimmillaan

taas jälleen yöllä esiintynyt.
On varmuuudella tunnistettu että tämä on mulle, ja mua tuossa haukutaan.
Tämä on mulle, kun tuossa mua joku rakkaakseen kutsuu.
Tämä ei koske mua, kun ei ole nimestä edes ensimmäistä kirjainta, mutta kaikki muu on kuin minun elämästäni.
Tähän voin purkaa anonyyminä agressiivisuuteni, kun ei mua kukaan tunnista.
Varmaan tällä on tarkoitus saada joku nolattu, ja siksi tähän ketjuun kirjoitan, tietämättäni edes ketä tarkoitetaan, ja kuka on aloittaja.

Mikä ihmisiä repii? Pitääkö vain OSALLISTUA koska halu päteä on karannut lapasesta, ja tunne vallasta sen myötä nousee uusiin atmosfääreihin.

No, kaikesta huolimatta, hyvää ja mielenkiintoista tiistaita.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulletakaisin

      Tämän paikan idea on KUVITELLA että kunpa juuri tuo olis se ja sen viesti mulle. Ja purkaa pahan olon tunteita nimettömänä koska kukaan EI VOI niitä oikeasti omia. Ja rakastaa sanoilla silloin kun ei voi niin oikeasti syystä tai toisesta tehdä. Ja kokea myös niitä pettymyksen tunteita vaikka sitten turhista viesteistä jos on oikeastikin taas kuvitellut itselleen liian ruusuisen tulevaisuuden, totuudenvastaisesti.
      Palstan tarkoitus on parhaimmillaan auttaa ja tulla autetuksi tunnemutkissa. Ja huonommillaankin vain purkaa anonyyminä ja päästä yli. Ei opettaa muille miten pitäis elää ja ottaa nämä tekstit! Harhoja ne ei ole useinkaan? Tajunnan vapaus kaikille, jooko.

      • Nouseimmin

        tuo kaikki näyttää vaan johtavan syvemmälle omien tunteiden kanssa, ja pettymyksiin kun selveneekin ettei ne koskettanutkaan olettajaa.
        Nuo selviää kun malttaa lukea, eikä vain lukaista, ja uskoa palstaharhaisuuden parantavan jotain.


      • Pjokaoppitäältäjotakin
        Nouseimmin kirjoitti:

        tuo kaikki näyttää vaan johtavan syvemmälle omien tunteiden kanssa, ja pettymyksiin kun selveneekin ettei ne koskettanutkaan olettajaa.
        Nuo selviää kun malttaa lukea, eikä vain lukaista, ja uskoa palstaharhaisuuden parantavan jotain.

        Omat tunteet on ihan hyvä opetella tuntemaan syvältä. Joskus syvällä käyminen ja pettymystenkin sietäminen on ihan kasvattavaa. Ei ehkä onnistu kuin kantapään kautta kuten useimmat asiat elämässä. Samoin joskus positiiviset kuvitelmat ja niiden vahvistuminen kasvattavat uskoa itseen ja jos/kun kuvitelmat romahtavat aikanaan on saanut riittävää vahvuutta kestää seuraukset sillä paremmalla itsetunnolla. Tässä siis vain mun kokemus mut tuskin ainoa laatuaan.
        No nyt riitti palsta joka tapauksessa. Muuta vikaa mutta aikaa vie liikaa. Heippa!


      • Sivusta_nainen

        Useimpien tällä palstalla olijoiden tuskin tarvitsee "opetella sietämään pettymyksiä". Jos viestien sisältöä vaivaituu vähänkään lukemaan, huomaa, että niiden takana ovat useimmiten LIIANKIN MONTA KERTAA pettymään joutuneet ja siipeensä saaneet ihmiset. He eivät tarvitse karaisua pettymysten sietoon, vaan pieniä onnistumisen kokemuksia ja rohkaisua, luottaakseen, että jokin voi onnistuakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe